NegaDuck kirjoitti:Meinasi melkein unohtua Kanakoppi Yaris Verso:
Äläs nyt. Yaris Verso 1.5 VVTi:nä on ainoa auto jonka olen saanut sutimaan kuivalla asvaltilla useita metrejä vielä kolmosvaihteellakin. Siinä oli menemisen makua jo sen verran, ettei voi kuin nostaa hattua Hojotan-insinööreille siitä, miten ovat onnistuneet saamaan niin surkeasti vetopitoa eturenkaille.
Bliss kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Mikä saatana se tuo on?
Kiinalainen irvistyskostaja!
(Älykäs mallimerkintä näkyy rekisterikilvestä, se on Chery QQ)
masa kirjoitti:Mulla opiskeluaikana Suzuki Alto, vm 85. Oli malkoinen rassi
Opiskeluaikana käytiin hakeen mäkistä yhden rahan hamppareita säkillinen tuollaisella. Viisi kaljua yli satakiloista kun oli sisällä niin saatiin huomiota.
masa kirjoitti:Entä mikä on rumin omistamasi auto?
Kai se oli Toyota Terceli. Helppo valita koska nykyisin minulla on käytössä vasta toinen autoni, joka toki sekään ei ole kovin kaunis.
Myönnän ettei ulkonäkö ole minulle kovin merkittävä valintaperuste, mutta edelläesitellyn Multiplan kohdalla joutuisin tekemään poikkeuksen.
Alla siis Tercel, omani oli punertavan ruismarjapuuron värinen. Tuosta kuvasta ei erotu tarpeeksi hyvin porrasperä, joka näytti oudosti lyttyynlyödyltä.
Hei kamoon, noi oikeen oikeen vanhathan on HIENOJA, varsinkin mustilla kilvillä. Niitä aina ukon kanssa ajellessa bongaillaan. Joku ikivanha Lada tuunattuna kiiltävine pölykapseleineen on oikeasti mainio ilmestys
Voi pojat tästä tulee muistot mieleen kun ensimmäisillä etuvetoisilla pääsi kinntupoluille ja samoihin ojiin, jotka jo takatuuppareilla oli ruopattu ajoharjoittelun merkeissä.
Tämä samainen korimalli kyllä on allekirjoittaneen ostos- JA lahjatoivelistalla ollut jo jokusen vuoden.
EDIT:
Vastaava mutta pyörät veti vain takaa. Ainoa keino päästä tällä talvisin pihasta pois oli koota oma junarata oikeista ratapölkyistä lavalle. Tol ei kyl saa sano.
Erittäin hankala ajetta jo senkin vuoksi, että kaupan pihassa pikkupojatkin jaksoi nostaa autonperseen ilmaan jos oli kaljakorit lavalla jääneet täyttämättä.
Tarkoitus oli mennä Malpensan -lentoasemalta Milanoon. Silmäilin taksijonossa tiettyä taksia, johon laskeskelin pääseväni. Se ei kuitenkaan osunut kohdalle, vaan Fiat Multipla.
Olimme jonkin aikaa matkustettu ja juteltu niitä näitä heikolla italiallani / paremman puoliskoni hyvällä sellaisella, suurimmaksi osin kuitenkin englanniksi, kun aloin selittämään autosta. Sanoin jotakuinkin:” Aika mielenkiintoinen auto työnantajallasi on”. Onneksi hän sanoin, että oli yrittäjä. Seuraava lauseeni kun olisi ollut suunnilleen: ”tämä on rumin auto, minkä kyydissä olen koskaan ollut”.
Multipla on vaan niin hemmetin ruma, mutta taksiautoksi se soveltui paremmin kuin hyvin. Ainakin muistaakseni istuttiin todella korkealla ja siksi näimme ympäristön hemmetin hyvin ja tilaa oli.
Milano on muuten ihan paska paikka, ei kannata mennä.
Multipla on vaan niin hemmetin ruma, mutta taksiautoksi se soveltui paremmin kuin hyvin.
Kun tuota kuvaa katselen taksiominaisuuksia miettien, niin vaikka millä silmällä kuikuilen, mun on vaikea ymmärtää miten ton takakonttiin saa mahtumaan edes kahta täysikokoista matkalaukkua, kolmannesta puhumattakaan.
Älkää ivatko wanhoja autoja. Ne ovat oikeasti hienoja, varsinkin ne todella vanhat. Useimmat formulat ovat aika rumia. Faijan entisten kärryjen jälkeen kauhein on tämä: http://www.murmeli.fi/verkkokauppa/imag ... P_auto.jpg
NuoriDaavid kirjoitti:Itsekin mietin C30:n ostoa ja olisin varmasti ostanutkin, mutta kun siinä on vain 4 paikkaa.
Tämä oli osa mainitsemaani "vähemmän kalliimmalla" politiikkaa, kun ei ole edes takapenkkiä.
Täh? Siis aivan loogista.. ei vain yksi takapenkki vaan kaksi erillistä jotka ovat erittäin hyvät istua. Huomattavasti parempi ratkaisu kuin muka viisipaikkaisuus autoissa joihin ei oikeasti mahdu kuin neljä (poislukien pikkulapset).
ak kirjoitti: Huomattavasti parempi ratkaisu kuin muka viisipaikkaisuus autoissa joihin ei oikeasti mahdu kuin neljä (poislukien pikkulapset).
Sukisuki Altoon meni heittäen 5kpl >100kg kaljupäätä. No joitain ruumiinosia oli pakko pitää auton ulkopuolella. Kerran oli kuusi, mutta yksi istui sohvalla takakonttiin sidotulla sohvalla (eturenkaan välillä ilmassa).
Bluntly kirjoitti:Sukisuki Altoon meni heittäen 5kpl >100kg kaljupäätä. No joitain ruumiinosia oli pakko pitää auton ulkopuolella. Kerran oli kuusi, mutta yksi istui sohvalla takakonttiin sidotulla sohvalla (eturenkaan välillä ilmassa).
Mahtoi olla mukavaa Ja vahva heittäjä... ja Alto lienee kanssa neljälle rekisteröity.