Tunteikas Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Tämä ketju muistuttaa minua siitä, että elämä on luonteeltaan pohjattoman surullista.
Alat tätä menoa kuulostaa Rollolta.
Totta! Mutta täytyyhän Rollon jättämä aukko paikata.
Ei se oo kokonaan lähteny! Aina se tulee takaisin. Yleensä riittää, että sen nimen mainitsee, varsinkin jos sen mainitsee Vakkarit tunkevat uniin -ketjussa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Alat tätä menoa kuulostaa Rollolta.
Totta! Mutta täytyyhän Rollon jättämä aukko paikata.
Ei se oo kokonaan lähteny! Aina se tulee takaisin. Yleensä riittää, että sen nimen mainitsee, varsinkin jos sen mainitsee Vakkarit tunkevat uniin -ketjussa.
Minussa on varmaan jotain vikaa, kun yksikään vakkari ei ole koskaan tunkenut uniini.
prosessi

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Minussa on varmaan jotain vikaa, kun yksikään vakkari ei ole koskaan tunkenut uniini.
Aivan ilmeisesti näin on. Ottaen huomioon, että minun uniini on tunkenut ainakin kymmenkunta vakkaria, minun täytyy olla aivan käsittämättömän viaton! Varsinkin kun sinä ja urpiainen olette jopa tunkeneet samaan uneen.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Minussa on varmaan jotain vikaa, kun yksikään vakkari ei ole koskaan tunkenut uniini.
Aivan ilmeisesti näin on. Ottaen huomioon, että minun uniini on tunkenut ainakin kymmenkunta vakkaria, minun täytyy olla aivan käsittämättömän viaton! Varsinkin kun sinä ja urpiainen olette jopa tunkeneet samaan uneen.
Kauhistus. Mitä me teimme siinä unessa? :shock:
prosessi

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Minussa on varmaan jotain vikaa, kun yksikään vakkari ei ole koskaan tunkenut uniini.
Aivan ilmeisesti näin on. Ottaen huomioon, että minun uniini on tunkenut ainakin kymmenkunta vakkaria, minun täytyy olla aivan käsittämättömän viaton! Varsinkin kun sinä ja urpiainen olette jopa tunkeneet samaan uneen.
Kauhistus. Mitä me teimme siinä unessa? :shock:
Tätä. (Viesti sivun loppupuolella.)
Tix

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:
Tix kirjoitti:Millä tapaa se äitee niinku konkreettisesti estää sen reissaamisen?.
:roll: Eikö sinulla ole ÄITIÄ? Äitihän on kaikilla maailman luoduilla. Toistaiseksi olen tyytyväinen, että säästäväinen äitini on huomannut, etten laita rahaa haisemaan.
Onhan minulla äitee. Ei mitenkään estä reissaamista. Päinvastoin, onpa suositellut muutamaa paikkaakin missä kannattaisi käydä, vanhempani kun ovat nähneet melko paljon maailmaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Tix kirjoitti:
Gat kirjoitti:Eikö sinulla ole ÄITIÄ?
Onhan minulla äitee.
http://en.wikipedia.org/wiki/Norman_Bates
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

"Both the novel and film explain that Bates suffered severe emotional abuse as a child at the hands of his mother, Norma, who preached to him that women and sex were evil. The two of them lived alone together in a very unhealthy state of emotional dependence "

Mummy! Mummy! Return of the Mummy!!

Muuten minusta on hienoa, että kynäniska Anthony Perkinsistä tuli kuuluisa filmitähti. Ei onnistuis nykyään. Sellainen oudon humanoidihybridin näköinen estoinen neurootikko. Tosin taisi lopulta saada pilluakin siittäen kaksi poikaa?

Mistähän saisin (en emulesta) sarjan "Glory Boys", jossa Perkins "nörttien kosto" -tyyliin esitti ylivoimaisen hyvää henkivartijaa? Ja pääsi nusasemaan Joanna Lumleytä.
elco

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti:
Tiedätkö, minulle oikeastaan sopii mainiosti, että istut pankin päällä. Koska sinulla ei ole jälkeläisiä, eikä niitä varmasti myöskään tule, tavalla tai toisella vaivalla roopeankkailemasi omaisuus päätyy valtiolle. Ryhää. Mikä ironia.
Eiköhän se ennemmin kuihdu neuvokkaisiin sijoituksiin. Lyön kaljoista vetoa, että tapahtuu seuraavaa:
-sijoitusten arvon laskiessa Gat odottaa
-sijoitusten arvon kyykätessä edelleen Gat tekee peliliikkeen ja sijoittaa uudelleen sijoitusneuvojan ja oman näkemyksensä pohjalta
-uusi sijoitus kyykkää
-Gat hakkauttaa metsää ja sijoittaa rahat neuvokkaasti tappioiden kattamiseksi

Gat on juuri oikea mies hummaamaan omaisuuden kymmenessä vuodessa tekemättä rahoilla varsinaisesti mitään.

