Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Herra Manala

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elppis kirjoitti:
masa kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Pyllyssä kiinni nukkuminen hakkaa koska tahansa seksin.
:kontrolli:

Ei pysty ei kykene. Tulee kuuma, ähky, hiki, kankeus, kiehnaus ja huono uni. Nukkuessa pitää olla tilaa ja etäisyyttä. Siis nukkuessa.
Vähän sama kuin minä - mä tykkään mennä tossa asennossa nukkumaan, mut sitkun (ellei ole hirmu väsy) pitää oikeasti nukkua, niin otan hieman etäisyyttä ja ilmaa väliin.
No näinhän se käytännössä menee. Mutta ei se silti poista sitä faktaa, että nukkumaan on paljon kivempi mennä noin kuin yksin. Varsinkin kesällä on lähestulkoon mahdotonta nukkua toisessa kiinni. Mutta! Se sängyn yläpuolella oleva kattotuuletin. Sen funktiota ei voi korostaa liikaa, olkoonkin kuinka monen mielestä tahansa sisustuksellinen hirvitys.

Ja eikös se nyt ole jokaisen alfauroksen velvollisuus taata toiselle ensin turvallinen uni ja kääntyä + nukahtaa itse vasta sitten.
masa

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti:e sängyn yläpuolella oleva kattotuuletin. Sen funktiota ei voi korostaa liikaa, olkoonkin kuinka monen mielestä tahansa sisustuksellinen hirvitys.
Ilmalämpöpumppi on paree!
Ja eikös se nyt ole jokaisen alfauroksen velvollisuus taata toiselle ensin turvallinen uni ja kääntyä + nukahtaa itse vasta sitten.
Höpötystä. Sitä paitsi siinä vaihessa kun mimmi tulee iltatapesuilta nukkumaan, mä olen jo unten mailla :P
Zeb

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:En sopisi yhteen erikseennukkujien kanssa.
Ihkuu!! Taas vaikutat herttaiselta mun silmissä :h:
Herra Manala

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Zeb kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:En sopisi yhteen erikseennukkujien kanssa.
Ihkuu!! Taas vaikutat herttaiselta mun silmissä :h:
Vedä käteen.
Zeb

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:En sopisi yhteen erikseennukkujien kanssa.
Ihkuu!! Taas vaikutat herttaiselta mun silmissä :h:
Vedä käteen.
No et vaikuta enää. Minor setback!
prosessi

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:Lähinnä ajattelin sitä, että jos nainen on usein raivoava hirviö
Hormonit ovat siitä hankalia, että ne elävät ihan omaa elämäänsä, eikä hormonimyrskyjen aikana aikuisten oikeesti oo mitään mahdollisuutta ohjailla niitä. On sattumankauppaa minkälainen myrsky kenenkin kohdalle tulee synnytyksen jälkeen, ja sen kanssa sitten pitää vain yrittää selviytyä. Minulla hormonit aiheuttivat jonkinlaisen pelottavan teräsnainen -olotilan, jaksoin aivan mitä tahansa ja esim. vasta jälkeenpäin ihmettelin, että "kiipesinks mä äsken ton portin yli mukelo turvakaukaloineen toisessa kädessä ja kaks ostoskassia toisessa? Eihän sen pitäis olla ees teknisesti mahdollista!" Kiusallista kyllä moinen antoi energiaa myös käsitellä yhden avioeron hyvinkin hallitusti, ja välillä onkin käynyt mielessä, että onko se tavallisempi totaalinen väsymys jonkinlainen evoluution kehittämä keino pitää vanhemmat yhdessä väkisin edes alkuajan. Samaten raivoaminen pitää ajatukset pikkuasioissa sen sijaan, että ihminen viitsisi miettiä elämänsä mielekkyyttä laajemmin, mikä voisi ainakin osassa suhteista olla isokin riski. Joten ehkä kannattaa vain lähteä siitä, että tuo raivoaminen on suhteen etu pitemmän päälle ja yrittää kestää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä en voi sietää lämpimiä naisia tykkään kylmistä ja viluisista kissoista! Naisten oma lämmöntuotto pitäisi kieltää lailla! Ok, mä nukun pelkästään sukat jalassa ja pelkällä lakanalla! Vai oliko tämä nyt väärä ketju? Siis nukun 99% alasti jolloin naisen tuottama lämpö saa aikaan kauheita! Olikohan nyt kuitenkaan oikea vitja, saman tekevää..

