Tissitag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

OK!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
sanctus

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja sanctus »

exPertti kirjoitti:
sanctus kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Yhteiskunta on - minulle tuli.
Ironiasta viisi pistettä.
Kun tämä lisätään aikaisempiin pisteisiisi kokonaismääräsi on... ...viisi.
Jotakuinkin ja suunnilleen näin.

Huomioin kuitenkin, että kommentoimalla ironista huomiotanne, latistin kenties sen tehoa. Siitä virheestä kaksi miinuspistettä, jolloin kokonaispistemääräni putoaa kolmeen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ärsyttää joka hemmetin pikkuseikka tällä hetkellä. Työjutut seisoo muista johtuvista seikoista, mutta meikäläisen päälle se kakkendaali kasautuu kunnes tukipuu romahtaa ja sitten vedetään selkäuintia.

Siviilissä ei tapahdu yhtään mitään.

Taidan viitata taas kintaalla ruokavaliolle ja mennä vetämään kebabin, että on edes jotain kivaa elämässä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NegaDuck

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bluntly kirjoitti:Taidan viitata taas kintaalla ruokavaliolle ja mennä vetämään kebabin, että on edes jotain kivaa elämässä.
Mä tein saman eilen. Olarin Road Housen happy hour, iskenderin vetäisin nassuun. Kyllä ol hyvää.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

kellarihumppaa!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Kevät ja keuhkoputkentulehdus.
Ei tee mieli syödä mitään vaikka olen hankkinut kunnon herkkuvaraston.
Yökkäysrefleksiin asti yskiessäni on käynyt myös mielessä lopettaa tupakointi, jota en ole taudin puhkeamisen jälkeen harrastanutkaan (3 päivään).
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Millään ei malttais odottaa, että työpäivä loppuu ja pääsee kirjan ja ruusun päivää viettämään. Tarkoituksena olisi suunnata Narinkkatorille parin kirjakassin kanssa, jättää kirjat sinne ja ottaa vähän uusia kirjoja tilalle.

Mä olen tänään salaa askarrellut työn ohessa kirjanmerkkejäkin, thihii!
SikaMika

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tästä tulikin taas etäpäivä. Ensin väsytti ja sitten ei vain huvittanut, en tiedä menisikö tuo läpi virallisena selityksenä poissaololleni. Toivottavasti asiasta ei tarvitse ottaa selkoa.

Täytyy tehdä nyt sitä, mitä olisin tehnyt jos olisin mennyt töihin, eli opiskella.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei auttanut, itseasiassa paheni tilanne. Pizza oli ihan palanut paitsi julmetun isoiksi jätetyt sipulipalaset oli sisältä raakoja. Ihan mautonkin oli.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ihme päivä.. saa painaa oikein hommiakin. Nyt tiedän miltä jonglööraajasta tuntuu..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Nyt kyllä tippu Idolissa ihan väärä. Itku pääs.
Niin tippu, soli mun suosikki.
Meitsikin seuraa! 8) Joo, ja ois jo sen Brooken voinu pudottaa, ja sit sen pikkujätkän.. Carly oli super. Samoin rokki-Amanda. (Tyhmä jenkit ei ees osaa äänestää.)
Jenkeiltä änioikeus pois!

Long live Alabama!
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Lähdenpäs tästä kierrätyskeskukseen viemään sinne kummitätini kuolinpesästä minulle päätyneitä savisia ja lasisia kippoja ja purnukoita jota en tarvitse (plus vähän muuta roinaa, esmes kromatusta teräslangasta koottu viinipulloteline). Niistä voisi ehkä irrota muutama euro jos valokuvaisin jokaisen erikseen ja laittaisin johonkin nettisivulle, mutta en jaksa. Jos teitä kiinnostaa ne, voitte käydä hakemassa ne Matinkylän kierrätyskeskuskesta, Matinpurontie 8, Espoo.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Jaahas. Huomenna sitten edessä matka Tavastialle. En ole terve, mutten tiedä olenko tarpeeksi sairas saadakseni lisää sairaslomaa. Miten voi sanoa vakuuttavasti tarvitsevansa sairaslomaa perjantaihin asti?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitähän sitä sitten keksisi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bluntly kirjoitti:Mitähän sitä sitten keksisi?
Mene nukkumaan. Itse pystyin välttelemään alkuillan opiskelut ja improilut tekeytymällä kuolleeksi, aamulla välttelin samalla verukkeella töitä! Eli sama suomeksi: kylläpä voikin vittu nukuttaa. Yöllä tempaisin kevyet 10h unet, silti oli pakko vielä jatkaa kolmetuntisilla päikkäreillä vain kolmen tunnin valveillaolon jälkeen. Olisin mennyt oikein mielelläni improilemaan, mutta väliin jäi taas kerran. Otan vähän menetettyä aikaa takaisin ja opiskelen loppuillan...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Flunssa vienyt ruokahalut täysin. Ostin itselleni kokonaisen subin "nälkäisenä". Just ja just jaksoin puolikkaan, ja jälkkäriksi vetäsin Knorr Vie:n mansikka-porkkana-omena- juoman, ihan sairaan hyvää!!

Väsyttää vielä kamalasti, joskin nukkumaan en viitsi mennä koska yö on taas sitten tuskaa. Valivali!

Koirakin vetäs dentalstickinsä hetkessä.. mä kun luulin että olis vähän naatiskellut, mutta ei. Ahmatti.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bhven

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Aito_Johanna

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:kellarihumppaa!
Stinky

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Vaihdetaan kissa käytettyyn purkkaan! Jumalauta, tuntuu että toinen ihan vittuillakseen kusi kuljetuslaatikkon matkalla eläinlääkärin ja paskans takas tullessa. Argh.
Töissä on ollut kiirusta ja malttamattomana odotan uuden duunin alkua...
Ja viikon lomaa keskellä korpea. Mökillemökillemökille ♥
NegaDuck

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Energian häviämättömyyslakia on rikottu. TNT on toimittamassa sitä NV+ssaa mulle, mutta osoite oli väärä. Pyysin heitä vaihtamaan sen, tekivät työtä käskettyä. Samalla paketin paino nousi kilolla. :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hyvä oli vaihtosuhde kirjoissa, kaksi kassillista vein ja vajaan kassillisen toin kotiin. Huomasi kyllä, että sana ilmainen houkuttaa kansaa, koko ajan oli tunkua pöydän ympärillä sillä aikaa kun siellä olin. Siis ilmaisia kirjoja oli jaossa.
1108

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mikä helevetin saunanrakentaja musta on tullut ja joka vitun välin remontti-repe?
Tässä olisi nyt 2 omakotitaloa työn alla iltapuhteina, *kirjoittaa päiväkirjaan* opi sanomaan "Ei".
ninnithequeen

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Phuuh, talkoista kotiuduttu. Kyllä on veto veks ja kädet rakoilla, mutta kivaa oli. Tietääpähän huomenna taas tehneensä jotain. Ihan mukavia mummojahan tässä talossa asuupi. Grillattiin ja juotiin oikeen kaljatkin porukalla.

Nyt saunaan ja sit varmaan lätkää, ellei unimatti tuu heti.
Vihtahousu

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

1108 kirjoitti:Mikä helevetin saunanrakentaja musta on tullut ja joka vitun välin remontti-repe?
Autonasentajat ja atk-nörtit omaavat samoja ongelmia...
Tix

Re: Tissitag

Viesti Kirjoittaja Tix »

1108 kirjoitti:*kirjoittaa päiväkirjaan* opi sanomaan "Ei".
Opi ennemmin sanomaan "kyllä se passaa, 30 € tunti."
Vastaa Viestiin