Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Lindaa esittävä näyttelijä muuten teki ihan oikeasti itsemurhan viime vuonna.
Ihan totta?
Johanna Sällström
Savannah

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Nyt vähän kiehuttaa, eikä ihan niin vähääkään. Kaverit pitivät minulle äsken puhuttelun eräästä ihmissuhdeasiasta. He olivat yksissä tuumin päättäneet, että minun tulisi pysytellä erossa kaikista miessuhteista ainakin vuoden verran ja itse asiassa vältellä kaikkia paikkoja, joissa voisin törmätä miespuolisiin ihmisiin. Heidän analysointinsa lopputulos ei harmita minua vaan se, että he ovat analysoineet ja spekuloineet minua, sekä elämääni jo syksystä lähtien selkäni takana. Pahempia juoruakkoja kuin naiset kerpele.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Savannah kirjoitti:Nyt vähän kiehuttaa, eikä ihan niin vähääkään. Kaverit pitivät minulle äsken puhuttelun eräästä ihmissuhdeasiasta. He olivat yksissä tuumin päättäneet, että minun tulisi pysytellä erossa kaikista miessuhteista ainakin vuoden verran ja itse asiassa vältellä kaikkia paikkoja, joissa voisin törmätä miespuolisiin ihmisiin. Heidän analysointinsa lopputulos ei harmita minua vaan se, että he ovat analysoineet ja spekuloineet minua, sekä elämääni jo syksystä lähtien selkäni takana. Pahempia juoruakkoja kuin naiset kerpele.
"Ihmissuhde" tarkoittanee ei kaikkia ihmissuhteita, vaan naisten kielessä niitä suhteita joissa pippeliä laitetaan pimppaan? Viisaita neuvoja kavereiltasi. Huomaavat (spekuloin) että olet Lutka ja heillä on vanhan hyvän ajan rotia olla siitä huolissaan? (Spekuloin, elkee tappako.. mutta kyll se noin lienee)
Savannah

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Gat kirjoitti: Viisaita neuvoja kavereiltasi. Huomaavat (spekuloin) että olet Lutka ja heillä on vanhan hyvän ajan rotia olla siitä huolissaan? (Spekuloin, elkee tappako.. mutta kyll se noin lienee)
Spekulointi ei taida olla vahvin lajisi?
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Asiakaspalvelua suomalaisen liikepankin rahoitusosastolla:

- muuton myötä piti tehdä osoitteenmuutos, jotta osamaksulaput osaavat uuteen osoitteeseen. Soitan -> "meillä on sellainen periaate, että näitä varten pitää tulla konttoriin". Jaaha.

- vaimo menee konttoriin, esittää asiansa: "joo, mene tuosta hissillä toiseen kerrokseen, kai siellä joku on". Ovet lukossa, ei soittokelloa. Aikansa odoteltuaan joku ohikulkija päästää sisään. Kierrettyään kolmen eri "asiakaspalvelijan" puheilla muutosilmoitus otetaan vastaan ja kuitataan valmiiksi.

- aika kuluu, maksulappua ei näy. Soitan-> "ei se täällä näy se uusi osoite, teidän pitää tulla paikan päälle. Ai olette tehneet jo? No mikä se uusi osoite on?"

Mitä vetoa niin ei tullut vieläkään valmiiksi. Ihme vitun touhua!
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Savannah kirjoitti:
Gat kirjoitti: Viisaita neuvoja kavereiltasi. Huomaavat (spekuloin) että olet Lutka ja heillä on vanhan hyvän ajan rotia olla siitä huolissaan? (Spekuloin, elkee tappako.. mutta kyll se noin lienee)
Spekulointi ei taida olla vahvin lajisi?
Todennäköisesti ei
Stinky

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Pomo. Do I need to say more?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Stinky kirjoitti:Pomo. Do I need to say more?
I feel your pain. Mun ei oo tarttenu asioida pomon kanssa vielä kertaakaan loman jälkeen. (Oon tosin vasta tokaa päivää töissä. 8) ) Se hyvä puoli tässä helkutin ulkoistamisessa on, ettei tartte katella sitä hullua natsiakkaa pitkin viikkoa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
Zeb kirjoitti:On :) (Ei ehkä ihan perheenjäsenenoloiset, mutta ystävänoloiset.) Luullakseni vielä läheisemmät, jos olisi yhteinen lapsi. Olen kyllä kuullut tietyistä suunnista tämän olevan omituista. Minusta taas ihmiset, jotka pysyvästi ja kokonaan häipyvät toistensa elämästä kerran väitettyään jopa rakastavansa, ovat niitä omituisia.
Eiväthän nuo ole ainoat vaihtoehdot. Kyllä minusta on ihan mukava kuulla miten exillä menee, mutta en minä heidän häihinsä silti haluaisi kutsua :)
Painoindeksin tietäminen riittää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisin tilannut pari bändipaitaa, mutta ei löytynyt juuri mitään XXL-kokoisena. Saakutin tuulennussimat vinkuheinätkö tätä maailmaa johtaa nykyään.

