Tunteikas Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:vanhalta oikolukijalta
Koska tää osittain sivuaa mun alaa, pakko kysyä ihan mielenkiinnosta: Miten pääsit oikolukijaksi ilman suomen kielen opintoja?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:Päivän kuva, USA:n pressanvaalien kunniaksi:
*reps* Ihan paras toi Känädän asumaton alue.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:vanhalta oikolukijalta
Koska tää osittain sivuaa mun alaa, pakko kysyä ihan mielenkiinnosta: Miten pääsit oikolukijaksi ilman suomen kielen opintoja?
Kuule ihan ilman mitään opintoja tein ko. hommaa eräässä yrityksessä sivuhommana ;)
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
killkill kirjoitti:Päivän kuva, USA:n pressanvaalien kunniaksi:
*reps* Ihan paras toi Känädän asumaton alue.

Mulle ei näy mitään kuvaa, höh.
Bliss

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Kuule ihan ilman mitään opintoja tein ko. hommaa eräässä yrityksessä sivuhommana ;)
Niin ymmärsin, mutta ihmettelinkin miten pääsit ko. hommaan ilman opintoja? Tai sitten ko. yritys ei tehnyt ainakaan kovin laajalevikkisiä painotuotteita?
safi

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja safi »

masa kirjoitti: Eilen veti jo joku icetesticle-kaveri nakupyörällä kolmostiellä. Ohitin sen ja laitoin vaan penkinlämmittimen päälle, kun meinas itelläkin munat jäätyä siitä näystä.
*puistatus* No joo mä tyytyisin vielä vaan ihailemaan kromin kiiltoa auringon paisteessa tai ehkä ihan pikku lenkki. Auto on kuitenkin vielä hetken aika tavalla miellyttävämpi tapa tehdä matkaa.
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kuule ihan ilman mitään opintoja tein ko. hommaa eräässä yrityksessä sivuhommana ;)
Niin ymmärsin, mutta ihmettelinkin miten pääsit ko. hommaan ilman opintoja? Tai sitten ko. yritys ei tehnyt ainakaan kovin laajalevikkisiä painotuotteita?
Epäiletkö sä mun kykyjä vai :P

EDIT: onks MäcDonaldsilla miten laaja levikki?

Asiasta lisää yyveenä, ollaan me tästä puhuttu sun kans ennenki, hölmö.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 14.02.2008 14:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Epäiletkö sä mun kykyjä vai :P
Sanoinko mä niin? Sulla on nyt tuntosarvet vähän liian ylhäällä, kaikki ei ole vittuilua tai epäilyä. On myös olemassa ihan silkkaa uteliaisuutta. :P
Rouva Pupu

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pakko sanoa, etten ole koskaan aikaisemmin saanut niin törkeää palvelua ja itseeni kohdistuvaa "jotain" mitä tänään sain lääkärillä käydessä. En todellakaan ole herkkänahkaista tyyppiä, mutta nyt lähtee reklamaatio menemään. Sinänsä turhaa, koska kyseinen lääkäri on saanut niitä todella monta, mutta edelleen työpaikka pysyy.

Jotakuinkin se vääntyi siihen, että olen sairaspäivärahojen ja ilmaisen palkan perään enkä kipeänä, joten sairaslomaa ei tipu. Huolimatta siitä, että a)olen kuumeessa b)valkosoluarvot kertoivat oleellisen c)sain antibioottikuurin d)en saa sairauspäivärahaa e) olen provikkapalkalla, joten palkkaa ei tule ilman tuloksellista työntekoa lainkaan.

Siirryn suosiolla yksityistenpiiriin tästä päivästä lähtien. Toivottavasti en törmää senkin puolella tuohon noita akkaan.
safi

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja safi »

ninnithequeen kirjoitti: Se tienaa enemmän joo. Miten muuten mun pitäs helpottaa sen taakka vielä, kun hoidan jo täysin yksin kodinhoidon, pyykit ja sapuskat pöytään..? Laittaa se pleikkarikin vielä valmiiks päälle vai, kun viettävät laatuaikaa lapsen kanssa iltasella vai?
No kotihommat yleensä kaatuu sellaisen niskaan, joka kotosalla viettää suurimman osan ajastaan. Niin ja vähintä mitä sä voisit tehdä on todellakin hommata säännöllinen työ, kohtuullisella liksalla ja ottaa enemmän osaa perheen elatukseen. Se on kuule aika harva ukko, joka viitsii vielä vuosienkin jälkeen arvostaa tai kunnioittaa sellaista emäntää, joka ei kykene pärjäämään omillaan ja siinä sivussa häviää kaikki halu järjestää mitään kivoja pikku ylläreitä piristämään suhdetta.
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Se tienaa enemmän joo. Miten muuten mun pitäs helpottaa sen taakka vielä, kun hoidan jo täysin yksin kodinhoidon, pyykit ja sapuskat pöytään..? Laittaa se pleikkarikin vielä valmiiks päälle vai, kun viettävät laatuaikaa lapsen kanssa iltasella vai?
No kotihommat yleensä kaatuu sellaisen niskaan, joka kotosalla viettää suurimman osan ajastaan. Niin ja vähintä mitä sä voisit tehdä on todellakin hommata säännöllinen työ, kohtuullisella liksalla ja ottaa enemmän osaa perheen elatukseen. Se on kuule aika harva ukko, joka viitsii vielä vuosienkin jälkeen arvostaa tai kunnioittaa sellaista emäntää, joka ei kykene pärjäämään omillaan ja siinä sivussa häviää kaikki halu järjestää mitään kivoja pikku ylläreitä piristämään suhdetta.
Sä sitten jaksat, vaikka varsin hyvin tiedät mun tehneen kahta työtä muksun ollessa pienempi. Ei sitä hullunmyllyä enää kiitos.
Nykyään on vaan säännöllinen puolipäivätyö, ja juuri hyvä tähän tilanteeseen, ihan jo lapsenkin kannalta. Kyllä tuo ukko ihan tyytyväinen on täällä täysihoidossa kuule. Tuskinpa kattelis semmosta akkaa joka komentais tekemään kotityöt ja istuis vaan persiillään...


Pärjään omillani, kiitos kysymästä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että mun pitäisi ihan itse ostaa itselleni se ruusu kerran vuodessa. Kyllä mä nyt yhden ruusun vuodessa olen ansainnut, mielestäni.
1108

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

:D

Kaveri soitti ja kysäs että kerkeekkö lähteen poikkeen Rautiassa (tahtoi mun alennukset käyttöönsä), miehän lähdin ja ihmettelin autossa että mitäs mennään ostaan. Vastaus: Paria väliovea.

Istuttiin hetki hiljaa ja tokasin että meni lusikoiden lisäksi sitten ovetkit vaihtoon?

Ei sanonut mitään mutta paluumatkalla otti hanskan pois kädestä ja näytti rystysiä, oli poikaa ottanut maailma pannuun ja kiukusPäissään oli humauttanut vessan ovea ja paskaksi, siitä kimmastuneena oli tömäyttänyt vaatehuoneen ovea ja nyrkki kokonaan läpi. En mie ole saanut ikinä laakaoveen reikää kokonaan läpi, kyllä niitä pari on itsekin tullut hakattua paskaksi mutta ei ikinä nuin pahasti. Loppupeleissä ei kamalan kallis harrastus 35,20€/laaki (tosin sain 39,50% alennusta)
Aito_Johanna

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti: Eilen meni koulussa ihan kivasti (mitä nyt olin vähän sekasin ja selitin, että "säännölliset verbit.... plaaplaa... niin kuin tässä ha... eikutota.... anteeks...") eikä kukaan sanonut mua enää paskaksi. Jos kehityn hommassa tulevaisuudessakin samaa vauhtia, tiedä vaikka se ja muodollisen pätevyyden hankkiminen olisi sittenkin se vaihtoehto (ranskalaisen insinöörikreivin ja Biarritzin ohella), joka pelastaisi minut loppuiän konttorituomiolta.
Mitä olen missannut, kun en ole seurannut viikonloppuketjuja? :shock:

edit: selasin ja löysin. Joo, älä välitä. Muakin on töissä sanottu ihan paskaksi (ei juuri näillä sanoin, mutta erittäin selvästi tässä hengessä). Ne peittävät sillä vain omaa epävarmuuttaan 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tulin jotenkin hirmu hyvälle tuulelle kun rupesin ajattelemaan tota vuotta 1994 :h: Kiva muutenkin, kun jaksoitte vastata mun lapsellisiin slämäri- kysymyksiin :oops:

Se oli kyllä tähänastisen elämäni yhtä parasta aikaa - oh to be so innocent!
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elppis kirjoitti:Se oli kyllä tähänastisen elämäni yhtä parasta aikaa - oh to be so innocent!
Hurhm... hunis lienee ylpeä lukiessaan tuota :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tix kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Se oli kyllä tähänastisen elämäni yhtä parasta aikaa - oh to be so innocent!
Hurhm... hunis lienee ylpeä lukiessaan tuota :P
Aivan varmasti, tosin asialla ei ole mitään tekemistä tämänhetkisen elämäni kanssa ;)

