Maahisnantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti:Oodi

Mä sain hengenahdistuskohtaksen :shock:
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

masa kirjoitti:Ruah. Yritin soittaa Sampolle aikaa neuvotteluun, niin siellä oli aikavarauksenkin järjestelmät kumossa :D

Eikä muuten taida vaihtua pankki. Sammossa meinaan on ollut tähän mennessä käydyistä lainaneuvotteluista ehdottomasti osaavin ja asiantuntevin henkilökunta. ..
Jos oisin kyseisen putkan jäsen, niin keräisin roippeeni kokoon ihan vaan sen vakoilukikkareen takia jonka verkkopankki koneelle asentaa. Voisin sulatella asiakkaille ja medialle valehtelua, tietojen vääristelyä, itsepetosta, huonoa suunnittelua kaiken kannalta, mutta en anna anteeksi asiakkaiden vakoilua, se vetää henk koht mittarini punaiselle.

Sampon sovellus tutkailee tietokoneelta host-nimen, kovalevyt ja niiden partitiot, kernel-version, äänentoistolaitteet, äänikortin ja muistin rakenteen. Se lukee myös järjestelmän pci-väylään liitettyjen laitteiden listan. Ja vielä kaupanpäälle tarkistaa kaikki BT ja USB- laitteet.

Ja sampon verkkopankkihan juttelee osoitteen statistik-gallup.net, sama servu joista useat suomalaiset sivustot lähettävät käyttäjästatistiikkaa, ainakin MTV3, Msn, Ilta-Sanomat, Iltalehti ja Suomi24. Mukana on myös kymmeniä lehtiä, IRC-Galleria, Kela ja Suomen Yrittäjät. Jos tahdotte nopeuttaa surffailujanne niin adblokkiin toi statistik-gallup.net osoite.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
killkill

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tix kirjoitti:Oodi kitinämisulle!
Tämä oli niin kaunista, että melkein tekisi mieli antaa.
(tosin "getting screwd by a layer" on tässä ankeassa maailmassa varsin tavallinen ilmiö)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

[quote="Tix"][/quote]Överihyvä! Sun pitäis ehkä vaihtaa alaa!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tix kirjoitti:Oodi kitinämisulle
"Me olemme taas täällä Soundin toimituksessa Tampereella tehneet pitkää päivää laskiessamme vuosiäänestyksen tuloksia. Se on sitä rock'n rollia, nääs. Yllättäen Vuoden piisiksi äänestäjät valitsivat "Oodi kitinämisulle", joka on hauska, keskitempoinen ralli..."
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Tix

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Mä sain hengenahdistuskohtaksen :shock:
Lyriikkani on allergisoivaa? :shock:
ninnithequeen

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
Tix kirjoitti:Oodi
Mä sain hengenahdistuskohtaksen :shock:
Mä sain naurukohtauksen.
masa

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Haemaeraemies kirjoitti: Jos oisin kyseisen putkan jäsen, niin keräisin roippeeni kokoon ihan vaan sen vakoilukikkareen takia jonka verkkopankki koneelle asentaa..
No näin oli suunnitelmissa, mutta kun muut pankit eivät pääse Sampon tasolle tarjouksissaan mitenkään. Ja vaikka nettipankki onkin perseestä, vie henkilökunta voiton.
Viimeksi muokannut masa, 14.04.2008 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä sain hengenahdistuskohtaksen :shock:
Lyriikkani on allergisoivaa? :shock:
Lähinnä lyriikalla julkihuudettu paljastus, Tix = Gat :shock:
Tix

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Tix = Gat :shock:
Pahus, en huomannut vaihtaa nikkiä. Busted. :oops:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Neukkari haisee ihan sillille. No eihän täällä tarvitse kyykkiä kuin kolmisen viikkoa enään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Numba

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

killkill kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Nordeassa mun "oma" on ainakin siellä missä linnutkin, eli pihalla.
Samoja kokemuksia samasta pankista. Viimeisen torveileva asiakasneuvoja oli itse asiassa syynä siihen, että meidän perhe vaihtoi kokonaan pankkia.
Täällä myös eräät, jotka aikoo vaihtaa ko. pankista johonkin toiseen. Asiakasneuvoja oli harmaapäinen rouva joka kehui olleensa pankissa töissä 100-vuotta vähintään. Unohtipa sitten erään pikkujutun ja siitä hyvästä lyhennyksen kuukausierä nousi sadalla eurolla sovitusta.
Soitti minulle töihin ja vain ilmoitti "Ainiin anteeksi, unohdin...". Nimet oli jo lainapapereissa ja kämppä ostettuna.
Kiitti vitusti nimimerkillä pankki vaihtuu pian toiseen.
NegaDuck

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Haemaeraemies kirjoitti: Jos tahdotte nopeuttaa surffailujanne niin adblokkiin toi statistik-gallup.net osoite.
Jossain vaiheessa Naurunappula ei toiminut ollenkaan kun tuon blokkasi AdBlockilla.

*tyyppaa* Hmmjaa, eipä taida enää olla ongelmana tuo.
killkill

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Rouva Numba kirjoitti: Asiakasneuvoja oli harmaapäinen rouva joka kehui olleensa pankissa töissä 100-vuotta vähintään..
Tukka nutturalla, ei silmälaseja? Kyttälänkadun konttorissa?
NuoriDaavid

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Neukkari haisee ihan sillille.
Miksi? Täynnä sihteereitä minihameessa seuraamassa alfan power point showta?
Herra Manala

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Jos tahdotte nopeuttaa surffailujanne niin adblokkiin toi statistik-gallup.net osoite.
Jossain vaiheessa Naurunappula ei toiminut ollenkaan kun tuon blokkasi AdBlockilla.

*tyyppaa* Hmmjaa, eipä taida enää olla ongelmana tuo.
Mä oon sen verran "jaksava" pover-user, että oon ruksittanut FF:n kyselemään eväisteiden käytöstä. Estoa vaan moisille statistiikkagallupeille. Alkuunsa vähän työlästä kun joka saitin päivällisistä kysellään erikseen, ja yhden veppisivun alta saattaa tulla viisikin ilmoitusta erilaisista evästeistä joita halutaan asennella. Mutta sitten kun evästepolitiikka alkaa olemaan muistissa, niin tuntuu siltä että surffauskin on asteen nopeampaa, kun kaikki turhat utelupaskasaitit eivät saakaan asennella evästeitä.

Evästeet sallin ainoastaan turvallisiksi tietämilleni saiteille, jotka sitä vaativat esimerkiksi muistamaan loggautumistietoja.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

masa kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Jos oisin kyseisen putkan jäsen, niin keräisin roippeeni kokoon ihan vaan sen vakoilukikkareen takia jonka verkkopankki koneelle asentaa..
No näin oli suunnitelmissa, mutta kun muut pankit eivät pääse Sampon tasolle tarjouksissaan mitenkään. Ja vaikka nettipankki onkin perseestä, vie henkilökunta voiton.
Hmm. Pitäisköhän mun käyttää Sampon ahdinkoa hyväkseni ja pyytää sieltä nykyistä parempi lainatarjous? Luulen, että heillä on noin laajamittaisen mokailun jäljiltä intressissä kehittää järjestelmistään maailman parhaat. Ei kenties olisi huono diili päästä nauttimaan kehitystyön hedelmistä ja lisäksi vielä halvemmasta lainasta. *laskelmoi*

Toisaalta tuo Hämiksen mainitsema vakoiluhässäkkä kuulostaa epäilyttävältä. Mutta toisaalta en ole varma olisiko siitä minulle mitään haittaa, enkä siitäkään etteikö siitä voisi olla minulle jopa hyötyä. Taidan kysyä asiaa gallupilla kaikkitietävältä Kitinän asiantuntijapaneelilta!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tix kirjoitti:Oodi kitinämisulle
Aevan ihanaa! Kyllä tuolla jo melkein lohkeasi. Tixille.
Pyry-Matias

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:Kyllä tuolla jo melkein lohkeasi. Tixille.
Miten niin melkein? Ihme kiristystä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ostin työkaverilta valtavan määrän kirjoja ja nyt työhuoneen molemmat ikkunalaudat on sievästi täynnä kirjoja. Ehkä mä parissa viikossa saan noi pienissä erissä raahattua kotiin. Kaikki 80 pitäis sitten vielä rekisteröidä Bookcrossingiin...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyry-Matias kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Kyllä tuolla jo melkein lohkeasi. Tixille.
Miten niin melkein? Ihme kiristystä.
Sä olet vaan kateellinen, kun et itse osannut runoilla!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haemaeraemies kirjoitti: adblokkiin toi statistik-gallup.net osoite.
netello.com osoite myös!
Pyyhin Netikettiin..
Aito_Johanna

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tix kirjoitti:Oodi kitinämisulle
:rofl:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nordean ilmioituksessa oli etsitty sijoitusneuvojaa: " Emme vaadi aiempaa kokemusta tai koulutusta, opetamme työhön." Pelottavaa?
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maahisnantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

nowaysis kirjoitti:Nordean ilmioituksessa oli etsitty sijoitusneuvojaa: " Emme vaadi aiempaa kokemusta tai koulutusta, opetamme työhön." Pelottavaa?
Just the right place for you even? Dear nowa?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin