Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jee jee, juhannusmökki varmistui :]
NuoriDaavid

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:GTA IV
"PS3-versiota on varattu 30 000 kappaletta ja Xbox 360 -versiota 20 000, minkä Lehmuskoski arvioi vastaavan konsoleiden markkinaosuuksia Suomessa."

Eiks aika moni ollu vielä kuukaus-pari sitte sitä mieltä että Xbox 360 jyrää PS3:n totaalisesti?
Mä olen ainakin puhut maailman markkinaosuuksista.

http://vgchartz.com/hwcomps.php?cons1=W ... 8&weekly=1

Nuo globaalit markkinaosuudet ovat viimeaikoina hyvin hitaasti lähentyneet toisiaan.
Suomen markkinaosuuksista ei ole minulla tietoa.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 29.04.2008 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Niba kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Tällä palstalla on nyt NIIIIIN havaittavissa, kevääseen toki sopivaa, pariutumista.
Jänökin erosi hengestään? Kyllä pariutumisen on täytynyt tapahtua ennen auton alle jäämistä.
PÖLJÄ!
Niin jos se olikin pupunaaras niin jäi sitten jälkikasvusaamatta? Miten se aina on niin että eläimet kun tekee kikkoja tulee pukku pupusia, ihmisellä on vaan menny sitten niiin lääketieteksi että!

P.S. Mä en edelleenkään huomaa mitää parinmuodostusta... 8)
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:Tällä palstalla on nyt NIIIIIN havaittavissa, kevääseen toki sopivaa, pariutumista.
Selvennys, olkaa hyvä. Viestisi näyttää herättäneen hämmennystä ainakin muutamassa palstavakkarissa.
1108

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nuuh! Hyppysissä AutoCAD 2009, taitaakin loppupäivä kulua uusien ominaisuuksien parissa ihmetellessä.
NuoriDaavid

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Tällä palstalla on nyt NIIIIIN havaittavissa, kevääseen toki sopivaa, pariutumista.
Selvennys, olkaa hyvä. Viestisi näyttää herättäneen hämmennystä ainakin muutamassa palstavakkarissa.
:vihelt:
NuoriDaavid

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En ottanut laskua potilaalta. Oli niin pienen pieni juttu.

Dear Eki, mitä mä teen?
1108

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Oho, päivän uutispommi olikin että Duke Nukem Forever meinataan ihan oikeasti julkaista.
Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää.
BettyB.

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NegaDuck kirjoitti:Selvennys, olkaa hyvä. Viestisi näyttää herättäneen hämmennystä ainakin muutamassa palstavakkarissa.
Palstavakkarit ottaa vaan silmät kauniisiin käsiinsä ja katsoo tarkemmin, rakkauden vaaleanpunaisten silmälasien läpi.

Ja ei, en tarkoita nyt minua ja Davea, sehän olisi ilmiselvää!
BettyB.

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:En ottanut laskua potilaalta. Oli niin pienen pieni juttu.
Olet erikoistunut andrologiaan?

*hihittää*

Mä kävin kans yksityisellä pikaisessa luomenpoistossa, jopa vielä ilman ajanavarausta ovesta sisään marssien, ja kas, luomi poistui veloituksetta.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti: Palstavakkarit ottaa vaan silmät kauniisiin käsiinsä ja katsoo tarkemmin, rakkauden vaaleanpunaisten silmälasien läpi.
Noni, nyt alko jo melkein häiritsee. Kerro nyt ees viihdearvon takia, että mitä ketjua pitää lueskella että selviää se rakastelun vaaleanpuna, vai mikä se nyt oli?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

sipsi kirjoitti:Noni, nyt alko jo melkein häiritsee. Kerro nyt ees viihdearvon takia, että mitä ketjua pitää lueskella että selviää se rakastelun vaaleanpuna, vai mikä se nyt oli?
:gee:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Musta tuntuu että Bettyllä on nyt ihan omat ekstrapunaiset lasit käytössä.

Tai sit oon norannu "riittävästi".
Tasan ei mene muumit kanootissa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti: :gee:
Onko siis kyse tyttörakkaudesta? Cool!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
1108

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ööö... Siis minkä mä asensin koneeseeni??
Mua sitten korpeaa nyt ja pahasti, juurikun olin oppinut AutoCAD 2008 muuttuneen ulkoasun ja vaihtuneet näppäinkomennot niin eikö jumalauta paletti ole pistetty 2009 versiossa kokonaan sekaisin? NO ON!
Mie en ymmärrä, jos joku toimii ja on hyvä niin miksi sitä pitää muuttaa???

Nyt korpeaa, taidan mennä kaljakauppaan.

EDIT: Ja voi ristus mitkä minimi vaatimukset koneelta:

Microsoft Windows Vista tai 3D mallinnus:

* Intel Pentium 4 prosessori tai AMD Athlon, 3.0 GHz tai parempi
* tai Intel tai AMD Dual Core prosessori, 2.0 GHz tai parempi
* 2 GB RAM tai enemmän
* 2 GB vapaata tilaa, ei sisällä asennusta
* 1,280 x 1,024 32-bit värit, näytönohjain (true color) 128 MB tai enemmän, OpenGL®, tai Direct3D® yhteensopiva. Windows Vistalle, Direct3D yhteensopiva näytönohjain 128 MBtai enemmän on vaadittu.
Viimeksi muokannut 1108, 29.04.2008 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:En ottanut laskua potilaalta. Oli niin pienen pieni juttu.

Dear Eki, mitä mä teen?
Vetoa keväthämmennykseen. Minulla kävi samalla kurin autonkorjaamossa. Mietin hetken, että onko nyt aprillipäivä kun menin hakemaan autoa pikkuvian korjaamisesta ja heppu totesi ykskantaan, että ei tästä sinulle mitään kustannuksia tule, oli niin pieni homma. Ja sitten vielä moittivat VAG-konsernin merkkikorjaamoja.
Vihtahousu

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Saatanan vitut, tiettyhän sitä 87s voittaa mun 9Koffarin, kun 45:stä pelaajasta oli 3 jäljellä... Noh, tuli tässä parin päivän aikana sentään tuplattua jo pahasti kuivahtanut rolli.
Herra Manala

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tix kirjoitti:Vetoa keväthämmennykseen. Minulla kävi samalla kurin autonkorjaamossa. Mietin hetken, että onko nyt aprillipäivä kun menin hakemaan autoa pikkuvian korjaamisesta ja heppu totesi ykskantaan, että ei tästä sinulle mitään kustannuksia tule, oli niin pieni homma. Ja sitten vielä moittivat VAG-konsernin merkkikorjaamoja.
Kuvittelin että ostit kauppauuden auton alle puoli vuotta sitten. Sellaisen kuvan ainakin annoit. Eiköstotas viat korjata uusista autoista noin niinkuin ihan automaattisesti takuuaikana veloituksetta? Näin ainakin minun uusissa autoissani.
prosessi

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

sipsi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Palstavakkarit ottaa vaan silmät kauniisiin käsiinsä ja katsoo tarkemmin, rakkauden vaaleanpunaisten silmälasien läpi.
Noni, nyt alko jo melkein häiritsee. Kerro nyt ees viihdearvon takia, että mitä ketjua pitää lueskella että selviää se rakastelun vaaleanpuna, vai mikä se nyt oli?
No mä ja Manala tietty! Tapellaan siitä, että saako toisen exiä ja miespuolisia ystäviä haukkua vapaasti, ja saako niitä toisaalta puolustaa. Ilmiselvää rakkautta! Vadim vois kyllä tulla takaisin, jotenkin siitä tykkääminen oli niinku helpompaa.
Bliss

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Selvennys, olkaa hyvä. Viestisi näyttää herättäneen hämmennystä ainakin muutamassa palstavakkarissa.
Palstavakkarit ottaa vaan silmät kauniisiin käsiinsä ja katsoo tarkemmin, rakkauden vaaleanpunaisten silmälasien läpi.
Tää vaatii kans selvennystä. Ketä saa tarkkailla? :P
1108

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olipas tämä hauska yllätys: http://www.trackmania.com/en/index.php? ... info&id=18

Ihan ok peli, innostuin nettipelistä.
Herra Manala

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

prosessi kirjoitti:No mä ja Manala tietty!
Eikö tää sun ketjusta toiseen siirtyvä ajojahti lopu koskaan?
Herra Manala

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Selvennys, olkaa hyvä. Viestisi näyttää herättäneen hämmennystä ainakin muutamassa palstavakkarissa.
Palstavakkarit ottaa vaan silmät kauniisiin käsiinsä ja katsoo tarkemmin, rakkauden vaaleanpunaisten silmälasien läpi.
Tää vaatii kans selvennystä. Ketä saa tarkkailla? :P
Betty on vaan pimahtanut taas. Kukaan muu ei näe eikä tajua mitään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tämä on ainakin ihan loov. Halailen pönttöä, puhun sille rakkauden sanoja norjaksi ja annan kaikkeni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Miten mennään bussilla taas! Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Eikö tää sun ketjusta toiseen siirtyvä ajojahti lopu koskaan?
Mulla on ratkaisu:

-Käy paneen sitä (suosittelen paperipussia päähän ja vilkasta mielikuvitusta)
-Älä käytä kortonkia ja laukea sisälle
-Odota zillaillen että se äpäröi
-Saat ikuisen rauhan
Vastaa Viestiin