Maanantain Markkasade

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:No voi voi. Jos mä max. kerran kuussa syön poppareita, mulle on AIVAN SAMA miten ne on valmistettu.
Paistatko sä pihviskin mikrossa? Duunissa se lienee pakollista, mutta noin kotona?
BettyB.

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Paistatko sä pihviskin mikrossa? Duunissa se lienee pakollista, mutta noin kotona?
Monettakohan kertaa vedät taas mun duunin mukaan keskusteluun? Onko sulla joku ongelma sen kanssa? Luuletko että jotenkin häpeän työpaikkaani? Vai mistä tässä asiassa nyt tuulee? Kun sua se niin kovin kiinnostaa ja tuntuu olevan aika lailla noita harhakäsityksiäkin, niin haluaisitko tulla tutustumaan mun työpäivään? Voin vaikka järjestää sulla ravintolakierroksenkin?
Ja ei, en paista pihviäni mikrossa, en töissä enkä kotona. Harvinaisen ontuva vertaus jota en kyllä olisi sulta odottanut.
Herra Manala

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:Monettakohan kertaa vedät taas mun duunin mukaan keskusteluun? Onko sulla joku ongelma sen kanssa? Luuletko että jotenkin häpeän työpaikkaani? Vai mistä tässä asiassa nyt tuulee? Kun sua se niin kovin kiinnostaa ja tuntuu olevan aika lailla noita harhakäsityksiäkin, niin haluaisitko tulla tutustumaan mun työpäivään? Voin vaikka järjestää sulla ravintolakierroksenkin?
Se olis todella ihkua! Pystyisitkö järkkäämään jonkinlaisia viirejä vielä messiin? Piffaatko yhet happy-mealit meille?
Ja ei, en paista pihviäni mikrossa, en töissä enkä kotona. Harvinaisen ontuva vertaus jota en kyllä olisi sulta odottanut.
Ontuva vertaus? Miten ihmeessä? Ihan selvä logiikkahan tossa vertauksessa oli:

Pihvi rasvassa paistettuna = hyvää
Popcornit rasvassa paistettuna = hyvää
Pihvi mikrossa keitettynä = pahaa
Popcornit mikrossa keitettynä = pahaa
BettyB.

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Joopa joo.

Sanon nyt tän viimesen kerran: voisitko ystävällisesti olla vetämättä henkilökohtaisia, palstapersoonaani kuulumattomia yksityisasioita näihin keskusteluihin? Itse kun en ole ajatellut sille tielle lähteä, vaikka varmasti tiedät materiaalia löytyvän.
Herra Manala

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vai notta vielä yksityisasioitakin paljasteltu. Ota happea.
BettyB.

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Ota happea.
Ota sä arsenikkia.
Herra Manala

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Taidan ottaa huumeita!
NegaDuck

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^

http://music.amigamod.com/index.php?dir ... =HUUME.MOD

Harmi ettei tota ole saatavana mp3 -muodossa. Mutta kyllähän wanha sceneläinen nyt modeja osaa soittaa? 8)
1108

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ota happea.
Ota sä arsenikkia.
Toimii nopeammin: CH4 + NH3 → HCN + 3H2
Herra Manala

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:^

http://music.amigamod.com/index.php?dir ... =HUUME.MOD

Harmi ettei tota ole saatavana mp3 -muodossa. Mutta kyllähän wanha sceneläinen nyt modeja osaa soittaa? 8)
Osaa osaa, mutta ei mulla tässä läppärillä ole mitään modiensoittoon tarkotettua käikälettä enkä jaksa asentaa. Lisäksi olen liian flunssainen raahautuakseni pääkallopaikalle operoimaan supertietokoneita. Eikös tuo nyt kuitenkin ole se pätkä jossa on kaksiosainen rumpulooppi taustalla ja puhelauleta hämyisellä äänellä päälle että "Kaikki hyvät jätkät käyttää huumeita" ja "Hei poika, tule sedän luo, setä antaa huumetta, otaota, otaota"?
NegaDuck

Re: Maanantain Markkasade

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti: kaksiosainen rumpulooppi taustalla ja puhelauleta hämyisellä äänellä päälle että "Kaikki hyvät jätkät käyttää huumeita" ja "Hei poika, tule sedän luo, setä antaa huumetta, otaota, otaota"?
Just se.
Vastaa Viestiin