Nainen on seksikkäimmillään?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen on seksikkäimmillään:

Riisuessaan
0
Ei ääniä
Pukiessaan
0
Ei ääniä
Suihkussa
1
4%
Saunassa
1
4%
Nukkuessaan
2
7%
Herätessään
4
14%
Ruokaa laittaessaan
0
Ei ääniä
Tiskatessaan
0
Ei ääniä
Siivotessaan (sängyn alustaa peppu pystyssä)
2
7%
Hoivatessaan yhteistä lastamme
0
Ei ääniä
Ajaessaan raskaita koneita äijämäisesti
0
Ei ääniä
Ampuessaan isokaliiperisilla tai konetuliaseilla äijämäisesti
1
4%
Urheillessaan ja jumpatessaan (tiukoissa vaatteissa)
0
Ei ääniä
Nyrkkeillessään /potkiessaan /painiessaan harrasteena
1
4%
Ratsastaessaan (hevosella)
0
Ei ääniä
Ottaessaan aurinkoa (mieluiten alastomana)
1
4%
Kiukutellessaan
1
4%
Ajatellessaan (Häh, nainenko?)
2
7%
Nauraessaan (miehen jutuille)
1
4%
Lukiessaan
3
11%
Puhuessaan
0
Ei ääniä
Hiljaa ollessaan
1
4%
Kännissä
1
4%
Nettikoneen äärellä
0
Ei ääniä
Muu, mikä?
6
21%
 
Ääniä yhteensä: 28

elco

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
Elco? Joku muu?
Tylsyyden ja arroganssin työläs kombo.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gat kirjoitti:
Ruksatkaa tai ehdotelkaa muita.
Ilmeisimmät kuten naeminen ja oraaliaktit on jätetty listasta poies.
Miten ois Poitsu paskalla?
Ollaan vaan ja nautitaan
Bliss

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Eli kertokkee kertokkee, mikä tuossa prosessissa on niin raivostuttavaa, inhottavaa, typerää jne.? Itse en tajua. Varmastikin tajuan, jos asia minulle selitetään.
Olen ehkä huono vastaamaan, koska minun mielestäni prosessissa ei ole mitään raivostuttavaa jne. mutta voin arvata:
Nainen ei saa olla sekä älykäs että huumorintajuinen, ja voi kamalaa- se ei piittaa paskaakaan muiden negatiivisista mielipiteistä.
BettyB.

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Nainen ei saa olla sekä älykäs että huumorintajuinen, ja voi kamalaa- se ei piittaa paskaakaan muiden negatiivisista mielipiteistä.
No mutta, onhan tällä palstalla muitakin ko. merkistön täyttäviä naisia eikä ne sitli ärsytä. Kait?
Geep

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Ai EW? Ärsyttäähän se monia.
Ketä muita? :D
Bliss

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti: No mutta, onhan tällä palstalla muitakin ko. merkistön täyttäviä naisia eikä ne sitli ärsytä. Kait?
Niiiiin, totta... Mtta reagoiko ne muut kumminkin joskus pikku räjähdyksellä henkilökohtaisuuksiin. Pitää miettiä uudestaan.
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Elco? Joku muu?
Tylsyyden ja arroganssin työläs kombo.
Tylsä olen varmastikin, sitä en epäile hetkeäkään. Arroganssia puolestaan en itse koe ominaisuudekseni normaalioloissa. Itse olet kuitenkin harjoittanut juuri sitä niin runsain mitoin mm. Elukkaa kohtaan, että sinuun on hyvin vaikea suhtautua neutraalisti. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Tix

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Aito_Johanna kirjoitti:ymmärryksen ylipapitar
EW pitää bannata, jos ei vaihda tätä tittelikseen.
elco

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja elco »

BettyB. kirjoitti: No mutta, onhan tällä palstalla muitakin ko. merkistön täyttäviä naisia eikä ne sitli ärsytä. Kait?
Niinkun kuka?
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Prossusta saattaa saadaa joskus tosiaan sen (oikean tai väärän) kuvan, että hän pitää itseään muita parempana ja älykkäämpänä. Sehän toki ärsyttää watusti. Kerran koin itsekin näin ja arsyynnyin.

