SunNusTus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Herra Manala

SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

PIRRR! On sunnuntai.

Olen asemoinut, nysvännyt, viilannut ja rakastanut uutta videotykkiäni kuvineen nyt kuutisen tuntia. On uutta HDMI-DVI-kaapelia tietokoneelle ja komponenttikaapelia digiboksille. Olen aika in lööv tähän kuvaan nyt. Taidan rakastella tuota vehjettä jos löydän jotain sopivankokoista huoltoluukkua.

Tietääkö kukaan mistä warez...ostaa jotain DVD:tä tai vastaavaa mediaa, jossa olisi jonkinnäköisiä THX-virittelytestikuvia tms?
milli

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja milli »

Piti tänään lähteä humppaamaan, mutta hemmetti.. alkoi väsyttää. Nooh, ei oikeastaan haittaa, eipä tartte huomenna kärsiä darrasta, vaan voidaan kaverin kanssa lähteä heti aamusta (ennen kasia) satamaan "kalatorille" =) Geil geil geil.

http://fhh1.hamburg.de/ansichten/fischmarkt/index.htm
1108

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Manala, kai tällä pitäis pärjätä ja jos ei tolla niin tällä --> Klik
SikaMika

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nukahdin vähän pahaan aikaan, eli joskus ysiltä. Sanomattakin selvää, ettei musta yöunille vielä tuohon aikaan ole, joten here we go again. Päässä oli pieniä suunnitelmanrippeitä yöjuoksusta ennen nukahtamistani, joten ainakin sain nukuttua ne pois. Olotila ei missään nimessä salli mitään rietasteluja, mulle tulee kiire saada itseni työkuntoon huomisen aikana, flunssa painaa päälle pahemman kerran.

Taidan siirtyä takaisin makuukammarin puolelle.
Herra Manala

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Manala, kai tällä pitäis pärjätä ja jos ei tolla niin tällä --> Klik
Tänks, mutta tarkoitus ei ole mässäillä äänillä vaan yrittää saada jotain referenssikamaa siihen, miten tykin kontrasti- ja värisävyt saisi viilattua kohdilleen.
elco

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja elco »

Skuukkeli meni metsään. Päivystettyään hetken mättään vieressä skuukkeli bongasi tipun.
-"Kaunis ilma tänään, joup poks! Mansikat maistuvat nams", skuukkeli avasi pelit

Tipu lensi pois. Skuukkeli tuumasi, että rakkautta on ilmassa ja alkoi se ihana kyrpäkin osoittamaan elonmerkkejä.

NuoriDave tuli paikalle.
-"Kato! Skuukkeliko siinä päivystää? Miten panee?"
-"Yksi ihana tipu tässä pörräsi, mutta piti antaa pakkasta."
-"Älä ihmeessä, oot sä vaan kova jäbä!"

Vähän aikaa pojat siinä mittailivat kengänkärkiään, kunnes Dave kysyi:
-"Ootko, Skuukkeli, ikinä ottanut dildoa pyllyyn?"
-"En. Ootko sä?"
-"En. Haluaisitsä?"
-"En mä, kai... Sä?"
-"En mäkään. Kai."
Bhven

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Heräsin... jo puoli tuntia sitten ja ilman herätyskelloa siis. Nyt tuolla paistaa auringo, kun ei ei len paistanut.
ninnithequeen

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi kettulan saatana sentään, miksi ihmeessä pitää sunnuntaina herätä klo 8, HÄH? Illalla väsytti niin että missasin X-filesit, ja tietysti tänään herätään sitten aivan liian aikaisin pyörittelemään peukaloita. Ttu :evil:
Bhven

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

ninnithequeen kirjoitti:ja tietysti tänään herätään sitten aivan liian aikaisin pyörittelemään peukaloita. Ttu :evil:
Tunge se peukku perseeseen niin on tekemistä.
ninnithequeen

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bhven kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:ja tietysti tänään herätään sitten aivan liian aikaisin pyörittelemään peukaloita. Ttu :evil:
Tunge se peukku perseeseen niin on tekemistä.
Emmä. Mä pesen vaan pyykkiä ja kuuntelen kun ukko päivittelee ääneen Hesarin uutisia.

Jotain kivaa tekemistä kyl tarttis ny ennen formuloita.
Bliss

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Jotain kivaa tekemistä kyl tarttis ny ennen formuloita.
Lähtekää ulos koko porukka.
ninnithequeen

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Jotain kivaa tekemistä kyl tarttis ny ennen formuloita.
Lähtekää ulos koko porukka.
Tarkotus oliski juu. Käppäilemään vaan, haaveilin vähän jostain muksujen tapahtumassa lähistöllä mutta eihän niitä nyt näin nättinä päivänä missään tietenkään ole :roll:
Bliss

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ninni, onko teillä lähistöllä metsää? Menkää järkkäämään ihan oma muksutapahtuma. Pikkumimmille eväät reppuun ja mielikuvitusmatkalle!
ninnithequeen

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Ninni, onko teillä lähistöllä metsää? Menkää järkkäämään ihan oma muksutapahtuma. Pikkumimmille eväät reppuun ja mielikuvitusmatkalle!
No metsää täällä on ihan joka suuntaan :D
NegaDuck

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta.

Kokeilin tehdä piruuttani vatsoja olkkarin sohvalla, ja pirulauta, sehän toimii. Siis jopa paremmin kuin kuntolenkin puiset telineet tai roomalainen vatsapenkki. Noissa viimeksi mainituissa rupeaa jossain vaiheessa selkään sattumaan kun teen jotain väärin ja liike kohdistuu väärin. Mutta sohvalla keikkuessa liike tuntuu vain ja ainoastaan vatsassa.

Mustahan tuli kertaheitolla sohvaurheilija. Eks te muutkin jo harrasta tätä? Vatsan kasvattamista sohvalla?
Vihtahousu

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Päivää, töissä ollaan. Vähän eiliset painaa jaloissa, nuquin 4 tuntia.
Skuukkeli

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

elco kirjoitti:Skuukkeli meni metsään. Päivystettyään hetken mättään vieressä skuukkeli bongasi tipun.
-"Kaunis ilma tänään, joup poks! Mansikat maistuvat nams", skuukkeli avasi pelit

Tipu lensi pois. Skuukkeli tuumasi, että rakkautta on ilmassa ja alkoi se ihana kyrpäkin osoittamaan elonmerkkejä.

NuoriDave tuli paikalle.
-"Kato! Skuukkeliko siinä päivystää? Miten panee?"
-"Yksi ihana tipu tässä pörräsi, mutta piti antaa pakkasta."
-"Älä ihmeessä, oot sä vaan kova jäbä!"

Vähän aikaa pojat siinä mittailivat kengänkärkiään, kunnes Dave kysyi:
-"Ootko, Skuukkeli, ikinä ottanut dildoa pyllyyn?"
-"En. Ootko sä?"
-"En. Haluaisitsä?"
-"En mä, kai... Sä?"
-"En mäkään. Kai."
Vakoiletko minua?
milli

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja milli »

Graah, miten mä saan kaikki noi tavarat roudattua Suomeen?! *repii hiuksiaan* Tuli ostettua vähän liikaa tuliaisia ja pari pulloa liikaa Martinia. Martinia oli pakko ostaa, kun pullo maksoi 4,44 e.. ja samasta saa Suomesa pulittaa aika hemmetist enemmän.
Che

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Che »

Edelleen kuumetta. Kohtuullisen ikävä olotila. Inhoan kipeänä olemista!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mää mihinkään sitten eilen lähtenyt, tuijottelin vain lähetystä. Nukkumaan mennessä tulikin sitten aktionia kun sandels-päissäni törmäsin kukkapöytään ja kaksi kaktusta tipahti jalalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NegaDuck

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Che kirjoitti:Edelleen kuumetta. Kohtuullisen ikävä olotila. Inhoan kipeänä olemista!
Vaihda työpaikkaa johonkin oikein stressaavaan. Silloin kuumeilusta oikein nauttii, kun pääsee vihdoin edes hetkeksi lepäämään.
Che

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Che »

NegaDuck kirjoitti:
Che kirjoitti:Edelleen kuumetta. Kohtuullisen ikävä olotila. Inhoan kipeänä olemista!
Vaihda työpaikkaa johonkin oikein stressaavaan. Silloin kuumeilusta oikein nauttii, kun pääsee vihdoin edes hetkeksi lepäämään.
Työpaikkani on jo kohtuullisen stressaava ja näen edelleen painajaisia kun olin viikon kipeänä ja palatessani töihin minua odotti 80 mailia ja lukematon määrä tekemättömiä töitä. Huih, pakko juoda hiukan finrexia!
aimohaiku

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kävin eilen katsomassa standup-komiikkaa Korjaamolla, toki palasin hyvissä ajoin kotiin nukkumaan. Aamulla sitten virkeänä 10 kilsan kävelylenkille. Näin. :)
elco

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja elco »

Che kirjoitti: olin viikon kipeänä ja palatessani töihin minua odotti 80 mailia
Mullepa tuleekin päivässä tuollainen 80 mailia. Viime keväänä Suomessa piti vähän kiirettä ja tuli parhaimmillaan/pahimmillaan 150 päivässä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: SunNusTus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

milli kirjoitti:Graah, miten mä saan kaikki noi tavarat roudattua Suomeen?! *repii hiuksiaan*
Vaatteita vaan postipakettina tulemaan Suomeen.
Vastaa Viestiin