Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tänään tää ei ois enää yhtään kipee ja lähtis mukelon kaa seikkaileen ihan koko päiväks!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Minuakin tympii sairastaminen, vieläpä näin vähäpätöisen flunssan takia.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Toisaalta, ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin. Hoksasin juuri, että Apogeen erinomaisen laadukkasta DA-16x D/A-muunninta voi käyttää myös digitaalisena sisääntulona, jolloin ei tarvitse ostaa AD-16X A/D -muunninta, vaan voi sen sijaan ostaa vaikkapa Focusriten 4pre -esiasteen, jossa on itsessään A/D -muunnin. Tämä avaa mielenkiintoisia näköaloja - se, ettei tarvitse käyttää väheneviä rahavarojaan AD-16X:ään merkitsee noin 2000 euron säästöä. Toisaalta, DA-16X maksaa sekin kaksi tonnia, ja jotta sen saa kiinni tietokoneeseen, pitää hankkia vielä tonnilla muita kortteja. Siihen sitten vielä päälle 4pre, joka on kaksi tonnia lisää. Viisi tonnia. No, ainahan voi myydä viinikellarinsa.

Mulla taitaa olla vähän tylsää!
prosessi

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jep, erityisen hupaisaa tässä on ollut, että juuri kun minut hyljättiin tänne kahdestaan mukelon kanssa viikoksi, päätin sitten sairastua. Ihme heikkoilua, olisi pitänyt viivyttää viikko sitä sairastumista.
prosessi

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:No, ainahan voi myydä viinikellarinsa.

Mulla taitaa olla vähän tylsää!
Ei olis, jos ei myis viinikellariaan vaan jois sen!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:No, ainahan voi myydä viinikellarinsa.

Mulla taitaa olla vähän tylsää!
Ei olis, jos ei myis viinikellariaan vaan jois sen!
Siksi olenkin ulkoistanut sen äitini luokse. Mulla on pulloja, joita ei sovi juoda ennen vuotta 2030.
prosessi

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:No, ainahan voi myydä viinikellarinsa.

Mulla taitaa olla vähän tylsää!
Ei olis, jos ei myis viinikellariaan vaan jois sen!
Siksi olenkin ulkoistanut sen äitini luokse. Mulla on pulloja, joita ei sovi juoda ennen vuotta 2030.
Viisaasta päästä kärsii koko ruumis, vai miten se menikään?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:Viisaasta päästä kärsii koko ruumis, vai miten se menikään?
Toisaalta, mikään ei puhu vahvemmin ruumis / henki -dikotomiaa vastaan kuin krapula, jossa tajuaa juoneensa edellisillan jatkoilla vahvassa nousuhumalassa kello viideltä aamulla punkkua, joka piti juoda vasta kolmen vuoden kuluttua ja joka on nyt keittiön pöydällä puolillaan ilman korkkia. Näiden fyysillis-hengellisten kokemusten tiimoilta päädyin ratkaisuun, jossa olen jättänyt viinikaappini äidilleni, välttääkseni näitä "Hei sä oot tosi hyvä frendi, mä haluan tarjota jotain tosi hyvää viiniä" -eksplikaatioita.
prosessi

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Viisaasta päästä kärsii koko ruumis, vai miten se menikään?
Toisaalta, mikään ei puhu vahvemmin ruumis / henki -dikotomiaa vastaan kuin krapula, jossa tajuaa juoneensa edellisillan jatkoilla vahvassa nousuhumalassa kello viideltä aamulla punkkua, joka piti juoda vasta kolmen vuoden kuluttua ja joka on nyt keittiön pöydällä puolillaan ilman korkkia. Näiden fyysillis-hengellisten kokemusten tiimoilta päädyin ratkaisuun, jossa olen jättänyt viinikaappini äidilleni, välttääkseni näitä "Hei sä oot tosi hyvä frendi, mä haluan tarjota jotain tosi hyvää viiniä" -eksplikaatioita.
:D Missä kohden ruumista suuri henkinen tuska ilmenee?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti::D Missä kohden ruumista suuri henkinen tuska ilmenee?
Oikeastaan suuri henkinen tuska saa ruumiin vähän niinkuin katoamaan. Ehkä sen vuoksi sen yhteydessä tekee mieli satuttaa itseään esimerkiksi lyömällä päätään seinään (sellaisessa konkreettisessa merkityksessä siis), ihan vain muistuttaakseen itseään siitä, että ruumis on vielä olemassa, eikä siitä pääse kovin helpolla eroon, vaikka haluaisikin.

