Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Ei kyllä hirveesti sytyttänyt se näkemäni sarjalistaus.
Siis täh, mistä sä näit? Mä oon yrittänny ettiä kovasti...silmätön, tyhmä, vai molempia?
Pyry-Matias

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Aamulla keula kohti Hakaniemeä - kaksi päivää ja kuusi matsia futsalia. Ehkä rockhenkisiä virvokkeita, ei voi tietää 8)
bedlam

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ei kyllä hirveesti sytyttänyt se näkemäni sarjalistaus.
Siis täh, mistä sä näit? Mä oon yrittänny ettiä kovasti...silmätön, tyhmä, vai molempia?
Äsh, sori. Ei sitä koko luetteloa näemmä näekään vasta kuin scifi-kanavasta. Mutta mainostavat tuota sarja-kanavaa nimikkeillä Baywatch, Pokka pitää ja Kovat koppalakissa. Eli ei nyt mitään suurta hurraahuutoa.
ninnithequeen

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Äsh, sori. Ei sitä koko luetteloa näemmä näekään vasta kuin scifi-kanavasta. Mutta mainostavat tuota sarja-kanavaa nimikkeillä Baywatch, Pokka pitää ja Kovat koppalakissa. Eli ei nyt mitään suurta hurraahuutoa.
Pokka Pitää? Jaajaa, sehän on aina ollu Ylen sarja, kaiken se Maikkari sit ostaakin. Se on kyllä ihan kivaa kattottavaa :)
Geetz

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Sulolle nimppari-onnea, totesi muksu. Juniorikanava on hyvä olla olemassa.
BettyB.

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetz kirjoitti:Sulolle nimppari-onnea, totesi muksu. Juniorikanava on hyvä olla olemassa.
Viedään terkut perille! :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetz kirjoitti:Sulolle nimppari-onnea.
R.I.P. *sniff* Mun paska velipuoli tiputti mun Sulo-nimisen marsun ikkunasta niin että takapää halvaantui ja Sulo piti lopettaa (= viedä saunan taa).

Olipas reipas päivä! Heti kotoa lähdettyäni treffasin systerin nopeasti ja herätin lomalaisen, jonka myöskin syyllistin kaupunkiin seuraksi. Löysinpä vielä kivat MOM-farkkukaprit -70% alennuksella keskustasta. Jeh! Ei ihan turha retki.. seurasta puhumattakaan :h:

Nyt mä istun hetken, annan ahterini rauhoittua. Sen jälkeen otan päikkärit ja keskityn loppuillaksi keittiön siivoukseen ja ruuanlaittoon.

Swirl - haluatko että raahaan sut joku päivä kävelemään? Seura on aina tervetullutta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetz

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Elppis kirjoitti:R.I.P. *sniff* Mun paska velipuoli tiputti mun Sulo-nimisen marsun ikkunasta niin että takapää halvaantui ja Sulo piti lopettaa (= viedä saunan taa).
Auts auts auts... Saiks veli selkäänsä? (päivän kuritus-hengessä)

Oon jotenkin ihan down plöts yhtäkkiä. Muksut vaan on, mä vaan oon, toivottavasti mies pian tulee ja on ihan muuta. Jotenkin pirteenä tai jotain, mut tuskinpa. Just tällanen vammapää-fiilis kun haluis vaan mönkiä peiton alle, sulkea silmät ja unohtaa tyhmä maailma. Päässä kauheet kasat kakkaa käsiteltäväks ja oonkin taiteillu post it -lappusia sinne tänne; tee sitä, muista se, pyydä jeesiä tohon ja unohda se yks. Plaa plaa.

Toisaalt voishan sitä tilata pizzankin. Jaksais varmaan katella Unelmien poikamiehen hymyten.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetz kirjoitti:
Elppis kirjoitti:R.I.P. *sniff* Mun paska velipuoli tiputti mun Sulo-nimisen marsun ikkunasta niin että takapää halvaantui ja Sulo piti lopettaa (= viedä saunan taa).
Auts auts auts... Saiks veli selkäänsä?
Rehellisesti? Mun isä antoi sille tukkapöllyä ja huusi kuin hullu, joten äitipuoli löi mua päähän harjalla, kostoksi. Tervettä ;)

Löysin muuten tänään parhaan ystävänpäiväkortin ikinä, ainakin täysin osuva. Leila ja Kaarina, kuvaa täysin mua ja kaveria.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetz

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Elppis kirjoitti:Rehellisesti? Mun isä antoi sille tukkapöllyä ja huusi kuin hullu, joten äitipuoli löi mua päähän harjalla, kostoksi. Tervettä ;)
No just. :shock:

Vtun huominen ystispäiväkin... Täytyy perua rrrromanttinen ilta kaupungilla ja sairastaa kotona. Eipä ne syömingit edes niin houkuttanu mutta ois sitä hotellissa voinu ees puolikkaan yön viettää. Phuuh. Ehtiihän sitä. Tymp tymp tympivää.
1108

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Oli sitten kyllä yksi vaikeimmista puheluista mitä äsken sain. Lapsuudenkaveri ja helvetin hyvä ystäväni soitti ja ilmoitti että emäntä lähti ja ilmoitti eilen että tämä suhde ja kihlaus päättyy. 12 vuotta olleet yhdessä, kesällä suunnittelivat häitä ja asunnon ostoa. Nyt emäntä paukauttaa eron perusteella: "En halua jatkaa enään, tahdon olla yksin". 12 vuotta vedetään vessasta alas, ja tuollaisella syyllä. Yritä siinä sitten sanoa jotakin helpotusta antavaa miehelle joka on aivan palasina, vaikea oli keksiä sanottavaa minkäänlaista. Ja tottavitussa Nokialla on potkujen uhka 20 henkilölle kaverin tiimistä, luo vielä sellaisen lisä-bonuksen asiaan. Etsi siinä kämppää kun ei ole tietoa siitä jatkuuko työt ja 12 vuoden jälkeen tottuttautuminen elämään yksin on vielä harmina.

Ei vittu mikä soppa.
Geetz

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Ehdotit josko tulis teille ja lainais vaimoas? (näin rakas kolmijalkani parhaalle kaverilleen tuossa taannoin)

Soppapoppa. Tartten sen pizzan nyt. Ählämsähläm rimputiring!
killkill

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:www.ratemykidspoop.com ?
Tuo on niin karsea idis, että vois toimiakin. Pitäsiköhän napata domaini pois markkinoilta..? :D
1108

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetz kirjoitti:Ehdotit josko tulis teille ja lainais vaimoas?
Ehdotan että viillät ranteesi auki ja tapat lapsesi unilääkkeillä/insuliinillä.
Syy: Sinä et ansaitse elää ja lapsesi nyt ovat jokatapauksessa yhteiskunnalle pelkkä riesa.

Suomeksi sanottuna: Haista vittu ja päätäelämäsi.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Muksu on sitte kasvattanu elopainoa kuukaudessa reilun kilon!! :shock:
Jätkä on tosiaan ollu ruoka-aikaan kotona...
Raksu laittaa broiskusta ruokaa ja kohta vois sytytellä leivinuunia.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Elppis kirjoitti:Swirl - haluatko että raahaan sut joku päivä kävelemään? Seura on aina tervetullutta.
Oh, ehottomasti kyllä :o Yksin en saa mihinkään lähdettyä!
bedlam

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vähänkö säikähin, että missä on Marko Innosta! Mutta näköjään jo ens jaksossa takasin. HUH!
Geetz

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Mä kerkesin kans säikähtää!
1108 kirjoitti:Ehdotan että viillät ranteesi auki ja tapat lapsesi unilääkkeillä/insuliinillä.
Syy: Sinä et ansaitse elää ja lapsesi nyt ovat jokatapauksessa yhteiskunnalle pelkkä riesa.

Suomeksi sanottuna: Haista vittu ja päätäelämäsi.
Oon tänään kuule oppinu, ettei minun tarvitse ansaita olemassaoloani! Mutta koska usein ajattelen, etten ansaitse kaikkea hyvää elämässäni niin kerro pliide miksi en ansaitse elää. Tänään opitaan, joskin hitaasti ja osittain poissaolevasti. :]

Lapseni nyt tuskin tulevat olemaan riesa yhteiskunnalle, sen verran hillittömiä verorahoja on luvassa. Mut miehen lopetukseen voit heitellä myös ehdotelmat, ne laitetaan vaikka molempien korvien taakse.

Slurps, pizza tilattu ja natiaiset unilla. Päästin raskaan työn raatajankin jääkiekkoilemaan, jotta tösöstä vois tappelematta katsella Unelmien poikamiestä.
plumps

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja plumps »

Olen luopunut toivosta, että ihminen paranisi päivä päivältä.
Oon aina elänyt silleen, että kuvitellut todella ett päivä päivältä tässä mennään parempaan suuntaan. Luullut niin, vaikka ei todella ole edes ollut mitään näyttöä siihen suuntaan.

Mutta vuosi vuodelta kyl. Nyt on parempi kokonaistilanne - terveempi elämäntilanne, kuin vuos sitte. Vaikka olen nyt onneton ja suruissani.

Terve merkki sekin, että käy suruvaiheen läpi, eikä kohella paetakseen.
1108

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetz kirjoitti:Oon tänään kuule oppinu
Toivottavasti opit tänään sen että minulla on ystäviä jotka ovat erittäin tärkeitä ja 40min puhelimessa kuunnellen ystävän huolia ei innosta omaan vaimoon kohdistuvalle pissaliisan paiskomalle "vitsille".
SaintJohnPerse

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

1108 kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Oon tänään kuule oppinu
Toivottavasti opit tänään sen että minulla on ystäviä jotka ovat erittäin tärkeitä ja 40min puhelimessa kuunnellen ystävän huolia ei innosta omaan vaimoon kohdistuvalle pissaliisan paiskomalle "vitsille".
Oletko ajatellut, että sinun "vitsisi" eivät aina välttämättä innosta? Ruumiskuvat eivät ole aina hauskoja...

Mutta on-topic: Hyvä, että ystävälläsi on ystävä, joka kuuntelee ja kaikesta päätellen myös välittää. Ystäväsi ei siis ole vielä menettänyt kaikkea.
Geetz

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetz »

1108 kirjoitti:Toivottavasti opit tänään sen että minulla on ystäviä jotka ovat erittäin tärkeitä ja 40min puhelimessa kuunnellen ystävän huolia ei innosta omaan vaimoon kohdistuvalle pissaliisan paiskomalle "vitsille".
Anteeks*. Luulin asettuneeni sun läppätasolle ihan oikeella tavalla! Ja kuvittelin vielä tuon ällösanaisen postaukses olon helpottajaksi ja keventäjäksi, joten jatkoin kevyellä linjalla. Tätä se intternetti nyt on. Pahasanaisimpia on ehkä kaikista vaikein tulkita. Eikä me tarvita kuin yks 1108 tänne, joten voin toki jatkaa puspus-tyylillänikin.

(Turha tehä mitään tsemppausviestiä tästä kun et sä kusessa ole, eikä kaveris mua lue. Vaimon pillun lainaus nyt vaan oli mukahauska läppä omasta elämästäni, tietysti se osuu vaan pariin kitisijään joten huggagamaa!)

*Sulle ehkä vieras sana nettiympäristössä, mut tässä ihan tarkotetaan nyt sitä niin ku kirjotetaankin, toki herralla on se paljon puhuttu tulkintavapaus mutta totean, että vituiks menee jos et käsitä oikein. 8)
1108

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetz kirjoitti:Anteeks
Saat, sitäpaitsi sulle pirulaiselle voi kiukuta. Kai olet liian mukava sille. Mutta usko että sellaisen puhelun jälkeen oli vähän turta ja vittuuntunut olotila. Tapanihan ei ole tehdä ylilyöntejä, mutta kai mie sellaiseen nyt syyllistyin.

Puznuz, perkele.
milli

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Perskutarallaan.. mulla on kaksi pellistä pizzaa tehtynä.. ja nolla miestä syömässä sitä.. kahden piti tulla.. mitä nyt tuolla kaikella ruoalla teen?
Geetz

Re: Keskikeskikeskikeskikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetz »

1108 kirjoitti:Puznuz, perkele.
Ihku. Tavoista poikkeava päivä. Ja totta, mulle voi kiukuta, otan vastuun äärimmäisistä loukkaantumisistani about aina... Jaksamista turtaan, vittuntuneeseen, mihin vaan olotilaan. :h:
Vastaa Viestiin