Ehkä miehiä ärsyttää myös se, että hän jotenkin ei keskustele naisellisesti. EW:kin väitteistään huolimatta keskustelee naisellisesti.
Tix

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:mikä tuossa prosessissa on niin raivostuttavaa, inhottavaa, typerää jne.?
Raivostuttavaa? Ei mikään. Ei minulla ole mitään erityistä prosessia vastaan. Juttunsa menevät pääsääntöisesti yli hilseen ja keskusteluninjaminäkuva huvittaa hiukan. Mutta ei ole mitään erityistä puolestakaan.
BettyB.

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No vaikka ketkä. Ja tietty mä itse myös! Ja ihan turha väittää että flippaan henkilökohtaisuuksista!!
Bliss

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:Ja ihan turha väittää että flippaan henkilökohtaisuuksista!!
Mä ainakin flippaan. En ehkä näkyvästi, mutta teen yön pimeydessä voodoonukkeja ja poltan ja keihästän niitä :twisted:
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:No vaikka ketkä. Ja tietty mä itse myös! Ja ihan turha väittää että flippaan henkilökohtaisuuksista!!
Muah! Sähän flippaat nopeammin kuin sanoo "Mc Donald'ssa on mikroaaltouuni"!
Tix

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Mä ainakin flippaan. En ehkä näkyvästi, mutta teen yön pimeydessä voodoonukkeja ja poltan ja keihästän niitä :twisted:
Sitäkö se olikin viime yönä? :shock:

Mitä mä ny oon tehny???
Bliss

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä ainakin flippaan. En ehkä näkyvästi, mutta teen yön pimeydessä voodoonukkeja ja poltan ja keihästän niitä :twisted:
Sitäkö se olikin viime yönä? :shock:

Mitä mä ny oon tehny???
Voih. Mä yritin olla etänä hellä :(
Anteeeex. :cry:
BettyB.

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Muah! Sähän flippaat nopeammin kuin sanoo "Mc Donald'ssa on mikroaaltouuni"!
Jätkä on lääkäri eikä osaa kirjoittaa McDonald´sia oikein.

Ja tästä mä flippaan vaan Manalalle, joka on maininnut asiasta tälläkin palstalla ennen kuin tieto on vuotanut koko palstaväen tietoisuuteen. Ja koska se tuntuu olevan kaverille jonkun sortin lyömäase, vähän kuin minä kutsuisin häntä kuvottavaksi läskiksi. Mitä en toki tee.

Ja ps. kaikissa McDonald´seissa on mikroaaltouuni.
Viimeksi muokannut BettyB., 09.04.2008 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Voih. Mä yritin olla etänä hellä :(
Anteeeex. :cry:
Hmmm... miten voi polttaa ja keihästää hellästi? :D
Bliss

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti: Hmmm... miten voi polttaa ja keihästää hellästi? :D
Se oli pelkkää silittelyä :P
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Sviddu, The "Man" speaketh edellisellä sivulla, ja kukaan ei edes vittuillen kommentoi?

Kyll alkaa olla se raja, että ainakin Suvisen tarttee saunoa kanssani, että näin (Epä)coolisti Controversial täällä jaksaa olla :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Chap

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Gat kirjoitti:Melkein vaan en ihan kadun "kansalaistottelemattomuus"-ketjuni heittoja, mutta kuinkas ollakaan siinä oli malliesimerkki. Aihe ei liity minuun mitenkään, en ollut kirjoittanut siihen mitään, ja kas, silti jo alkuviestistä lähtien oli juuri minulle vittuilua.
Aloitusviestini ei ollut tarkoitettu vittuiluksi. En kylläkään ymmärrä miksi koet sen vittuiluksi, mutta anteeksi nyt kuitenkin!
Tix

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Se oli pelkkää silittelyä :P
:jouden:
prosessi

