Huoran olemus ja tulemus

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Huorako täysjärkinen?

ei voi olla
6
100%
 
Ääniä yhteensä: 6

Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Vadim kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Eikös Hesarissa äskettäin hämmästelty, miksi talousrikolliset pääsevät niin "vähällä"? Kaikki rikolliset tuntuvat pääsevän vähällä tai vielä vähemmällä, mikäli toimittajia ja kansan syviä rivejä on uskominen.
Alat vihdoin olla asian ytimessä.
Huonosti ovat asiat, jos huomaa olevansa samaa mieltä toimittajien ja kansan syvien rivien kanssa.
Niinpä. Eliitti rules ok!

"Lännessä esiintyy näinä aikoina jopa sellaista toiveajattelua, että Neuvostoliitto on pahassa kriisissä ja tarvitaan vain riittävän kovaa painostusta kun Neuvostoliitto kohta luovuttaa kilpailussa lännen kanssa. Tutustuminen asioihin paikan päällä ja Neuvostoliiton sisäisen keskustelun seuraaminen paljastaa tämäntapaisen keskustelun harhaisuuden (...) Olisi kevytmielistä ja vastuutonta, jos meidän julkisessa sanassamme pääsisi näkyvästi esiin suomalaiselle peruslinjalle vieras, epäystävällinen ja epähistoriallinen suhtautuminen Neuvostoliittoon." (Lainaus Paavo Lipposen kolumnista Suomen Sosiaalidemokraatti -lehdessä v.1982"
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Zeb

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

exPertti kirjoitti:Olen kyllä yleensä aina samaa mieltä Riemumielen kanssa, mutta näkyy näitä erojakin löytyvän lopulta.
Onpa yllättävää, että silloin kun minä taas olen samaa mieltä Riemumielen kanssa, niin juuri silloin sinä olet eri mieltä! 8)

No ei, enpä nyt äkkiseltään muista muuta isompaa arvomaailmaristiriitaa itseni ja Riemumielen välillä kuin tuo uskon määrä koviin tuomioihin, erityisesti kuolemantuomioon.
Zeb

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

exPertti kirjoitti:Olet sitä mieltä, että se joka myy itseään ei voi olla täysjärkinen? Lähinnä kritisoin Riemumielen ajatuksessa sitä, että ei tuollaista voi ihmistä tuntematta kirjoittaa kiveen.

Takuulla on maailmassa täysjärkisiä prostituoituja. Se, tekeekö pohjoismaalaisessa pehmustetussa yhteiskunnassa maksullisena toimiminen esimerkiksi yhteiskunnan paineesta mielenhäiriötä, siitä en tiedä.
Täysjärkinen pitäisi ensin määritellä ennen kuin voisi ottaa kantaa tuohon. Henkisesti tasapainoiseksi ja hyvinvoivaksi en kuitenkaan kuvaisi henkilöä, joka myy itseään, vaikka toki ratkaisu voi jossain päin maailmaa olla täysin ymmärrettävä.

Eniten kuitenkin symppasin Riemumielen ajatuksissa muita kohtia, kuten kantaansa prostituutioon, yhteiskunnan seksikeskeisyyteen ja siihen kuuluuko ihmisvartalon olla kauppatavaraa.
Herra Manala

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Zeb kirjoitti:Täysjärkinen pitäisi ensin määritellä ennen kuin voisi ottaa kantaa tuohon. Henkisesti tasapainoiseksi ja hyvinvoivaksi en kuitenkaan kuvaisi henkilöä, joka myy itseään, vaikka toki ratkaisu voi jossain päin maailmaa olla täysin ymmärrettävä.
Mulla on yksi kaveri/ex-hoito jonka oon tuntenut 10 vuotta. Alkoi villillä panemisella ja taantui sitten ystävyydeksi elämäntilanteiden muututtua. Paljasti sitten vähän myöhemmin, että oli myynyt seksiä opiskeluaikoinaan siskonsa kanssa asuessa - samoihin aikoihin kuin minä hänen kanssaan paneskelin - varakkaammille herrasmiehille noin 2000-5000mk yöstä tienaten. Mistään pettämisestä ei ollut kyse, sillä hoitelusuhteemme oli täysin avoin molemminpuolisesti.

