Ostin kameran

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
nypari

Ostin kameran

Viesti Kirjoittaja nypari »

Olen töissä jo vuosia digikameraa käyttänyt, mutta äsken hankin ensimmäisen oman, muuhun kuin ammattikäyttöön siis. Kyseessä Canon Ixus 40, 4M:n CCD-kenno, 3x optinen zuumi, Digic II-prosu ja 2":n LCD näyttö. Riittävän lisämuistin ja kantolaukun kera maksoin 350 eeroa.

Tein netissä ja kaverien välityksellä kilpailutuksen ja hieman halvemmin olisi toki saanut pelkän kameran netistä. Mutta kun tiedän, että tässäkin asiassa löytyy täältä vankkaa tietoutta, niin jakakaa se kanssan(i/nne). Onko vehje riittävä peruskäyttöön, ja jos ei niin miksi? Onko omakohtaisia kokemuksia ko. kamerasta?
Tiikeriankka

Re: Ostin kameran

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Miksipä ei. Ihan bueno perusräpsy, ok kuvanlaatu. Se mikä tuossa on puutteena, on manuaalisten asetusten kato mutta se ei perusjampalla varmaan tee mitään. Hyvän kokoinen, pysyy helposti mukana, joka tärkein asia kamerassa. Ugh.
nypari

Re: Ostin kameran

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tiikeriankka kirjoitti:Miksipä ei. Ihan bueno perusräpsy, ok kuvanlaatu. Se mikä tuossa on puutteena, on manuaalisten asetusten kato mutta se ei perusjampalla varmaan tee mitään. Hyvän kokoinen, pysyy helposti mukana, joka tärkein asia kamerassa. Ugh.
Olin jo unohtanut koko ketjun. No mutta, kiva, että vastasit!
Tiikeriankka

Re: Ostin kameran

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

No pitihän sitä, kun on itse tuota vähän käpistellyt ja sillä otettuja kuvia nähnyt.
Vastaa Viestiin