Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

masa kirjoitti: Jaaha. no uskotaan. Mä kun en ole ikinä ollut kunnolla kipeänä, joten en osaa kuvitella edes mitä toi on. No, tsemppiä kitumiseen.
Mä olen vähän kade teille vähän sairastaneille :) Oli tuo parempikin puolisko muutaman päivän samassa taudissa, pärski kunnolla ja oli taas kunnossa :roll: Seuraavaan flunssaan meneekin sitten taas varmaankin muutama vuosi.
masa

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Rouva Pupu kirjoitti: Mä olen vähän kade teille vähän sairastaneille
Yhden kerran ollut kuumetta viimeisen 20 vuoden aikana, 37.3 astetta. Koskaan ei muistaakseni ole mennyt edes yli 38 asteen.. No, köhää ja nuhaa on aina silloin tällöin, mutta nehän lähtee saunalla, kossulla ja valkosipulilla. :wink:
Geetz

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Kuumemittarimme pelittää, eiliset melkein 39 asteen lukemat siis olivat oikein. Nyt astetta vähemmän, mutta ei tunnu mitenkään edes päässä. Jännä juttu. Tytölläkin samat mutta sitä vähän lääkitsin, ettei kouristelemaan rupea.

Guuma guuma. Ovuloidessa mulla on aina 38 päällä. Mut kyl tää taitaa olla joku flunssa. :]
Stinky

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hohhoijakkaa kun on mukavata lukea tota lapsen kurittamisketjua. *haukot*

Miksei voi olla jo huhtikuu? Tai maaliskuun loppukin käy. Mulla on niin kova himotus päästä pihahommiin. Mulla on jo tarkat suunnitelmatkin valmiina :]
Vähän vaan jänskättää että onko myyrät syöny kaikki mun viime syksynä istuttamat sipulit..

Töissä on hommat tehty ja mä ajattelin siivota täällä. Kolme kaappia tässä meijän pömpelissä on paskaa täynnä! Mä haluan ne siistiks ja turhat kamat veks. Fäng sviitä sano.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tää saikku on täysin passivoittanut mut... aika säälittävää, mutta en viitsisi edes syödä tai pukeutua, joten kikkailen täällä älästi ja nälkäisenä. En jaksa lukea tai tehdä mitään muutakaan kehittävää ja olin vielä vahingossa tilannut MacIntosh-version Age of Mythologysta, mikä lähes särki mun sydämeni :(
killkill

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Päivä puolessa ja työt tehty. Mitähän tässä sitten keksisi?

...

Keksin.

Kiinnostaisi tietää, käyttävätkö suomalaiset (te mukaanlukien) www-hakupalveluita hakiessaan hotelleja tai ravintolapalveluja kotimaassa, ja jos juu niin mitä?

Jos joku muistaa nähneensä jotain tutkimustietoa asiasta jossain, linkkaa ihmeessä.
Viimeksi muokannut killkill, 13.02.2008 12:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Mitähän tässä sitten keksisi?
Pelaa tätä: http://www.arcade.fi/peli/shift.html

Poikkeavan hauska minipeli.
bedlam

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olipa jännää käydä ulkoilmassa ekaa kertaa lauantai-illan jälkeen. Häikäisi ja pelotti. Hoitsu kuulosti siltä, että toistaiseksi olen vielä helpolla päässyt. Valloillaan oleva influenssa-aalto kuulema nostaa kaikilta kuumeen neljäänkymppiin ja saattaa pitää siinä viikonkin. Loppuviikko saikkua ja kuulema muumeja pitää kattoa. Mutta eihän sieltä tuu muumeja! Ja mun takia piti työpaikan pippalot siirtää tän viikon perjantaiksi ja nyt en sitten ittekkään pääse paikalle, ääääh.

Tällä pleikkarilla on muuten hieman helpompi kirjoittaa näppiksen kanssa, aamusiin viesteihin meni varmaan vartti aikaa. Pitäs muistaa ostaa olkkariin oma langaton näppis joskus.
killkill

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:Poikkeavan hauska minipeli.
Kiitti, tämähän on oikeasti pätevä :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toimiston paskaputket tukossa, aulan lattialla lilluu kunnon jööti ja pakko painaa hommat hommat valmiiksi huomista testiä varten. Haju ei ole mitenkään miellyttävä ja tuote ei toimi.

Tervetuloa it-alalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tekipäs reipas lenkki auringonpaisteessa hyvää, vaikka flunssaa puskeekin. Nuuh!

Nyt broiskuja uuniin, pesukone pyörimään ja väsäämään ystävänpäiväkorttia ukolle.

Ja taas tylsä keskiviikkoilta. Telkkarista ei tuu MITÄÄN. Pah.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

SaintJohnPerse kirjoitti:Mites nyt töissä ei tapahdu mitään? Yritän huvittaa itseäni pyörimällä tuolilla ympyrää. Haittapuolina ko. puuhassa on pahoinvointi ja työtovereiden tuijotus..
Olikse ADD? vai menikö väärin? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Keskiviikkohan on paras TV-ilta kun tulee Heroes!!! Ja kyllä tuon Unelmien Poikamiehenkin voisi tsiigata.

Mulla on kriisi. En tiedä, mitä tahdon tehdä isona. Harkitsen ammatinvalintapsykologille menoa. Tai ehkä ihan vaan psykiatrille :roll: Nyt tuntuu siltä, että eksyin mediaopintojen jälkeen aivan väärään suuntaan ja ahistaa ihan hitosti. Ajatus ns. varman ja hyväpalkkaisen duunin jättämisestä ahdistaa melkein yhtä paljon kuin ajatus siitä, että juuttuisin tietokoneen ääreen tunkkaiseen toimistoon loppuiäkseni.
ninnithequeen

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Niin, mutta kun mitään MUN sarjaa ei tule. Paitti Frendit, joka sekin loppuu pian, nyyh.

Tietääkö muuten joku, näkyykö ne uudet maikkarin kanavat automaattisesti niissä talouksissa, mihin on jo tilattu Maxit ja Juniorit ja muut?
Geetz

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetz »

ninnithequeen kirjoitti:Tietääkö muuten joku, näkyykö ne uudet maikkarin kanavat automaattisesti niissä talouksissa, mihin on jo tilattu Maxit ja Juniorit ja muut?
No hitto just äkkäsin sen mainoksensa. Ei asuta ees kaapelitaloudes, saadankohan koskaan!!11 Keskiviikko on paskin telkkupäivä, yäk.
ninnithequeen

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tietääkö muuten joku, näkyykö ne uudet maikkarin kanavat automaattisesti niissä talouksissa, mihin on jo tilattu Maxit ja Juniorit ja muut?
No hitto just äkkäsin sen mainoksensa. Ei asuta ees kaapelitaloudes, saadankohan koskaan!!11 Keskiviikko on paskin telkkupäivä, yäk.
Vähänkö himottaa varsinkin se Sarjat- ja Ava-kanavat :P
Geetz

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetz »

ninnithequeen kirjoitti:Vähänkö himottaa varsinkin se Sarjat- ja Ava-kanavat :P
Pessimistinä mietin heti uusintoja. :]
ninnithequeen

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vähänkö himottaa varsinkin se Sarjat- ja Ava-kanavat :P
Pessimistinä mietin heti uusintoja. :]
Ei haittaa, kuhan on hyvien sarjojen uusintoja.
milli

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Ihanaa, äsken maksoin hetkeksi viimeisen visa-laskun. Mahtavaa. Mietin hetken jopa kortin leikkaamista, mutta onhan se hyvä olla, jos haluaa esmes varata lentolippuja tms. En mä nyt ihan velaton ole (on joku asuntolaina tms), mutta tuo nosti mielialaa aika hyvin.
Stinky

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä olen hinkannut, hangannut ja puunannut. Nyt on mun puoli pömpelistä siisti ja ylimääräset kamat joko roskissa tai niille kuuluvilla paikoilla. Nastaa :]

Nyt vois lähtee jo kotiin. Iskä ja systeri perheineen tulee käymään. Jei, saan korvapuusteja (sillon saa herkutella kun on "vieraita"). Mut ei - tunti vielä ja sitten menoks.
killkill

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Rupesin ajan kuluksi tekemään leiskaa skidin kotisivuista. Pitäähän isovanhempien ja kummien pysyä ajan tasalla tenavan syömisistä, kakkimisista ja kasvukäyristä 8)

Yllättävän hankalaa.
BettyB.

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ömmömmööö, tylsä päivä. Jos kävis vähän spinnaamassa ja juhlis Sulon nimppareita. Ja pesasis koneellisen pyykkiä. Oisko se siinä?
BettyB.

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:Rupesin ajan kuluksi tekemään leiskaa skidin kotisivuista.
Päivittäisit nyt eka sitä toistakin!!
masa

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti:Rupesin ajan kuluksi tekemään leiskaa skidin kotisivuista.
www.ratemykidspoop.com ?
bedlam

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:
Geetz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vähänkö himottaa varsinkin se Sarjat- ja Ava-kanavat :P
Pessimistinä mietin heti uusintoja. :]
Ei haittaa, kuhan on hyvien sarjojen uusintoja.
Ei kyllä hirveesti sytyttänyt se näkemäni sarjalistaus. Scifikanavasta melkein innostuin kuullessani, mutta eipä sieltäkään mitään ihan himottavia ohjelmia taida tulla.

Eiköhän noi tule sen paketin mukana mikä on jo ostettu, mutta luultavasti nostavat pikkasen taas paketin hintaa sillä verukkeella, että pari uusintapaskaa suoltavaa kanavaa näkyy lisää. 90% varmaan tilaa koko paketin pelkästään vomruloiden takia.
Vastaa Viestiin