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:Prossusta saattaa saadaa joskus tosiaan sen (oikean tai väärän) kuvan, että hän pitää itseään muita parempana ja älykkäämpänä.
Todettakoon, että tuota ongelmaa esiintyy myös IRL. Olen sitä miettinyt, koska se jossain määrin hankaloittaa asioiden hoitumista, ja päätynyt siihen lopputulokseen, että ongelman syntyyn vaikuttaa suurelta osin se, etten ikinä vertaile itseäni muihin. Lopputuloksena muodostuu sellainen tilanne, että jos toinen osapuoli kokee itse itsensä jotenkin huonommaksi tai tyhmemmäksi, en tajua ottaa sitä huomioon ja varoa omaa käyttäytymistäni ja asioiden esitystapaani. Lisäksi, koska minua ei haittaa olla väärässäkään, enkä siksi jää korostetusti puolustamaan selkeästi vääriä käsityksiäni, niin ne tilanteet kun todella olen väärässä jäävät helposti muilta huomaamatta, jolloin helposti syntyy se mielikuva, että olen useammin oikeassa kuin olenkaan. Se taas lisää monissa jonkinlaista huonommuudentunnetta vaikkei siihen olisi minkäänlaista varsinaista syytä.

En siis Tix pidä itseäni minään keskusteluninjanakaan, keskusteltavat aiheet saavat minut keskustelemaan, ei mikään "vastustajan voittaminen".
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Chap kirjoitti:
Gat kirjoitti:Melkein vaan en ihan kadun "kansalaistottelemattomuus"-ketjuni heittoja, mutta kuinkas ollakaan siinä oli malliesimerkki. Aihe ei liity minuun mitenkään, en ollut kirjoittanut siihen mitään, ja kas, silti jo alkuviestistä lähtien oli juuri minulle vittuilua.
Aloitusviestini ei ollut tarkoitettu vittuiluksi. En kylläkään ymmärrä miksi koet sen vittuiluksi, mutta anteeksi nyt kuitenkin!
Pahempi oli kaverikseni luulemani Ninnin kommentti. Mutta niinpä vaan sinunkin täytyi mainita mun metsät heti alkuun, ketjussa joka ei mitenkään minuun liity. Kansalaisaktivismini ja tottelemattomuuteni rajoittuu koiran laittomaan irti juoksuttamiseen yli vuosikymmen sitten. Ja joo, olen sydän syrjällään kun kaadatan puitani. Hyvä jos viherpiipertäjien liito-oravat selviää siellä. Rauhoitin myös mäyränpesät.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriDaavid

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Prossusta saattaa saadaa joskus tosiaan sen (oikean tai väärän) kuvan, että hän pitää itseään muita parempana ja älykkäämpänä.
Todettakoon, että tuota ongelmaa esiintyy myös IRL. Olen sitä miettinyt, koska se jossain määrin hankaloittaa asioiden hoitumista, ja päätynyt siihen lopputulokseen, että ongelman syntyyn vaikuttaa suurelta osin se, etten ikinä vertaile itseäni muihin. Lopputuloksena muodostuu sellainen tilanne, että jos toinen osapuoli kokee itse itsensä jotenkin huonommaksi tai tyhmemmäksi, en tajua ottaa sitä huomioon ja varoa omaa käyttäytymistäni ja asioiden esitystapaani. Lisäksi, koska minua ei haittaa olla väärässäkään, enkä siksi jää korostetusti puolustamaan selkeästi vääriä käsityksiäni, niin ne tilanteet kun todella olen väärässä jäävät helposti muilta huomaamatta, jolloin helposti syntyy se mielikuva, että olen useammin oikeassa kuin olenkaan. Se taas lisää monissa jonkinlaista huonommuudentunnetta vaikkei siihen olisi minkäänlaista varsinaista syytä.

En siis Tix pidä itseäni minään keskusteluninjanakaan, keskusteltavat aiheet saavat minut keskustelemaan, ei mikään "vastustajan voittaminen".
Niin. On erittäin haitallista oman itsesi kannalta, jos annat ylimielisen vaikutelman. Ihmisiä tuskin juuri mikään watuttaa enemmän ja jos vastapuolta alkaa watuttaa, niin peli on menetetty.

Vrt. jos asiakas kokee saaneensa huonoa palvelua, niin hän on saanut huonoa palvelua. Ei auta, vaikka palvelu objektiivisesti olisikin ollut OK.
Vastaa Viestiin