KakkakasaKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

sanctus kirjoitti:vain teetä, jonka maailmanmarkkinahinta ampaisi jyrkkään nousuun muutama päivä sitten.
Hyvä havainto. Nyt oivalsin myös, miksi metallibändien keikkalippujen hinnat ovat myös nousemaan päin. Kiinan talouskasvu on aiheuttanut sen, että kinukit ostavat käytännössä kaiken metallin minkä vaan saavat. Esimerkiksi lyijyn ja teräksen hinta (raskasta metallia) on nousemaan päin.. :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Edith kirjoitti:Lähteeks joku ens lauantaina toteuttaan mun kans sen, et mennään baariin ja kysellään tarpeeks monelta mieheltä, lähteeks ne paneen ja sit jos joku sanoo joo, ni lyödään käsilaukulla päähän ja haukutaan sikaporsaaks suureen ääneen? Erittäin paljolti tuollainen olo.
Juu, mä tuun hakattavaksi!
Mut panee en mene, tai riippuu siitä paljon ne roikkuu!
Antaa tulla mä kestän! Iskuj.. :P

Kun lipui ne 75 juhlat ohi suun.. prkl 80v juhliin sitten, ei ehtinyt 70v juhliin..
Pyry-Matias kirjoitti:Jahas. Täytyy luikkia evakkoon, kun muija pitää meillä tuppervaarajubinat. Ottaiskohan rakas veljeni avosylin vastaan...
Taas üks mees kahleissa!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vaola kirjoitti: Eikun enkös mä juuri jossain kirjoittanut, että Tupperware-kutsuille kannattaa nimenomaan kutsua nuorta naimatonta poikamiestä, joihin kyseisten astioiden nerokkuus tekee suuren vaikutuksen! Eli et todellakaan mene minnekkään evakkoon, vaan kutsut kaikki kynnelle kykenevät kaverisi messiin! :twisted:
Minä kerran treffasin misua, tamperelaisteekkaria, joka oli Tupperware-keräilijä. Lahjoitti ylimääräisiä muoviastioita minullekin. Kuului opiskelijoiden Marttakerhoon. Misu oli myös duunissa seksipuhelimessa (en ollut asiakas, Sinkuista bongasin), myi likaisia pikkupöksyjään pervoille ja oli useaan otteeseen harrastanut kimppakivaa.

Arvatkaa Sainko minä? Joo, niitä tupperwareja :roll:
Tix

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:Arvatkaa Sainko minä? Joo, niitä tupperwareja :roll:
Ihan ilmaiseksi? Kaunis poika! Huoripukki! Mieslutka!
masa

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Jaahas. Muutaman lisäkanavan myötä maikkarin kanavapaketin hinta nousee 15 euroon kuussa. Malttaakohan tota enää vormuloiden kattelusta maksaa, kun kanavien muu sisältö on ihan täyttä kuraa.
milli

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Jahas, en osaa vieläkään tehdä ruokaa vain itselleni, tuolla määrällä ruokkisi jo viisihenkisen perheen.. *huokaus*
Tix

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

masa kirjoitti:Jaahas. Muutaman lisäkanavan myötä maikkarin kanavapaketin hinta nousee 15 euroon kuussa. Malttaakohan tota enää vormuloiden kattelusta maksaa, kun kanavien muu sisältö on ihan täyttä kuraa.
Mitä, eiks vanhat star trekit ookkaan kaikkea mitä mies voi töllöltä kaivata?
Pyry-Matias

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vaola kirjoitti:Eikun enkös mä juuri jossain kirjoittanut, että Tupperware-kutsuille kannattaa nimenomaan kutsua nuorta naimatonta poikamiestä, joihin kyseisten astioiden nerokkuus tekee suuren vaikutuksen! Eli et todellakaan mene minnekkään evakkoon, vaan kutsut kaikki kynnelle kykenevät kaverisi messiin! :twisted:
Jotenkin tosi håmåå olla edes paikalla. Mulla on selkeesti joku möykky tän suhteen 8)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vaola kirjoitti:
Gat kirjoitti:Arvatkaa Sainko minä? Joo, niitä tupperwareja :roll:
Ala itse pitämään niitä Tupperware-kutsuja, ne esittelijäthän ovat kaikki vissiin naisia. Saat ensin kinkyn privashown astioiden esittelyn muodossa, ja sitten teet vaikutuksen ostamalla rekkalastillisen niitä. Kuka vois vastustaa?
Miesten osallistumista tilaisuuksiin voisi edistää, jos esittelijänaiset olisivat nuoria, nättejä ja nakuna.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
sanctus kirjoitti:
No sehän kuulostais hyvältä. Uskoisin että ainakin tuntemamme rouvat suhtautuvat suopeasti siihen, jos minkä vain tekosyyn takia kokoonnumme syömään riittävästä ja nauttimaan laadukkaita juomia.

Syömisistä ja juomisista ei tule nyt mieleen kuin pasteijat ja luumuviina.

