Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuoriDaavid kirjoitti:Silloin kun kuutio tuli ensimmäistä kertaa (ja suuri osa kitinäläisistä ei ollut syntynyt) osasin ratkaisun ulkoa.
Aika kultaa muistot.
NuoriDaavid

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Silloin kun kuutio tuli ensimmäistä kertaa (ja suuri osa kitinäläisistä ei ollut syntynyt) osasin ratkaisun ulkoa.
Aika kultaa muistot.
Osasin silti. :leuhka:

Toki lehdestä (Suomen Kuvalehti) opettelin.
ninnithequeen

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Anoppi repi pihastaan juurineen mulle lemmikkejä, iskin ne just kukkapenkkiin mut taisivat nuukahtaa liikaa matkalla, harmi :?
Mutsilta sain kaks isoa mansikantaimea, ku omat ei meinaa kasvaa siemeneistä ollenkaan (sentin mittasia nyt, huoh)

Pikapika-makaroonitomaattijauhelihasössö tulelle ja kohta lätkää.
Ja punaviiniä ja kermajuustoa, coctailtikkuja ja sipsejä :h:

Vähänkö luksus-kisastudio meillä taas.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Intternetti ei toimi vielä tarpeeksi hyvin. Vastausta kysymykseen "mikä on lähin peliä näyttävä ravitsemusliike" ei löydy netistä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SikaMika

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Töissä käyty, yliopistolla syöty, etelä-Suomen pyöräilykartta ostettu ja uutta ulkoilupukua sovitettu. Tekisi mieleni käydä hakemassa pois kokeilemani Haglöfsin kuoritakki, mutta kun se maksaa toista tuhatta mummonrahaa, ei nappaisi. Housut kustantaisivat lähes toisen mokoman. Onko kellään tiedossa mitään paikkaa, josta noita voisi saada vähän huokeammalla? Kovin halvalla ei varmasti irtoa mistään, mutta nyt kaikki desmondtutuntutunkin kautta irtoavat kytkykaupat esiin, kiitos!

Kannattaa muuten vältellä sorsien kanssa hengailua. Täysin käsittämättömän sietämätöntä paskaporukkaa, törmäsin reissullani juuri yhteen pariskuntaan. Toinen oli ollut selkeästi kuolleena jo pidemmän aikaa, silti toinen nakutteli sitä nokalla otsaan muina miehinä. Elämä ei ole reilua, ei edes kuoleman jälkeinen sellainen. Tuosta kirkko saisi itselleen uuden, ajan hermoon paremmin osuvan sloganin.

Huomenna pitäisi kai fillaroida Porvooseen ja takaisin. Käynen ostamassa ennen lähtöä sen saatanan takin jostain ja itken seuraavat 90km verta. Nyt kuitenkin saunaan ja lätkälle, jää-vitun-kylmä Crowmoorperhe odottelee jääkaapissa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

SikaMika kirjoitti:Tekisi mieleni käydä hakemassa pois kokeilemani Haglöfsin kuoritakki, mutta kun se maksaa toista tuhatta mummonrahaa, ei nappaisi. Housut kustantaisivat lähes toisen mokoman. Onko kellään tiedossa mitään paikkaa, josta noita voisi saada vähän huokeammalla?
Ei noissa kannata mahdottomia säästellä, mutta windstoppereita saa usein satkulla esim. juuri haglöfsin kamaa alennuksessa. Useimmille ulkoilijoille windstopper on parempi valinta kuin gore tex. Niillä sateilla, joilla olen kehdannut ulkona liikkua, on windstopper aina pitänyt vettä.