Mä tykkään ton Sarah Blackwoodin äänestä, sehän oli ennen Dubstarissa, jossa se lauloi kuin kuorossa ikään. Niiden molemmat plattat olivat ihan laatukamaa, taisivat olla molemmat Stephen Haguen tuottamia. Siltä ne kyllä kuulostavatkin.
prosessi

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:Mä tykkään ton Sarah Blackwoodin äänestä, sehän oli ennen Dubstarissa, jossa se lauloi kuin kuorossa ikään. Niiden molemmat plattat olivat ihan laatukamaa, taisivat olla molemmat Stephen Haguen tuottamia. Siltä ne kyllä kuulostavatkin.
Pidän itsekin äänestään, sekä se aiempi eleettömyys että uudempi vivahteikkuus vetoavat. Tuottajiin minun tulee harvemmin kiinnitettyä mitään huomiota, se puoli musiikista taitaa jäädä analyyttisuuteni ulkopuolelle aika kokonaisuudessaan, kun keskityn yleensä vain sisällön pähkäilyyn, en syiden.
Vihtahousu

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Eka TPK! Väsyy...
aimohaiku

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Kurkku kipeä ja muutenkin hieman flunssainen olo, mutta töihin kai sitä on kuitenkin painuttava. Ismon ensi keskiviikkona ilmestyvä uutukainen on muuten kokonaisuudessaan kuunneltavana osoitteessa http://www.myspace.com/ismoalanko
milli

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Toka tpk!

Yksä (keuhkot kuulostaa koiranlelulta=vikinä) ja nuha, kuume ja voimattomuus ovat kaikonneet. Tänään on 13,5h töitä... mitenköhän jaksan. Onneksi viikonloppuna ei ole paljoa töitä.
Edit: juu, en lähde sittenkään riskeeraamaan, pakko ottaa lepoa illalla.
Pyry-Matias

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Viikon orpopiru duunipäivä. Täytyy oikeesti illalla liikkua, siitä on liian kauan. Sit täytyis kehittää muijalle puolivuotispäivälahja. (Siis näitä riittää, näitä merkkipäiviä ja lahjajuttuja...siis meidän firmassa 8) )
killkill

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vadim kirjoitti:Toisaalta, ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin.
DA-16x D/A
AD-16X A/D
A/D
AD-16X
DA-16X

Mulla taitaa olla vähän tylsää!
Ei, vaan kärsit selkeästi AD-HC:sta.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Tentti!!!! :tiistai: Perkele...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

*haukotus* Yli synkän virran katsottu nauhalta.. vieläkin nukuttaa. Nukahdin eilen jo ennen klo 22, ja heräsin 8.30 kun äiti soitti. Meillä on ihan samanlainen unimaailma; äiskä halus vaan kuulla mun äänen ja kysyi onko kaikki hyvin, oli nähnyt niin kauhean painajaisen.

Miehen bestis ollut neljä kuukautta australiassa koki eilen jetlagin lisäksi pienen lumishokin. Mies onkin pyynnöstä tanssinut viimeisen viikon lumitanssia, notta turisti sais vähän talvea kehiin.

Masu vihloo joka puolelta ilkeästi :roll: Tais olla fiksua rehkiä eilen..
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:puolivuotispäivälahja
:roll: :wink:
Pyry-Matias

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:puolivuotispäivälahja
:roll: :wink:
Ajattelin ensiksi lippua Tapparan peliin, siis kummallekin ja vierekkäistä. Muija kannattaa Tapparaa, minä Ilvestä. Tamperelaista romantiikkaa osa 1. Tarviiko muka perustella 8)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pyry-Matias kirjoitti:Muija kannattaa Tapparaa, minä Ilvestä. Tamperelaista romantiikkaa osa 1. Tarviiko muka perustella 8)
Tarvitsee. Siinä vaiheessa kuin yksikin kannattaa jompa kumpaa joukkuetta, on tarvetta erittäin hyville perusteluille ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meinasin pistää Tapparan paidan aamulla päälle, mutta siinä oli turha paljastava kaula-aukko.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Elppis kirjoitti:Siinä vaiheessa kuin yksikin kannattaa jompa kumpaa joukkuetta, on tarvetta erittäin hyville perusteluille ;)
Hear, hear!
Tampereella asunut vuodesta 1993 enkä vieläkään ole katsonut tarpeelliseksi "tunnustaa väriä" tässä asiassa...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

TPK!
nyt jaksaa painaa pitkää päivää!

3.5 unosilla mennään seuraavaan uneen..
(mukava tuo tallentava digipoksi!)
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Johan oli taas hassu ilta eilen. Kuuntelin himassa Simon&Garfunkelia, ja sain sit siitä vision, että on ihan täysin pakko päästä Mollyyn kuuntelee bändiä. No, eihän siinä mitään.. lähettävähän se oli, mutta kun ne bändit alottaa sen soittelun niin pirun myöhään. Eli..sit tottakai myöhästyin vikasta dösästä (ku oli niin hauskaa), mut onneks joku satunnainen ritarillinen ihminen poimi mut himaansa (sohvalle siis, toim.huom. 8) ) yöks..muuten oisin varmaan vieläkin stadissa.
No, tuleehan taas säädettyä, mut ei se mitään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin