Mitä vedätte suruun?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
ninnithequeen

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nostoa
Älykästä, Dave! Shrinkkiin pari vuotta sitten purettuja sydänsuruja on oivallista käyttää lyömäaseena jollain vitun ylimielisellä "Nostoa" -kommentilla. Kaverihan on kuin poikuus, paitsi halvempi.
Pakko myöntää että nyt lyötiin kyllä vyön alle.
Enpä olis Davesta uskonut.
NuoriDaavid

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

pointtihan tässä on se, että mäntäkenraali alkaa haukkua Aarnea turhasta winettämisestä, kun hän kertoo vaivoistaan "kerro vaivasta" -ketjussa. Eli tämä liittyy siihen.

Minä haluan vain muistuttaa mäntäkenraalille, että tämä on shrink-osio, jossa jokainen voi kertoa vaivoistaan.

Onko teistä huonoa käytöstä muistuttaa, että me kaikki olemme heikkoja?
Herra Manala

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Pakko myöntää että nyt lyötiin kyllä vyön alle.
Enpä olis Davesta uskonut.
No lähinnä jäi surkeaksi yritykseksi. Sama kun olis nyrkkeilymatsissa yrittänyt potkaista toista munille mutta liukastunut itse banaaninkuoreen ja lyönyt päänsä kehätolppaan.
Herra Manala

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:pointtihan tässä on se, että mäntäkenraali alkaa haukkua Aarnea turhasta winettämisestä, kun hän kertoo vaivoistaan "kerro vaivasta" -ketjussa. Eli tämä liittyy siihen.
Mites sun tunne-elämä eroasioissa? Mahtaa olla aika tiukkaa settiä jos on verrattavissa alaselän kolotukseen tai nenän tukkoisuuteen. Ai niin, ethän sä reppana oo sellaisia suuria tunteita koskaan tainnut päästä kokemaankaan mitä eron tai onnen hetkellä purskuu.
NuoriDaavid

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:pointtihan tässä on se, että mäntäkenraali alkaa haukkua Aarnea turhasta winettämisestä, kun hän kertoo vaivoistaan "kerro vaivasta" -ketjussa. Eli tämä liittyy siihen.
Mites sun tunne-elämä eroasioissa? Mahtaa olla aika tiukkaa settiä jos on verrattavissa alaselän kolotukseen tai nenän tukkoisuuteen. Ai niin, ethän sä reppana oo sellaisia suuria tunteita koskaan tainnut päästä kokemaankaan mitä eron tai onnen hetkellä purskuu.
Musta on kummallista, että Aarnea saisi vapaasti pilkata, mutta jonkun toisen tuntemukset olisivat pyhiä. Kunnioitetaan samalla tavalla kaikkien postauksia shrink-osiossa.
ninnithequeen

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:Musta on kummallista, että Aarnea saisi vapaasti pilkata, mutta jonkun toisen tuntemukset olisivat pyhiä. Kunnioitetaan samalla tavalla kaikkien postauksia shrink-osiossa.
Mä olen ilmiselvästi missannut jotain.

Missä Aarnea on pilkattu, miksi, ja kuka?
NuoriDaavid

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Musta on kummallista, että Aarnea saisi vapaasti pilkata, mutta jonkun toisen tuntemukset olisivat pyhiä. Kunnioitetaan samalla tavalla kaikkien postauksia shrink-osiossa.
Mä olen ilmiselvästi missannut jotain.

Missä Aarnea on pilkattu, miksi, ja kuka?
Lue muutama viimeinen sivu "kerro vaivasta" -ketjusta.
Herra Manala

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Musta on kummallista, että Aarnea saisi vapaasti pilkata, mutta jonkun toisen tuntemukset olisivat pyhiä. Kunnioitetaan samalla tavalla kaikkien postauksia shrink-osiossa.
"Kunnioitus" on kyllä hyvä sana kun väännetään 2v vanhoja keskusteluketjuja ylös tarkoituksena käyttää niitä pelkästään lyömäaseina. Kerrohan miksei se pelkkä maininta tuolla rinnakkaisketjussa asiasta riittänyt, vaan piti tulla tänne vielä älykkäästi harjoittamaan tätä "Nostoa"?

Aarnen tapauksessa en näkisi että kyseessä on mikään vapaa ja tahallinen pilkkaaminen, vaan ennemminkin yritys saada kaveria vähän heräämään tuohon omaan ulospäin hirveän negatiivisen kuuloiseen elämänasenteeseensa, missä pienistäkin epämukavuuksista tehdään Issueita. Vaikka se arvostelu saattaisi tuntua ikävältäkin, en usko että Aarne on sellainen henkilö jonka lyttäämisestä kukaan saisi mitään erityistä nautintoa.

Oleksä nyt siis ihan oikeasti sitä mieltä, että koska jotakuta joskus koskoo sydänsurut, koskoo koskoo niin kamalasti, niin se on sillon jäävi ravistelemaan muita hereille luulokolotuksistaan? Mä kun olen itse vähän sitä mieltä, että jos sydänsurut kokee vertailukelpoisina minkään muiden arkipäiväisten närästyksien kanssa, täytyy päässä jokun pyörän sutasta vähän isomminkin tyhjää.
ninnithequeen

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:Lue muutama viimeinen sivu "kerro vaivasta" -ketjusta.
Jep, mä tosiaan olin missannut jotain.

Ja mitähän tähän nyt sanois.

Kai sitä kuka vaan saa valittaa vaivoistaan, sitä vartenhan se ketju on? Pojat turhan kärkkäästi kyllä alkoi "ahdistelemaan".

Sinulle saattaa kuitenkin tulla yllätyksenä, että kaikki nämä henkilöt tuntevat toisensa henkilökohtaisesti, ja voivat ehkä aukoa vähän, noh, henk.kohtasemmin.

Aarne on tarkka poika kaikista asioista, ja se hänelle suotakoon. Tavallaan ymmärsin kyllä jätkien pointin myös. Äh, toivottavasti kukaan ei nyt loukkaannu tästäkin kommentista :roll:
NuoriDaavid

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mitä tuumit tästä mäntäkenraalin Aarnea koskevasta postauksesta:
Yönmustaritari kirjoitti: Se on tosiaan kuin Gat valittamassa tyhjästä mutta tässä ei ole mitään huvittavaa. Herää vain aina ihmettelemään, kuinka saamaton vätys ja/tai munaton paska ihminen voi olla.

Mut hei! Jotkut tosiaan ottaa valittamisen harrastuksena ja koittaa korjata sitä äänestämällä.

Eikä tuohon mitään elämänhallinta ohjeita voi edes laittaa muuta kuin, että vetäisi kunnon rännin ja nukkuisi muutaman viikon ojassa niin ei tarvitsisi hitto miettiä aiheuttaako sisäilmanraikastin nenän tukkoisuutta ja kuinka paljon silikoni-implantit parantaa uniongelmia. Vittu!1 Joo ei se on pakko norata ton N44bin whineemiset.
Ystävällistä herättelyä?
ninnithequeen

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:Mitä tuumit tästä mäntäkenraalin Aarnea koskevasta postauksesta:
Yönmustaritari kirjoitti: Se on tosiaan kuin Gat valittamassa tyhjästä mutta tässä ei ole mitään huvittavaa. Herää vain aina ihmettelemään, kuinka saamaton vätys ja/tai munaton paska ihminen voi olla.

Mut hei! Jotkut tosiaan ottaa valittamisen harrastuksena ja koittaa korjata sitä äänestämällä.

Eikä tuohon mitään elämänhallinta ohjeita voi edes laittaa muuta kuin, että vetäisi kunnon rännin ja nukkuisi muutaman viikon ojassa niin ei tarvitsisi hitto miettiä aiheuttaako sisäilmanraikastin nenän tukkoisuutta ja kuinka paljon silikoni-implantit parantaa uniongelmia. Vittu!1 Joo ei se on pakko norata ton N44bin whineemiset.
Ystävällistä herättelyä?
Jotenkin mulla tulee mieleen että tuossa yritetään vaan leikkiä toveri Crowbaria. Eli en ottaisi tosissani. Toivottavasti ei Aarnekaan.

Kisailu siitä kuka saa vittuiltua parhaiten ei toki ole fiksua, mutta pojat on poikia.

Ihan aidosti oikeasti, täällä ei taatusti ole ketään, jolla olisi oikeasti jotain Aarnea vastaan.
NuoriDaavid

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti: Jotenkin mulla tulee mieleen että tuossa yritetään vaan leikkiä toveri Crowbaria. Eli en ottaisi tosissani. Toivottavasti ei Aarnekaan.

Kisailu siitä kuka saa vittuiltua parhaiten ei toki ole fiksua, mutta pojat on poikia.

Ihan aidosti oikeasti, täällä ei taatusti ole ketään, jolla olisi oikeasti jotain Aarnea vastaan.
En minä voi tietää, kuinka hassun hauskaksi tuokin oli tarkoitettu. Jos luet Aarnen kommentit tuosta ketjusta, niin hän ei vaikuttanut ilahtuneelta.

On kummallista, jos tuollaisia "hauskuuksia" voi laukoa vapaasti, mutta ei voi "hauskasti" nostaa hauskuuttajan omia ketjuja ylös.

Mutta mäntäkenraali tietää tietysti itse, oliko tuo "hauskaa" vai jotain muuta. Odotamme jännittyneenä.

Ps. Tämä oli hauskaksi tarkoitettu postaus.
elco

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja elco »

Kun näin tämän threadin taas niin olin lamauttavan kauhun vallassa, että taasko se on saanut pakit ja että taasko se alkaa.
Yönmustaritari

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

NuoriDaavid kirjoitti:Odotamme jännittyneenä.
Älä pidättele hengitystäsi. Luulin sanottavani jo sanoneeni aiemmin mutta näemmä vaadit instant replayn.
Yönmustaritari kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nostoa
I sense N44b provo. Ei toi kyl nyt oikein toimi pelle.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Siis mitä täällä palstalla oikein tapahtuu?

- Aarne tulee back ihmespedenä
- ND (joka on aina ollut spede) onkin täysvartalomulkku
- Ninni spedeilee
- Chap onkin säälityshintti
- Yönmusta kirjoittaa hymiöillä
- 1000 sivua Aavasta ja porealtaasta
- 760 sivua pallihiestä, kalsareista ja jonkun roskaväen naamaoperaatioista
- joku vitun hemuli taas hemuloi
- Gat ihmettelee mitä nartut näkee Johnny Deppissä

Joku aika sitten vielä:

- Aarne ei ollut spede
- ND oli vain palstan suurin spede eikä suurin mulkku
- Chapin teksti 12% ihan hauskaa eikä buttslammerin kynästä
- Yönmusta kirjoitti edes yksitavuisilla sanoilla
- Aava ei sekoittanut perusspedejen päitä
- vain 2 sivua pallihiestä, yksi kalsareista, nolla roskaväen kasvoleikkauksista ja 1900 sivua "Eka TPK!" ja "en missään nimessä heruta enää, enkä täällä muutenkaan enää jaksa kun vie turhaan voimia, mutta saunaan kelpuutan"
- ei hemulia
- Gat ymmärsi varsin hyvin mitä nartut näkee Johnny Deppissä

Onko tästä vuodesta odotettavissa typerin ja sairain näytelmä Kitinän historiassa? Ehdottaisin, että kukaan muu kuin Niba ei saa enää kommentoida gallerioihin.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Herra Manala

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Ystävällistä herättelyä?
Kas kun ei vapaata kasvatusta. Jos on umpitunnelissa, ei siitä herää herkkiä pusujakaan jakamalla. Olihan siinä jotain munatonta paskajuttua, joka ei ollut mitenkään kovin nätisti puhuttu herkälle sielulle, mutta noin muuten mun mielestä itse postauksessa oli pointtia.

Jos koko elämä on too...much...pressure! niin ei se nyt vittu ole kivaa kenestäkään.
prosessi

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Crowbar kirjoitti:Siis mitä täällä palstalla oikein tapahtuu?

- Aarne tulee back ihmespedenä
- ND (joka on aina ollut spede) onkin täysvartalomulkku
- Ninni spedeilee
- Chap onkin säälityshintti
- Yönmusta kirjoittaa hymiöillä
- 1000 sivua Aavasta ja porealtaasta
- 760 sivua pallihiestä, kalsareista ja jonkun roskaväen naamaoperaatioista
- joku vitun hemuli taas hemuloi
- Gat ihmettelee mitä nartut näkee Johnny Deppissä

Joku aika sitten vielä:

- Aarne ei ollut spede
- ND oli vain palstan suurin spede eikä suurin mulkku
- Chapin teksti 12% ihan hauskaa eikä buttslammerin kynästä
- Yönmusta kirjoitti edes yksitavuisilla sanoilla
- Aava ei sekoittanut perusspedejen päitä
- vain 2 sivua pallihiestä, yksi kalsareista, nolla roskaväen kasvoleikkauksista ja 1900 sivua "Eka TPK!" ja "en missään nimessä heruta enää, enkä täällä muutenkaan enää jaksa kun vie turhaan voimia, mutta saunaan kelpuutan"
- ei hemulia
- Gat ymmärsi varsin hyvin mitä nartut näkee Johnny Deppissä

Onko tästä vuodesta odotettavissa typerin ja sairain näytelmä Kitinän historiassa? Ehdottaisin, että kukaan muu kuin Niba ei saa enää kommentoida gallerioihin.
Epäilen, että kaikki tuo johtuu Vadimin poistumisesta! Kitinän tasapaino on järkkynyt, kun Aavasta ei ollutkaan Vadimin korvaajaksi jaarittelijana. Lisäksi tietenkin Elukan jo puolisen vuotta kestänyt poissaolo on järkyttänyt elcoa ja Tixiä niin pahasti, että he kuvittelevat näkevänsä Elukan milloin minkäkin uuden nimimerkin takana. Toiveajatteluunsa vaipuneina hekään eivät hoida palstaroolejaan kunnolla.

Aarne ei kyllä edelleenkään ole spede, vaikka Manala hänestä sellaista yrittää väenvängällä vääntää. Olet hyväuskoinen, jos tosiaan olet mennyt Manalan lankaan, kenestä tahansa saa tehtyä speden, jos päättää takertua tämän jokaiseen sanaan ylikriittisesti, olipa kyseessä sitten selkäkipu, turvaurat autoon, jokin nörttihankinta, kuorma-auton liikennekäyttäytyminen jne. Jostain tuntemattomasta syystä Manala on tietoisesti tai tiedostamattaan päättänyt hyppiä tasajalkaa Aarnen päällä minkä kerkiää, eikä se kyllä minun mielestäni tee Aarnesta spedeä, vaan Manalasta.

Tässäkin ketjussa Manala sanoo mm. näin: Vaikka se arvostelu saattaisi tuntua ikävältäkin, en usko että Aarne on sellainen henkilö jonka lyttäämisestä kukaan saisi mitään erityistä nautintoa. Mikä käytännössä antaa ymmärtää, että Aarne olisi jotenkin surkuteltava henkilönä ja Manalan "hyväätarkoittavan" kasvatusterapian tarpeessa. Keskittyisi kasvattamaan niitä kasvejaan mieluummin.
Herra Manala

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:Aarne ei kyllä edelleenkään ole spede, vaikka Manala hänestä sellaista yrittää väenvängällä vääntää. Olet hyväuskoinen, jos tosiaan olet mennyt Manalan lankaan
I See Fucked-Up People.
prosessi

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Aarne ei kyllä edelleenkään ole spede, vaikka Manala hänestä sellaista yrittää väenvängällä vääntää. Olet hyväuskoinen, jos tosiaan olet mennyt Manalan lankaan
I See Fucked-Up People.
Huomattu. Välillä sielläkin, missä niitä ei ole.
Herra Manala

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Aarne ei kyllä edelleenkään ole spede, vaikka Manala hänestä sellaista yrittää väenvängällä vääntää. Olet hyväuskoinen, jos tosiaan olet mennyt Manalan lankaan
I See Fucked-Up People.
Huomattu. Välillä sielläkin, missä niitä ei ole.
Aika jännää, miten mä olen tänkin kultin saanut aikaiseksi. Lähetän kosmisia aivoaaltoja esimerkiksi masalle ja yönmustahanurille, jolloin ne mun aivoaaltojen toimesta huomaa tollasia juttuja että Aarne spedeilee taas ihan tyhjästä ennenkuin mä olen edes lukenut koko ketjua, vaikka kaikki se tapahtuukin oikeasti vaan mun pään sisällä mun omana agendana. ULIULIULI. Mitäs jos pysyisit vaan niissä blogithreadeissasi. Nää asiat voi nyt olla vähän liian diippejä sulle ilman foliohattua.

Mut joo, oot ihan oikeassa. Aarne ei tosiaan ole pätkääkään spede. Jos jotain, niin toit nimittäin kivasti spedekontrastia paikalle.
prosessi

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Aika jännää, miten mä olen tänkin kultin saanut aikaiseksi. Lähetän kosmisia aivoaaltoja esimerkiksi masalle ja yönmustahanurille, jolloin ne mun aivoaaltojen toimesta huomaa tollasia juttuja että Aarne spedeilee taas ihan tyhjästä ennenkuin mä olen edes lukenut koko ketjua, vaikka kaikki se tapahtuukin oikeasti vaan mun pään sisällä mun omana agendana. ULIULIULI. Mitäs jos pysyisit vaan niissä blogithreadeissasi. Nää asiat voi nyt olla vähän liian diippejä sulle ilman foliohattua.

Mut joo, oot ihan oikeassa. Aarne ei tosiaan ole pätkääkään spede. Jos jotain, niin toit nimittäin kivasti spedekontrastia paikalle.
Öh, masa harrastaa paatoksellista pilleri- ja sairastelupaheksuntaa tasapuolisesti kaikkiin suuntiin, ei vain Aarnen suhteen, ja yönmusta on ollut hyvinkin näkymätön tekijä tässä ajojahdissa ennen tuota mikä vaivaa-ketjua. Tietenkin Aarnella on itselleen ominaisia piirteitä, kuten kaikilla muillakin, ja joihin muut omilla tavoillaan reagoivat, mutta nämä sinun ajojahtisi ovat olleet mittasuhteiltaan aika rasittavia. Voit ihan vapaasti pitää minua tyhmänä ja toivoa minun olevan hiljaa, mutta jospa kuitenkin hetken miettisit mitä vaikutuksia toiminnallasi on. Ilkeilemällä ei koskaan ole saatu mitään hyvää aikaan, eikä minunkin luokittelemiseni spedeksi muuta sitä asiaa miksikään. Noin vihjeenä: hyökkäys on hyvin harvoin paras puolustus.
Herra Manala

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:tässä ajojahdissa
Kyllähän tää totta vieköön vähän sanattomaksi vetää.

Ketäs muita puppetteja mulla on, kuin crowbar, yönmusta ja masa?
prosessi

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
prosessi kirjoitti:tässä ajojahdissa
Kyllähän tää totta vieköön vähän sanattomaksi vetää.

Ketäs muita puppetteja mulla on, kuin crowbar, yönmusta ja masa?
Valitan, crowbaria ja masaa ei lasketa, joudut tyytymään pelkkään yönmustaan. Eikä sekään ole tarpeeksi antaumuksellinen.
masa

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja masa »

prosessi kirjoitti: Öh, masa harrastaa paatoksellista pilleri- ja sairastelupaheksuntaa tasapuolisesti kaikkiin suuntiin, .


LOL. Ai helvetti että sä olet taas kahvilla.


Minua alkoi yksikertaisesti vituttamaan Aarnen jatkuva vähättely ja selittely omista mahdollisista vioistaan. Milloin on rintakehä liian littana, milloin on leuka liian pieni, käsivarret liian heikot, ulkonäkö on vetelä, luonne on kiltti, nokka on tukossa, fiilis on masentunut, ilmassa ön pölyä, duuni on raskasta, ei ole tyttöystävää - ei halua tyttöystävää, koska on niin huono ihmisenä ja kaikkea muuta jota en nyt jaksa muistella.

Jumalauta. Aarne on fiksu, lempeä, empaattinen, kivan näköinen nuorimies, jolla on monien mielestä unelmaduuni, oma hieno kämppä, uusi auto, kaikki lelut viimeisen päälle, oikeasti terveys kondiksessa, massia löytyy, ei ole ylipaino-ongelmia, ei ole rahaongelmia, ei ole ongelmia oikeasti lainkaan, ainoastaan sama vika kuin Gattacalla, eli saatanallinen selitys päällä omista vioista ja vajavaisuuksista ja yritys löytää jatkuvasti uusia vikoja itsestään.

Vituttaahan se nyt ketä tahansa katsoa vierestä, kun kaveri ei näe mitä on saavuttanut ja mitä hänellä jo on.
prosessi

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

masa kirjoitti:Vituttaahan se nyt ketä tahansa katsoa vierestä, kun kaveri ei näe mitä on saavuttanut ja mitä hänellä jo on.
Näkeehän hän mitä on saavuttanut, ei Aarnella sen suhteen ole mitään ongelmaa. Mutta vaikka olisi saavuttanut kuinka paljon, silti välillä voi vituttaa, ja silloin sitä vitutusta saa ihan vapaasti purkaa. Ja Kitinä on oiva kaatopaikka. Eri ihmiset käyttävät Kitinää eri tarkoituksiin, joten heidän koko elämänsä arvioiminen valitun käyttötarkoituksen perusteella on turhan pitkällevietyä.
Vastaa Viestiin