Sen kymmenen+ vuoden kokemuksella voin sanoa että jos nainen on oikea hänen kanssaa voi nukkua missä asennossa tahansa, kiinni pepussa tai selässä tai.. On tietysti keksitty kahden pedin tai peräti kahden huoneen järjetely! sellaisille jotka eivät voi jakaa yhdessänukkumisen autuutta! Tämä kaikki perustuu siihen oletukseen että puolisot tai petikumppanit täydentävät toisiaan!

Dr. Phil
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Sen kymmenen+ vuoden kokemuksella voin sanoa että jos nainen on oikea hänen kanssaa voi nukkua missä asennossa tahansa

Dr. Phil
Ohhoh! Kyllä kannatti seukkailla, Dr. Phil!
killkill

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tix kirjoitti:Jos nainen on kireä ja valittaa väsymystä, keitä kahvit ja hiero hartiat. Toimii paljon paremmin kuin runkkaaminen. Uso minnuu.
Erehdyin katsomaan digiboksille tarttuneen "laadukkaan erotiikka-aiheisen keskusteluohjelman G-piste". Siinä sössöttävät juontajat antoivat kuolemattoman neuvon miehelle: "Jos haluut seksii, tartu imurin putkeen"...

HYVÄ NEUVO!

Kuva
Herra Manala

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vaola kirjoitti:Katsoin jossain vaiheessa, mitä G-pisteen jaksot käsittelevät. Jopa brittiläiset naistenlehdet pitävät sisällään tuoreempia lähestymiskulmia aiheeseen seksi. Miksi pitää tehdä taas yksi tämmöinen talkshow, jossa käydään samat vanhat jutut läpi. Yhden jakson katsoin, eikä siinä tuotu käsiteltyyn aiheeseen (uskottomuus) mitään uutta.
No hei jou zap pox vaikka sä ootkin tommonen skordariwoman niinq semmonen sex-queen tsaijaijai, ni pitää muistaa että tänne mahtuu aika paljon sellastakin uunoa sekaan, jolle pelkät kielitornadot on uusia, ihmeellisiä ja rivoja juttuja. Ei kannata lyödä raamattua käteen, jos ei osaa ees aakkosia.
Geep

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Mä just tykkäsin siitä uskottomuus-jaksosta. Kaks seuraavaa onkin nauhalla, kattelen kun aikaa löytyy.
Herra Manala

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geep kirjoitti:Kaks seuraavaa onkin nauhalla
Nauhalla? Elättekö muka vielä VHS-ajassa?
Geep

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Herra Manala kirjoitti:
Geep kirjoitti:Kaks seuraavaa onkin nauhalla
Nauhalla? Elättekö muka vielä VHS-ajassa?
Sori, miten se ny pitää sanoa jos ne on siellä digivempeleen sisällä piilossa omassa seksikansiossani?

No viddu tallessa. :D
Vihtahousu

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geep kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Geep kirjoitti:Kaks seuraavaa onkin nauhalla
Nauhalla? Elättekö muka vielä VHS-ajassa?
Sori, miten se ny pitää sanoa jos ne on siellä digivempeleen sisällä piilossa omassa seksikansiossani?
No viddu tallessa. :D
Manis vaan tykää susta, sikse kiusaa. Kyl mää ainakin sanon "piuhalle" vielä.

Nyt lounaalle, hop.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pidättäytyminen onnellisen parisuhteen salaisuus?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eiku hani oot ihan oikeessa. Yhtä uutta ja kivaa ku Reginan lukeminen tässä iässä. Hoh-hoijaa. Mutta uskon, että yläasteikäsille tytseille, tsubuille ja misuille oikein informatiivinen ja hyvä ohjelma noin niinQ vastasen varalle.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin