Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Camilla »

-porkkanasämpylä margariinilla, salaatilla ja makkaralla, mansikkajugurtti, maitokahvi
-katkarapukeittoa, salaattia, tomaattia, kurkkua, porkkanaraastetta, kaalia, muutama juustokuutio, pala sekaleipää, hedelmärahka
-1 siivu ruisleipää, domino-keksi, teetä
-puoli purkkia raejuustoa ja karjalanpiirakka
-1 ryvita näkkäri ja porkkanasämpylä salaatilla, juustolla ja makkaralla, teetä, omena, ananas-appelsiinimehua
prosessi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mietipä vaikka mitä Suvinen on kirjoittanut muualla Kitinässä, ja sen jälkeen noita banaaneja, viinirypäleitä, suklaasydänkonvehteja ja muita. Sattumaako?
Mitä sä oikein vihjailet! :D
8) Et teiän syömisistä näkee mitä te ajattelette, ja se on aika pelottavaa.
prosessi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:Kyllä naiset on tyhmiä! Mainonnan uhreja ja vaikka mitä.
Joo, mäki oon näköjään Suvis-mainonnan uhri, söin tänään mm. banaanin ja viinirypäleitä. Banaanin kastr...eiku paloittelin lautaselle, nakkelin sekaan viinirypäleitä ja mustikkajugurttia päälle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tämä ketju on olemassa, jotta minä voin tuntea olevani lihava porsas.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:Tämä ketju on olemassa, jotta minä voin tuntea olevani lihava porsas.
Jota sinä nyt kaikkein viimeseks olet :shock:
Tämä ketju on olemassa siksi, että olisi edes yksi ketju, johon en uskalla edes harkita vastaavani aiheen mukaan. Mä EN tahdo että kaikki saavat tietää millaset määrät ruokaa lapioin kupuuni päivittäin :oops:
BettyB.

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti: Mä EN tahdo että kaikki saavat tietää millaset määrät ruokaa lapioin kupuuni päivittäin :oops:
Pah, kehtaanhan mäkin kertoa kaikki sikailuni! Ja meillä on kuitenkin se ero että sä näytät ihmiselle joka syö linnunannoksia, mä näytän just sille ruokaa lapioivalle porsaalle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tänään:

Aamupala: Corn flakes, maito

Välipala: kuppi kahvia

Lounas: Kanacaesar- salaatti, kola, jälkiruuaksi puolikas arnoldsin minidonitsi suklaakuorrutuksella (toisen puolikkaan tungin Lolitan suuhun :P)

Päivällinen: Kana-maissi-paprika- pastaa, LAUTASEN REUNALLA miniluumutomaatteja, kurkkua ja raejuustoa, lasi maitoa, jälkkäriksi mansikkaeskimo

Iltapala luultavimmin purkki ananaspaloja.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Omena-kanelimuromysliä ja maitoa

Caesar-salaatti lohella, light-cola

Puolikas Arnoldsin minidonitsi

Kuppi kahvia, Arnoldsin sydändonitsi
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
milli

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja milli »

Eilen

Aamupala: Kaurapuuro + karviais-boysenmarjakeitto ja kahvia

Lounas: Pinaattikeitto ja onnenleipä

Välipala: Vähän maitorahkamehukeittosekoitusta ja mandariini

Iltaruoka: Kanapizzaa

Iltapala Kiwibanaanipäärynäsmoothie ja salmiakkeja

n.1310 kcal
milli

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja milli »

Eilen

Aamupala: Kaurapuuro + karviais-boysenmarjakeitto ja kahvia

Snacksi: ProFx-patukka (oli ihan karmea nälkä)

Lounas: Itsetehty jauhelihapihvi ja fetasalaattia

Välipala: Melonia ja profeeljogurtti

Iltaruoka: Itsetehty jauhelihapihvi ja fetasalaattia

Iltapala Luonnonjugurttia+banskua+leseitä

n.1350 kcal
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eilen: mä söin vähän kaikkea..

Aamupala: kaurapala x 2, oltermannia, meetvurstia, floraa ja kurkkua, kuppi kahvia, hedelmäpommi- jogurtti

Lounas: Ananashärkää, riisiä, ja hapankaali+porkkana- raastetta, vesi

Välipala1: Mansikkaeskimo
Välipala2: Appelsiini ja omena- hedelmäsalaatti (ei purkista)

Iltapala: 2 x kaurapala, oltermannia, meetvurstia, floraa, kurkkua ja paprikaa, 3 porkkanaa ja myöhemmin vielä omena.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kaikille Ehrmannin pupeltajille: Tulee ihan törkyhyvää sotkua, kun rahkan sekaan kippaa pikkupurkillisen ProFeel jugurttia, ihan sama mikä niistä (tai ehkä se ananas on paras) :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Kaikille Ehrmannin pupeltajille: Tulee ihan törkyhyvää sotkua, kun rahkan sekaan kippaa pikkupurkillisen ProFeel jugurttia, ihan sama mikä niistä (tai ehkä se ananas on paras) :]
Mä miksasin eilen vadelmia ja tota Ehrmannin rahkaa, laitoin vielä vadelma Fun Lightia vähän sekaan - mä en saa siitä jostain syystä mun makuun sopivaa. Toi rahka ei näköjään ole niin hyvää kun kaikki antaa ymmärtää. Mä kun luulin että saisin tosta oivan iltapalan.. :? (mixasin=tein smoothie- tyylisen) Mies sai sätkyn kun meni vessaan, ja olin unohtanut vetästä sen sörsselin pöntöstä alas :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Kokeile sillä jugurtilla!! Purkki Ehrmannia ja purkki (175g) ProFeelia.
milli

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja milli »

Perjantai

Aamupala: Kaurapuuro + karviais-boysenmarjakeitto ja kahvia

Lounas: Kanapizzaa ja pala onnenleipää

Välipala: Purkkiananasta ja puoli purkkia maitorahkaa, pähkinöitä

Iltaruoka: Yrttitomaattiriisiä, broileripestotäytetty kanan rintafile, kuohuviiniä, kermavaahtoa, suklaakastiketta ja mansikkarahka

n.1700 kcal

Lauantai

Aamupala: Profeel-jogurtti + vehnäleseitä + pellavansiemeniä

Lounas: Kanapizzaa

Välipala: Profeel-jogurtti

Iltaruoka: Muutamia karkkeja ja tortillalastuja, varmaan kilo porkkanoita + kermaviiliä, neljä drinksua ja baarissa kolme breezeriä

n.1700 kcal
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:hedelmärahkaa, jossa Ehrmann'sia, valion vaahtoutuvaa vaniljakastiketta, ananasta, banaania, viinirypäleitä ja mandariininlohkoja. Aivan helvetin hyvää :D
Jees, vakio täälläkin.
Äsken just väsäilin ja aattelin lopuks laittaa viä inasen lisää sokeria. Meni väärästä purkista eli suolaa ja mun välipala on nyt piloilla. =/ Prkleenprkl. Ei muuta kun uusiks, vaniljavaahtoo ei enää oo, mut mennään pelkällä rahkalla ja hedelmillä sit. Hyvää sekin on mutta ketuttaa silti. Tunari! Tunari!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Suvinen kirjoitti:^Musta toi vaniljakastike on siitä hyvää että on just sopivan makeeta, ettei tarvi lisätä sokeria. Jotkut excuisat esimerkiks on mun makuun liian makeita.
Onhan se pelkältään joo, mut kun laittaa rahkan sekaan, niin tarvii kyllä ihan sikana sokeria.
Lidlissä oli muuten aika hyvät rahkat (sekä maustamaton, hedelmä- että -vaahto).
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
milli

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja milli »

Bliss kirjoitti:^Kokeile sillä jugurtilla!! Purkki Ehrmannia ja purkki (175g) ProFeelia.
Kokeilin Valion maitorahkaa ja profeeliä.. älynamia..
milli

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja milli »

Tai jäädä pari päivää välistä, mutta kalorit pyöri jossain 1300:ssa sunnuntaina ja 1100:ssa maanantaina.

Eilen:

Aamiainen: Maitorahkaprofeel-sekoitus, seassa vehnäleseitä, auringonkukansiemeniä ja pellavansiemeniä

Lounas: Salaatti (rucolaa, tomaattia, kurkkua, avocadoa, fetaa ja jauhelihapihvi) ja muutamia hotrodeja ja ässämixlakuja

Välipala: mustikkasmoothie

Päivällinen: salaatti (kidneypapuja, tomaattia, kurkkua, rucolaa, fetaa ja aurinkokuivattuatomaattia

Iltapala: ks.aamiainen + muutamia trulykarkkeja

n.1350 kcal
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lapitii kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Jotkut excuisat esimerkiks on mun makuun liian makeita.
Lidlissä oli muuten aika hyvät rahkat
Testasin tänään kirsikkaversion. Aevan uskomattoman hyvää! <3 Iski himo siihen! Ei ollenkaan niin ällömakeeta kuin Excuisat (paitsi vanilja, joka puolestaan ei maistu yhtään miltään).
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eilen:

Aamupala: kuppi kahvia ja kaurapuuroa

Välipala: kahvia, muutama suklaakonvehti

Klo 16: Spagettia ja jauhelihakastiketta, jääsalattia+keltaista paprikaa+kurkkua, lasi rasvatonta maitoa

Illalla kotona: lasi fantaa, omena, pieni pala HK- sinistä

Taistelin jo klo 19.30 lähtien (kotiin tultiin maalausurakasta klo 19) nukkumaanmenon kanssa. Miehen kanssa käytiin suihkussa, söin "jotain" ja sängyssä olin jo klo 21. Köyhä päivä :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Geep

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geep »

Lapitii kirjoitti:Ei ollenkaan niin ällömakeeta kuin Excuisat (paitsi vanilja, joka puolestaan ei maistu yhtään miltään).
Mun miltään maistumaton lempparini. :]

Tähän vois lisätä ne epätavalliset syömiset, kuten vaikkapa tän aamun alotus... 400g paistijauhista, iso pussi kananuudeleita, vähän juustoruokakermaa ja ketsaa. Se tosiaan meni mahaan kaikki, mut ei sinne muuta oo vielä sit mahtunukaan. Vaik leivottiin likan kans pullia ja lihapasteijoita.

Noin muutenkin näyttää hyvältä, oon pian tavoiteläski. :h:

(Ehrmannin pupeltajat, ootteko huomannu hinnan nousseen ihan törkysti? Mies huomautti just kun kauppareissulta tuli, tais olla 30 sentin nousu räpsähtäny kertalaakista iik jotain rajaa!)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geep kirjoitti: (Ehrmannin pupeltajat, ootteko huomannu hinnan nousseen ihan törkysti? Mies huomautti just kun kauppareissulta tuli, tais olla 30 sentin nousu räpsähtäny kertalaakista iik jotain rajaa!)
Meidän maito (valion laktoositon) on kallistunut marraskuusta 20 snt. / litra :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Geep

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geep »

Elppis kirjoitti:Meidän maito (valion laktoositon) on kallistunut marraskuusta 20 snt. / litra :o
Tolleen ne vaan perkele kaikki nousee. Maidosta en itse tiedä yhtään, sitä menee tosi vähän nyt kun kahvia ei juuri juoda. Täytyiskin muuten tarkistaa kuinka paljon tollanen 3-vuotias maitoa "tarttee"... Neiti juo sellaset 6-8 desiä päivässä. Tuntuu paljolta. :shock:
milli

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja milli »

..
Viimeksi muokannut milli, 22.02.2008 23:27. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Vastaa Viestiin