Paljon halvemmaksi tulisi pistää tila rahoiksi, rahat konservatiiviseen tuottoon ja pistää tuotot elämiseen. 1,9Me antaa 4% tuotolla 6333e brutto eli 4560e netto. Jos Gat vaan panisi 4560e kuussa haisemaan käyttämällä rahaa niin pääoma kutistuisi vain inflaation verran. Nyt hemmo makuuttaa rahoja riskaabeleissa sijoituksissa ja eittämättä tekee huonoja sijoituspäätöksiä sarjassa häviten aktiivisesti paljon enemmän kuin 6333 kuussa.
Tix

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

elco kirjoitti:Eiköhän se ennemmin kuihdu neuvokkaisiin sijoituksiin. Lyön kaljoista vetoa, että tapahtuu seuraavaa:.
Näin varmasti kävisi, jos Gattiksen eliniänodote olisi yli 55.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Höh. Enhän mää kahdessa kuukaudessa ole kuin 29 000 tappiolla. 350 000 sijoituksista. Hyville markkinoille, mutta jenkkipaska vaikuttaa kaikkeen. Hetken harkitsin panikoidako. Mutta kelasin, että kyllä ne nousee ennen jopa mun kuolemaa ja kun en nykyistä enemmän käteistä tarvi en elämään enkä investointeihin, niin eihän tappio tai voitto REALISOIDU ennen lunastusta.
elco

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti: Näin varmasti kävisi, jos Gattiksen eliniänodote olisi yli 55.
Aikajänne tuolle tapahtumaketjulle on kolme vuotta. Ainoa asia mikä voi Gatin sijoitukset pelastaa on se, että taantuma on lyhyt.

Gatin omaisuuden arvon laskulla ei tietenkään ole mitään merkitystä missään mielessä, koska perillisiä ei ole ja rahaa ei käytetä mihinkään. Ainoa merkitys on, että arvon lasku kurjistaa Gatin kurjaa elämää entisestään. Tähän tietty tepsii itsepetos, mikä on gaiffarin harvoja vaffuuksia.
elco

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti:Höh. Enhän mää kahdessa kuukaudessa ole kuin 29 000 tappiolla. 350 000 sijoituksista.
-50% vuotuista tuottoa.

Veikkaan, että otat takkiin sellaisen 150000e tämän vuoden aikana. Jos myyt kaiken ja poltat kymppitonnin kuussa maailmanmatkailuun ja huoriin niin se on taloudellisesti parempi sijoitus.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Gat kirjoitti:Höh. Enhän mää kahdessa kuukaudessa ole kuin 29 000 tappiolla. 350 000 sijoituksista.
-50% vuotuista tuottoa.

Veikkaan, että otat takkiin sellaisen 150000e tämän vuoden aikana. Jos myyt kaiken ja poltat kymppitonnin kuussa maailmanmatkailuun ja huoriin niin se on taloudellisesti parempi sijoitus.
Joo joo. Sijoitin väärään aikaan. Vasta nyt tai parin kuukauden päästä kannattaisi ostiskella kun on halpaa. Luotin liikaa, että edellinen romahdus oli SE korjausliike. Ja hajautin liikaa, kuten Kitinänkin viisaat neuvoivat. Silti Suomen viime lamankin ajan silloin romahtaneet osakkeet tuottaisi nyt hirmuista voittoa. Joten kyllä se siitä, kasvaa ne, kehittyvät markkinat varsinkin. Eihän mulla muita olekaan. Jos ei mulle niin lapsilleni (öh siis ei) tai siis Suomen Valtiolle. Ite kumminkin pärjään Karhulla, käytetyllä Lantikalla ja näkkileivällä. Ja käyttötilillä ja maataloustukiaisilla. Kun en tarvitse voittoja nyt, enämpi henkinen arvo kuten sanoit. Ei muuta hätää kuin että toivoin pikavoittoja tyyliin tuplaa rahat vuodessa.

Nojaa, kaikki on kiinni miten jenkkilässä käy. Ja sama kaikilla sijoittajilla.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gat kirjoitti: Muuten minusta on hienoa, että kynäniska Anthony Perkinsistä tuli kuuluisa filmitähti. Ei onnistuis nykyään. Sellainen oudon humanoidihybridin näköinen estoinen neurootikko. Tosin taisi lopulta saada pilluakin siittäen kaksi poikaa?
Taidan masentaa sinua sanomalla, että rumatkin miehet, jopa kynäniskasellaiset, saavat joskus hottiksia.
Tix

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vadim kirjoitti:Taidan masentaa sinua sanomalla, että rumatkin miehet, jopa kynäniskasellaiset, saavat joskus hottiksia.
Totta. 8)
elco

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Taidan masentaa sinua sanomalla, että rumatkin miehet, jopa kynäniskasellaiset, saavat joskus hottiksia.
Totta. 8)
Sanoo kitinän Dylan McDermott juristiroolissa.
Vastaa Viestiin