Lauantyle

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti: Noooooooooooo!!!! Menitkö prkl sen tekemään! No, muista että varoitin..

Kuvia?
Jep :twisted:
Kasvaahan ne takaisin jos alkaa kaduttaa...
Kuvia het kun muistan ostaa kameraan patterit.
Tix

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mylwin kirjoitti:Gradu ja ruotsin kielitutkinto meni läpi joten kai sitä on pakko sitten valmistua 18.4

Krapula.
Onnittelut, herra kenraaali!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tix kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Gradu ja ruotsin kielitutkinto meni läpi joten kai sitä on pakko sitten valmistua 18.4

Krapula.
Onnittelut, herra kenraaali!
\o/

Mua saa tulla viskomaan kananmunilla espalle aamupäivästä.
aimohaiku

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Suvinen kirjoitti:En nyt ihan vielä jaksakan sitä kitinä-taukoa. Katsoo sitten ensi viikolla..
Mitäpä sitä kiirehtimään.. :) Aamulenkki tehty, ilma oli jotenkin syksyinen. Pajunkissat puissa onneksi muistuttivat vuodenajasta. Seurasaaren kulmilla joku oli ajanut Mersunsa puuhun.
Che

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Che »

Ärsyttää. Olen jumissa jossain skutsissa neljän idiootin kanssa, kuumeisena ja väsyneenä. Haluan kotiin!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Mylwin kirjoitti:Gradu ja ruotsin kielitutkinto meni läpi joten kai sitä on pakko sitten valmistua 18.4

Krapula.
sivarihomomaanpetturi onnittelee sotahulluakotinatsia o/
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Haemaeraemies kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Gradu ja ruotsin kielitutkinto meni läpi joten kai sitä on pakko sitten valmistua 18.4

Krapula.
sivarihomomaanpetturi onnittelee sotahulluakotinatsia o/
Tuu osoittamaan mieltä kun mennään linnaan, simohovari! Puukotan sua mun epic 1h swordilla.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Mylwin kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Gradu ja ruotsin kielitutkinto meni läpi joten kai sitä on pakko sitten valmistua 18.4

Krapula.
sivarihomomaanpetturi onnittelee sotahulluakotinatsia o/
Tuu osoittamaan mieltä kun mennään linnaan, simohovari! Puukotan sua mun epic 1h swordilla.
Voisin tulla paikalle mun anonymous-shield turvin .
Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
isohaara

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Trööt!
Bileilta duuniporukan kanssa, originellina sakkina rynnätään heti alkuillasta Prahaan. Ei olekaan pitkään aikaan maistunut räkäkänni niin että aamulla pitkä sylki herättää...joskos tänään.
Vihtahousu

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Jees-Jees, neljä tuntia työpaikalla alkaa riittää. Kohta entiseen kantakapakkiin väijymään Poolin matsia ja syömään kiinalaista sapuskaa.
Huomenna saakelisti töitä ja krapula, kuulostaapa taas houkuttelevalta :roll:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja aasi »

Röyh!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NegaDuck

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

aasi kirjoitti:Röyh!
Kuten myös.

Ensimmäistä kertaa elmämässäni söin kylmäsavulohea joka maistui aivan HK:n siniselle. :shock: Olikohan tuo hyvä vai huono asia?
SikaMika

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Che kirjoitti:Ärsyttää. Olen jumissa jossain skutsissa neljän idiootin kanssa, kuumeisena ja väsyneenä. Haluan kotiin!
Miksi sä lähdit Kitinäläisten kanssa liikkeelle, siis muiden kun mun? Jos annat tarkempia koordinaatteja, niin voin navigoida sut sieltä julkisilla kotiin. Oletko siis Espoossa vai Vantaalla? 8)
elco

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja elco »

SikaMika kirjoitti:
Che kirjoitti:Ärsyttää. Olen jumissa jossain skutsissa neljän idiootin kanssa, kuumeisena ja väsyneenä. Haluan kotiin!
Miksi sä lähdit Kitinäläisten kanssa liikkeelle, siis muiden kun mun? Jos annat tarkempia koordinaatteja, niin voin navigoida sut sieltä julkisilla kotiin. Oletko siis Espoossa vai Vantaalla? 8)
Että siis tilanne jotenkin paranee, kun Che on jumissa skutsissa viiden idiootin kanssa?
Che

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Che »

SikaMika kirjoitti: Miksi sä lähdit Kitinäläisten kanssa liikkeelle, siis muiden kun mun? Jos annat tarkempia koordinaatteja, niin voin navigoida sut sieltä julkisilla kotiin. Oletko siis Espoossa vai Vantaalla? 8)
Alan huolestua omasta mielenterveydestäni, koska aivoissani kävi hetkellisesti pelottava ajatus, että kitinäläiset saattaisivat olla jopa hyvää seuraa tämänhetkiseen verrattuna. Vetoan kuumeesta johtuvaan hourailuun ja siitä johtuvaan tilapäiseen mielenhäiriöön. Pakko päästä täältä Vaasasta nyt mahdollisimman pian takaisin ihmisten ilmoille ennen kuin saan lisää kyseenalaisia ajatuksia.
SikaMika

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Che kirjoitti:Ärsyttää. Olen jumissa jossain skutsissa neljän idiootin kanssa, kuumeisena ja väsyneenä. Haluan kotiin!
Miksi sä lähdit Kitinäläisten kanssa liikkeelle, siis muiden kun mun? Jos annat tarkempia koordinaatteja, niin voin navigoida sut sieltä julkisilla kotiin. Oletko siis Espoossa vai Vantaalla? 8)
Että siis tilanne jotenkin paranee, kun Che on jumissa skutsissa viiden idiootin kanssa?
Mähän en ollut liikahtamassa mihinkään, mutta juuri tuohon vertaisryhmän huolelliseen valintaanhaan kaikki parhaat kaadot perustuu. Ei pokerissakaan kannata hakata päätänsä seinään pelaamalla maailman huippuja vastaan, vaan pelimerkit tulee riistää tollojen fisujen taskuista. Samalla tavalla Kitinämiitit - siksi kai tätäkin tapausta periaatteessa voi kutsua - ovat loistavia iskunpaikkoja, koska Kitinäuroiden rinnalla oikea Mies näyttää väkisinkin houkuttelevalta vaihtoehdolta. Olen lisäksi pienillä täsmäharhautuksilla parantanut omia kertoimiani entisestään. Olen mm. siivonnut pahimpia kilpailijoitani pois jaloista järjestämällä heille miiteissä muuta tekemistä, esim. Niballe hommasin grillin ja Homeboylle pullon viinaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tiskivuori kadotettu, koneellinen pyykkiä pörissyt ja masussa lihasoppa lämmittää. Voisikohan nyt alkaa laiskottelemaan äijäleffan ja Sandelsin parissa vai pitäisikö sitä vielä puuhailla keittiön kanssa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:Vetämättömyyden olo selvisi: mulla on kuumetta.
Vittu joo. Saunailta odottaisi, mutta olo on edelleen niin huono että pakko skipata. Kyllähän se siitä taittuisi, kun riipaisisi pienen tanssihumalan päälle, mutta huominen olotila on liian pelottava ajatus jotta moiseen ryhtyisin. Ehkä...

Meen nyt kuitenkin maate, täytyy katsella tilannetta illemmalla uudestaan.
ninnithequeen

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihanaa sienipastaa, lätkää, saunaan ja petiin. Kohtuukiva lauantai siis.
Stinky

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Suvinen - sullahan pyyhkii hyvin. Oishan se mahtavaa jos sun kusipiä exäs on tajunnut mitä on tehnyt ja näin aikojen jälkeenkin maksaa velkansa takasin! Vaikka rahahan ei kaikkia kärsimyksiä korvaa..
Niin, ja just huomasin notta oot kuumeessa. :( Pikaista paranemista.

Onpa ollut ihana viikonloppu, ainakin tähän asti. Misterin serkut tuli eilen istumaan iltaa. Saunaa, sapuskaa, olutta ja takkamakkaraa.
Tänään kaveri tuli Lahdesta asti juoruumaan uusimmat kuulumiset sekä leikkaan mun ja neipörin hiukset. Nyt on tukkakin hyvin.
Illalla taas sauna, seksiä sain jo. Huomenna salille ja sit systerille sapuskalle ja vaihteeks leikkimään kampaajaa eli värjäämään syrran hiukset.
Maanantaina työhaastattelu..
Stinky

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Suvinen kirjoitti: Joo, olis mahtavaa, mutta kun jotenkin tunnen tyypin niin luita ja ytimiä myöten, että skeptisesti suhtaudun taas tähänkin elämänhallintayritykseen.
Kyllä ihmiset muuttuu. Ja se että se itse otti suhun yhteyttä ja omasta halusta haluaa nyt maksaa takaisin, kertoo kuitenkin jotain.
Oishan se voinut olla hipihiljaa ja olla "unohtanut" kaikki velat.

Tää taitaa kohta kipasta kauppaan, rupes juustonaksuja tekeen mieli :oops:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikäs ihmeen puuhasteluhuuma nyt on iskenyt? Täytyy kai rajoittaa ennenkuin alan repimään seiniä nurin.

Nyt äijäleffa, mutta voisi jopa vakavissaan harkita ytimeen siirtymistä illalla kun edellisestä "viihteellä" olosta alkaa olemaan kuukausia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Pikaraportti: Menetin juuri sushi-neitsyyden, eikä ees sattunu yhtään.
aimohaiku

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Suvinen kirjoitti:Onneksi radiosta tulee tuo ihana biisi - mikä se nyt on? Open up your mind and see like me/Open up your plans and damn you're free..
Jason Mraz: I'm Yours
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantyle

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Bliss kirjoitti:Kevään kunniaksi luovuin noin kuudesta kilosta hiuksia.
Niin mäkin! Synttärilahjaksi multa mulle 8)
Suvinen kirjoitti:Kuume selkeästi nousee:

radiosta tulee Katri Ylanderin biisi Unta. Tämä onkin ihka ensimmäinen kerta, kun aidosti huomaan tykkääväni jostain tv-kilpailun kautta "pinnalle" ponnahtaneen artistin kappaleesta.
Mäkin tykkään Katrista! :oops: Pikkusen laidasta laitaan tuo mun musamaku muutenkin.. just esim sain lahjaksi Panteran Reinventing Hell, ja silleen :)
Vastaa Viestiin