Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

masa kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Älkää uskoko sitä. Jos on niinkin jo lähes täydellinen kuin esim Betty jo vaikuttaa olevan, niin voi tehdä sen kanssa paljon kivempaa kuin tuollaisia keskenkasvuisten wannabe äijien harrastuksia.
Vai että keskenkasvuisia wannabe äijien harrastuksia. Mikä helvetin ituhippi siellä silityslauta kädessään vinkuu?

Jos yrität saada bettyltä huomiota, niin yritä nyt jotain muuta kuin tuollasta säälittävää perseenuolentaa.
Kylläpäs nyt kalahti pahasti. En erityisemmin Bettyn huomiota kaipaa, minulla on bettyt omasta takaa, mutta kyllä minä hyvän tunnistan ja tunnustan. Suomessa ja erityisesti Kitinässä vaan yleensä mieluummin haukuskellaan ja vittuillaan kuin annataan myönteistä palautetta.

Mutta, kukin tyylillään ja pojathan on poikia.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
masa

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti: Kuin nautiskella näitä paheita ns. omassa rauhassaan.
No kun mä sitä jo viikonlopun tein. Yksin. :D
killkill

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:
killkill kirjoitti: Kuin nautiskella näitä paheita ns. omassa rauhassaan.
No kun mä sitä jo viikonlopun tein. Yksin. :D
Lopetetaan tästä aiheesta, jooks? Ns hyvissä ajoin? :D Mun keskittymishäiriö-dyslexia tuntuu olevan normaalia pahempi..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:Voitko joskus hakea ton munkin äijän ulos leikkiin, ni mä saisin järjestää jotain puolestani akoille?
No perskeles, tämähän vain passaa. Saaks kuunnella heviä ja puhua paskaa kanssa?
Totta helvetissä! Tosin varoituksen sana: hevin kuuntelun sijasta voit yhtäkkiä huomata kuuntelevasi kokeellisinta Zappaa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

killkill kirjoitti:
masa kirjoitti:
killkill kirjoitti: Kuin nautiskella näitä paheita ns. omassa rauhassaan.
No kun mä sitä jo viikonlopun tein. Yksin. :D
Lopetetaan tästä aiheesta, jooks? Ns hyvissä ajoin? :D Mun keskittymishäiriö-dyslexia tuntuu olevan normaalia pahempi..
No niin pojat hamoset päälle!
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Tosin varoituksen sana: hevin kuuntelun sijasta voit yhtäkkiä huomata kuuntelevasi kokeellisinta Zappaa...
...tai avantgarde UG blackmetallia Ranskasta!

NP: Peste Noire - Le Mort Joyeux
SaintJohnPerse

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

1108 kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Kyttää sotaa ja muistele armeija aikoja..
Jos tuon täppää soittimeen niin olen jumissa sohvalla koko sarjan ajan. Sen verran tömäkkä sarja että ei katselua voi lopettaa kesken.
Se on totta... Mutta eihän siinä mene kuin 10 h?
BettyB.

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oooh, täällähän on tullut kehuja sillä välin kun valmistelin mun showta :] *niiaa punastellen*

Ja KK kultaseni, en todellakaan tarkoittanut että pitää kyhnätä kylki kyljessä 24/7, päinvastoin. Ihmettelin vaan että millasia prinsessoja teillä onkaan jos ei niistä koskaan saa seuraa sikailuun. Omia harrastuksia pitää olla mutta ihan kiva olla joskus jotain yhteisiäkin, eikös? Se kultainen keskitie tjtn...

(typosin ton keskitien muuten eka leskitieksi, tule apuun Freud!!)
1108

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Oli hyvä yritys ostaa Madventures I osat 1-3 BOX hintaan 29,95€, mutta karu totuus paljastui:

Madventures I osat 1-3 BOX on tilapäisesti loppu varastolta koska on loppu myös elokuvayhtiöllä/toimittajallamme. Valitettavasti meillä ei ole tarkempia toimitustietoja.

