Lauantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Gat kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Kenkäteline liimauksessa, voisi lähteä ostamaan osia kukkapöytää varten.

Myöhemmin olisi tarvetta apumiehelle, viinapalkalla.
Tota... kenkäteline ja kukkapöytä kuulostaa sen verran hÅmÅlta, että apumiehelle jotain ranskalaishinttarien viiniä sitten?
Sanoo mies joka eli 40 vuotta ilman pillua... :D (Se ei kuulosta lainkaan håmålta!)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vihtahousu kirjoitti: Sanoo mies joka eli 40 vuotta ilman pillua... :D (Se ei kuulosta lainkaan håmålta!)
http://kvantti.tky.fi/in/57.shtml
Rouva Pupu

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

aimohaiku kirjoitti:
Mut ku noi särkylääkkeet vie sitten kuumeen pois ja kuume on elimistön puolustusreaktio. Toisaalta tästä väitteestä ei kyllä taideta olla ihan yksimieleisiä.
Neljättä viikkoa mennään kuumeessa, särkylääkkeen voimin, että voi töissä olla. Nyt olen ilman ja on jo pientä laskua näkyvissä.

Elpan tavoin fantasioin tiskikoneesta, uh. Näemmä pölytkin pitäisi pyyhkiä, auringon armoton paiste paljasti etäpesäkkeitä siellä sun täällä.
nokkaelain

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Veljen häät olisi tiedossa Helsingissä... noin tunnin päästä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Löysin Geetsulle avatarin, kunhan mamma palailee.

Kuva
Nyt penikseni on fantastinen!
elco

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja elco »

Olipa kiva olla taas pitkästä aikaa biitsillä.
SikaMika

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:Olipa kiva olla taas pitkästä aikaa biitsillä.
Fa kiuu.


Kaverikööri on lähdössä 3 viikon päästä 8 päivän Nykin + Miamin matkalle. Pyytelivät messiin, ajankohta vain on huono ja menokehys hirvittää; itse matkapaketti kustantaisi 1600€ ja siihen päälle juomarahat ymsyms, joten tuhkatkin menisi munista. Lienee pakko passata... :cry:

Ilmassa pientä krapulan poikaa. Siis pientä, eilen tuli maisteltua varsin eurooppalaisen sivistyneesti sen normaalin, euroopanomistajamaisen sivistyneisyyden sijaan. Nyt on tiukkojen päätösten aika: alanko kippaamaan lisää, vai kuittaanko viikonlopun Sikailut eilisellä? Eppäilen, että että ilta menee leppäillessä, mutta näissä TosiMiesten hommissa vene on kääntynyt ja mennyt ajonaikaisesti nurin ennenkin. Oli miten oli, nyt lähden kauppaan.
aimohaiku

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Rouva Pupu kirjoitti: Neljättä viikkoa mennään kuumeessa, särkylääkkeen voimin, että voi töissä olla. Nyt olen ilman ja on jo pientä laskua näkyvissä.
Sitkeässäpä tuntuu sitten olevan. Oletko kokeillut viinaa, tervaa ja saunaa? :P
Zeb

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Sulla on Haiku kiva allekirjoitus! :)
aimohaiku

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Zeb kirjoitti:^Sulla on Haiku kiva allekirjoitus! :)
Kiitos. Se jäi soimaan päähän yhdestä biisistä (Pariisin Kevät - Pikku-Huopalahti) ja ajattelin, että se on edeltäjäänsä vähemmän kyyninen. Toi on muuten ihana biisi ja video. Tykkään.

Viimeksi muokannut aimohaiku, 23.02.2008 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Harkinnassa leffateatteri, intialaisessa ruokailu, lautapeli-ilta ja lievä juåpottelu. Joku kombinaatio näistä tullee suoritettua.
Pyry-Matias

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Virkeystilan maksimointi kahvilla. Toijalaan, jossa pari futsalpeliä. Ilta tuonee muassaan kutsuvieraita ja rockhenkisiä virvokkeita.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Bliss kirjoitti:Eilinen meni niin totaalisesti pieleen ettei oo tosikaan. Tänään parempi päivä?
Ainoa tie ylöspäin?

http://www.youtube.com/watch?v=_Z81YCVWUTc
Rouva Pupu

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

aimohaiku kirjoitti: Sitkeässäpä tuntuu sitten olevan. Oletko kokeillut viinaa, tervaa ja saunaa? :P
Lasketaanko alkomahoolia sisältävät venäläiset karkit :) Söin niitä pussillisen töissä ja olo oli aikalailla iloisempi ja letkeempi, jos mahdollista.
Zeb

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

aimohaiku kirjoitti:Se jäi soimaan päähän yhdestä biisistä (Pariisin Kevät - Pikku-Huopalahti) ja ajattelin, että se on edeltäjäänsä vähemmän kyyninen. Toi on muuten ihana biisi ja video. Tykkään.
Mullakin jotenkin tarttui radiosta tuon kertsin sanoitus. Se on jotenkin niin ihanan... suhteellisuudentajuinen!
aimohaiku

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

HS:

Gootti-tyyliin pukeutuvat nuoret ja maahanmuuttajataustaiset nuoret tappelivat perjantaina iltakymmenen aikaan Elielinaukiolla Helsingin keskustassa. Paikalle hälytetyn poliisin mukaan katutappeluun osallistui 40–50 teini-ikäistä. Poliisin mukaan ryhmien välillä ei ole normaalia nuorisonahinaa kummempaa jännitettä, mutta pienemmät rähinät ovat lähes viikoittaisia. Kukaan ei loukkaantunut vakavammin perjantain tappelussa.
"Lapsukaiset vähän juhlistivat hiihtolomaansa näin", poliisi kommentoi.


Tätä se lumeton talvi teettää.. :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Töissä olis kaks sateenkaariboaa vailla kotia, metrin mittaisia vasta.. Hitsit! Nehän söis vauvan.. en mä voi.. voinko? Saisinko?

En :? Hittolainen. Mun pitää taas käydä hiplaamassa kaverin viljakäärmettä :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elppis kirjoitti:Töissä olis kaks sateenkaariboaa vailla kotia, metrin mittaisia vasta.. Hitsit! Nehän söis vauvan.. en mä voi.. voinko? Saisinko?

En :? Hittolainen. Mun pitää taas käydä hiplaamassa kaverin viljakäärmettä :h:
Mulla seisoo tuon takia. Siivoo suus.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gat kirjoitti:
Elppis kirjoitti:. Mun pitää taas käydä hiplaamassa kaverin viljakäärmettä :h:
Mulla seisoo tuon takia. Siivoo suus.
Kuva

RunK RunK ?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Gat »

ÄÄhym.. eikun kiihoituin siitä, että naiset taitaa kiihoittua käärmeistä. Fallossymboli. Voiko heteronainen työskennellä käärmetalossa vaihtamatta kostuvia pöksyjä kerran tunnissa?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gat kirjoitti:ÄVoiko heteronainen työskennellä käärmetalossa vaihtamatta kostuvia pöksyjä kerran tunnissa?
Helposti. Ei pidä pöksyjä, duh.
The great club outshines the individual, always and forever.
safi

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja safi »

Olipa taas vaihteeksi kiva käydä kaupassa, kun joku vartijan planttu juoksi koko ajan perässä. Tekis joskus mieli kiljua, että painukaa vittuun, sillä mulla on kuitenkin isommat tulot ja tililläkin enemmän rahaa, kun teillä :evil: Joo ja tiedän varmasti mustissani näyttäväni varkaalta, mutta tyylistäni en luovu prkl!

Huhtikuun toinen viikko ja sitten pääsen Rukalle lomailemaan ja lepuuttamaan hermojani vajaaksi viikoksi. Samalla rahalla olis kyllä päässyt jo paljon kauemmaksikin, mutta tahtoo nähdä lunta..... ja lomalla haluan asua hotellissa kävelymatkan päässä rinteistä sekä rafloista, enkä todellakaan meinaa laittaa ruokaa, vaan kävellä joka pirun päivä valmiiseen pöytään..ei se muuten lomalta tunnu. Kesäksikin suunnitelmat jo varsin pitkällä ja reissuja varailtu jo usempaakin paikkaan...
Herra Manala

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tapoin pesukoneeni eteisen kynnysmatolla. Kyllä kannattaa siivota kännissä!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lievään krapulaan mansikka-mango-banaanismoothie on aivan parasta! Eilen oli oikein mukava ilta, olen hemmetin hyvä biliksessä, jos vaan sille päälle satun. Ruokaakin kannattaa tehdä kännissä - sain yöllä kokkausinspiraation ja pääsin sitten jostain syystä vääntää leivitettyjä piffejä ja keittiö on täynnä korppujauhoa.

Peukalo on edelleen tosi kipeä ja se tutkitaan maanantaina ultraäänelle. En tajua, miksi sitä ei voitu tehdä heti, perkkele vaan pistettiin vaan pakettiin ja toivottiin parasta. Pahoin pelkään, että sairasloma jatkuu edelleen :(
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Osat kukkapöytään hankittu ja sahattu mittoihin. Sitten pitäisi jyrsiä muotoon. Ja naapurit tykkää.

Vai ottaisinko vain rommia?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin