Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

On
6
24%
Määrittele "hyvännäköinen"
4
16%
Kuka on Onko Alexander Stubb?
1
4%
Taidat olla homo, kun tuollaista kyselet
14
56%
 
Ääniä yhteensä: 25

NuoriDaavid

Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva

Itse en osaa tätä päättää. Toisaalta on, mutta jotenkin sitten taas ei ole.

Miten on?
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 01.04.2008 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Johan ne kaapin ovet taas viuhuu.
NuoriDaavid

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Höh. Uusi ulkoministeri, täytyyhän selvittää, onko ainesta uudeksi Kanervaksi.
Bliss

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Määrittele.
NuoriDaavid

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:Määrittele.
No onhan siinä sellaista menestyvän porvarin hillittyä, kuitenkin nuorekasta, charmia IMHO. Mutta jokin siinä kuitenkin sitten mättää.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:Itse en osaa tätä päättää. Toisaalta on, mutta jotenkin sitten taas ei ole.

Miten on?
No ensinnäkin olet homo. Olethan imenyt miehen kyrpää. Itse tunnustanut.
Toiseksi miten tuo hevoshampainen aina suu auki irvistävä ja lisäksi arvoiltaan puhtaan pahuuden ruumiillistuma voisi olla hyvä ja siis hyvän näköinenkään? No nou ei.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Bliss

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta jokin siinä kuitenkin sitten mättää.
Finlandssvensk?

Minusta siinä ei ole mitään mikä mättää. Te olette vaan kateellisia :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vastasin tekstiviestillä.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itse en osaa tätä päättää. Toisaalta on, mutta jotenkin sitten taas ei ole.

Miten on?
No ensinnäkin olet homo. Olethan imenyt miehen kyrpää. Itse tunnustanut.
:) Kun sanot sen noin, niin toki kuulostaa siltä, että olisin miehimys.

Mutta kun en ole. Voisin aivan 130%:n rehellisesti sen teille myöntää, jos olisin. Totuus on tarua ihmeellisempää.

Sanoisin ennemmin, että minulla oli joskus voimakas libido, kova känni ja nuppi sekaisin.
sanctus

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Harvinaisen paljon latentteja piirteitä havaittavissa muissa kuin topicin aloittajan puheenvuoroissa.

Tokihan se on tunnettua, että heteromieheksi jatkuvasti esittäytyvä "todennäköinen henkilö" tietää aina parhaiten homoseksuaalisuuteen liittyvistä sekä havaittavista että piilotetuista seikoista.

Uskoisin tulevan ulkoministerimme saavan joiltakin kaikkien sukupuolien edustajilta, mutten pitäisi häntä hyvännäköisenä. Hauskannäköisyyteen hänellä on kiistatta taipumusta.
prosessi

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minä fanitan Stubbia aivan hillittömästi, vaikkakaan en oikeastaan pidä hänen ulkonäöstään. Olen fanittanut häntä runsaat viisi vuotta, siitä lähtien kun hän oli lukioni synttäreillä puhujana (käynyt nääs samaa lukiota kuin minä). Hyvin harva ihminen pystyy samalla kertaa olemaan vakuuttava poliitikko, tekemään hervotonta pilaa politiikasta ja vieläpä puhumaan mielenkiintoisista täyttä asiaa olevista aiheista. Toisaalta kyllä täytyy todeta, että tuollaiset puhujan lahjat ovat vaarallisia, koska niiden avulla saa ajettua läpi ihan mitä tahansa, koska ihmiset haluavat uskoa. Jälkeenpäin piti oikein muistuttaa itselleni mistä kaikesta olen eri mieltä kuin Stubb, ja miksi. Jos Stubbista todella tulee ulkoministeri, hän saa varmasti asioita aikaan. Nähtäväksi jää, mitä kummaa ne asiat oikein ovat...
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itse en osaa tätä päättää. Toisaalta on, mutta jotenkin sitten taas ei ole.

Miten on?
No ensinnäkin olet homo. Olethan imenyt miehen kyrpää. Itse tunnustanut.
:) Kun sanot sen noin, niin toki kuulostaa siltä, että olisin miehimys.

Mutta kun en ole. Voisin aivan 130%:n rehellisesti sen teille myöntää, jos olisin. Totuus on tarua ihmeellisempää.

Sanoisin ennemmin, että minulla oli joskus voimakas libido, kova känni ja nuppi sekaisin.
Siis sun vaimoas häiritsee Xboxin pelaaminen ja intternetissä suhailu, mutta kullin lutkuttaminen on ok...?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NuoriDaavid

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Crowbar kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti: No ensinnäkin olet homo. Olethan imenyt miehen kyrpää. Itse tunnustanut.
:) Kun sanot sen noin, niin toki kuulostaa siltä, että olisin miehimys.

Mutta kun en ole. Voisin aivan 130%:n rehellisesti sen teille myöntää, jos olisin. Totuus on tarua ihmeellisempää.

Sanoisin ennemmin, että minulla oli joskus voimakas libido, kova känni ja nuppi sekaisin.
Siis sun vaimoas häiritsee Xboxin pelaaminen ja intternetissä suhailu, mutta kullin lutkuttaminen on ok...?
Yksi kerta vain, ja se ei tiedä sitä.

Ja lopuksi übermiehekkäästi ajoin tuon iljettävän homoskuukkelin veitsen kanssa ulos kämpästäni.

:matsi:

Ps. Kun mietin tuota episodia, niin kyseessä jo aiemmin mainittujen syiden (voimakas libido, kova känni ja nuppi sekaisin) saattoi olla jonkinlainen itsensä vahingoittamisen halu. En tiedä. Luojan kiitos nuo ajat ovat jääneet taa.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 01.04.2008 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sanctus

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

exPertti kirjoitti:"HOMO HOMO HOMO"
Jos viittaat edellä mainitulla homoseksuaalisuuteen, niin sillä ei nyt ole oikein merkityssisältöä haukkumisen sisältönä itselleni. Minun ei esim. tarvitse piiskata itsestäni lapsuudentraumoja tekemällä toisen oletetusta seksuaalisesta suuntautumisesta pilkkani kohteen.

Uskon kyllä, että tuleva ulkoministeri voi aiheuttaa useille miehille henkisesti hankalan tilanteen, jossa he kokevat oman kuvittelemansa aseman uhatuksi ja pyrkivät sitten puolustamaan sitä valitsemillaan aseilla.
Rouva Pupu

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

No, ei ole minun makuuni ollenkaan.
sanctus

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

exPertti kirjoitti:Perinteinen mies kokee Iken vaihtamisen herran valkaistuthampaaksi äänestysintoa muualle suuntaavaksi.
Tämä on hyvinkin mahdollista. Toki tulevaa ulkoministeriä äänesti Euroopan parlamenttivaaleissa huomattavan suuri määrä ihmisiä, ehkäpä joku perinteinenkin mies, joten jonkinlaista kannatusta hän nauttinee myös kentällä. Parlamenttivaaleja ei voi toki verrata eduskuntavaaleihin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja Gat »

prosessi kirjoitti:Minä fanitan Stubbia aivan hillittömästi,.
Siis mitä Vittuasi?
Jätkähän on stereotyyppinen vain vahvojen asiaa ajava köyhät kyykkyyn- uusliberaali. Puhdasta pahuutta. Vaikka miten sulavasti perustelisi. Tai itsevarmana virnistelisi hampaillaan. Voi olla minun nykyisten etujeni mukainen asenne, mutta ainakaan en valehtele sitä yleishyödylliseksi.

No, ulkoministerinä ei ehkä vähäväkisten sosiaaliturvaan paljoa puuttuisi.
Mutta nyt kuuluu, että haluaa:

-nopeaa Natoon liittymistä = Suomi joutuu sotaan ja tapattaa poikiaan USA:n etujen takia. Ja pääsee terroristien kohteeksi. Hei päästäänhän mekin ampumaan neekereitä, päästäänhän?

Ja presidentin valtaa vielä heikennettävä= Se vimeinenkin suoraan valittu puoluesuhmuroivan herrahissin yli toimiva vaikuttaja viedään kansalta.

Ja oletko sinä henk. koht. eläinfriikki miettinyt ELÄINOIKEUSasenteitaan? Minä en tiedä mitä ovat, tiedätkö sinä?

Mutta joo naiset antasi pilluaan, sinäkin, koska on niin KOVA JÄTKÄ? Hyi helevetti.
Viimeksi muokannut Gat, 01.04.2008 12:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriDaavid

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lisäsin ketjun alkuun tuoreen (?) kuvan Hesarista. Onko se käyny tuunaamassa hampaitaan?

Tuossa kuvassa on pelkästään hyvännäköinen.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 01.04.2008 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

G-mies: Prosessilla on pillu. Ei se voi sille mitään, että pillu puhuu nyt 95% jutuista, huomenna 2% jne. Älä nyt höhlä vakavissasi ryhdy yhdenkään vitullisen kanssa jutskailemaan.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
masa

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: vahvojen asiaa ajava köyhät kyykkyyn- uusliberaali
Nyt kun sulla on rahaa, niin olet varmaaan sinäkin osallistunut hyväntekäväisyystyöhön ja köyhien tukemiseen X-summalla rahaa?
NuoriDaavid

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: vahvojen asiaa ajava köyhät kyykkyyn- uusliberaali
Nyt kun sulla on rahaa, niin olet varmaaan sinäkin osallistunut hyväntekäväisyystyöhön ja köyhien tukemiseen X-summalla rahaa?
:) Gattis vois lähteä Afrikkaan kaivamaan kaivoja.

Ps. JOS tämäkin ketju kääntyy Gattikseen, niin se on kyllä aika hyvin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: vahvojen asiaa ajava köyhät kyykkyyn- uusliberaali
Nyt kun sulla on rahaa, niin olet varmaaan sinäkin osallistunut hyväntekäväisyystyöhön ja köyhien tukemiseen X-summalla rahaa?
:roll:
Öhhh.. tuota en.. jotenkin itsekkyys nousee.. tuntuu huonolta lahjoitella.. mutta en valehtele toimintaani yleishyödylliSeksi, ja etteikö pihiyteni tekisi minusta paskasakkia.. no, jos ilmaiseksi pillua saisin ja kitinävosuilta, harkitsen.. muuten kaikki on vain Hyvitystä sanoinkuvaamattomista kärsimyksistäni.. :roll:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
masa

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: Öhhh.. tuota en..
Eli sun pitää vaan olla koko ajan saaamapuolella ja itse et anna mitään. Eikö sekin ole puhdasta pahuutta?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: Öhhh.. tuota en..
Eli sun pitää vaan olla koko ajan saaamapuolella ja itse et anna mitään. Eikö sekin ole puhdasta pahuutta?
:roll: On, samoin kuin muuten perustelemattomien maataloustukien kannatuskin. Tai riemuitseminen Suomen yleistaloudelle haitallisista Ryssien puutulleista. Ja sijoituksissa Putinin ja Kiinan diktatuurista. Tekeekö tuon tunnustaminen minusta vielä entistä mulkumman vai onko rehellisyys ja omien etujen yleispäteviksi valehtelemattomuus sittenkin moraalisempaa, en tiijä.. No joo, ehkä omalta vähäiseltä osaltani se, etten aktiivina puhu paskaa, että mun edut olsi koko kansan saati maailman edut, vähän lieventää pahuuttani. Noin pragmaattisesti, vaan ei moraalisesti :roll:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
masa

Re: Onko Alexander Stubb hyvännäköinen?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: :roll: On,
Käy vaan seuraavissa vaaleissa raaapustamassa äärioikeiston numeroita lappuihin :D
Vastaa Viestiin