Natas!
1108

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SaintJohnPerse kirjoitti:Mutta eihän siinä mene kuin 10 h?
Runtime: 705 min (10 parts) palttiarallaa 11h 45min.
killkill

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:millasia prinsessoja teillä onkaan jos ei niistä koskaan saa seuraa sikailuun
No omalta kohdaltani voin vastata, että vietettyäni ikävuodet 15-35 ns. huonojen, luonnevikaisten, neuroottisten, viinaa ja tupakkaa jatkuvasti kiskovien naisten seurassa, päätös naida "ylemmästä säädystä" oli aika helppo...
Geep

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Geep »

killkill kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:millasia prinsessoja teillä onkaan jos ei niistä koskaan saa seuraa sikailuun
No omalta kohdaltani voin vastata, että vietettyäni ikävuodet 15-35 ns. huonojen, luonnevikaisten, neuroottisten, viinaa ja tupakkaa jatkuvasti kiskovien naisten seurassa, päätös naida "ylemmästä säädystä" oli aika helppo...
Nyt tulee varmaan korkkarista virtuaalisesti päähän ja lujaa... Sietäis ainakin!
masa

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti: No omalta kohdaltani voin vastata, että vietettyäni ikävuodet 15-35 ns. huonojen, luonnevikaisten, neuroottisten, viinaa ja tupakkaa jatkuvasti kiskovien naisten seurassa, päätös naida "ylemmästä säädystä" oli aika helppo...
*allekirjoittaa*
killkill

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

^^ Ai miten niin? Tulikohan sulle nyt ns. ymmärrysjäiriö?
BettyB.

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geep kirjoitti:
killkill kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:millasia prinsessoja teillä onkaan jos ei niistä koskaan saa seuraa sikailuun
No omalta kohdaltani voin vastata, että vietettyäni ikävuodet 15-35 ns. huonojen, luonnevikaisten, neuroottisten, viinaa ja tupakkaa jatkuvasti kiskovien naisten seurassa, päätös naida "ylemmästä säädystä" oli aika helppo...
Nyt tulee varmaan korkkarista virtuaalisesti päähän ja lujaa... Sietäis ainakin!
No todellakin tulee.

En käsittääkseni tee mitään noista mainitsemistasi asioista, mutta ehkä sitten joiltain muilta ominaisuuksiltani kuulun alempaan kastiin. Selkee homma, pidän mielessä.
Geep

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Geep »

^^ Ehkä tuli, toivon. :]

Betty ja minä vietetään mieluusti "äijämäisiä" iltoja miesten kanssa sohvalla, mutta tokihan me sellaista "ylempää säätyä" ollaan. Puhun monikossa koska ollaan aika samiksia.
killkill

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:En käsittääkseni tee mitään noista mainitsemistasi asioista, mutta ehkä sitten joiltain muilta ominaisuuksiltani kuulun alempaan kastiin. Selkee homma, pidän mielessä.
Mikä vitun kilari tuo nyt oli?
En käsittääkseni ole kirjottanut mitään henkilökohtaisesti sulle suunnattua tässä asiassa.

"Ylemmästä säädystä" on luonnollisestikin kielikuva, jolla tarkoitin "ihminen joka on fiksumpi, paremmin käyttäytyvä ja sivistyneempi kuin itse / aikaisemman naiskumppanit".

Jos joku haluaa ottaa mokomasta itseensä, ilmoittakaa postilokeronne osoite. Lähetän sinne mielelläni 10 kg pakasteherneitä pikku nenuun tungettavaksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geep kirjoitti:^^ Ehkä tuli, toivon. :]

Betty ja minä vietetään mieluusti "äijämäisiä" iltoja miesten kanssa sohvalla, mutta tokihan me sellaista "ylempää säätyä" ollaan. Puhun monikossa koska ollaan aika samiksia.
Mui! :h: Mä en meinannut uskoa että se olit sinä :oops:

Ei sitä tartte miehekkäästi nauttia samoista asioista miehen kanssa.. Pikkubokserit jalassa ja toppi päällä röhnöttää sunnuntaina pikkukrapulassa sohvalla juoden korjaussettiä ja toinen käsi pippelillä... :h: Sit joskus taas, täll hetkellä vaan kannan sen korjaussarjan sohvalle ja pidän sitä kättä pippelillä (ja valitan päivän vanhan viskin hajusta) :P

Masukipu helpotti suuresti.. 1 x paramax ja tunti unta. Nam.

Kuka jaksais lähteä autolla kuskaamaan mua kauppaan? Mies tulee vasta ennen yhdeksää töistä, ja meille on tulossa yövieras. Ruokaakin pitäis tehdä - ja mä en saa kuulemma kävellä kauppaan. Hmf!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

killkill kirjoitti:Jos joku haluaa ottaa mokomasta itseensä, ilmoittakaa postilokeronne osoite. Lähetän sinne mielelläni 10 kg pakasteherneitä pikku nenuun tungettavaksi.
Parempi ilmaisu lienee erään ystäväni käyttämä "puhtaat alusvaatteet".
BettyB.

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:En käsittääkseni tee mitään noista mainitsemistasi asioista, mutta ehkä sitten joiltain muilta ominaisuuksiltani kuulun alempaan kastiin. Selkee homma, pidän mielessä.
Mikä vitun kilari tuo nyt oli?
En käsittääkseni ole kirjottanut mitään henkilökohtaisesti sulle suunnattua tässä asiassa.
Ehkä se oli sellainen neuroottinen kilari?

Minä sanoin: Minusta äijäily on ihan kivaa, sitä voi harrastaa aina silloin tällöin. Luulin että myös miehet pitävät sellaisista naisista joiden kanssa voi äijäillä, jos ei joka viikonloppu niin ainakin joskus.

Sinä sanoit: Olen harrastanut äijäilystä pitäviä naisia ollessani nuorempi. Sellaiset naiset ovat (eli myös sinä, koska sinusta äijäily on ok) huonoja, luonnevikaisia, neuroottisia, viinaa ja tupakkaa jatkuvasti kiskovia naisia. Siksi hankin rinnalleni prinsessan, joka ei koskaan moista harrasta.

Aika kärjistettyä, mutta tollasen kuvan tästä sai. Enkä näemmä ollut ainoa.

Ja ei, pupuseni, minulla ei mennyt herne nenään eikä mihinkään muuhunkaan ruumiinaukkooni. Kuulun vallan mielelläni siihen alempaan kastiin, jos ylempään siirtyminen vaatii moisia uhrauksia.
Viimeksi muokannut BettyB., 21.02.2008 14:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti: Aika kärjistettyä, mutta tollasen kuvan tästä sai. Enkä näemmä ollut ainoa.
Näköjään miehet ja naiset ymmärsivät asian tyystin erilailla. Minä taas ymmärsin täsmälleen mitä KK ajoi takaa ja siksi myös tunsin sanoman omakseni.
killkill

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

masa kirjoitti:Näköjään miehet ja naiset ymmärsivät asian tyystin erilailla.
No niinpä :roll:
SaintJohnPerse

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Niin minustakin on joskus hauskaa harrastaa tyttöilyä silloin tällöin...

Juodaan siideriä/viiniä... jutellaan ihmisuhteista = juorutaan muista/omasta ja/tai vanhoista suhteista... Siinä sivussa voi sitten laittautua: ajaa parran, laittaa dödöä kainaloon sekä ripaus partavettä... Joskus laitamme toistemme hiuksia (höylällä)... Tämän jälkeen onkin sitten kiva lähteä johonkin hippaamaan...


Eikä se, että teen tälläista silloin tälööin tee minusta alempaa säätyä tai niinq homoo tai jotain---
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SaintJohnPerse kirjoitti:Niin minustakin on joskus hauskaa harrastaa tyttöilyä silloin tällöin...

Juodaan siideriä/viiniä... jutellaan ihmisuhteista = juorutaan muista/omasta ja/tai vanhoista suhteista... Siinä sivussa voi sitten laittautua: ajaa parran, laittaa dödöä kainaloon sekä ripaus partavettä... Joskus laitamme toistemme hiuksia (höylällä)... Tämän jälkeen onkin sitten kiva lähteä johonkin hippaamaan...


Eikä se, että teen tälläista silloin tälööin tee minusta alempaa säätyä tai niinq homoo tai jotain---
Tekeehän! Ulos sieltä kaapista.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Aika kärjistettyä, mutta tollasen kuvan tästä sai. Enkä näemmä ollut ainoa.
Näköjään miehet ja naiset ymmärsivät asian tyystin erilailla. Minä taas ymmärsin täsmälleen mitä KK ajoi takaa ja siksi myös tunsin sanoman omakseni.
Mä ymmärrän teitä kaikkia.
Vastaa Viestiin