Tuli vaan ystävänpäiväviesti facebookin kautta samaisen vuoden koulukaverilta, josta en ole sitten vuoden 1996 kuullut mitään kun vaihdettiin maata. Tuli mieleen kaikki lauantait jotka vietin klo 9-18 talleilla, uintikilpailut ja uima-altaan pihassa.. Koskaan ei ollut tekemisen puutetta ja tietokonetta en ollut edes nähnyt kuin opettajilla ja isin työpaikalla.
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Rouva Pupu kirjoitti:Siirryn suosiolla yksityistenpiiriin tästä päivästä lähtien. Toivottavasti en törmää senkin puolella tuohon noita akkaan.
On noissa työterveys- ja terveyskeskuslekureissa siellä täällä hyviäkin. Valitettavasti parhaat sieltäkin menevät rahan perässä yksityiselle sektorille.

Meneehän se iltapäivä näinkin. Vaimoa odotellessa jumpasta ettin HuutoNetistä sopivaa hoitopöytää ...

Miksi ihmeessä myyjien (nais-) pitää leperrellä jonninjoutavia kuvatessaan myytävää tuotetta? Jos vieressä on kuva keltaisesta hoitoalustasta, jossa on jotain vitun mehiläisiä, tarvitseeko saatetekstiin siirapoida tyyliin "ihanan keltainen... suloisia pörriäisiä" ja perään varmemmaksi vakuudeksi pari sydäntä? Faktat kehiin ja riittävästi kuvia, ei kiitos mitään teletappi-harlekiini-tarinoita.

Sokeritaudin saa raavas mies vähemmästäkin, hyi hiisi!

Onko kukaan pannut merkille muuten yhdennäköisyyttä HuutoNetin logon ja eräänkin suhteellisen tunnetun poliitikon välillä:

KuvaKuva
Viimeksi muokannut killkill, 14.02.2008 16:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB.

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:Onko kukaan pannut merkille muuten yhdennäköisyyttä HuutoNetin logon ja eräänkin suhteellisen tunnetun poliitikon välillä
Mielikuvitushahmoja molemmat.
killkill

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:Uuden Indianan traileri.
"Harrison Ford Age: 65" eli oikea ikä on vähintään kolme vuotta enemmän. Ollapa itse yhtä virkeässä kunnossa eläkeiässä.. :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ninni! Tulipa tossa äsken sohvalla istuessani mieleen yksi asia: onkohan sun miehellä suolisto-ongelma? Jos se meinaan pieree kokoajan ja kaikelle, niin sun pitäis varmaan katsoa sen ruokavaliota vähän tarkemmin :P

(tämä oli tarkoitettu vitsiksi, toivottavasti ei loukannut ketään)

Häblää - kaurakeksit on hyviä :)

killkill- OIkeassa olet noiden huuto.net- juttujen kanssa. Kaikki on "ihania!" ja jokaisen ilmoituksen alussa lukee ++++tuoli++++. Mä yritin äsken katsoa pinnasänkyjä, vähän vaikea noista kokoontaitetuista kellarissa otetuista kuvista nähdä kuntoa / mallia / väriä. Turhauttavaa.

Ps. Anttilassa (netanttila.com) on pari aika kivoja pinnasänkyjä, samoin www.hobbyhall.fi (hoitopöytä).
Viimeksi muokannut Elppis, 14.02.2008 17:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Hae meiltä toi jatkettava puinen pinnasänky. Pitää maalata, muuten täysin ehjä.
BettyB.

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Söin juuri ihan törkeän hyvän Lindtin maitosuklaasydämen. Aaaah, herkkuperseily kunniaan!

Jaa jaa, kello löi jo viisi, lienee aika raahata herkullinen perseeni fillarin satulaan.
Vihtahousu

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huaaa! Vattu sentään että tuntuu aina niin hyvältä kun käy vetäseen setin salilla. Rauta nousi ja kaikki oli ihanaa (not!). Jos saadaan Vuosaareen oma punttis, sauna, telkkari, netti, ruokala, kauppa, bilispöytä etc.. niinkuin on ollut puhetta niin eihän mun tartte välttämäti poistua työpaikalta viikkoon jos ei nappaa :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei kerkee enää oikein tännekään kunnolla ikinä. Uus kaupunki, uus koti, uudet kujeet. Uuressa röissä mennyt ihan hyvin, joskin nää alkuajathan nyt on aika stressaavia ja hankalia. Hirveesti hommaa ja kiire, että eivät oikein ehdi kunnolla opettaakaan. Mut onneks siellä on kivoja ja nuoria ja aika samanhenkisiä ihmisiä töissä! Hyvä siitä varmaan tulee! En oo vielä saanu sitä työsuhdepuhelinta... Ni mihin se Geetzu on muka lähteny?
Vastaa Viestiin