No onneksi pari osumaa tuli.

Sama kävi tässä lauantaina kun meinasin ostaa Redskinistä nahkatakin. Ainut, joka mahtui, oli juuri samannäköinen kuin se jota olen käyttänyt viimeiset 12 vuotta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Konsultin elämän paskempia puolia, osa paljon:

Firman sisäinen tiedonkulku ei aina yllä konsultille asti. Esimerkiksi tämän viikon hommat meni kenkkulan kaivoon kun kiertotietä selvisi, että käyttämäni speksi ei kuulu enää päivitysten piiriin ja uusi on tuloillaan...joskus vaikka tarve olisi heti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Leila »

Kävin tossa kaupoilla yhtenä päivänä. Ensin kävin sellaisessa halpamarketissa. Ostin muutaman vaatteen ja sitten muuta sälää. Kassalla vituttu ihan sikana, kun se kassanainen vaan mytisti ne vaatteet. Joku sen kollega oli kuitenkin ensin nähnyt sen vaivan, että oli laittanut ne vaatteetr siististi henkariin ja rekkiin niin tää kassa katsoi sitten asiakseen mytistellä ne siistit ja sileät vaatteet. Toinen vitutus oli ruokakaupassa. Siellä kassa mytisti mun leivät!! Siis ne tuoreet herkulliset leivät oli siinä hihnalla ja perästä tuli jotain maitopurkkeja ja muuta vastaavaa. Kassa sitten ajatti sitä hihnaa niin, että leivät mytistyi. Tää vituttaa, kun tuore leipä on hyvää ja minun pitää vittu niistä litteistä leivistä maksaa silti täysi hinta. Ilmeisesti kassa yritti hoputtaa, että kerää ämmä ostokses nopeemmin, mutta vitutti silti. Vittu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Maksaisin astianpesukoneesta lähes mitä vain tällä hetkellä :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Numba

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Elppis kirjoitti:Maksaisin astianpesukoneesta lähes mitä vain tällä hetkellä :roll:
Meidän tiskikoneen nimi on perheonni. Ja sitä se nimenomaan on. Vaikka rahanmeno saattaa kirpaista, niin suosittelen.
aimohaiku

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Rouva Numba kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Maksaisin astianpesukoneesta lähes mitä vain tällä hetkellä :roll:
Meidän tiskikoneen nimi on perheonni. Ja sitä se nimenomaan on. Vaikka rahanmeno saattaa kirpaista, niin suosittelen.
Mä "jouduin" ensimmäisen astianpesukoneen omistajaksi, kun ostin asuntoni. Nyt en kyllä enää suostuisi tiskaamaan käsin. 300-400 euroa on pieni summa moisesta mukavuudesta.
Bhven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Leila kirjoitti:mytisti, kassa mytisti, mutta vitutti silti. Vittu.
Olen mytistynyt tästä palautteesta. Toisaalta olen onnellinen puolestasi, ettei sulla just sillä hetkellä ollut suurempia huolia.
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:Maksaisin astianpesukoneesta lähes mitä vain tällä hetkellä :roll:
Noin mäkin tottesin tuossa syssyllä. Mitä vain oli minun tapauksessani 50€, ja ostos on osoittautunut painonsa arvoiseksi kultaa. Tiskaaminen on täysien hinttapulien hanttihommia, joita normaalijärkinen ihminen ei teettäisi edes vihamiehillään.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja brona »

Vituttaa taloyhtiön hallitus! Helvetin käävät sopivat keskenään, että putkiremppa aikaistetaankin kahdella vuodella ja aloitetaankin tänä keväänä. Itseasiassa 10.3. Kuulin asiasta tammikuun lopulla. Millä helvetin ilveellä nuo kusipäät kuvittelevat, että ihmiset (mm. lähes 100-vuotias mummeli ja iäkäs pariskunta jälkeenjääneine poikineen) löytävät tilapäismajoituksen näin lyhyellä varoitusajalla? Oma ratkaisuni oli hakea lainaa ja etsiä oma luukku. Onneksi löysin erinomaisen sopivan ja kaupat tehtiin perjantaina. Muuttamaan pääsen tosin vasta kuukauden kuluttua. Olisi äärettömän mukavaa tietää mitä silloin 10. päivä tapahtuu konkreettisesti? Voiko kämpässä asua vielä hetken? Voiko kamat jättää kämppään (pakattuina)? Informaation panttaaminen vituttaa niin paljon, että tekis mieli käydä jokaisen hallituksen jäsenen postiluukusta kippaamassa jäädytetty kusilevy ja pussillinen töppöjalan paskaa.
...
isohaara

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Kelalta pamahti yli 4k €:n takaisinperintä...joo alkoi vituttaan.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Digikameran hajoaminen, jonka seurauksena riensin kännykän kimppuun. No mutta, kännykkä on rikki siten ettei sieltä saa kuvia millään ulos. No on tämä kanssa.
Vihtahousu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Xenonin xytytin 309e :joikuus:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

brona kirjoitti:Vituttaa taloyhtiön hallitus! Helvetin käävät sopivat keskenään, että putkiremppa aikaistetaankin kahdella vuodella ja aloitetaankin tänä keväänä. Itseasiassa 10.3. Kuulin asiasta tammikuun lopulla. Millä helvetin ilveellä nuo kusipäät kuvittelevat, että ihmiset (mm. lähes 100-vuotias mummeli ja iäkäs pariskunta jälkeenjääneine poikineen) löytävät tilapäismajoituksen näin lyhyellä varoitusajalla? Oma ratkaisuni oli hakea lainaa ja etsiä oma luukku. Onneksi löysin erinomaisen sopivan ja kaupat tehtiin perjantaina. Muuttamaan pääsen tosin vasta kuukauden kuluttua. Olisi äärettömän mukavaa tietää mitä silloin 10. päivä tapahtuu konkreettisesti? Voiko kämpässä asua vielä hetken? Voiko kamat jättää kämppään (pakattuina)? Informaation panttaaminen vituttaa niin paljon, että tekis mieli käydä jokaisen hallituksen jäsenen postiluukusta kippaamassa jäädytetty kusilevy ja pussillinen töppöjalan paskaa.
:paijaa:

Kuinka monta rappua talossa? Mitä useampi, sitä todennäköisempää on että just sun asunnossa ei tapahdu mitään vielä pitkään aikaan. Meille tultiin muistaakseni 1,5 v aloituksen jälkeen (tosin tekivät 5 rappua ennen meitä ja talo hidas korjattava koska rv. 1929). Vaikka aloittaisivatkin sattumoisin juuri sun rapusta, niin yhdessäkin rapussa putkia menee useammassa pystylinjassa (kerroksen pohjakuvasta selviää tilanne), ja tekevät yleensä linja tai pari kerrallaan. Jos aikovat just sun kämpän kohdalle tulla heti ensimmäisenä, niin kamaa voit kuitenkin jättää asuntoon - etenkin jos sulla on ne pakattuna. Rakennuspölyä tulee tod. näk. paljon, mutta jos pakkaat huolellisesti, kamasi säästyvät (sulje pahvilaatikot teipillä ja kääri herkät laitteet, kuten stereot, yltä päältä tiiviisti muoviin). Raksaäijät saattavat valitettavasti käydä tonkimassa pakkaamattomia kamojasi vastoin sääntöjä, joten jos et heti niitä pakkaa niin älä mitään arvoesineitä, viinoja tai helposti rikkoutuvaa tavaraa jätä käden ulottuville. Periaatteessa kuitenkin urakoitsija vastaa vahingoista (vaikka jos jotain sattuu, niin taistella saat).

Kusilevyjen ( :D ) valmistamiseen ei kannata paukkuja tuhlata, koska informaation puute johtuu todennäköisesti siitä, että yhtiön edustajat eivät itsekään ole kovin hyvin kärryillä. Parasta ja ajantasaisinta tietoa saat kyselemällä raksaäijiltä heti kun ilmaantuvat mestoille. Unohda kaikki yleisesti hyväksytyt, viralliset ihmisten tavat hoitaa asioita. Putkiremontissa pätee viidakon laki. :) Ja onnittele itseäsi että pääset alta pois!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja brona »

Kiitos vastauksesta EW :D
Rempan aikataulu ilmiintyi rappuun pari päivää sitten. Asuntojen osalta remppa alkaa 25.3. ja mun nykyinen kämppä on tietenkin ekassa linjassa. Hyvässä lykyssä pääsen muuttamaan uuteen kotiini etuajassa jo pääsiäisenä riippuen ex-omistajan aikataulusta, mutta olen ihan tyytyväinen näinkin. Jos oma muuttoni tapahtuu vasta maaliskuun 31, niin siltikään ei tarvitse viikkoa kauempaa olla äidillä evakossa. kaikkien hermot säästyvät :D
...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vituttaa tää nilkutus! Vasemman pohkeen suonenvedon johdosta nilkutan jo toista päivää. Tänään melkein eilistä pahemmin, vaikka pohje sai eilen lähes kaksi tuntia hierontaa ja magnesiumia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Nyt meilläkin vitun digidigi. Lähetys on ihan paska.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin