Perskules Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt saatettu maailmaan ilman suurta parkua uusi päivä Perjantai!
Pyyhin Netikettiin..
SaintJohnPerse

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Kello ei ole vielä seitsemääkään ja olen silti hyvällä tuulella. Skippasin eilen salin ja käytin ajan jonkun pikku retken etsimiseen. Parin tunnin surffailun (ei ollut hajuakaan minne) löytyi pääsiäiseksi pe-ma retki Hampuriin hintaan 570 kahdelle henkilölle. Kivaa! Pikku retki, jota odottaa antaa kummasti voimaa tähän "talveen"...


Kaiken lisäksi on vielä vartti aikaa litkiä aamukahvia ennen kuin täytyy lähteä töitä kohti. :)
Vihtahousu

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Eka Tpk, väsynyttä.
BettyB.

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pieni nousuhumala on aina pop! Illalla ytimeen, liikaa dollareita taskussa!
Bliss

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tänään töitä noin klo 22 asti. Äh.
Mulli75

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Synttäribileiden valmisteluja heti kun pääsen kotia. Onnitella saa vasta maanantaina. Töitäkin pitäisi tehdä muutama tunti. 2TPK
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kolmas TPK. Hyvinkin väsynyttä.. Huomenta anyway, kaikille.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
aimohaiku

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kipeä kurkku herätteli pari kertaa yön aikana, joten nukkuminen oli mitä oli. Kun lisäksi aamulla oli kuumetta, perjantai meneekin sitten sairastaessa. Koska työkonekaan ei sattunut mukaan, en oikein voi olla työyhteisön puolivaltainenkaan jäsen kotoa käsin. Voisin tietysti tehdä suunnittelutyötä, tai ehkäpä haen Makuunista pinon leffoja.

Huomenna pitäisi lähteä bilettämään, mutta taitaapa olla niin, että rymyreissut on syytä jättää muille tässä kunnossa.
Tix

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Eka KGB. Smert spionam!
masa

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Saatanan sontalinko. Jo kolmannen kerran koira on vääntänyt paskat lattialle tällä viikolla. Taitaa osoittaa mieltään, kun ei pääse enää yläkertaan nukkumaan. No ole nyt siellä pihalla sitten tovi, niin huomaat että alakerrassa onkin ihan hyvä olla.
killkill

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Eka Matarese. Per Nostro Circolo!

Viikonlopuksi Montolaan sukeltamaan äijäporukalla. Parrrrrhautta! Kaveri oli ostanut uuden maastoauton, jolla kelpaa rouskuttaa menemään huonommallakin tiellä.
Viimeksi muokannut killkill, 22.02.2008 9:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Neljäs tpk!

Tulin töihin tunnin myöhässä, mutta onneksi syy oli hyvä :jouden:
killkill

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

milli kirjoitti:<3nneksi syy oli hyvä :jouden:
:komp: :D
SaintJohnPerse

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

tylsäää... Kohta on päivän lehdet selattu eikä vielä ole edes lounasaika. Sossu pokea?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Onpas masentava sää, vettä tulee kuin saavista kaatamalla ja pimeää on. No onneksi tänään pääsee saunaan ja sen päälle uuniperunoita ja piffiä (no ei kai tässä nyt mikään Masoja olla, siis Vanhasen).
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

SaintJohnPerse kirjoitti:Kello ei ole vielä seitsemääkään ja olen silti hyvällä tuulella. Skippasin eilen salin ja käytin ajan jonkun pikku retken etsimiseen. Parin tunnin surffailun (ei ollut hajuakaan minne) löytyi pääsiäiseksi pe-ma retki Hampuriin hintaan 570 kahdelle henkilölle. Kivaa! Pikku retki, jota odottaa antaa kummasti voimaa tähän "talveen"...
Hei, auta! Olen samoissa aikeissa. Pitäisi löytää reissu, mieluiten kyllä eteläiseen Eurooppaan, pääsiäiseksi. Mieluiten torstaista työpäivän jälkeen maanantai-iltaan, mutta pe-ma tai to-su käy myös. En vain osaa etsiä näitä Suomesta: vastaavia pikareissuja olen harrastanut vain asuessani jossain toisessa maassa. Mistä löytää parhaat diilit, vai ostanko erilliset lentoliput ja hotellin?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti:Pitäisi löytää reissu, mieluiten kyllä eteläiseen Eurooppaan, pääsiäiseksi. Mieluiten torstaista työpäivän jälkeen maanantai-iltaan, mutta pe-ma tai to-su käy myös.
Aikamoinen mission impossible. Muutaman tovin tuota myös tonkinut.

Pääsiäinen ja vappu on molemmat täynnä. Halvin reissu olis ollut Vilnaan noin 800 euroa kahdelta hengeltä. Kallista sano.
SaintJohnPerse

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

urpiainen kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Kello ei ole vielä seitsemääkään ja olen silti hyvällä tuulella. Skippasin eilen salin ja käytin ajan jonkun pikku retken etsimiseen. Parin tunnin surffailun (ei ollut hajuakaan minne) löytyi pääsiäiseksi pe-ma retki Hampuriin hintaan 570 kahdelle henkilölle. Kivaa! Pikku retki, jota odottaa antaa kummasti voimaa tähän "talveen"...
Hei, auta! Olen samoissa aikeissa. Pitäisi löytää reissu, mieluiten kyllä eteläiseen Eurooppaan, pääsiäiseksi. Mieluiten torstaista työpäivän jälkeen maanantai-iltaan, mutta pe-ma tai to-su käy myös. En vain osaa etsiä näitä Suomesta: vastaavia pikareissuja olen harrastanut vain asuessani jossain toisessa maassa. Mistä löytää parhaat diilit, vai ostanko erilliset lentoliput ja hotellin?
Mä lähdin hakemaan reissua seuraavalla tavalla:

1. pari selainta auki
2. Yhteen selaimeen (euroopan)kartta auki
3. yhteen selaimeen www.travellink.fi ja/tai www.vertaa.fi
4. kokeilin summamutikassa eri kaupunkeja, jotka olin luntannut kartasta, travellinkin kautta..
5. jos/kun hintataso oli "kohtuullinen", pistin sen muistiin...
6. edullisimmat "paketit" katsoin vielä erikseen suoraan hakupalvelun ehdottamien lentoyhtiöiden ja hotellien sivuilta....

No, hankalaa ja aikaa vievää, mutta säästipa parin tunnin surffailun ansioista 150 €, joten kai sitä tuntiliksoille pääsi. :)

Aivan varmasti olisi voinut löytyä jotain halvemmalla, mutta nytpä on suorat lennot ja hotelli (neljä tähteä) on keskustassa.
milli

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja milli »

SaintJohnPerse kirjoitti:Mä lähdin hakemaan reissua seuraavalla tavalla:

1. pari selainta auki
2. Yhteen selaimeen (euroopan)kartta auki
3. yhteen selaimeen www.travellink.fi ja/tai www.vertaa.fi
4. kokeilin summamutikassa eri kaupunkeja, jotka olin luntannut kartasta, travellinkin kautta..
5. jos/kun hintataso oli "kohtuullinen", pistin sen muistiin...
6. edullisimmat "paketit" katsoin vielä erikseen suoraan hakupalvelun ehdottamien lentoyhtiöiden ja hotellien sivuilta....

No, hankalaa ja aikaa vievää, mutta säästipa parin tunnin surffailun ansioista 150 €, joten kai sitä tuntiliksoille pääsi. :)

Aivan varmasti olisi voinut löytyä jotain halvemmalla, mutta nytpä on suorat lennot ja hotelli (neljä tähteä) on keskustassa.
Suunnitellaan matkaa kesällä. Täytyy kokeilla tätä tapaa etsiä meille sopiva matka.
aimohaiku

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kaveri soitteli, että liput Kissin keikalle järjestyvät. :cheer:

Istumapaikoille, mutta eipähän tarvitse menettää hermojaan tiistaina Lippupalveluun jonottamalla.
Edith

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kiitsit niille, ketä eilen kirjoitti ystävällisiä sanoja mun iltaiseen purkaukseeni. Kaikes menossa on puolensa, enkä silleen tiiä, haluisinko tosissani seukkaa, mut joku ihastus olis kiva.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Pojat pelasivat tammea kolmeen asti aamulla, joivat pari viskiä, tuli melkein kyynel kun mies vaikutti niin onnelliselta kun sai bestiksensä takaisin.. awww. Kävin äsken viemässä buranaa ja jääkylmän pyyhken otsalle, taisi olla pieni krapula. Kaveri napostelee keittiössä namiaamiaista ilman huonon olon häivääkään..

Masu on jo paljon parempi tänään. Ehkä sitä pitää oikeasti jo rauhoittua.. :o

Karsea sade ulkona; suunnittelin hakevani aamupalaksi tuoreet sämpylät prismasta, mutta ne suunnitelmat jäi samantien haaveiksi..

Hyvää perjantaita vaan kaikille :)
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti: Pojat pelasivat tammea kolmeen asti aamulla, joivat pari viskiä, tuli melkein kyynel kun mies vaikutti niin onnelliselta kun sai bestiksensä takaisin.. awww. Kävin äsken viemässä buranaa ja jääkylmän pyyhken otsalle, taisi olla pieni krapula. Kaveri napostelee keittiössä namiaamiaista ilman huonon olon häivääkään..
Miten mulle tulee sellainen kuva, että se sun ukkos on aina päissään?
Tix

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Edith kirjoitti:Kiitsit niille, ketä eilen kirjoitti ystävällisiä sanoja mun iltaiseen purkaukseeni. Kaikes menossa on puolensa, enkä silleen tiiä, haluisinko tosissani seukkaa, mut joku ihastus olis kiva.
Onks sulla tullu koskaan mieleen, että se vois olla helpompi saavuttaa muutoin kuin palstoille kirjoittelemalla ja shakkia pelaamalla?

Life is out there. Niinq. Harvat jutut tipahtaa kämmelle ku kypsät luumut puusta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perskules Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

masa kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Pojat pelasivat tammea kolmeen asti aamulla, joivat pari viskiä, tuli melkein kyynel kun mies vaikutti niin onnelliselta kun sai bestiksensä takaisin.. awww. Kävin äsken viemässä buranaa ja jääkylmän pyyhken otsalle, taisi olla pieni krapula. Kaveri napostelee keittiössä namiaamiaista ilman huonon olon häivääkään..
Miten mulle tulee sellainen kuva, että se sun ukkos on aina päissään?
Viimeiset hetket ennen perheenlisäystä ja parinkymmenen vuoden rankkaa rutistusta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin