KakkakasaKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Zeb kirjoitti:Äkillinen mieliteko: Ihan pakko lähteä hakemaan pari Rekordeligin mansikka-limesiideriä.
Raskaana?

Kävin katselemassa lentoja mualimalle. Ei löytynyt niin hyviä tarjouksia, että olisin sulovilenmäisesti napannut reissun plakkariin homehtumaan. Nyyrokkiin pääsisi tosiaankin melko huokeasti, halvimmillaan lennot olisivat kustantaneet paksun karvan päälle 400€. En mä tykkää varata reissua jonnekin sadan vuoden päähän ja sitten pilata sitä odottelulla. Extempore-henkisyys on homman suola ja makeutusaine. Jatkamme skouttausta...
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja pix »

SikaMika kirjoitti: ...sain poltteen lähteä reissuun jonnekin pidemmälle. Vaikka ihan Jyväskylään saakka!
huuh..kuulostaa kyllä aika extremeltä
killkill

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Suvinen kirjoitti:Opus on kyllä onnen omiaan herättämään uinuvan sisäisen matkailijan..
Edellisen kerran kun joku kirjallinen tuotos on onnistunut herättämään mussa yhtä kovan vaelluspoltteen, oli intiaanikesä 1984. Kirja oli Pelle Miljoonan "Buddha Blues". Nyt pannaan vaan kello käymään, koska joku maailmanmatkaaja ilmestyy paikalle kertomaan jotain kuolematonta tyyliin "elämä on valintoja täynnä" ja "joskus pitää mennä kauas, että näkee lähelle". Muotoilisin itse tuon jälkimmäisen mieluummin "joskus pitää mennä pitkälle tai parille, että näkisi yhtään mitään." ;)

Onnea uuteen vuokrakotiin muuten.
Vihtahousu

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vihtahousu kirjoitti:Huippupuhelut.com tarjosi päivän naurut:

Minä: (työpiste, nimi)
Luuri: Timo Mäkinen, hyvää päivää.
Minä: Päivää
Luuri: Millos laiva xxxx rantautuu?
Minä: Laiva xxxx rantautuu huomenna
Luuri: Voi Saatanan Saatana
Luuri: *epämääräistä voihkimista*
.
.
.
Luuri: Meinaat siis ettei se tule tänään ollenkaan?
Minä: Juuei, kyllä se tulee huomenna.
Luuri: Voi perkele!! Vittu
Luuri: No eihän se ole sun vika...
Luuri: Kiitos ja hei
Minä: Heippa

Äijän ääni oli vielä semmoinen 5-kymppisen tiukan sotilaallisen ja särmän kuuloinen. Nauratti ja huolella kun se kiroili, tajusi että vitutti :D
Äijä soitti nyt ja kyseli perävaununsa purkuaikaa laivasta. Nyt oli täysin hallittu ja särmä, jopa pelottavan ystävällinenkin... ihan varmasti sarjamurhaaja, eiks noita sais vankilaan? APuva!
killkill

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Suvinen kirjoitti:Toki tämä kaikki voi olla sitä kuuluisaa sananhelinää, ja ensi talvena kuitenkin lojun jossain takkatulen ääressä ja suunnittelen täyttä päätä turvallista tulevaisuutta. :roll:
Vuosi sitten juttelin yhden daamin kanssa, joka sanaili tulevaisuudensuunnitelmistaan suunnilleen samaan tyyliin. Juuri saamani tiedon mukaan avomies, pulla uunissa ja 200.000 e asuntolainaa.

Elämä on :)
elco

Re: KakkakasaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

killkill kirjoitti:Nyt pannaan vaan kello käymään, koska joku maailmanmatkaaja ilmestyy paikalle kertomaan jotain kuolematonta tyyliin "elämä on valintoja täynnä"
Elämä on valintoja täynnä.

Buukkasin juuri tälläistä ohjelmaa.

Thaimaan rantaloma ja Kambodzhan kulttuurikierros ovat myös tekeillä. Eiköhän sitä tässä tänä vuonna tule Papua Uudet-Guineat, Fidzit ja sun muut Tongat käytyä.

Ensi vuonna voisi sitten pitää vähän enemmän lomaa.
Vastaa Viestiin