Mitä vedätte suruun?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
NuoriDaavid

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kaikki realiteettivammaiset miestentallojat yhdessä paikassa, nuuh!
Sä kyl tallot naisiakin! Sullon joku tuplavamma.
Manala pistää aina paremmaksi :wink:

Mulla on triplavamma :hep:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tätä ketjua selattuani luulen, ettei vähempi kuin punaviini kylvyssä huiman ja Chapin kanssa riitä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja elco »

Lilo kirjoitti:Tätä ketjua selattuani luulen, ettei vähempi kuin punaviini kylvyssä huiman ja Chapin kanssa riitä.
No ota jallua kylvyssä huiman ja Chapin kanssa?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

elco kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Tätä ketjua selattuani luulen, ettei vähempi kuin punaviini kylvyssä huiman ja Chapin kanssa riitä.
No ota jallua kylvyssä huiman ja Chapin kanssa?
Yhden- vai kolmen tähden?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sanctus

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Lilo kirjoitti:
elco kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Tätä ketjua selattuani luulen, ettei vähempi kuin punaviini kylvyssä huiman ja Chapin kanssa riitä.
No ota jallua kylvyssä huiman ja Chapin kanssa?
Yhden- vai kolmen tähden?
Hah. Amatööri.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

sanctus kirjoitti:



Hah. Amatööri.


:oops:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Herra Manala

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kaikki realiteettivammaiset miestentallojat yhdessä paikassa, nuuh!
Sä kyl tallot naisiakin! Sullon joku tuplavamma.
No kun katseli sunkin tyyliäsi kirjoitella asioita ex-miehestäsi eron hetkellä ja sen jälkeen, niin vähemmästäkin tulee mieleen että onkohan kanaemolla lievästi sanottuna tuplastandardit käytössä. Sinä se olet jatkuvasti täällä nössömiehiäsi juoksemassa puolustamaan, etkä onneksi vaadi siitä palkkioksi kuin täydellisen nöyryytysoikeuden heitä kohtaan. Ei sen tarvitse olla isokaan vika kunhan se on omassa päässä.
Geep

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Geep »

masa kirjoitti:Itse asiassa. Tänään pitäsi viedä taas pari Ikean tuliterää peittoa roskiin tai kierrätykseen. Osoittautuivat sellaisiksi muovimakuupusseiksi hiostavuutensa pulesta, ettei niilläö voi nukkua erkkikään.
Vie Hesyyn ne. Ei ihmiset tartte peittoja, tulee kesä.
masa

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja masa »

Geep kirjoitti:Vie Hesyyn ne.
Mikä se on?
Geep

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Geep »

masa kirjoitti:
Geep kirjoitti:Vie Hesyyn ne.
Mikä se on?
http://www.hesy.fi/tuetoimintaamme.htm
(sivun alalaita; tavaralahjoitukset)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geep kirjoitti:
masa kirjoitti:
Geep kirjoitti:Vie Hesyyn ne.
Mikä se on?
http://www.hesy.fi/tuetoimintaamme.htm
(sivun alalaita; tavaralahjoitukset)
Voi sinnekin viedä, mutta ne vaan homehtuu nyt kesästä. Vie mielummin vaikka espoon eläinsairaalaan tai yliopistolliseen eläinsairaalaan Viikissä, ne menis käyttöön samantien.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geep

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Ai ne ei käytä alusina? Hitto just lähti kaverin mukana säkilliset täältäkin. Pöhkis!
masa

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja masa »

^ taidan pudottaa ne uffin laatikkoon vaan..
prosessi

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kaikki realiteettivammaiset miestentallojat yhdessä paikassa, nuuh!
Sä kyl tallot naisiakin! Sullon joku tuplavamma.
No kun katseli sunkin tyyliäsi kirjoitella asioita ex-miehestäsi eron hetkellä ja sen jälkeen, niin vähemmästäkin tulee mieleen että onkohan kanaemolla lievästi sanottuna tuplastandardit käytössä. Sinä se olet jatkuvasti täällä nössömiehiäsi juoksemassa puolustamaan, etkä onneksi vaadi siitä palkkioksi kuin täydellisen nöyryytysoikeuden heitä kohtaan. Ei sen tarvitse olla isokaan vika kunhan se on omassa päässä.
Pointtereita nöyryytyksiin, kiitos. Mielestäni en moista ole koskaan harrastanut, minulla kun ei ole tarvetta nöyryyttää ihmisiä. Huvittavinta siinä erokeskustelussa olikin se, että itse en edes osallistunut siihen kovinkaan aktiivisesti, ihmettelin vain vierestä miten paljon meitä koskaan tapaamattomat ihmiset katsoivat tietävänsä parisuhteestamme. Elukka on yksi niistä ihmisistä joita minä arvostan kaikkein eniten maailmassa, ja sama päti myös silloin. Jos ihmiset eivät halunneet uskoa sitä, ei ongelma ole minun.
Herra Manala

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:Mielestäni en moista ole koskaan harrastanut, minulla kun ei ole tarvetta nöyryyttää ihmisiä.
Joo, eikä uskovaisilla ole tarvetta tuomita ihmisiä.
prosessi

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mielestäni en moista ole koskaan harrastanut, minulla kun ei ole tarvetta nöyryyttää ihmisiä.
Joo, eikä uskovaisilla ole tarvetta tuomita ihmisiä.
Hassu ajattelutapa, jos luulet voivasi todistaa, ettet ole ollut tarkoituksella ilkeä Aarnea kohtaan, ryhtymällä ilkeäksi minua kohtaan. Jotenkin epäjohdonmukaista.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja aasi »

masa kirjoitti: Vituttaahan se nyt ketä tahansa katsoa vierestä, kun kaveri ei näe mitä on saavuttanut ja mitä hänellä jo on.
Saavuttanut – vai saanut? Hankkinut muiden hakijoiden nokan edestä unelmaduunin, neuvotellut ja vääntänyt itselleen sopivan toimenkuvan ja hyvän liksan?

Mulle on jäänyt vähän sellainen kuva että Aarne on saanut aika paljon ja melko helposti, mutta ilman raudanlujaa varmuutta omasta asemastaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NegaDuck

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

aasi kirjoitti:Mulle on jäänyt vähän sellainen kuva että Aarne on saanut aika paljon ja melko helposti, mutta ilman raudanlujaa varmuutta omasta asemastaan.
Olen toki saanut paljon - mutta en ilman isoa riskiä. Kun tulin tähän duuniin, firma oli aivan alkutekijöissään. Kaikilla meistä oli tietenkin suuret toiveet menestyksestä mutta niinhän kaikilla muillakin yrittäjillä. Olisimme hyvin saattaneet flopata täydellisesti. Mutta onneksi kävi hyvin ja pakerrus kannatti.

Sain duunin toki siksi että kaverit tunsivat minut - mutta en ainoastaan siksi että he tunsivat minut, vaan erityisesti siksi että he tiesivät mitä olin aiemmin tehnyt, ja mitä minä osaan.

En ole kuitenkaan missään vaiheessa joutunut tappelemaan asemastani, tai kapuamaan ylöspäin mitään sosiaalista hierarkiaa.
masa kirjoitti:Vituttaahan se nyt ketä tahansa katsoa vierestä, kun kaveri ei näe mitä on saavuttanut ja mitä hänellä jo on.
Se, etten elvistele jatkuvasti ei tarkoita ettenkö näkisi. Enpä edes usko että tuo on se vitutuksesi/nne todellinen syy.
Yönmustaritari

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Just just. Erittäin vakavasti otettava itse-surunhoitoketju on täynnä jumalauta Ikean kaapinkokoamisohjieta ja urpojen lällätyksiä puolesta ja vastaan sille ja tälle ka lisäksi kaikkea muuta paskaa.

Tämä on surunhoitoa. Perustakaa oma ketju tämmöisille paskatarinoille.
NegaDuck kirjoitti: Se, etten elvistele jatkuvasti ei tarkoita ettenkö näkisi. Enpä edes usko että tuo on se vitutuksesi/nne todellinen syy.
Kuka elvistelee ja millä elvistelee? Erittele ne ensin kypärässäsi ja pane esittelyyn ne sitten jonnekin toisaalle.

Meinasin edellä sanoa, ettei tästä enää puuttu kuin se kun Ankka tulee kehumaan kuinka löysi mistäliebiltemasta sopivan puhaltimen, millä saa puhallettua munansa kuumaksi ja sopivan ruskeaksi suuhun laittoa varten.
Aava

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Yönmustaritari kirjoitti:Just just. Erittäin vakavasti otettava itse-surunhoitoketju on täynnä jumalauta Ikean kaapinkokoamisohjieta ja urpojen lällätyksiä puolesta ja vastaan sille ja tälle ka lisäksi kaikkea muuta paskaa.
Jollekin kai Ikean kaapinkokoaminen on surunhoitoa... :?
No, whatevö...

Jaa-a... aikalailla se mullakin tolle musiikinkuuntelulinjalle menee. Yleensä pistän soimaan jotai rauhoittavaa ja kaunista musiikkia (usein pianomusaa), koska suru on mulle niin todella levoton olotila. Ja sitten usein myös siivoan kämpän... sotkuisuus tekee vielä entistä pahemman ja levottomamman olon; siisti kämppä taas jotenkin rauhoittaa, ja siitä tulee hyvä mieli, että on jaksanut edes sen tehdä. Ja jos vaan mahdollista, hakeudun jonnekin veden ääreen, missä tuulee - eli mielellään meren rannalle ja tuijottelen sinne vähän aikaa.

Joo. Eiköhän se ole kiteytettynä sillei, että kun surettaa, pitää päästä yksin jonnekin, jossa on kaunista kaikilla aisteilla aistittuna. Siitä vaan tulee jotenkin rauhallinen olo :)
NegaDuck

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Yönmustaritari kirjoitti:pane esittelyyn ne sitten jonnekin toisaalle.
Ovat jo.
Avatar
Target Ixtlan
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 25.04.2009 18:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Target Ixtlan »

Kai sitä vetää kaikenlaista suruunsa, vaikka oikeasti mikään muu ei auta niin paljon kuin ajan kuluminen
Yönmustaritari

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Vaola kirjoitti:
Target Ixtlan kirjoitti:vaikka oikeasti mikään muu ei auta niin paljon kuin ajan kuluminen
Niin on kai saattanut käydä tässäkin tapauksessa. Onhan ketjun avauksesta "vasta" noin 2,5 vuotta. :o
Njoo niiku tuossa ajassa allekirjoittanut unohtaa jo nimensäkin. Ootte molemmat noressa!1
elco

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja elco »

Yönmustaritari kirjoitti: Njoo niiku tuossa ajassa allekirjoittanut unohtaa jo nimensäkin. Ootte molemmat noressa!1
Lue, homo, tämän ketjun kirjoituksesi läpi!
Vastaa Viestiin