Toisaalta, jos tiedät mallin ja koon, niin läydät todennäköisesti tuon haikailemasi tuotteen netistä.
SikaMika

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

sivustahuutaja kirjoitti: Niillä sateilla, joilla olen kehdannut ulkona liikkua, on windstopper aina pitänyt vettä.
Mun ongelmani on, että mä kehtaan lähteä ulos millä säällä tahansa! Ja windstopperi ei niillä keleillä aina pidä vettä, tiedän kokemuksesta. Hyvät varusteet madaltavat nimenomaan omalta osaltaan kynnystä painella aiotulle lenkille säästä riippumatta, siksi olen valmis satsaamaan niihin.
sivustahuutaja kirjoitti:Toisaalta, jos tiedät mallin ja koon, niin läydät todennäköisesti tuon haikailemasi tuotteen netistä.
Täytyy käydä vilkuilemassa, thx.
aimohaiku

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kohtalaisen mukava ulkoilusää ja koko viikonloppu edessä. :]

Johanna Iivanainen näyttäisi olevan Mr C:n vieraana Memphisissä ja vapaa pääsy, montakohan biisiä se sitten esittänee...
BettyB.

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^^ Mulla on suhteita Haltiin, että jos sieltä jotain löytyy niin let me know...
Tix

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:^^ Mulla on suhteita Haltiin, että jos sieltä jotain löytyy niin let me know...
Duh. Haltilla on apouts maailman parhaat kuarivaatteet. Marry me?
BettyB.

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:Marry me?
Sweetie Darling, anytime!
Tix

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Tix kirjoitti:Marry me?
Sweetie Darling, anytime!
Ok. Organisoikaamme juhannushäämiitti.
Herra Manala

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mulleki pildee tai en ala.
BettyB.

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:Ok. Organisoikaamme juhannushäämiitti.
Kaikki käy kunhan cateringiä ei jätetä pallogrillin varaan.
Tix

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:Kaikki käy kunhan cateringiä ei jätetä pallogrillin varaan.
Toisaalta jos ottais alastonkokin kaupan päälle, tulis halvat tarjoilut. Kaikilta menisi nälkä. Tosin viinaa menisi senkin edestä.
BettyB.

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:Toisaalta jos ottais alastonkokin kaupan päälle, tulis halvat tarjoilut. Kaikilta menisi nälkä. Tosin viinaa menisi senkin edestä.
Otettasko ennemmin kuitenkin kokkipoika kertisgrillillä, se ei sentä polta tarjottavia Kabanosseja? Vois toimia samalla sun ParasMiehenä.
Tix

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:Otettasko ennemmin kuitenkin kokkipoika kertisgrillillä, se ei sentä polta tarjottavia Kabanosseja? Vois toimia samalla sun ParasMiehenä.
Mä kyl luulen, että se ei käy, jos ei samalla ota sitä hääkuvaajaksi, pastoriksi, DeeJiiksi, morsiusneidoksi ja hääyöstuntiksi kun kukaan ei muuten tee mitään oikein.
Herra Manala

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Saako tässä vaiheessa paljastaa, ettei sokerileipuri osaa leipoa?
BettyB.

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:Saako tässä vaiheessa paljastaa, ettei sokerileipuri osaa leipoa?
Perkele. Olin jo tilaamassa kuuskerroksisen kakun Kotipojalta. Mitäs nyt tehdään?
SikaMika

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

BettyB. kirjoitti:^^ Mulla on suhteita Haltiin, että jos sieltä jotain löytyy niin let me know...
Ainakin housut on otettava Haltilta, Haglöfsin pökät on Goretexia ja ne on liian jäykät pyöräilyyn. Takit on hieman Haglöfsia painavampia, mutta ero on niin pieni että kelpuutan Haltin takinkin mennen tullen. Pistä YV:llä millaista diilintynkää olisi tyrkyllä.
Herra Manala

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:Mitäs nyt tehdään?
www.pizzataxi.fi
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Käytiin vähän shoppaamassa ihania rosterisia kodinkoneita, oih!
Taloon tulee jo vesi hanoihin ja pönttöihinkin ja viimeisetkin väliovet ovat paikoillaan. Ens kuun alusta muutto, hui! Mun omaleikkaamaa tukkaa kehuttiin tänään :]
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Bliss

Re: Kapitalistinen manifesti - kilpaileva perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kokosin kaksi pöytää ja neljä tuolia. Eläköön Ikea. Nyt olis nälkä, mutta kehtaako tähän aikaan enää syödä?
Vastaa Viestiin