Cecciviicco!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Ps. Soot WANHA!
No ettenkö mä sitä tietäisi :D

Oot vissiin kuullut nämä 1960-luvulla syntyneiden "oi uittu, miten ennen oli kaikki kovempaa" -tarinat ennenkin?
BettyB.

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:Oot vissiin kuullut nämä 1960-luvulla syntyneiden "oi uittu, miten ennen oli kaikki kovempaa" -tarinat ennenkin?
Sisko ja veli samalta vuosikymmeneltä, enkä mä nyt itsekään niin kaukaa liippaa... ;)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Killkill-setä hyvä, kaikki vauvat nukkuu aluksi pahvilaatikossa. Se on nääs se äitiyspakkaus. Siinä tulee patja mukana. Vauvalla ois vissiin aika shokki jossain isossa sängyssä joutua pyörimään ku tottunu kuitenkin kohtuu ahtaaseen yksiöön siihen mennessä. I think.
Geep

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Geep »

irmelianneli kirjoitti:Killkill-setä hyvä, kaikki vauvat nukkuu aluksi pahvilaatikossa. Se on nääs se äitiyspakkaus. Siinä tulee patja mukana. Vauvalla ois vissiin aika shokki jossain isossa sängyssä joutua pyörimään ku tottunu kuitenkin kohtuu ahtaaseen yksiöön siihen mennessä. I think.
Höpöhöpöä, meillä pahvilaatikot lens suoraan varastoon, eihän ne sovi niin ku mitenkään muuhun sisustukseen. ;)
Monen muun tavoin pinniksessä ollukin sit sellaset pehmustetut lisätuet ihan vaavva-ajan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meillä tuo äitiyspakkaus on sisustettu valmiiksi, tosin sijaitsee pinniksessä itsessään :) ÄIti lupasi ommella reuna"verhot" ettei näytä pelkästään pahvilaatikolta.

Stardust (Tähtisumua) katsottu; olipas kiva leffa! Enkä syönyt edes irtokarkkeja ;)

Huomenna Espoon puolelle shoppailemaan äidin ja siskontytön kanssa.. Pitää jossain välissä äidin pääkin värjätä, toivottavasti ei tule katastrofia :shock:

Keanu Reeves on kyllä 15 vuotta sit ollu aika toope.. "Dude"- roolista näkyy hyvä esimerkki Canal+:lla tällä hetkellä :D
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Joo, määki leikin käpylehmillä, pylly pyyhittiin vaahteranlehtiin, kouluun oli kakskytäkilsaa ja se taitettiin joko kävellen tai hiihtäen. Pakkasraja oli -30 ja liikkatunneilla pelattiin vaan pesäpalloa.
Olen sinua nuorempi ja kuitenkin kakarana elämäni oli tuollaista.
Pah, stadilaista laiskuutta.
NegaDuck

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

1108 kirjoitti:EDIT: Lasken CC:n kokolailla PAIN:n kanssa samaa laatikkoon:
Hyvän kuuloista, täytyypä tsekata tuokin. Tosin tuo kuulostaa metallimmalta kuin Combichrist, eli laskisin sen samaan laatikkoon kuin Kovenant. Tai tässä ketjussa mainituista KMFDM.
BettyB.

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:Olen sinua nuorempi ja kuitenkin kakarana elämäni oli tuollaista.
Pah, stadilaista laiskuutta.
Pssst, en oo Stadilainen, en oo koskaan ollut.

Ja toisekseen, tollastahan se oli. Tosin, ei mulla ollu kouluun ku neljä kilsaa ja kyl meillä vessapaperiakin oli. Nii ja kyl me liikkatunnilla suunnistettiinkin!
1108

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NegaDuck kirjoitti:Hyvän kuuloista, täytyypä tsekata tuokin. Tosin tuo kuulostaa metallimmalta kuin Combichrist, eli laskisin sen samaan laatikkoon kuin Kovenant. Tai tässä ketjussa mainituista KMFDM.
Suosittelen! Tosin itseeni uppoaa ainoastaan kaksi uusinta levyä eli:

# Dancing with the Dead (2005)
# Psalms of Extinction (2007)

Ja toimi muuten Sauna Open Airissa erittäin hyvin aikoinaan.
1108

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Ja toisekseen, tollastahan se oli. Tosin, ei mulla ollu kouluun ku neljä kilsaa ja kyl meillä vessapaperiakin oli. Nii ja kyl me liikkatunnilla suunnistettiinkin!
No joo... Mulla oli 2km kouluun mutta kautta teutauksen se matka hiihdettiin talvisin kouluun, ja oli meilläkin vessassa paperi, mutta liikkatunneilla joko pelattiin pesäpalloa tai jalkapalloa.

EDIT: Ja mie lasken stadilaiseksi kaikki mikä on Kehä III:n urporajan sisäpuolella. Mutta mie olenkin hevari ja entinen pitkätukka joten juttujani ei voi ottaa todesta.
BettyB.

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

1108 kirjoitti:EDIT: Ja mie lasken stadilaiseksi kaikki mikä on Kehä III:n urporajan sisäpuolella. Mutta mie olenkin hevari ja entinen pitkätukka joten juttujani ei voi ottaa todesta.
Oonki ulkopuolella, lälläslää! Ja elämäni ensimmäiset liki 19 vuotta asuin n. 100km päässä siitä kehästä.

Mut nyt oon SHOKISSA! Pakko ehkä vaihtaa nimimerkkiä.

http://bettybeauty.com/fun.html
NegaDuck

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

1108 kirjoitti:# Dancing with the Dead (2005)
# Psalms of Extinction (2007)
Ostoslistalla ovat. Jossain vaiheessa teen cdoniin ison tilauksen. :)
NuoriDaavid

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
1108 kirjoitti:EDIT: Ja mie lasken stadilaiseksi kaikki mikä on Kehä III:n urporajan sisäpuolella. Mutta mie olenkin hevari ja entinen pitkätukka joten juttujani ei voi ottaa todesta.
Oonki ulkopuolella, lälläslää! Ja elämäni ensimmäiset liki 19 vuotta asuin n. 100km päässä siitä kehästä.
Muistin oikein :), Betty on Suomen Chigagosta, mutta muistanko oikein, että kutsuit sitä Suomen Seatleksi (miksi?)
BettyB.

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Muistin oikein :), Betty on Suomen Chigagosta, mutta muistanko oikein, että kutsuit sitä Suomen Seatleksi (miksi?)
Ehkä sulla vaan menee jutut ristiin, oon nimittäin asunut myös Seattlessa.
NuoriDaavid

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Muistin oikein :), Betty on Suomen Chigagosta, mutta muistanko oikein, että kutsuit sitä Suomen Seatleksi (miksi?)
Ehkä sulla vaan menee jutut ristiin, oon nimittäin asunut myös Seattlessa.
Sen mä muistan kyllä ;) mutta samassa keskustelussa joku toi esiin käsitteen Suomen Seatle, en kyllä tiedä mikä paikka se olisi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Muistin oikein :), Betty on Suomen Chigagosta, mutta muistanko oikein, että kutsuit sitä Suomen Seatleksi (miksi?)
Ehkä sulla vaan menee jutut ristiin, oon nimittäin asunut myös Seattlessa.
Ei saa morkata ND erehtymätöntä muistia, tekee huomenna vielä väärän diagnoosin ulkomuistista! Toisaalta vaikka potilas kuolisi, kyllä toiset lääkärit pelastaisivat, Ei susi sutta syö! :wink: Hoitovirhe? :shock: Miitä ne on? :lol:

Chigago sijaitseen suurten järvien randamil tosin niin Milwaukeekin, minkä järven rannalla?? Lahti Vesijärven, joka onkin tosi pönttö nimi järvelle! Sillä mm. lähimmät ammoniakki ja metaanijärvet sijaitsevat Titanilla? En edes pyydä ymmärtämään, tämä vaan on niin hauskaa..
Viimeksi muokannut Niba, 24.04.2008 0:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Mida »

Ja meijän vauvaahan ei äitin läheisyydestä yöllä eristetä. Sällihän tosiaan just 9kk ollu pienessä tilassa ja joka puolella ollu äiti. Tottakai yöt sujuvat syntymän jälkeen sitten äitin kainalossa. Siinä ihan ruokintapisteen vieressä. Varmaan käy taas kerran jos toisenkin niin, että äiskä nukkuu ja laps syö samaan aikaan. Äitiyspakkauslaatikko suorittaa meillä tällä hetkellä synnytystarvikkeiden (pyyheitä, kosteussuojia, kaurapussi, siteitä jne..) säilöntäpisteen virkaa ja esikoinen nukkuu pinniksessään, joka on kiinni aikuisten sängyssä. Raukka joutu kaltereitten taa ku rupes olee nii iso ja levoton nukkuja, että äitinsä alko ihan tosissaan pelkäämään hampaittensa puolesta (aikanaan katkastut ja kalliisti korjaillut etuhampaat, jotka pidetään visusti niin turvassa ku ne vaan voi olla, hammaslääkärin vastaanotto on paha paikka.)

Syntys ny vaa. Yksiöstään tila loppuu.
Herra Manala

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Jos Combichrist uppoaa niin mites sitten Suicide Commando?
1108

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Jos Combichrist uppoaa niin mites sitten Suicide Commando?
Tai Spetsnaz?
1108

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja nyt jäin nysvöttään musan parissa, pakko sanoa että tämä on ehken munakkain video for eva niiQ:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=vtNnkeGtEnM[/youtube]

Luulis Bettyn Byllyn heiluvan tämän parissa vaikka vanhaa musaa onkin.
killkill

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja killkill »

irmelianneli kirjoitti:Killkill-setä hyvä, kaikki vauvat nukkuu aluksi pahvilaatikossa. Se on nääs se äitiyspakkaus. Siinä tulee patja mukana. Vauvalla ois vissiin aika shokki jossain isossa sängyssä joutua pyörimään ku tottunu kuitenkin kohtuu ahtaaseen yksiöön siihen mennessä. I think.
No siinä tapauksessa mun pahvilaatikko oli karumpi ja patja huonompi kuin näillä nykyajan kakaroilla. Nii!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Elppis kirjoitti:Meillä tuo äitiyspakkaus on sisustettu valmiiksi, tosin sijaitsee pinniksessä itsessään :) ÄIti lupasi ommella reuna"verhot" ettei näytä pelkästään pahvilaatikolta.
Joo siis, niin on meidänkin käsityöihmeäippä ommellu hienot päälliset kummankin meijän lootiin. Ne oli hienot ensisängyt! Ite oon neula keskellä kämmentä -tapaus, ett joko joku muu tekee rimpsut tai sitte joutuu (mahdollinen) toukka ostosänkyyn raukka joskus sitte.
Vastaa Viestiin