Manic Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

aimohaiku kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Aimo: Siinä lähettämässäsi krapulassa oli hirmuinen viive! Enkä ois halunnu oksu-optioo.
No krapulalla on ollut viime aikoina aika paljon töitä, joten kai toi jonkinlaisen työuupumuksen piikkiin menee. Valitettavasti sillä ei kuitenkaan ole palautusoikeutta. :)
Joo no kyllä se tän päivän jälkeen onkin melkoisen loppuunkäytetty.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
aimohaiku

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Lapitii kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Aimo: Siinä lähettämässäsi krapulassa oli hirmuinen viive! Enkä ois halunnu oksu-optioo.
No krapulalla on ollut viime aikoina aika paljon töitä, joten kai toi jonkinlaisen työuupumuksen piikkiin menee. Valitettavasti sillä ei kuitenkaan ole palautusoikeutta. :)
Joo no kyllä se tän päivän jälkeen onkin melkoisen loppuunkäytetty.
Oli ilmeisesti hauska lauantai. :D
Avatar
Mickey
Kitinäaddikti
Viestit: 92
Liittynyt: 22.02.2008 19:08

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Täytyisi rakennella powerpoint-esitys perjantaiksi. En ole saanut aikaiseksi edes kasata materiaalia vielä. Tulee pieni pelko persiiseen, että minut syödään elävältä siinä palaverissa ellen nyt ryhdistäydy.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja saira »

Opettaminen sujui hyvin! "Oppilas" jopa kehui mun taitoa vääntää asiat rautalangasta selkeästi! :shock: No, jos jotain apua musta oli, niin hyvä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

aimohaiku kirjoitti:Oli ilmeisesti hauska lauantai. :D
Juu, ja sunnuntai. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
prosessi

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Nyt täällä mahtuu jo melkein kävelemään, kirjahyllyt pystyssä ja osittain jopa täytettyinäkin. Hirvipihvit marinoitumassa huomiseksi ja kotoisa olo. Tänään hieman riehuin mukelon ruoan kanssa, ehkä sen porkkanasoseeseen ei olisi pitänyt laittaa mm. punaista currya, valkopippuria, inkivääriä, aurajuustoa ja balsamico-kastiketta. Jostain käsittämättömästä syystä se kuitenkin piti lopputuloksesta niin paljon, että se söi tupla-annoksen normaaliin verrattuna, eikä sille edes tullut vatsa kipeäksi. Hieman pelottavaa. Pelkään, ettei mukelo aikanaan suostu syömään kouluruokaa.
Bliss

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Harvinaisen pska elokuva maikkarilta tulossa illalla, ei kai auta muu kuin mennä (kerrankin) ajoissa nukkumaan.
SikaMika

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:Harvinaisen pska elokuva maikkarilta tulossa illalla, ei kai auta muu kuin mennä (kerrankin) ajoissa nukkumaan.
Luin tänään parturissa lehdestä, että mm. HIFK on edennyt jatkoon säälipleijareista. Tämä oli mulle uutinen, en tiennyt pleijareiden edes alkaneen. Samoin en tiedä jenkkien demokraattien vaalitilannetta (otan selvää saman tien). Telkkarin suoltamia uutisia siis hieman kaipaan (netistä ei niitä tule ongittua, ilmaislehdet luen yleensä viikolla), mitään muuta vieläkään en. Digiboksi saa pysyä toistaiseksi edelleen kaverin autotallissa.

Mä lupasin itselleni aloittaa tänään lopputyön tekemisen. Kai se lupaus pitää sitten lunastaa, vielä en ole ehtinyt. *täräyttää pölyttyneen Eclipsen käyntiin*
1108

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Teen kliinistä tutkimusta uunimunakkaasta.

Täppäsin neljä munaa voideltuun Arabian Teema vuokaan, munat visputin 3 juuston kerma tilkassa +2rkl vehnäjauhoja ja lisäsin sekaan valkopippuria, chiliä ja puolet kinkkusuikale pussista. Päraytin koko paskan uuniin 200 asteeseen ja kiehautin nopsaan pastaa about 2dl seuraksi ja kuullotin sipulin ja loput kinkkusuikaleista kaveriksi +mukaan tabascoa 2tl. Nyt olisi tarkoitus päällystää pasta-kinkku-sipuli seoksella munakas ja törkätä juustoa päälle riittävästi. Tarjoilussa lisään tuoretta basilikaa päälle revittynä.

Saa nähdä tuleeko tästä muutakuin pahamieli.

EDIT: Täsmensin. Ainakin kämpässä tuoksuu erittäin hyvältä!
Bliss

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti: Saa nähdä tuleeko tästä muutakuin pahamieli.
Kuulostaa ainakin hyvältä.

Olen nelisen viikkoa vahtinut syömisiäni (liian) tarkasti. Äsken pysähdyin miettimään, että minkä ihmeen takia?! En mä varsinaisesti halua laihtua. Jos laihdun, kaikki uudet vaatteet ovat yhtäkkiä liian isoja. Ja mikä pakko mun on mahtua saman kokoisiin farkkuihin kuin 10 vuotta sitten? On aika samantekevää, painanko mä 55 vai 60 kiloa. Prkl. [/vuodatus]
1108

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Perse, unohtui ostaa sitä stanan basilikaa.
1108

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:On aika samantekevää, painanko mä 55 vai 60 kiloa.
No on kokolailla sama. Miksi kituuttaa kun elämästä voi nauttia?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja saira »

^Sori muuten etten vastannut viestiisi la! Huomasin sen vasta hiukan myöhemmin, ni en viittinyt enää vastata ku en tienny ootteko vielä hereillä!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bliss

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti: No on kokolailla sama. Miksi kituuttaa kun elämästä voi nauttia?
No älä muuta sano!
Kuinka tyhmä sitä saattaakaan joskus olla :?
1108

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108 kirjoitti:Saa nähdä tuleeko tästä muutakuin pahamieli.
No tämmönen tästä nyt sitten tuli:

Kuva

Uskokaa se on munakas.
bedlam

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nyt tuli nälkä. Kiitti vitusti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Manic Monday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pikkuisen hävettää kun olin laiska paska, enkä mennyt salille. Toisaalta sain siivottua taas hiukan, ehkä tästä vielä joskus tulee ihmisasumus.

Vituttaa suunnattomasti kaverin potkut. Melkein tekisi mieli ottaa saikkua vitutuksen vuoksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin