Taas torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tsaari

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Kohta alkaa hermo mennä, yläkerrassa on remontti ja koko viikon porakone laulanut just mun yläpuolella tana kele
BettyB.

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Aaaaahhahahaaa, sain vastauksen:

Hei,

olen täysin samaa mieltä kanssasi. Tässä nyt vaan teen työni ja yritän omalla elämäntavallani välttää kaikenlaista kuluttamista ja ympäristön tuhoamista. Olen testannut oman ekologisen jalanjälkeni ja sen on tosi edullinen ajatellen kiihtyvää energian kulutusta.

Terveisin Elli Eko
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Olet kaalikääryleinesi turvassa vessassa ainakin minulta.
Luovutan. En missään tapauksessa ole yhtä kova panomies kuin sinä. Veikkaan että sait eilenkin vaimoltasi tosi kovaa kyytiä, eikö niin?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Tix

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:Aaaaahhahahaaa, sain vastauksen:

Hei,

olen täysin samaa mieltä kanssasi. Tässä nyt vaan teen työni ja yritän omalla elämäntavallani välttää kaikenlaista kuluttamista ja ympäristön tuhoamista. Olen testannut oman ekologisen jalanjälkeni ja sen on tosi edullinen ajatellen kiihtyvää energian kulutusta.

Terveisin Elli Eko
Viestisi taisi jäädä Elli Ekon postilaatikkoon. Niin ne hyvät asiat hautautuu.
Geep

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Rouva Pupu kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Tuollainen pilkunnussinta viittaa puutteeseen. :)
No olenki puutteessa! Sain viimeks kaks päivää sitte. Ikuisuus.
Hitto, mulla rupeaa vähän väreilemään paikoissa aina kun luen muiden saamisista. Saattaa siis tänään natsata. Koskakohan oon viimeks ees hipassu itteeni muuta ku kusella käydessä paprun kanssa... (joo joo, haisen pahalle mut vaan kotona)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:Ei v*ttu. Sain "kutsun" jonnekin ajankohtaisseminaariin. Tässä vähän agendaa:

Oletteko jo pohtineet oman toimistonne ekotehokkuutta? Toimistohenkilöstön ajankohtaisseminaari aloitetaan ympäristöteemalla Ekotehokas toimisto, vähennä ja lajittele. Saat vinkkejä kierrätyksen tehostamiseen ja ennen kaikkea jätteen vähentämiseen toimistossa.

Ekotehokas toimintatapa ja paperin vähentäminen vaikuttaa positiivisesti myös tietosuojan toteutumiseen. Seminaarissa kuulet riskienhallinnasta ja asiakirjojen käsittelystä sekä case–esimerkkejä tietosuojan toteuttamisesta ja myös sen pettämisestä.

Toimistotyön kehittäminen ja uusien toimintatapojen löytäminen on nykyisin jatkuva haaste. Seminaarimme case-esimerkki on Valtiovarainministeriöstä, jossa osa töistä on keskitetty sihteeri-pooliin. Toimisto- ja tukipalvelutehtävät on kuvattu ja niistä on laadittu virastopalvelustandardi.


Pakko oli vähän ojentaa näitä ekotekijöitä, joten vastasin:

Hei!

Ekologisuus on seminaarin aiheena aivan mahtava, valitettavasti seminaarin toteutustapa aiheeseen nähden hieman kyseenalainen. Tiesittekö, millaisia hiilidioksidipäästöjä eri kulkuneuvoilla on tuhannen kilometrin matkalla yhtä matkustajaa kohden?

kaukojuna 24 kg
linja-auto 50 kg
henkilöauto 92 kg
lentokone 163 kg
autolautta 318 kg
nopea matkustaja-alus 596 kg

Hiilidioksidipäästöillä ja usein myös mukavuudella mitattuna suositeltavin matkustustapa Suomessa on juna. Lentäminen ja laivaristeilyt tuottavat hiilidiodipäästöjä moninkertaisesti junaan ja myös henkilöautoon verrattuna. Organisaation järjestämät laivaristeilyt voi korvata esimerkiksi järjestämällä virkistys- ja kokouspäivän läheiseen hotelliin, maatilalle tai toiminta-, seikkailu- tai liikuntakeskukseen.

Ystävällisin terveisin

BettyB.


Veikkaan että poistavat postituslistalta :]
Ekomaanivastaava? :lol:
tuo vinkkihän tuli meille kaikille työpaikkojen ekouskovaisille saarnamiehille! Ja hommat ei lopu! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Aito_Johanna

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

BettyB. kirjoitti:Organisaation järjestämät laivaristeilyt voi korvata esimerkiksi järjestämällä virkistys- ja kokouspäivän läheiseen hotelliin, maatilalle tai toiminta-, seikkailu- tai liikuntakeskukseen.
Siis ymmärsinkö nyt lukemani oikein: järjestävätkö nuo vatipäät todella ekoseminaarin laivaristeilyllä? :shock:
Stinky

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Rikkipoikkijapinoon. Semmonen päivä taas että oksat pois.
Mä tajusin tossa päivällä kun höpistiin työharjottelijan kanssa musiikista, että jos mä oisin mies niin oisin ihan varmasti homo. Mä kuuntelen just semmosta musaa mitä kuvittelen homojen (ainakin sillon 80-luvulla) kuuntelevan.
Naurattaa ihan itteänikin se typerä lause minkä heitin. Mut mä oonkin ihan pöhkö.
Tänään jos pääsis saunaan ja seksi maittais niin jälkkäriks vois vedellä taas vanilijajädee mansikoilla. Mösjöö lähtee taas kertauksiin ja mulla on taas vapaa viikendi tiedossa. Jei.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aito_Johanna kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Organisaation järjestämät laivaristeilyt voi korvata esimerkiksi järjestämällä virkistys- ja kokouspäivän läheiseen hotelliin, maatilalle tai toiminta-, seikkailu- tai liikuntakeskukseen.
Siis ymmärsinkö nyt lukemani oikein: järjestävätkö nuo vatipäät todella ekoseminaarin laivaristeilyllä? :shock:
Ootsä hukassa total?
Pyyhin Netikettiin..
killkill

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Veikkaan että poistavat postituslistalta :]
You go, girl. Ihan aiheellinen disautus.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

HAH! Miehen kaveri kävi äsken tuomassa miehelle jonkun pelin ja juteltiin hetki. Repliikit menivät jotakuinkin näin:

"Mikäs sun vointi? A sanoi ainakin että ihmeen hyvin olet voinut?"

"Mikäs tässä - pötsi kasvaa ja pylly leviää, loppupeleissä vielä ihan loistava olo. Mites teillä kotona, joko alkaa asiat selvitä?"

"No en mä tiedä, ei teitä naisia ymmärrä kukaan. Sä oot varmaan kaikista meidän tuntemista naisista mukavin ja helpoin ihminen, A sanoikin että ellei vatsaa olis, niin ei huomais sun luonteessa mitään eroa.. Kotona en uskalla edes asiasta mainita kun tulee turpaan. Meille ei ole tulossa näköjään perhettä KOSKAAN..."

Voi toista! Ihan raukka, miehen kaveriporukassa vauvakuume kumpuaa, naiset taas on sitä mieltä että EI, ei vielä, ei niin kauan kun rakennekynnet ja oma aika rulaa. Shokkihoitoa saa täältä :D
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Aito_Johanna kirjoitti:Siis ymmärsinkö nyt lukemani oikein: järjestävätkö nuo vatipäät todella ekoseminaarin laivaristeilyllä? :shock:
No juurikin näin. Ja olipa yllättävä tuo vastine palautteeseeni. No ku mä vaan teen mun työtäni ja lähettelen näitä sähköposteja... Menis nyt hyvä nainen sanomaan pomoilleen että HALOO!
masa

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

No voi vitalis. Duunimeiliin tupsahti bonareiden laskumalli loppuvuodeksi. No siellä on eritelty eri osa-alueita prosentein, jotka vaikuttavat saatavien bonareitten määrään.

Mitä vittua? "Henkilöstön tyytyväisyys 15%" Siis jos vastaan tyytyväisyyskyselyn et en ole tyytyväien toimenkuvaani, mä pienennän saatavia bonareita. Melko reilua kyl. :shock:
SikaMika

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

masa kirjoitti:
Mitä vittua? "Henkilöstön tyytyväisyys 15%" Siis jos vastaan tyytyväisyyskyselyn et en ole tyytyväien toimenkuvaani, mä pienennän saatavia bonareita.
Höpsistä. Olette keskimäärin 15 prosenttia tyytyväisempiä työnkuvaanne vastatessanne "kyllä", joten voitte vastata ihan rehellisesti "kyllä". *jaa, ei tyhjiä poissa*

Jäi sitten se matsi katsomatta, mikä oli kaiketi ihan fiksu veto. Olin aivan puolikuollut aamulla nukuttuani lähemmäs 8 tuntiakin. Tarkemmin ajateltuna katsomatta jättäminen oli todellinen win-win situation: Suomen voitettua ehdin näkemään kaikki loput matsit, jos taas oltaisiin hävitty, olisi vituttanut kärvistellä hereillä puoli yötä. Lätkäskabat on tiukkaa ja agressiivista taktikointia ruudun molemmin puolin.

Tänään sitten jotain ihan muuta...
Tix

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

SikaMika kirjoitti:Jäi sitten se matsi katsomatta, mikä oli kaiketi ihan fiksu veto.
Kuva
SikaMika

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tix kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Jäi sitten se matsi katsomatta, mikä oli kaiketi ihan fiksu veto.
Hassuttelua
Poika, poika! Pidin itseni miehenä edellisenä yönä yli neljään asti ja ysiksi töihin. Eilen illalla ei ollut enää järin miehekäs olo. Pitäydyn loistavassa teoriassani!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihme aikaansaamisinto iski, varmaankin kun opeliksin korjaus tuli paljonkin luultua halvemmaksi. Ehdin sitten parvekelasien esittelytilaisuuteen jossa sitten törsäsin ~3k€ ja tämän päälle siivosin vielä kanahäkin. Vielä kun saisi jätesäkillisen (limppari)pulloja vietyä palautukseen niin voisi palkita itsensä härän paahtopaistilla ja tummalla velkolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Jäi sitten se matsi katsomatta, mikä oli kaiketi ihan fiksu veto.
Kuva
Kukas ite eilen luovutti ennen matsia? Tai siis väitti luovuttavansa, Suomen voitettua älähti sieltä jotain ;)
Tix

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:Kukas ite eilen luovutti ennen matsia? Tai siis väitti luovuttavansa, Suomen voitettua älähti sieltä jotain ;)
Yritin taistella miehisyyttäni vastaan menemällä nukkumaan, mutta olin liian Äijä nukkuakseni.
SikaMika

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Onneksi tossa Tixin sarjakuvassa Äijä on sentään Sika, nyt vasta tajusin!

Yöjuoksut juostu kusten, taidan mennä tänään aikaisin nukkumaan. Kaiken väsymykseni keskelläkin olen pystynyt kesittymään oleelliseen, nimittäin keksin tulevalle pojalleni nimen. Jos tulee tyttö, annan saman nimen. Pojalle haetaan nyt äitiehdokkaita, ja koska suurena monikulttuurisuuden ja kaksikielisyyden ja -mielisyyden ystävänä haluan jälkikasvulleni komealta kalskahtavan suomenruotsalaisen nimen, on tulevan rouva Sian hyvä olla sukujuuriltaan juurikin suomenruotsalainen. Ja rikkaan sitten kans, minkään pers'aukisen puolisvenssonin kanssa en Urpo Pelleäni siitä...
SikaMika

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:Saattaa mennä monta päivää ettei koko tietokoneenrotisko ole edes päällä. Kitinää jaksan selata ehkä vartin. Olen auttamattomasti pudonnut keskusteluista.
Ähhh, ärsyttää kun ihmiset tulee leijumaan onneansa palstalle. Anyways, lucky you...*on kateellinen*
SikaMika

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:
Mitähä??
Höhlä! Nyt alat petraamaan sitä sarkasminlukutaitoasi tai mä teen Pelle Urponi jonkun toisen kanssa.

EDIT: Mä siis viittasin aiemmalla heitollani ainoastaan lainaamaani tekstinpätkään.
SikaMika

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti: Vois tietty piristää palstaelämäänsä vaikkapa keksimällä jonkun uuden, hauskan nikin ja antaa sitten muiden arvuutella, kuka olen.
No kuka?!
Manzel

Re: Taas torstai

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Nyt nukkumaan, viikonloppu alkoi.

Hyvää yötä kaikille!
Vastaa Viestiin