Keksiviikko (vappuaatto!)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:
killkill kirjoitti:Osaat muuten googlettaa itsekin, neitiseni ;)
Why bother, kun täällä on tollasia ihania, karismaattisia/komeita/dynaamisia/seksikkäitä herrasmiehiä auttamassa :]
Hei mä löysin mun pinkit lasit, jei! :D
BettyB.

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

pikkuego kirjoitti:Hei mä löysin mun pinkit lasit, jei! :D
:pics:
killkill

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Why bother, kun täällä on tollasia lessukoita, nyhveröitä/tietokoneen ääressä 24/7 -jumittavia/hieltä haisevia "herras"miehiä auttamassa :]
Korjasin vähän :D

Rullaluistelukauden aloituksella ollut tänä(kin) vuonna yllättäviä sivuvaikutuksia. Kun on käynyt parina päivänä vetämässä kevyitä kolmen vartin lenkkejä, verenkierto lantion alueella tuntuu selvästi tehostuneen. Näkyvästi jopa :oops:
Viimeksi muokannut killkill, 30.04.2008 12:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Why bother, kun täällä on tollasia lessukoita, nyhveröitä/tietokoneen ääressä 24/7 -jumittavia/hieltä haisevia "herras"miehiä auttamassa :]
Korjasin vähän :D
Hei ootte virtuaalisia, saan kuvitella teidät vaikka Brad Pitteiks jos haluun!
killkill

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:saan kuvitella teidät vaikka Brad Pitteiks jos haluun!
Pittin Braddi ei kyl laittais tikkua ristiin, vaikka tuollaisia pyyntöjä satelis kuinka. Ei sen tartte.
NuoriDaavid

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Tartteis tehdä uudet Wappuaiheiset etiketit neljään 0,5l oluttölkkiin. Ideoita?
.
Kuva
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:Hei mä löysin mun pinkit lasit, jei! :D
:pics:
kun BettyB. tuossa eilisen mittaan kirjoitti:Palstavakkarit ottaa vaan silmät kauniisiin käsiinsä ja katsoo tarkemmin, rakkauden vaaleanpunaisten silmälasien läpi.
Nih :dream:
milli

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja milli »

Enää tunti, enää tunti, enää tunti, enää tunti, enää tunti, enää tunti, enää tunti, enää tunti, enää tunti, enää tunti, enää tunti, enää tunti, enää tunti, enää tunti *sekoaa*
Enää tunti töitä ja sit wiiiiiiiihuuuuuuuuuuu!

Mä en muista milloin viimeksi olisin ollut näin innoissani vapusta =)
NegaDuck

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mä en oo edes varma kauanko mun pitäis istua täällä ollakseni hyvä työntekijä. Nakkilista on tyhjä.
Vihtahousu

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

No drink, no honey.. vain vatsakipuja ja vähän riitelyä. Aika hieno vappu tiedossa, vahvempaa särkylääkettäkään ei saa vetää jos lähtee auton rattiin. Erittäin ehanaa. Paskin vappu pitkään aikaan tiedossa. (paitsi jos Pool voittaa illalla)
BettyB.

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

pikkuego kirjoitti:Nih :dream:
Kulta! :h:
Stinky

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Laitettiin tossa iskän kanssa meiliä. Hitto ku rupeskin itkettää. On se vaan niin mahtavaa että mä sain sen takasin ♥
Äh, taidan olla jotenkin herkillä taas tänään kun duunikamun lähtökin meinas saada palan kurkkuun ja tipan linssiin. Ja se lähti vaan lomalle.
Jos mulle järkätään/järkkään ite joskus läksiäiset, ni mä varmaan poraan silmät päästäni...
NuoriDaavid

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:Mä en oo edes varma kauanko mun pitäis istua täällä ollakseni hyvä työntekijä. Nakkilista on tyhjä.
Jaksatko kertoa aikasi kuluksi tietokonepelien tekemisestä.

Kun luin artikkelin http://en.wikipedia.org/wiki/Game_engine niin siitä saa helposti kuvan, että pelintekijöiden ei tarvitse välttämättä osata koodata? Mites teillä? Missä firmassa muuten oot töissä, vai etkö halua kertoa?
NegaDuck

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

No, meillä on tehty tälle pelille ihan oma pelimoottori talon sisällä (eli kyllä täällä osataan koodata), mutta siihen on mennyt paljon aikaa, rahaa ja Batterya. On periaatteessa riskittömämpää tehdä peli jonkun muun kehittämällä pelimoottorilla (esim. Unreal Engine), jos peli vain taipuu moottorin puitteisiin.

Jätän nyt kuitenkin kertomatta missä firmassa olen töissä, vaikka osa täällä sen jo tietääkin.
NuoriDaavid

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NegaDuck kirjoitti:No, meillä on tehty tälle pelille ihan oma pelimoottori talon sisällä (eli kyllä täällä osataan koodata), mutta siihen on mennyt paljon aikaa, rahaa ja Batterya. On periaatteessa riskittömämpää tehdä peli jonkun muun kehittämällä pelimoottorilla (esim. Unreal Engine), jos peli vain taipuu moottorin puitteisiin.

Jätän nyt kuitenkin kertomatta missä firmassa olen töissä, vaikka osa täällä sen jo tietääkin.
Tymiä kysymyksiä:
-Miksi tehdä oma pelimoottori, jos kaupan hyllyltä löytyy valmiina?
-Meinaatteko sitten lisensioida moottoria eteenpäin?
BettyB.

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Usko pois, kyllä täältä löytyy ainakin yks henkilö joka palaa halusta möläyttää. Ai mutta sun duunis taitaa olla tarpeeks mediaseksikäs, että ehkä ei sittenkään...
NegaDuck

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

NuoriDaavid kirjoitti:-Miksi tehdä oma pelimoottori, jos kaupan hyllyltä löytyy valmiina?
Tutkimme muutamaa pelimoottoria, mutta totesimme että oma teknologia sallii paremmat puitteet pelillemme, emmekä ole riippuvaisia ulkoisen tahon tuesta ja päivityksistä.
-Meinaatteko sitten lisensioida moottoria eteenpäin?
Varsinainen lisensointi vaatisi myös sitä että annamme teknistä tukea tahoille joille moottori on lisensoitu, johon meillä ei valitettavasti ole aikaa ja paukkuja. Sanottakoon että emme kuitenkaan pidä silmiä kiinni asian suhteen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Iloista vappua kaikille! Itsehän päivystään duunissa viiteen.. :twisted:
Ei mul tosin oo mikään kiire minnekään, paitsi kauppaan...on vaan ihan sairaan kypsää istua tyhjässä toimistossa tekemättä yhtikäs mitään.
Ja edelleenkin, missä ne kaikki hyvät vappubilehutsut, eiku kutsut, vieläkin viipyy?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
1108

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ostin sitten pihvejä, painoa kappaleella noin 892g. :D On ihanata olla lihansyöjä.
Ja oli ylläri pylläri että Prismassa oli kohtuuvähäsen porukkaa, odotin ostoshelvettiä mutta ei sitä tullutkaan.
NegaDuck

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

1108 kirjoitti:Ja oli ylläri pylläri että Prismassa oli kohtuuvähäsen porukkaa, odotin ostoshelvettiä mutta ei sitä tullutkaan.
Ei varmaan ihan vielä tähän aikaan. Firmoissahan on yleensä pakkomielteenä että hommien on oltava valmiita ennen lomaa, vaikka niitä ei tarvitse loman aikana kukaan. Eli viimeinen päivä ennen lomaa venähtää usein pitkäksi...
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:...
Missä muuten oot töissä, vai etkö halua kertoa?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:Ei varmaan ihan vielä tähän aikaan. Firmoissahan on yleensä pakkomielteenä että hommien on oltava valmiita ennen lomaa, vaikka niitä ei tarvitse loman aikana kukaan.
Ne hemmetin boonukset kun ottavat takkiinsa myös lomapäivien aikana...
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:...
Missä muuten oot töissä, vai etkö halua kertoa?
En halua kertoa.
killkill

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:Ostin sitten pihvejä, painoa kappaleella noin 892g. :D On ihanata olla lihansyöjä..
On toki, erityisesti jos pitää naudan sisäfileestä, 45 e per kilo.
On tuo lihan hinta noussut aivat helvetisti. Muutama vuosi takaperin ostin tutulta kokilta valmiiksi marinoituja ja nuijittuja 200 g sisäläskejä 13 e / kilo. Eli hinta vaatimattomasti kolminkertaistunut reilusti alle 10 vuodessa.
NeitiNegatiivi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 196
Liittynyt: 19.02.2008 0:15
Paikkakunta: Varsinainen Suomi

Re: Keksiviikko (vappuaatto!)

Viesti Kirjoittaja NeitiNegatiivi »

Illan suunnitelmat on mennä syömään lapsen ja parin sukulaisen kanssa. Ajatus oli, että en lähde viihteelle, kun vappuna on liikaa ihmisiä liikkeellä ja liian humalassa... Mutta miten tuo aurinko saakin hormonit hyrräämään ja menojalan vipattamaan? Mutta yritän pitäytyä alkuperäisessä suunnitelmassa ja olla tänään(kin) pullantuoksuinen äiti.
Vastaa Viestiin