Oikeasti on jo Torstai Vapunpäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Re: Oikeasti on jo Torstai Vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mun vappudokaussaldoni on yksi siideri eilen, ja yksi siideri tänään, siinä se.

Improvisoin vähän niiden sienien täytemössöä. Sekoitin siis sienten jalat, Philadelphiaa ja Koskenlaskijaa (+ herbamare, sinappi, valkosipulijauhe) mössöksi, mutta siitä tuli liian velttoa ja se olisi grillatessa valunut yli. Päätin suurustaa sitä .... pellavarouheella. Aika epäpyhää, mutta toisaalta se mukavasti tasoittaa pekonien rasvaisuutta. Ei tullut yhtään niin raskas olo niitä syödessä kuin aikaisemmin. Kannattaa testata toistekin.

Bileiden vetonaulana oli Rock Band -peli (PS3, 2 kitaraa, rummut ja mikki). En pelannut itse, mutta oli hauska katsella ja kuunnella.
Vihtahousu

Re: Oikeasti on jo Torstai Vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Päätin vetästä 180 pelaajan sittarin pitkästä aikaa, toimii hyvin mittarina taidoille. Eli pelaan pokkaa, kuuntelen Klamydiaa ja juon vissyä... tiedä sitten meneekö mulla hyvin :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oikeasti on jo Torstai Vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ihan sairaan väsynyt! Hirveä sotku asunnossa, kaikkea mahdollista ja mahdotonta on tullut syötyä - makkara on hyvää! Vihtikselle ollos hyvät, kiva kun jaksoit vääntäytyä paikalle :)

Hoitokoirakin tuli kaiken tän sotkun keskelle pariksi päiväksi.. Huomenna aamusta vesijumppa klo 7.30, sen jälkeen kotiin siivoamaan kun mies on aamuvuorossa... vaikka kovin se yrittää pistää mua lepäämään..

Nenä ja rinta tulipunaiset, kait mä lähden rasvailun merkeissä nukkumaan!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Oikeasti on jo Torstai Vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vihtahousu kirjoitti:Päätin vetästä 180 pelaajan sittarin pitkästä aikaa, toimii hyvin mittarina taidoille.
Ei riittänyt taidot:

PokerStars Game #17133233752: Tournament #86802252, $4.00+$0.40 Hold'em No Limit - Level XV (1500/3000) - 2008/05/01 - 19:17:46 (ET)Table '86802252 7' 9-max Seat #9 is the button
Seat 4: Dumari (89866 in chips)
Seat 5: tinodawg (31812 in chips)
Seat 9: skkills (148322 in chips)
Dumari: posts the ante 300
tinodawg: posts the ante 300
skkills: posts the ante 300
Dumari: posts small blind 1500
tinodawg: posts big blind 3000
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Dumari [Qd Qs]
skkills: raises 5252 to 8252
Dumari: raises 12748 to 21000
tinodawg: folds
skkills: raises 93000 to 114000
Dumari: calls 68566 and is all-in
*** FLOP *** [3h 6d Th]
Dumari said, "lol"
*** TURN *** [3h 6d Th] [7s]
Dumari said, "of course"
*** RIVER *** [3h 6d Th 7s] [Td]
*** SHOW DOWN ***
Dumari: shows [Qd Qs](two pair, Queens and Tens)
skkills: shows [Kc Ks] (two pair, Kings and Tens)

Mut aika läheltä meni, tulin kolmanneksi.
ninnithequeen

Re: Oikeasti on jo Torstai Vapunpäivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NegaDuck kirjoitti:Mun vappudokaussaldoni on yksi siideri eilen, ja yksi siideri tänään, siinä se.
Munpa oli 12 cl punkkua aattona, eikä mittään eilen. Vai lasketaanko sima? On siinäki 0,8 rosenttia, nii!
Vastaa Viestiin