Rannekellot

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
masa

Re: Rannekellot

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti: Nykyään ranteessa on T4, jos siinä jotain on. Se ei herätä koskaan kysymyksiä.
Mikä se on? Volvo vai natsien kaasu?

Mulla ei ole ollut kelloa 10 vuoteen, enkä enää sellaista osaisi edes käyttää.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rannekellot

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ällöttävänä yksityiskohtana voin kertoa, että minulla on rannekello, jonka riisun kädestä kolmisen kertaa viikossa pestäkseni hiukset, uidakseni tai saunoakseni. Muulloin kello on aina kädessä, aina.
Tix

Re: Rannekellot

Viesti Kirjoittaja Tix »

masa kirjoitti:
Tix kirjoitti: Nykyään ranteessa on T4, jos siinä jotain on. Se ei herätä koskaan kysymyksiä.
Mikä se on? Volvo vai natsien kaasu?

Mulla ei ole ollut kelloa 10 vuoteen, enkä enää sellaista osaisi edes käyttää.
Zykl.. zykemittari. Mostly. Kyl se kellostakin käy. Mutta eipä tule juuri pidettyä jos ei ole lenkille menossa.
Aito_Johanna

Re: Rannekellot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

milli kirjoitti:Kuva
About tällaiseen olen ollut itse erittäin tyytyväinen. Ranne tuntuu niin orvolta ilman. Ikää kellolla on kymmenen vuotta, kerran on pitänyt käydä huoltamassa.
Oma kello poikkeaa sen verran kuvasta, että numerot omassa eivät ole roomalaisia ja tausta on shampanjanvärinen.
Mulla on melkein samanlainen!
Käytän sitä lähinnä töissä, siellä on kätevämpi katsoa aika rannekellosta kuin kännykästä. Muulloin en juuri käytä, kellosta tulee mulle työ-, ei biletysfiilis.
Herra Manala

Re: Rannekellot

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aito_Johanna kirjoitti:Käytän sitä lähinnä töissä, siellä on kätevämpi katsoa aika rannekellosta kuin kännykästä. Muulloin en juuri käytä, kellosta tulee mulle työ-, ei biletysfiilis.
Kädessä killuvasta kellosta tulee sulle fiilis? Aika herkässä on.
Aito_Johanna

Re: Rannekellot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Herra Manala kirjoitti: Kädessä killuvasta kellosta tulee sulle fiilis? Aika herkässä on.
Lainasin sinun omia sanojasi, pönttöpää!

Herra Manala kirjoitti:En käytä rannekelloa kovinkaan hirveästi kännykän näyttäessä aikaa arkiaskareissa, mutta jotenkin on sellainen fiilis että radalle ja ravintolaan lähtiessä sellaisen pitäisi killua käsivarressa.
Herra Manala

Re: Rannekellot

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Kädessä killuvasta kellosta tulee sulle fiilis? Aika herkässä on.
Lainasin sinun omia sanojasi, pönttöpää!

Herra Manala kirjoitti:En käytä rannekelloa kovinkaan hirveästi kännykän näyttäessä aikaa arkiaskareissa, mutta jotenkin on sellainen fiilis että radalle ja ravintolaan lähtiessä sellaisen pitäisi killua käsivarressa.
Se on ite joka toista haukkuu! Mun mielestä se on nyt kuitenkin vähän eri asia jos pukeutuessa tulee sellainen fiilis että tähän tilaisuuteen/asukokonaisuuteen kuuluu esimerkiksi rannekello tai krakaneula kuin että käteenlaitettu kello antaisi fiiliksen mennä töihin tai yökerhoon. :D
Aito_Johanna

Re: Rannekellot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Herra Manala kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Kädessä killuvasta kellosta tulee sulle fiilis? Aika herkässä on.
Lainasin sinun omia sanojasi, pönttöpää!

Herra Manala kirjoitti:En käytä rannekelloa kovinkaan hirveästi kännykän näyttäessä aikaa arkiaskareissa, mutta jotenkin on sellainen fiilis että radalle ja ravintolaan lähtiessä sellaisen pitäisi killua käsivarressa.
Se on ite joka toista haukkuu! Mun mielestä se on nyt kuitenkin vähän eri asia jos pukeutuessa tulee sellainen fiilis että tähän tilaisuuteen/asukokonaisuuteen kuuluu esimerkiksi rannekello tai krakaneula kuin että käteenlaitettu kello antaisi fiiliksen mennä töihin tai yökerhoon. :D
No okei et oo pönttöpää ja korjaan: mulla on töihin pukeutuessa sellainen FIILIS että tähän asukokonaisuuteen kuuluu kello, kun taas ravintolaan pukeutuessa FIILISTÄ ei ole vaan tuntuu päinvastoin siltä, että se kello kuuluu työpaikalle, kun siellähän sen katsominen on tärkeää kun taas vapaalla ajankululla ei niinkään ole väliä. Onx nyt hyvä?
Herra Manala

Re: Rannekellot

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Aito_Johanna kirjoitti:Onx nyt hyvä?
Paree.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Rannekellot

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Polarin RS400 toimii. On mulla täyskultainen omega jossain, mutta ei sitä viitsi pitää.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin