Mitä Sinulla Kitinäläisenä ollut vaikeinta kestää palstalla?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Vaikeinta kestää Kitinässä?

Minulla on mielipide, mutten halua sitä julkituoda normaalin ei-rohkeuden takia
4
44%
Minun mielestäni mitään ongelmaa ei ole
4
44%
Vastaan tähän palstalle ongelmani
1
11%
 
Ääniä yhteensä: 9

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Mitä Sinulla Kitinäläisenä ollut vaikeinta kestää palstalla?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

KERRO, sinä arvon Kitinäläinen, mikä sinua on ns. jumittanut mielessäsi eniten tällä palstalla.
Minulla itselläni on monia vaihtoehtoja ja tietysti voisin sanoa jonkun henkilökohtaisen asian, kuten vanhan tutun legendaarisen Camillan ikijäisen kysymyksen muilta "kuka TOI Stadinarska on?". Siihen kysymykseen vain tiivistyy monia yhtäaikaa ikäänkuin metsässä olevia asioita...

EN SORRU senenempää henkilökohtaisiin asioihin, vaan puolestani itse vastaan, että ongelmana minulla aika toistuvasti on ollut sisäpiirin sallimattomuus. Sellainen yleinen ylidiivailu, jossa on hyvin paljon rasistisia kannanottoja, aivan kuin huomaamattaan. Tähän tiivistyy aika lailla myös itsetyytyväisyys, joka ikäänkuin jonkun huomaamatta korostaa itseään ja aliarvio muita. Tämä seikka on live-elämässäkin varsin käsittämättömän kylmä sallittu ominaisuus. Kuitenkin jotenkin tällaisella palstalla kun esiinnytään suht anonyymisti, tullaiset mielen mustat kiemurat korostuvat ja jälkituo ainakin allekirjoittaneelle jonkunlaisen tympeyden silloin tällöin.

En uskalla nyt sen enempää itseäni kehuakaan, ettei menisi pussiinpuhumiseksi, mutta senverran sanon, että oma itsekehuni on ollut alkuun tietenkin yliampuvaa, mutta inun heikkouteni on ollut se, etten ole pystynyt sitä reaktiota ymmärtämään.

Pähkinänkuoressa nuoret ihmiset: Olkaa LÄMPIMIÄ toisianne kohtaan. Se säästää muita ja ennekaikkea itseänne!

Olen itse ihastunut Kitinässä nimenomaa muutamaan teihin, jotka olette ajattelevia ja laajakatsoisia, ja huumorintajuisia LAAJASTI.

Puhui teille ei saarnaamistarkoituksessa

:wink:
Stadinarska
mukava joskus harmillisen harmiton mies
aimohaiku

Re: Mitä Sinulla Kitinäläisenä ollut vaikeinta kestää palstalla?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kaikkea ei ole pakko lukea! :)
Vastaa Viestiin