En koskaan ole osannut, enkä osaa vieläkään pitää kyseistä tapausta mitenkään henkisesti epätasapainoisena. Railakas ja pirun hyvän näköinen bailumimmi kyllä nuorempana jolle viina, pössyttely ja orgasmit maistuivat kovinkin mainiosti. Biletettiin, luukutettiin ja nussittiin seuraavaan päivään saakka silloin kun törmäiltiin. Elämän parasta aikaa. Nykyään kyseistä tapausta kutsutaan vaimoksi ja äidiksi. Ymmärtääkseni ihan onnelliseksi sellaiseksi. Ehkä minun nyt naimattomana ja lapsettomana pitäisi mennä opastamaan keskelle toisten perheonnea, että kyseinen epätasapainoiseksi laskettava daami meni pilaamaan elämänsä myytyään seksiä valikoiduille varakkuuksille silloin kymmenisen vuotta sitten. Voisi toimia hei!
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Me oltii jotain 15vee, ku kaveri soitti aamulla et oli yöllä liftannu keskustasta himaan, ja perillä se äijä oli ehdottanu seksii.
Kaveri ei suostunu, mut äijä oli maksanu pari sataa siitä et kaveri katto ku se runkkas.
Sen jälkeen aina ku jurrissa liftattiin se ehdotti jossain vaiheessa et voi kattoo runkkaamista jos saa rahaa.
Ei muuten ollu kivaa, lennettiin yleensä vittuun kyydistä.
Zeb

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:...oli myynyt seksiä opiskeluaikoinaan siskonsa kanssa asuessa - samoihin aikoihin kuin minä hänen kanssaan paneskelin - Railakas ja pirun hyvän näköinen bailumimmi kyllä nuorempana jolle viina, pössyttely ja orgasmit maistuivat kovinkin mainiosti. Biletettiin, luukutettiin ja nussittiin seuraavaan päivään saakka silloin kun törmäiltiin...
Toi kyllä äkkiseltään kuulostaa pikemmin maaniselta kuin tasapainoiselta :D Mutta vakavissaan; yhtä tyhjän kanssa on alkaa täällä arvioida yksittäisiä tyyppejä, joita sinä tunnet vähän ja mä en ollenkaan.
Chap

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Chap »

Zeb kirjoitti:yhtä tyhjän kanssa on alkaa täällä arvioida yksittäisiä tyyppejä, joita sinä tunnet vähän ja mä en ollenkaan.
No ehkä noinkin, mutta onhan se kuitenkin parempi lähtökohta kuin arvioida lukemattomia tyyppejä, joista ei tiedä mitään.
Zeb

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:
Zeb kirjoitti:yhtä tyhjän kanssa on alkaa täällä arvioida yksittäisiä tyyppejä, joita sinä tunnet vähän ja mä en ollenkaan.
No ehkä noinkin, mutta onhan se kuitenkin parempi lähtökohta kuin arvioida lukemattomia tyyppejä, joista ei tiedä mitään.
Paitsi sen, että harrastavat seksiä maksusta. Ei mikään ihan tavallinen määre.
bedlam

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Zeb kirjoitti:Paitsi sen, että harrastavat seksiä maksusta. Ei mikään ihan tavallinen määre.
Riippuu varmaan siitä, kuka määrittää. Mikä on normaaliuden määre?
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Leila »

Mielenkiintoista keskustelua. Nykyisessä kaiken sallivassa yhteiskunnassa huoraaminen ja huorissakäynti pitäisi tietysti hyväksyä mukisematta, mutta ihan vielä en pysty. Tosin eipä siihen kukaan juuri minun hyväksyntääni kaipaakaan. Koska seksi on itselleni sellainen asia, jossa olen (kirjaimellisesti) paljaimmillani, herkimmilläni ja koen sen isona nautintona elämässäni, niin minun on hankala kuvitella, että joku tekee sitä rahasta vieraan ihmisen kanssa. Mutta entä jos jollakin toisella on ihan erilainen suhtautuminen seksiin ja omaan vartaloon? Tai se on jonkun mielestä yksinkertaisesti helpoin keino tienata rahaa? Luulisi silloin, että rahasta paneminen olisi ihan ok juttu, joka ei aiheuta mitään henkisiä vaurioita tai muuta sellaista. Sen sijaan huoraamiseen pakottaminen ja lapsiprostituutio ovat todella vastenmielisiä asioita, ja ne varmasti jättävät jälkensä ihmisiin. Prostituutio on kuitenkin sellainen asia, joka on aina ollut olemassa ja tulee aina olemaan, niin mulkkunsa vietävissä miehet ovat.
Viimeksi muokannut Leila, 23.02.2008 14:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minä uskon, että tänäkin päivänä on olemassa sekä kurtisaaneja että tavallisia huoria. Ensimmäiset täyspäisiä kaikin tavoin, jälkimmäiset elämäntilanteen alalle pakottamia. Ensimmäisiä huomattavasti vähemmän kuin jälkimmäisiä. Prostituoiduista suurin osa taas on olemassa lähinnä poliitikkojen ja feministien mielikuvituksessa, ja henkilökohtaisesti paheksun suunnattomasti kielen raiskaamista poliittisilla uudissanoilla.
Rouva Pupu

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Leila kirjoitti: Prostituutio on kuitenkin sellainen asia, joka on aina ollut olemassa ja tulee aina olemaan, niin mulkkunsa vietävissä miehet ovat.
Pitää myös muistaa, että olemassa on myös maksullisia miehiä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Rouva Pupu kirjoitti:
Leila kirjoitti: Prostituutio on kuitenkin sellainen asia, joka on aina ollut olemassa ja tulee aina olemaan, niin mulkkunsa vietävissä miehet ovat.
Pitää myös muistaa, että olemassa on myös maksullisia miehiä.
Mutta nehän tietävät mitä ne tekevät.
Tix

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vadim kirjoitti:Mutta nehän tietävät mitä ne tekevät.
Jep. Todellakin. Henkensä pitimiksi perseen myyminen johtaa ani harvoin homosarjamurhaajaksi.
Rouva Pupu

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vadim kirjoitti: Mutta nehän tietävät mitä ne tekevät.
Kukapa mies ei tuosta hommasta nauttisi. Asiakkaat ovat kaikki kauniita naisia/komeita miehiä. Elämä on rahantäyteistä, saa kivasti säästöön jne. jne. Tuskin miehet nyt esim. huumeiden takia itseään myisi tai toimeentulon takia kadulla asuessa?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tix kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Mutta nehän tietävät mitä ne tekevät.
Jep. Todellakin. Henkensä pitimiksi perseen myyminen johtaa ani harvoin homosarjamurhaajaksi.
Kesti hetken, että tajusin ketä Kitinäjulkkista tarkoitit. Kuitenkin sätissä juttujansa kuunneltuani, jos niissä mitään perää on, sanon että kyseisen puufirman pomon murhasta tulisi saada tapporahaa. Aiemmista en tiedä.
Zeb

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Leila kirjoitti: Prostituutio on kuitenkin sellainen asia, joka on aina ollut olemassa ja tulee aina olemaan, niin mulkkunsa vietävissä miehet ovat.
Pitää myös muistaa, että olemassa on myös maksullisia miehiä.
Mutta nehän tietävät mitä ne tekevät.
Kuka tästä sukupuolikysymyksen on tehnyt?
Rouva Pupu

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Pitää myös muistaa, että olemassa on myös maksullisia miehiä.
Mutta nehän tietävät mitä ne tekevät.
Kuka tästä sukupuolikysymyksen on tehnyt?
Siinä vaiheessa kun todettiin, että miehet ovat mulkkunsa vietävissä.
Zeb

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Rouva Pupu kirjoitti:Siinä vaiheessa kun todettiin, että miehet ovat mulkkunsa vietävissä.
Eiköhän se ollut aiheeton yleistys, jossa ei tosin otettu kai kantaa siihen minkä vietävissä naiset sitten ovat.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Siinä vaiheessa kun todettiin, että miehet ovat mulkkunsa vietävissä.
Eiköhän se ollut aiheeton yleistys, jossa ei tosin otettu kai kantaa siihen minkä vietävissä naiset sitten ovat.
Kerro!
prosessi

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Siinä vaiheessa kun todettiin, että miehet ovat mulkkunsa vietävissä.
Eiköhän se ollut aiheeton yleistys, jossa ei tosin otettu kai kantaa siihen minkä vietävissä naiset sitten ovat.
Kerro!
Milloin minkäkin! Sehän niistä niin vaarallisia tekeekin!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

bedlam kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Paitsi sen, että harrastavat seksiä maksusta. Ei mikään ihan tavallinen määre.
Riippuu varmaan siitä, kuka määrittää. Mikä on normaaliuden määre?
Normaalia on se, mitä minun makuuhuoneessani tapahtuu. Jos siellä siis tapahtuisi jotain.
Zeb

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Paitsi sen, että harrastavat seksiä maksusta. Ei mikään ihan tavallinen määre.
Riippuu varmaan siitä, kuka määrittää. Mikä on normaaliuden määre?
Normaalia on se, mitä minun makuuhuoneessani tapahtuu. Jos siellä siis tapahtuisi jotain.
Tavallinen ja normaali ovat kaksi eri asiaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

prosessi kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Eiköhän se ollut aiheeton yleistys, jossa ei tosin otettu kai kantaa siihen minkä vietävissä naiset sitten ovat.
Kerro!
Milloin minkäkin! Sehän niistä niin vaarallisia tekeekin!
No siihen tulokseen minäkin olen tullut. Menisin munkkiluostariin, jos uskoisin vähääkään ja haluaisin munkkiluostariin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huoran olemus ja tulemus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Zeb kirjoitti:Tavallinen ja normaali ovat kaksi eri asiaa.
Niinpä - se, ettei makuuhuoneessani tapahdu mitään, on tavallista, mutta onko se normaalia - tjaa-a!
Vastaa Viestiin