Nainen on seksikkäimmillään?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen on seksikkäimmillään:

Riisuessaan
0
Ei ääniä
Pukiessaan
0
Ei ääniä
Suihkussa
1
4%
Saunassa
1
4%
Nukkuessaan
2
7%
Herätessään
4
14%
Ruokaa laittaessaan
0
Ei ääniä
Tiskatessaan
0
Ei ääniä
Siivotessaan (sängyn alustaa peppu pystyssä)
2
7%
Hoivatessaan yhteistä lastamme
0
Ei ääniä
Ajaessaan raskaita koneita äijämäisesti
0
Ei ääniä
Ampuessaan isokaliiperisilla tai konetuliaseilla äijämäisesti
1
4%
Urheillessaan ja jumpatessaan (tiukoissa vaatteissa)
0
Ei ääniä
Nyrkkeillessään /potkiessaan /painiessaan harrasteena
1
4%
Ratsastaessaan (hevosella)
0
Ei ääniä
Ottaessaan aurinkoa (mieluiten alastomana)
1
4%
Kiukutellessaan
1
4%
Ajatellessaan (Häh, nainenko?)
2
7%
Nauraessaan (miehen jutuille)
1
4%
Lukiessaan
3
11%
Puhuessaan
0
Ei ääniä
Hiljaa ollessaan
1
4%
Kännissä
1
4%
Nettikoneen äärellä
0
Ei ääniä
Muu, mikä?
6
21%
 
Ääniä yhteensä: 28

Herra Manala

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

EveryWoman kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:45-kesäistä koiraa kasvattamassa, huomaan.
Kuten sinäkin, sillä erotuksella että käytät kasvatusmenetelmiä jotka tiedetään tehottomiksi.
Ei, en ole todellakaan kasvattamassa ketään. En pätkääkään usko mihinkään muutokseen, ja sen olen jo sanonut useampaan kertaan. Miksei se mene jakeluun? Sinä sen sijaan kuvittelet omistavasi jonkun yli-inhimillisen oikeuden- ja moraalintajun, jonka valtuuttamana voit opettaa ketä tahansa vääräuskoista ikään ja ideologiaan katsomatta. Sanoin jo ettemme tule olemaan toistemme kanssa samaa mieltä tästä asiasta, eikä tässä asiassa ole minun mielestäni siksi enää mitään keskusteltavaa. Mikä pistää siis jatkamaan kuin rikkinäinen levysoitin samaa "te vittuilijat" -mantraa? Jos haluan joustavampaa keskusteluseuraa, huudan PetriFB:n paikalle.
Minun toimintani ei ole palautetta Gattacalle vaan palautetta Gattacaa aiheettomasti piikitelleille.
No sehän on mukavaa, että tarkoitus pyhittää keinot, kun aletaan sontaa esiin lapioimaan. Joka tapauksessa lopputulos on se, että sinä tässä ketjussa olet aiheuttanut ylivoimaisesti eniten negatiivisten asioiden esilletuontia Gattacan henkilöä kohtaan. Opettelehan pikkuhiljaa ottamaan vastuu teoistasi.

Käsi ylös kenen mielestä vittuilijoihin kastijaottelua, koiranopetusniksejä jakava ja gattacan traumapsykoanalyyseja suoltava Leimasin-EW on tämän ketjun pahin aiheeton vittuilija?

_o/
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Herra Manala kirjoitti:Ei, en ole todellakaan kasvattamassa ketään.
Tekosi vaikuttavat siihen, mihin suuntaan Gattacan käytös muuttuu, olitpa siitä tietoinen (= otatko vastuun) tai et.
Sinä sen sijaan kuvittelet omistavasi jonkun yli-inhimillisen oikeuden- ja moraalintajun, jonka valtuuttamana voit opettaa ketä tahansa vääräuskoista ikään ja ideologiaan katsomatta.
Olen esittänyt toivomuksen ja perustellut sen funktionaalisesta näkökulmasta, tavoitteena meidän kaikkien inhoamien uhrimenojen vähentäminen. Omien sanojesi mukaan haluaisit itsekin vähentää niitä.
Sanoin jo ettemme tule olemaan toistemme kanssa samaa mieltä tästä asiasta, eikä tässä asiassa ole minun mielestäni siksi enää mitään keskusteltavaa.
Niinpä sanoit, mutta näköjään kuitenkin edelleen keskustelet.
Minun toimintani ei ole palautetta Gattacalle vaan palautetta Gattacaa aiheettomasti piikitelleille.
No sehän on mukavaa, että tarkoitus pyhittää keinot, kun aletaan sontaa esiin lapioimaan. Joka tapauksessa lopputulos on se, että sinä tässä ketjussa olet aiheuttanut ylivoimaisesti eniten negatiivisten asioiden esilletuontia Gattacan henkilöä kohtaan. Opettelehan pikkuhiljaa ottamaan vastuu teoistasi.
Olen tietoinen (= otan vastuun) siitä, että tuon keskustelussa esiin Gattacaan liittyviä kielteisenä pidettyjä asioita. Sinä taas olet viimeinen henkilö, jolla tästä aiheesta on varaa minua sättiä, koska olet kunnostautunut samassa toimessa itsekin - sillä erotuksella että sinun tapauksessasi se on vihamielistä. Minä uskon että en ole loukannut Gattacaa siten kuin te vittuilijat (ja jos ilmenee että olen, niin en suinkaan sinun tyyliisi jatka loukkaavalla linjalla vaan pyydän anteeksi ja lopetan). Kysytään miten on kun hän palaa.
Herra Manala

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

EveryWoman kirjoitti:Olen esittänyt toivomuksen ja perustellut sen funktionaalisesta näkökulmasta
Täältä katsottuna missä minä seison, sinä olet esittänyt ainoastaan hattarapäisiä uskomuksia, joita empiria ei tue.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Herra Manala kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Olen esittänyt toivomuksen ja perustellut sen funktionaalisesta näkökulmasta
Täältä katsottuna missä minä seison, sinä olet esittänyt ainoastaan hattarapäisiä uskomuksia, joita empiria ei tue.
Jos empiria tukee sinun toimintaasi, eikä minun, niin miten niin et yritä kouluttaa Gattacaa (kuten äsken väitit)? Ja miksi et vastannut tähän kysymykseeni (ja sarjaan muita): Paransiko muiden etukäteisvittuilu oman arviosi mukaan HB-keissiä jotenkin?
Herra Manala

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

EveryWoman kirjoitti:Jos empiria tukee sinun toimintaasi, eikä minun, niin miten niin et yritä kouluttaa Gattacaa (kuten äsken väitit)?
Lupaathan miettiä tätä pähkinää ihan koko yön, ja kertoa huomenna miten kävi?
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

EveryWoman kirjoitti: Jäin ymmälleni sen suhteen, miksi osallistuit jos se on sinulle epämiellyttävää. Ei kai minulla ollut osuutta asiaan (kysyin sitä sinulta, mutta oletin olevan itsestäänselvää, ettei tarvitse vastata jos ei halua - anteeksi jos aiheutin tahtomattani jonkinlaista painetta!)?
(Vastaan muihin kohtiin myöhemmin. Suollan tämän nyt tärkeimpänä heti ensin ulos.)

Jos multa jotain kysytään, vastaan. Tuossa kommentissasi kyllä kieltämättä vähän hämmensi se, että mulla ei ole aiempiin sanottaviini juurikaan enää mitään lisättävää. Minä jotenkin koin, että tulin jo vastanneeksi noihin...

Mutta se varsinainen epämiellyttävyys ei liittynyt sun kysymykseen vaan oli vaan yleinen ihmetyslause tälle koko keskustelumönjälle. Indeed, olisi ehkä pitänyt tämäkin selvennys tuohon ed. viestiin laittaa.

Varsinaisesti se epämiellyttävä olo tulee siis siitä, että miten täällä joskus näkee, että jonkun elämäntilanne ja sen mahdollinen ongelmallisuus on otettu jonkinlaiseksi viihteeksi tai vitsailunaiheeksi. On epämiellyttävää, jos minultakin lähtökohtaisesti oletetaan sellaista suhtautumista tai sellaisen sietämistä. Ja se, että tulee tarve oikaista se, "ottaa kantaa" sellaiseen suhtautumiseen, on epämiellyttävää. Muttei se siis ole järjestelmän tai kenenkään nimimerkin vika vaan lopputulos minun ehkä tosikosta suhtautumisesta tunneasioihin.

Kuten kirjoitin Kitinä-Amorin palstalle vastaukseksi niihin leikkimielisiin kommentteihin siellä, minä en pysty enkä halua suhtautua kenenkään mahdollisiin kiinnostuksenkohteisiin kevytmielisesti - missään. Ja juuri sen vakavuuden takia viitsinkin näistä nytkin jauhaa. En kertakaikkiaan halua tulla väärinymmärretyksi sen suhteen, miten suhtaudun tunneasioihin tai edes niiden mukanaolon mahdollisuuteen.
Viimeksi muokannut Aava, 09.04.2008 5:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

EveryWoman kirjoitti:Tulkitsen tämän niin, että ympäristön suojelupyrkimykset ja sen "tietäminen", miltä sinua omasta mielestäsi olisi hyvä suojella, eivät sinua häiritse ainakaan yhtä paljon kuin minua aikanaan häiritsivät. No hyvä.
Ei häiritse. Kyllä minä sieltä seasta sen oman ääneni löydän :)

Jos esim. joskus olisin tilanteessa, jossa joku tuttavani on nähnyt, että minulle on valehdeltu, minua on petetty tms., haluaisin, että mulle tultaisiin kertomaan se. Oli se totta tai ei, sellaisen mahdollisuuden mielessäpitäminen ei minusta olisi missään tapauksessa automaattisesti haitallista.
EveryWoman kirjoitti: Ja on ihan kyllin fiksu ymmärtääkseen, ettei myönteinen palaute merkitse romanttista tai seksuaalista kiinnostusta (toisin kuin mustamaalaajat antavat ymmärtää).


No hyvä näin. Mutta omalla kohdallani en silti pitänyt hänen tavastaan leikkimielisestikään vitsailla millään avioehdoilla, vaimoudella tms...
EveryWoman kirjoitti: Se, missä ajatus minun mielestäni menee mönkään, on että hän kuvittelee tosiaan olevansa vastenmielinen ja ruma ihminen.


Joo. Tämä tosiaan näyttää olevan totta hänen kohdallaan. Toivottavasti hän pääsee siitä eroon.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Jotenkin yllättävää, että tuo Ann on todella noin tyhmä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ann kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Manalalle:
Asiaan liittymätön tarkennus: HB lähti, koska oli uhannut tappaa suunnilleen kaikki.
Voisitko olla suoltamatta paskaa.

Se tais olla se teidän kaikkien oma rakas pusnusvittuliha, joka silloisessa selkkauksessa otti asiakseen uhkailla väkivallalla. Tyhjäpääbratzin kaunaiset narttuilut, yhdistettynä puuhelmibukowskin ja sen future-self sekopääukin stalkkailuihin, eivät enää jaksaneet naurattaa ketään..paitsi teitä. Siksi.
Uh. Jaksaisko sitä käydä noin sadan sivun flametusketjun läpi? Kerran kävin, kun etsin sieltä Geezun uhkausta ja muistan, että löysin yhden, jossa hän uhkasi väkivallalla. Mielestäni HB uhkasi myös. Hänen poistumissyynsä tietää varmuudella vain hän itse.

Edit: tämä löytyikin helposti.

http://kitina.net/viewtopic.php?t=5418& ... sc&start=0

Kyllä tässä mielesti HB:llä napsahtaa ennen Geezua.

Edit2: en vielä löytänyt ensimmäistä väkivallalla uhkausta, mutta HB:llä siis napsahti ensin.

Edit3:

http://kitina.net/viewtopic.php?t=5418& ... &start=100

Geezu uhkasi irl-väkivallalla ensin.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 09.04.2008 9:53. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Okei, mulla viiraa päästä. Luin tuon noin.
Ei mitään uutta länsirintamalta.
Liian korkean BMI:n omaaville naisille voi vittuilla vapaasti. Ei tyttöystävämateriaalia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Tix

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Frederik Krueger kirjoitti:Liian korkean BMI:n omaaville naisille voi vittuilla vapaasti. Ei tyttöystävämateriaalia.
Elukka, sinäkö se oot :h:
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Ei tyttöystävämateriaalia.
Elukka, sinäkö se oot :h:
Arvelet Elukan ottaneen elämäntehtäväkseen minun epäkelpoisuuteni korostamisen? Toivottavasti asiani eivät sentään ole ihan niin huonosti.
Herra Manala

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Eiks näitä uusia "tiiän-sun-juttus-mut-te-ette-tiiä-kuka-mä-oon" nimimerkkejä vois vetää vähän vesurilla? Hameet päälle ja riviin perseet pystyssä vaan.
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Ei mitään uutta länsirintamalta.
Liian korkean BMI:n omaaville naisille voi vittuilla vapaasti. Ei tyttöystävämateriaalia.
Veikkaan kyllä lähinnä tässä olevan kyseessä käänteisen psykologian. Ei Tix voi olla noin kranttu. :)
No hitto, jopa Panu Höglund on haukkunut minua julkisesti hulluksi kuin käkikello! Ikävät faktat täytyy yksinkertaisesti ottaa faktoina, lakimies hoiti vain velvollisuutensa ja tökkäsi kipukohtaan!
Tix

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Tix »

exPertti kirjoitti:Minulla on kyllä enemmänkin sellainen fiilis, että herätät palstan miehissä mielenkiintoa.
Öh. Jos viittaat tällä minuun, niin olet vielä hullumpi kuin prosessi, Höglund ja Adolf Hitler yhteensä.
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Minulla on kyllä enemmänkin sellainen fiilis, että herätät palstan miehissä mielenkiintoa.
Öh. Jos viittaat tällä minuun, niin olet vielä hullumpi kuin prosessi, Höglund ja Adolf Hitler yhteensä.
Kultaseni, älä ole noin huumorintajuton ja aseksuaalinen, vai miten se menikään?
Rouva Pupu

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

:nuts:
Tix

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rouva Pupu kirjoitti::nuts:


:komp:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hiukan vain vilkuilin, joo joo.
Suurkiitos Everywomanille, psykoanalysoi minut ihan oikein.

Melkein vaan en ihan kadun "kansalaistottelemattomuus"-ketjuni heittoja, mutta kuinkas ollakaan siinä oli malliesimerkki. Aihe ei liity minuun mitenkään, en ollut kirjoittanut siihen mitään, ja kas, silti jo alkuviestistä lähtien oli juuri minulle vittuilua. Siinä ahdistaa sekä niiden parin tyypin tyystin vieraat maailmankuvat, että miksi juuri minua pitää solvata.. tilanteitani todella tietämättä.. ilman että olen koko ketjua nähnytkään? Provosointia, johon kyllä halusin laittaa epäsosiaaliset haistapaskat samalla mitalla. Sitä saatte mitä tilaatte. Sen yhden ketjussa kommentoidun misun tapauksessa häneltä aiemmin muutakin mun asenteiden ja arvojen halveksuntaa vaikkapa työttömien pakkotyöasiassa, vaikka tietysti luulette, että vittuiluni johtui ettei antanutkaan kun ei minua tavannutkaan kun treffit peruuntui :D

Ja kun te olette niin ihkusosiaalisia.. niin sattuisiko se olemaan vain oman lahkonne sisäistä "rakkautta", kuten Petri FB:n foorumillakin?
Silmiinpistävästi joo moni teistä ei kykene käsittämään, että joku voi aidosti olla eri maailmasta, eikä sen maailman ihmettely ole avun anomista päästä kulttuurinne mukaan.. tai hei niinhän Petrikin kritiikin käsittää, ja haluaa "auttaa" :D

Mainitusta HB-keisistä.
No OK, meni överiksi. Kerran lopetin HB:n pyynnöstä nuo leikkivonkaukset. Kerran vain yyveilin, ja tuo sanoi ettei muka jaksa kellekään viestitellä, joten privasti en häirinnyt sitten. Sitten HB vaikutti vapautuneen palstajutuissaan leikkituhmaan suuntaan, ja pikkutärppeihini vastaili leikkiä laskien. En uskonut heh "saavani", mutta myönnän, että koska HB:stä kovin pidin, ehkä hän huomaamattani oli silloin ykkösleikkivongattavani. Mitä oikeasti tapahtui, ja siitä en saa liikaa sanoa, on että HB:n kilahtamisen aikaan hänelle tapahtui IRL jotain todella pahaa, joka sai aikaan vihan tunteen kaikkiin miehiin. Omaksi mokakseni katson vain viimeiset pari kiellon päälle postausta sitten.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Geep

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Geep »

Ann voi iih, sua on niin kaivattu. Toivottavasti et ole missään vaiheessa itkeskellyt vuokseni, kyllä sua on aina fanitettu enemmän ja rajummin. Helykkääkin on taidettu kaivata aika antaumuksella, joten miksi ette yhdessä palaisi ja muuttaisi Kitinää isoksi sydämeksi?
elco

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti: Minulla on kyllä enemmänkin sellainen fiilis, että herätät palstan miehissä mielenkiintoa. Valitettavasti palstan henkinen ikä on jossakin yläasteen tienoilla ja se näkyy ulosannissa.
Ihan siinä missä Gattaca naisissa! Taas livahti vittuilua Gattacalle täysin tyhjästä, mutta mikäs sen hauskempaa?

Mutta joo, puhu, exSpede, vaan omasta puolestasi molemmissa lainaamissani virkkeissäsi.
Aito_Johanna

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

EveryWoman kirjoitti:Entä toivotko varoitusta julkisen mollaamisen menetelmällä (joka saattaa edistää, ja todennäköisesti edistää, paskakikkareiden lentelyä) vai neutraalisti (joko julkisesti tai yksityisviestillä)?
Okei, voitit: ennaltavaroitusfunktio ei vaadi nimenomaan vittuilua.

Mutta sallithan, oi ymmärryksen ylipapitar, minulle tavalliselle ihmiselle kuitenkin sen, etten silti erityisemmin pysty tuntemaan sääliä Gattacaa kohtaan? Hyypiöhän vain niittää itse kylvämäänsä satoa. Idealismini ei vain riitä.
Vihtahousu

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

exPertti kirjoitti:
elco kirjoitti:Ihan siinä missä Gattaca naisissa!...

Mutta joo, puhu, exSpede, vaan omasta puolestasi molemmissa lainaamissani virkkeissäsi.
Tiukkaa palautetta. Spedeksi ei ollakaan yläasteen jälkeen kehuttu. :)
Meil on duunissa yks tyyppi jota on kutsuttu spedeksi pidempään kuin mulla on ikää. "Spedelle" selvisi viime viikolla mitä nuoriso tarkoittaa "spedeilyllä".
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tämä varmastikin olisi aivan oman ketjunsa arvoinen, mutta kun tämä ketju nyt on liekeissä, niin laitetaan lisää bensiiniä perään.

Eli kertokkee kertokkee, mikä tuossa prosessissa on niin raivostuttavaa, inhottavaa, typerää jne.? Itse en tajua. Varmastikin tajuan, jos asia minulle selitetään.

Miten on, missä mättää?

Elco? Joku muu?

Ps. okei kertaalleen ärsyynnyin, kun epäilin prossun katsovan minua älyllisesti alaspäin, mutta uskottavasti toi esiin, että ei näin tuntenut.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 09.04.2008 13:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Minulla on kyllä enemmänkin sellainen fiilis, että herätät palstan miehissä mielenkiintoa. Valitettavasti palstan henkinen ikä on jossakin yläasteen tienoilla ja se näkyy ulosannissa.
Ihan siinä missä Gattaca naisissa! Taas livahti vittuilua Gattacalle täysin tyhjästä, mutta mikäs sen hauskempaa?

Mutta joo, puhu, exSpede, vaan omasta puolestasi molemmissa lainaamissani virkkeissäsi.
Moi kenguru! Oot aika söpö tuntiessas maailmantuskaa mun persoonani takia. Näissä vertauksissa on huimasti mielenkiintoa ylläpitävää vaihteluakin, viimeksi vertasit minua Nibaan. Seuraavana vuorossa lienee Arska.