NuoriDaavid takaisin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

ND bäck!

Juu, heti! Ikäväni ei tunne enää rajoja!
16
62%
Ei helvetissä! Olen niin ikävä ihminen etten halua ND:tä takaisin.
4
15%
Kärsin päättämättömyydestä enkä pysty ottaamaan kantaa tähän tärkeään yhteiskunnalliseen kysymykseen.
6
23%
 
Ääniä yhteensä: 26

elco

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja elco »

Mielestäni Nuoridaavidin avioliitto on käypä uhraus sille, että saadaan internetin julmin stalkkeri ja latentein homoskuukkeli takaisin tänne, minne hän kuuluu.
Edith

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vadim kirjoitti: Olisit kerrankin itsekäs!
Vie mut Biarritziin, äläkä venkoile!

Ja lisäksi olen keksinyt ratkaisun tähän ongelmaan: ND:n röyvä voisi vaihtaa ND:n Tixiin ja Manalaan. Nuo uskaltaisivat varmaan väittää röyvälle vastaankin.
Tix

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Tix »

elco kirjoitti:Mielestäni Nuoridaavidin avioliitto on käypä uhraus sille, että saadaan internetin julmin stalkkeri ja latentein homoskuukkeli takaisin tänne, minne hän kuuluu.
Päivän toka repeämys jo näin aamusta :D
elco

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja elco »

Kun perkelettä huutaa niin siinä on se vaara, että se Tulee. Nyt se on takas - onko parempi?

Lienee syytä olettaa, että Dave on samalla jättänyt perheensä ja kirjoittaa viisasteluitaan Con Hombresin pimeähuoneesta.

Davelle tiivistelmä tapahtuneesta:
-Tix ja manala kiistelivät paremmuudestaan rahantuhlauksessa ja telkkuteknologiasta ja energiansäästölampuista
-Sinut äänestettiin yhtä viihdyttäväksi kuin 1108 Kitinän Viihdyttävin Tyyppi-äänestyksessä.
-EW lanseerasi aineettoman arvonluonnin, joka on rettelöitsevän ja raiskaavan mamuneekerin core competenssi
-Poikuus panee sijoituksiinsa haisemaan enemmän kuin tienaat vuodessa
NuoriDaavid

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Kun perkelettä huutaa niin siinä on se vaara, että se Tulee. Nyt se on takas - onko parempi?

Lienee syytä olettaa, että Dave on samalla jättänyt perheensä ja kirjoittaa viisasteluitaan Con Hombresin pimeähuoneesta.

Davelle tiivistelmä tapahtuneesta:
-Tix ja manala kiistelivät paremmuudestaan rahantuhlauksessa ja telkkuteknologiasta ja energiansäästölampuista
-Sinut äänestettiin yhtä viihdyttäväksi kuin 1108 Kitinän Viihdyttävin Tyyppi-äänestyksessä.
-EW lanseerasi aineettoman arvonluonnin, joka on rettelöitsevän ja raiskaavan mamuneekerin core competenssi
-Poikuus panee sijoituksiinsa haisemaan enemmän kuin tienaat vuodessa
Vanha viisaus: varo mitä toivot, koska se saattaa toteutua.

Kiitoksia briiffauksesta.

Itse asiassa mitään uutta raportoitavaa ei ole. Näin kuitenkin viime yönä enneunen, jonka kliimaksi oli tämä: unessa olin eronnut ja ensimmäinen eron jälkeen mieleeni tullut ajatus oli "nyt voin mennä kitinään heruttamaan pildeä". Herättyäni totesin, että minä en ollut tullut, mutta aika oli.
Tix

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:enneunen, jonka kliimaksi oli tämä: unessa olin eronnut ja ensimmäinen eron jälkeen mieleeni tullut ajatus oli "nyt voin mennä kitinään heruttamaan pildeä". Herättyäni totesin, että minä en ollut tullut, mutta aika oli.
Jumantskuukkeli. Freudilainen lipsahdus vai oletko päättänyt jo erota?
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Hellu »

NuoriDaavid kirjoitti:Itse asiassa mitään uutta raportoitavaa ei ole.

Älä valehtele!

Kerroitko muijalle että kirjottelet tänne?
Mitä se sano?
Oliks se vihanen?
Onks sulla nyt lupa?
NuoriDaavid

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:enneunen, jonka kliimaksi oli tämä: unessa olin eronnut ja ensimmäinen eron jälkeen mieleeni tullut ajatus oli "nyt voin mennä kitinään heruttamaan pildeä". Herättyäni totesin, että minä en ollut tullut, mutta aika oli.
Jumantskuukkeli. Freudilainen lipsahdus vai oletko päättänyt jo erota?
No ihan oikeasti: en ole eroamassa. Lähinnä yritin sanoa, että kyseessä oli ennenuni kitinä come backin suhteen. come back tarkoittaa tässä kontekstissa paluuta, mikä jo etukäteen tiedoksi saatettakoon.
NuoriDaavid

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hellu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itse asiassa mitään uutta raportoitavaa ei ole.

Älä valehtele!

Kerroitko muijalle että kirjottelet tänne?
Mitä se sano?
Oliks se vihanen?
Onks sulla nyt lupa?
En kertonut. Huomasin vain, ettei kitinästä poistuminen tuottanut mitään uutta. Kitinäaddiktio vaihtui vain wikipedia- ja Xbox360-addiktioiksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Kitinäaddiktio vaihtui vain Xbox360-addiktioksi.
Mass Effect?
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kitinäaddiktio vaihtui vain Xbox360-addiktioksi.
Mass Effect?
NHL08. Meillä ei saa pelata yli K12 ratingin pelejä.
Rouva Pupu

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kitinäaddiktio vaihtui vain Xbox360-addiktioksi.
Mass Effect?
NHL08. Meillä ei saa pelata yli K12 ratingin pelejä.
:roll: :lol:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ei saatana... Luulisi, että edes illalla, kun lapset ovat menneet nukkumaan. Mutta teillä varmaan naiskennellaan kaiket illat, mikä luonnollisesti voittaa kaiken maailman Final Fantasyt ja muut. (Ei kyllä välttämättä, koska FF ei vaadi uutta sohvaa ja muuta skeidaa yhteiskuntarauhan säilyttämiseksi, joita naiset usein edellyttävät zeksuaalista kanssakäymistä harjoittaakseen.)
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Ei saatana... Luulisi, että edes illalla, kun lapset ovat menneet nukkumaan. Mutta teillä varmaan naiskennellaan kaiket illat, mikä luonnollisesti voittaa kaiken maailman Final Fantasyt ja muut. (Ei kyllä välttämättä, koska FF ei vaadi uutta sohvaa ja muuta skeidaa yhteiskuntarauhan säilyttämiseksi, joita naiset usein edellyttävät zeksuaalista kanssakäymistä harjoittaakseen.)
No meillä ei edes saa pelata klo 22:n jälkeen, koska Xbox on yläkerran aulassa ja herkkäuninen vaimo häirintyy ohjaimen naksutuksesta.
Rouva Pupu

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Ei saatana... Luulisi, että edes illalla, kun lapset ovat menneet nukkumaan. Mutta teillä varmaan naiskennellaan kaiket illat, mikä luonnollisesti voittaa kaiken maailman Final Fantasyt ja muut. (Ei kyllä välttämättä, koska FF ei vaadi uutta sohvaa ja muuta skeidaa yhteiskuntarauhan säilyttämiseksi, joita naiset usein edellyttävät zeksuaalista kanssakäymistä harjoittaakseen.)
No meillä ei edes saa pelata klo 22:n jälkeen, koska Xbox on yläkerran aulassa ja herkkäuninen vaimo häirintyy ohjaimen naksutuksesta.
:lol: :lol:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

En tiedä pitäiskö ND:n elämälle itkeä vai nauraa, vaikka eihän kaikki ole aina niin yksinkertaista. Varakkaana hlönä voisit varmasti rakentaa itsellesi nurkan, jossa saisit pelata vapaasti häiritsemättä muita. Mutta olisiko se osoitus jo liiallisesta lapsellisuudesta, jos oikein pelaamisen laatuun alkaisi panostaa?

Sinänsä ihan fiksua, että yö on varattu nukkumiseen nimimerkillä aloitin kahdeksalta illalla FM2007 pelaamisen ja lopetin sen puoli kahden aikaan seuraavana päivänä. Myös nimimerkki toista vuorokautta pelaamista sen kummemmin syömättä ja kusella käymättä olisi sopiva tähän kohtaan.
Paras päivä ikinä.
masa

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: No meillä ei edes saa pelata klo 22:n jälkeen, koska Xbox on yläkerran aulassa ja herkkäuninen vaimo häirintyy ohjaimen naksutuksesta.

Voi hyvänen aika, mikä pirttihirmu sulla on. Osta nyt perkele sille paketti eareja ja sano että lopettaa sen vitun kitisemisen.
NuoriDaavid

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: No meillä ei edes saa pelata klo 22:n jälkeen, koska Xbox on yläkerran aulassa ja herkkäuninen vaimo häirintyy ohjaimen naksutuksesta.

Voi hyvänen aika, mikä pirttihirmu sulla on. Osta nyt perkele sille paketti eareja ja sano että lopettaa sen vitun kitisemisen.
Noo. Ehkä tuo Xboxin tahkoaminen hävettää vähän itseäkin, niin en oikein kehtaa ryhtyä suurisuuntaiseen taisteluun.
Tix

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:No meillä ei edes saa pelata klo 22:n jälkeen, koska Xbox on yläkerran aulassa ja herkkäuninen vaimo häirintyy ohjaimen naksutuksesta.
:shock:

Miksi aikuinen ihminen on nukkumassa kello 22 jälkeen?

Mistä ihmeestä olet moisen diktaattorin edes löytänyt?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Noo. Ehkä tuo Xboxin tahkoaminen hävettää vähän itseäkin, niin en oikein kehtaa ryhtyä suurisuuntaiseen taisteluun.
Mielenkiintoinen ja tuttu ajatus omalta osaltanikin, vaikkakin kaiketi aivan perseestä. Miksi tuollaista pitäisi hävetä, muttei sitä että aikuinen ihminen ryyppää jä rellestää? Kyse on kuitenkin harmittomasta ajanvietteestä, jossa ei vahingoitu kuin korkeintaan peukalo; turpaansa harvoin saa, jos ei Wiin ohjaimella oikein huolimattomasti huido. Kerrotaan tosin, että WoW olisi johtanut parisuhteiden päättymisiin, mutta kyse on varmasti mitättömästä asiasta, jos sitä vertaillaan esimerkiksi juuri alkoholin aiheuttamiin ongelmiin.
Paras päivä ikinä.
masa

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Noo.
Koska sä olet viimeksi sanonut vaimollesi vastaan jossain asiassa, jossa hän yrittää kahlita tekemisiäsi. Siis niin kuin sillai vakuuttavan pontevasti, että vaimosi on uskonut?
1108

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Konsolipelaaminen altistaa väkivaltaiseen käytökseen, ymmärrän kyllä rouvan tuskan.
Chap

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Chap »

1108 kirjoitti:Konsolipelaaminen altistaa väkivaltaiseen käytökseen, ymmärrän kyllä rouvan tuskan.
No alistaisikin, silloin ND:llä ei olisi näitä murheita.
NuoriDaavid

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Noo.
Koska sä olet viimeksi sanonut vaimollesi vastaan jossain asiassa, jossa hän yrittää kahlita tekemisiäsi. Siis niin kuin sillai vakuuttavan pontevasti, että vaimosi on uskonut?
Se oli silloin kun vaimo vaati mua kirjautumaan ulos facebookista. Kirjoilla olen edelleen, vaikka en ole siellä kertaakaan käynyt. :leuhka:
Chap

Re: NuoriDaavid takaisin!

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Noo.
Koska sä olet viimeksi sanonut vaimollesi vastaan jossain asiassa, jossa hän yrittää kahlita tekemisiäsi. Siis niin kuin sillai vakuuttavan pontevasti, että vaimosi on uskonut?
Se oli silloin kun vaimo vaati mua kirjautumaan ulos facebookista. Kirjoilla olen edelleen, vaikka en ole siellä kertaakaan käynyt. :leuhka:
Mikset saman tien kerro, että rekkaudut tällaiseen kitinä-keskustelupalstaan (ikään kun et täällä jo olisi) nimimerkillä SuuriKyrpä?
Vastaa Viestiin