Mut. Joo. Siis järkätään vain. Jos tää oli nyt niinko aikuisten oikeesti?
I'm in, arvasit oikein. Kunhan juhlitaan vasta ens viikonlopun jälkeen, koska sillon mun täytyy jäädyttää ahteriani jäähallilla ja ruokailla toisten daamien seurassa.
...sitä seuraavana vkl:na mulla on varattua sekä pe että la, mutta parin viikon kuluttua perjantaina ois vapaata :)
Don't Panic!
sanctus

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nexie kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
sanctus kirjoitti:
No sehän kuulostais hyvältä. Uskoisin että ainakin tuntemamme rouvat suhtautuvat suopeasti siihen, jos minkä vain tekosyyn takia kokoonnumme syömään riittävästä ja nauttimaan laadukkaita juomia.

Syömisistä ja juomisista ei tule nyt mieleen kuin pasteijat ja luumuviina.

Mut. Joo. Siis järkätään vain. Jos tää oli nyt niinko aikuisten oikeesti?
I'm in, arvasit oikein. Kunhan juhlitaan vasta ens viikonlopun jälkeen, koska sillon mun täytyy jäädyttää ahteriani jäähallilla ja ruokailla toisten daamien seurassa.
...sitä seuraavana vkl:na mulla on varattua sekä pe että la, mutta parin viikon kuluttua perjantaina ois vapaata :)
Mulla on ainakin toi ens viikon viikonlopun lauantai ihan vapaa, et kyl se käy tosi hyvin!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

[18:16] <Lapitii> mistä tietää olevansa hieman liian väsynyt?
[18:17] <Lapitii> - kun menee viemään pyykkiä koneeseen, ja heittää ne tyytyväisenä vessanpyttyyn
[18:17] <Lapitii> d'oh!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Yönmustaritari

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

killkill kirjoitti:
elco kirjoitti:No, no... ei vuodesta 1981 nyt niiin kauan ole.
Sun syntämävuosi? :)

Eikö se ollutkaan -88?+

:shock:
Bliss

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti: Ja SAIN sen kämpän, jota hain :D
Uuuu, onnea!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:Ja SAIN sen kämpän, jota hain
Onhan siellä sauna, onhan?
SikaMika

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:
killkill kirjoitti: Madventuresin eka tuotantokausi alkaa olla katseltu läpi.
Ostin juuri hetken mielijohteesta madventures- seikkailijan oppaan, mukaan sai DVD:n. Opus on kyllä onnen omiaan herättämään uinuvan sisäisen matkailijan..

Ja SAIN sen kämpän, jota hain :D Kyllä putosi stressistä puolet pois, vähintään! Nyt pääsee jo kunnolla pakkaamaan, kun tietää mitä kaikkea sinne mahtuu/haluaa. Vaan on se mukava kämppä; "lähellä luontoa ja keskellä kaupunkia". Järvi vaan puuttuu mutta on sentään joki :]
Tuparit?

Tuon kyseisen kirjan myöskin luettuani sain poltteen lähteä reissuun jonnekin pidemmälle. Vaikka ihan Jyväskylään saakka!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti: sain poltteen lähteä reissuun jonnekin pidemmälle. Vaikka ihan Jyväskylään saakka!
Siis sinua en halua nähdä nakuna Suvisen saunassa!
Tix

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:Siis sinua en halua nähdä nakuna Suvisen saunassa!
Eikä Suvinen sinua, joten lienee paras että Suvinen ja Sika menevät ihan kahdestaan?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tix kirjoitti:
Gat kirjoitti:Siis sinua en halua nähdä nakuna Suvisen saunassa!
Eikä Suvinen sinua, joten lienee paras että Suvinen ja Sika menevät ihan kahdestaan?
:roll: No sen ymmärrän, että KUKAAN ei halua nähdä minua nakuna saunassa, en minä itsekään...
Bliss

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti: Kitinä- tuparit lienee järjestettävä erikseen ;)
Joo, järjestä mun puolestakin :D
SikaMika

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:montakos henkilöä juhlii mukavasti 37 neliön kämpässä?
Jos minut kutsutaan, juhlii sun kämpässäsi mukavasti tod. näk. vain yksi henkilö. :wink:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:montakos henkilöä juhlii mukavasti 37 neliön kämpässä?
Jos minut kutsutaan, juhlii sun kämpässäsi mukavasti tod. näk. vain yksi henkilö. :wink:
Meinasit vetää siellä käteen Suvisen paettua vai Suvinen juhlii kyttien vietyä sinut putkaan?
SikaMika

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti:Visio
Sä olet vetänyt liikaa käteen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Heippa!

Me ollaan kummatkin ihan poikki. Paklattu, teipattu, hiottu, maalattu ja kirottu koko päivä. Miehellä selkä jo vaivaa (VANHA!) ja mulla hedari..

Eipä mulla muuta..
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Äkillinen mieliteko: Ihan pakko lähteä hakemaan pari Rekordeligin mansikka-limesiideriä.
Vastaa Viestiin