Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

:cheer:

:P


:lol:



JIPPII ! WOW ! SUPERMAHTAVAA!


Jiihaa!


Oi voi tätä tunnetta ei voi sanoin kuvailla. Minä, lihava, keski-ikää lähestyvä geneettisesti kestävyyslajeihin täysin lahjaton ÄMMÄ. Juoksin juuri elämäni pisimmän yhtäkestoisen lenkin.

33 min, jossa 22.00 - 25.30 minuuttien välillä reipasta kävelyä (iso, ylämäkinen silta ja hillitön merituuli).

Oikeesti, tippa tulee silmään. Edes pentuna kun kahmin mitaleita pikamatkoilla ja pituudessa en jaksanut juosta täyttä ratakierrosta. Olen täydellisesti ylittänyt itseni.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Reilut kaksi tuntia salilla. Tosin välissä kävin bodybalance-tunnilla. Ja sitten päälle 20min kuntopyöräilyä.

KGrilli kirjoitti:Oi voi tätä tunnetta ei voi sanoin kuvailla. Minä, lihava, keski-ikää lähestyvä geneettisesti kestävyyslajeihin täysin lahjaton ÄMMÄ. Juoksin juuri elämäni pisimmän yhtäkestoisen lenkin
Onneksi olkoon KGrilli! Itsensä ylittäminen on niitä palkitsevimpia asioita elämässä!!

...keski-ikää lähestyvä :roll: Ja pah!
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

KGrilli kirjoitti::cheer:

:P


:lol:



JIPPII ! WOW ! SUPERMAHTAVAA!


Jiihaa!


Oi voi tätä tunnetta ei voi sanoin kuvailla. Minä, lihava, keski-ikää lähestyvä geneettisesti kestävyyslajeihin täysin lahjaton ÄMMÄ. Juoksin juuri elämäni pisimmän yhtäkestoisen lenkin.

33 min, jossa 22.00 - 25.30 minuuttien välillä reipasta kävelyä (iso, ylämäkinen silta ja hillitön merituuli).

Oikeesti, tippa tulee silmään. Edes pentuna kun kahmin mitaleita pikamatkoilla ja pituudessa en jaksanut juosta täyttä ratakierrosta. Olen täydellisesti ylittänyt itseni.

päälle vielä tunnin verran tiukkaa punttia yläkropalle. ihme juttu, aamun loppuun asti vedestystä juoksulenkistä huolimatta sain tehtyä jopa isommilla painoilla kuin ennen. teen aina 6 sarjaa yhtä liikettä / yksi lihasryhmä. 12 x , 10 x ,8 x , 6 x , 12 x ja 12 x. painoja tietysti noihin ekoihin, pidempiin sarjoihin pikkusen vähemmän ja sitten toistomäärien vähetessä lisää painoja. ylätaljassa eteen meni tänään esim. 5 x 40 kg, viparit olkapäille 6 x 8 kg, ojentajat 6 x 40 kg ja hauiskin 6 x 10 kg / käsi.

ihan tyytyväinen olo.
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

irmelianneli kirjoitti:Reilut kaksi tuntia salilla. Tosin välissä kävin bodybalance-tunnilla. Ja sitten päälle 20min kuntopyöräilyä.

KGrilli kirjoitti:Oi voi tätä tunnetta ei voi sanoin kuvailla. Minä, lihava, keski-ikää lähestyvä geneettisesti kestävyyslajeihin täysin lahjaton ÄMMÄ. Juoksin juuri elämäni pisimmän yhtäkestoisen lenkin
Onneksi olkoon KGrilli! Itsensä ylittäminen on niitä palkitsevimpia asioita elämässä!!

...keski-ikää lähestyvä :roll: Ja pah!

kiitos kiitos :) kyllähän kannustuskin tuntuu hyvältä tällaisen onnistumisen jälkeen. mihin tässä vielä kykeneekään kun 5 kk:ssa on jo tämmönen muutos fyysisessä kunnossa tapahtunut.

p.s seuraavan nykin reissun suurimpana tavoitteena ja ennalta suunniteltuna kohokohtana tulee olemaan brooklyn bridgen juokseminen päästä päähän :cheer: . aitoon paikalliseen lounastuntitapaan.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Onneksi olkoon Grilli! Kohta sä pystyt jo vetelemään kevyesti tunnin lenkkejä.. Saanko udella miten laihdutus- ja kuntoiluprojekti on muuten edennyt?

Mun juoksumotivaatio on ollut jo kuukauden hukassa. Voihan persus. Onneksi olen salilla jaksanut käydä. Tänään oli aamusta kouluvalkku ja sitten vielä yhden ponin koeratsastusta. Jos nyt hyvin käy niin tuo neiti Poni muuttaa meille tässä kuussa..
Starflare

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Starflare »

KGrilli kirjoitti::cheer:

:P


:lol:



JIPPII ! WOW ! SUPERMAHTAVAA!


Jiihaa!


Oi voi tätä tunnetta ei voi sanoin kuvailla. Minä, lihava, keski-ikää lähestyvä geneettisesti kestävyyslajeihin täysin lahjaton ÄMMÄ. Juoksin juuri elämäni pisimmän yhtäkestoisen lenkin.

33 min, jossa 22.00 - 25.30 minuuttien välillä reipasta kävelyä (iso, ylämäkinen silta ja hillitön merituuli).

Oikeesti, tippa tulee silmään. Edes pentuna kun kahmin mitaleita pikamatkoilla ja pituudessa en jaksanut juosta täyttä ratakierrosta. Olen täydellisesti ylittänyt itseni.
Onnittelut täältäkin! äläkä lopeta siihen, vaan anna keholle runtua niinkuin kityläisille ikään :D .
Angita

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Angita »

Tein tänään 2,5 kilsan juoksulenkin. Oli tarkoitus juosta pitempään, mutta voimat loppu täysin. :shock: Tänään ollu pää ihan tajuttoman kipee varsinkin ohimoilta painaessa. Taitaa olla flunssa tai joku muu pipi tuloillaan.

Onnittelut KGrillille!
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

5km:n kävelylenkki aamupäivällä, illalla pace-tunnille.

Edit. Illalla pacea 35 min, kuntopyöräilyä 25 min ja venyttelyä 5 min. Sykemittarin mukaan keskisyke 150 ja maksimi 170. Kaloreja kulutettu tunnissa 650.
Viimeksi muokannut Exsat, 31.10.2005 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Edith »

Olisi ehkä kannattanut jättää salitreenin jälkein pyöräily vähemmälle, mutta kun toisena vaihtoehtona oli lukea lukuisa määrä Runebergin hengentuotteita huomiseksi tai kielioppeja ylihuomiseksi, päädyin jumittamaan salilla. Nyt tekisi mieleni vain huilia - tai vaihtoehtoisesti huilia & kityillä. Ramasee, nimittäin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jalka-pyllypäivä salilla n 1h lämmittelyineen + kevyt venyttelytunti siihen perään
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

oulussa nallikarin maastoissa sauvakävelylenkki 50 min. huh, teki hyvää pieni happihyppely hki-oulu ajomatkan jälkeen vaikka olin NIIN poikki kun pääsin tänne perille.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Puolen tunnin aamulenkki takana. Päivällä vielä pilates, ja mahdollisesti kuntosalille kans.
Dumari

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Camilla kirjoitti:Räntää tuli vaakasuorassa ja piti ratsastaa 3 hevosta, voi sitä liikkumisen riemua :roll:
Vaihda miehiin, niitä voi kouluttaa kotona :D

:on:

Parisen kuukautta kohta juoksematta, viime viikolla pari kertaa treenasin kaiken muun paitsi kintut. Tämän viikon tavoite: päästä huomenna salille tekemään selät&vatsat ja jotain muuta pientä.
ninnithequeen

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

kesseli kirjoitti:unohdin kirjoittaa viime viikon urhoiluistani.
ratsastin sekä keskiviikkona että torstaina. molempina päivinä n 40min, ilman mitään lepokäyntejä.
keskityin molemmilla kerroilla tasan tarkkaan siihen, että hevonen odottaa mua ja mun jokaista apuani. alkoihan se pikkuhiljaa mennä jakeluun, jonka jälkeen hevonen tuntui helvetin hyvältä. mitään temppuja en sillä siltikään alkanut ryskimään. siirtymisiä (paljon!) ja lempiliikettäni avotaivutusta sekä ravissa että laukassa. avotaivutuksessa laukassa yritti taas karata avuilta, tulla vahvaksi ja lisätä vauhtia. joka kerran kun näin tapahtui ---> seis, peruutus. muutaman kerran tämän toistettuani, johan alkoi tulla takajalat alle ja hevonen siinä laukka-avossakin kantaa itsensä. tuntui aika kivalle. sitten olikin jo syytä lopettaa.
tiistaina sit rokotus ja raspaus, joten jää ratsimiset hetkeksi.
Kuulostaa muru hienolta.
Olet vaan unohtanut kertoa missä ja millä nykyään menet?
Multa on mennyt taas kaikki ihan ohi :(

Niin ja loistavaa että olet taas päässyt hevostelemaan :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ei vielä tänään, mutta on pakko hehkuttaa kuitenkin:

Saatiin taas sählyvuoro! :cheer:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

eilinen meni jälleen autourheilun parissa oulu-hki, mutta tänään pääsin salille ja juoksumatolla nautiskelemaan.


2 min lämmittely
18 min juoksu
5 min palauttava kävely
5 min juoksu
10 min palauttava kävely
20 min HIIT, joista kärjet täysillä juosten 8,4 km/h

vatsat kaarilaudalla
vartalon ojennus selkäpenkissä

vitut mitään venyttelyitä. notkeus on voiman puutetta.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Bailatino ja vähän selkää salin puolella.
Gina

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gina »

[quote="kesseli"][/quote]

Jes siistiä!

Mitä sä tekisit kun mun hevoselta on hävinny ravi? Hitto mä oisin onnellinen kun sillä olis joskus kaikki kolme askellajia yhtä aikaa....
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

kesseli kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Räntää tuli vaakasuorassa ja piti ratsastaa 3 hevosta, voi sitä liikkumisen riemua :roll:
ei maneesia?

dikki
Ei meillä mitään maneesia ole.. Onneksi tuolla uudessa paikassa mihin uusi poni viedään on sitten kilsan päässä maneesi.

Dumari epäilen että ne miehet on silti vaikeempi hoitosia..
Dumari

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Camilla kirjoitti: Dumari epäilen että ne miehet on silti vaikeempi hoitosia..
Niin NEmiehet varmaan on. Mutta oikeat miehet tarvii hyvin vähän huoltoa, jotkut ovat jopa niin hyvin kehittyneitä että pärjäävät jopa ilman äitiä/sen korviketta.



:on:
Tänään puntille hiukkasen nosteleen, polvi ei taida sallia mitään harjoitteita ala-raajoille :(
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Aamulenkki puoli tuntia ja kotona vähän rimpuilua (=vatsalihaksia ja leuanveto-yrityksiä) päälle. Illalla salille uutta ohjelmaa testaamaan ohjaajan kanssa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kävin cardiopacessa. Taas ollaan pikkuhousuja myöten märkänä. Äkkiä suihkuun!
Runkkis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

irmelianneli kirjoitti: Taas ollaan pikkuhousuja myöten märkänä.
Sanoit noin tahallasi...

Mutta mä olin eka, joka sen blokkaus...

paljo viive?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Taas ollaan pikkuhousuja myöten märkänä.
Sanoit noin tahallasi...

Mutta mä olin eka, joka sen blokkaus...

paljo viive?
:shock: Ne todella oli! Sukat myös.
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

renkaanvaidon aikana minä otin tossut alle ja juoksin 20 min rivakan lenkin. ihanaa!
Vastaa Viestiin