Mitä kännykkäsi kertoo sinusta?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.

Millainen kännykänkäyttäjä?

Uraohjus
3
38%
Wannabe
1
13%
Normaalikäyttäjä
4
50%
 
Ääniä yhteensä: 8

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Mitä kännykkäsi kertoo sinusta?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jutussa kerrotaan millainen kännykänkäyttäjä olet ja siitä voi päätellä millainen ihminen olet. Normaaliarvoiksi n. 86% kaikista kännykänkäyttäjistä on 15% edelläkävijöitä/uraohjuksia, 65% tavallisia naputtelijoita ja loput 20% ns. tavallisia tahvoja joilla ei uhelimesa erikoisia ominaisuuksia ja kääyttö vain puhumista puhelimeen. Vaihtoehdot valittu lehtijutun mukaan! Tiedot koottu operaattoreilta!
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Mitä kännykkäsi kertoo sinusta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Että en lataudu kunnolla, ja akku ei kestä. Lisäksi katoan usein.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mitä kännykkäsi kertoo sinusta?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Työantajan hankkimana E90 ja itse hankittuna halvin mahdollinen kolmitaajuusnokia, mallinumerosta ei tietoa. Mutta mitä tämä nyt sitten kertoo minusta?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä kännykkäsi kertoo sinusta?

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Että en lataudu kunnolla, ja akku ei kestä. Lisäksi katoan usein.
Sit sun täytyy varmaan palauttaa Homien känny?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Mitä kännykkäsi kertoo sinusta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Että en lataudu kunnolla, ja akku ei kestä. Lisäksi katoan usein.
Sit sun täytyy varmaan palauttaa Homien känny?
Nääh.

Mut entäs se miun ukon känny. Aika legendaarinen ;)

Edit: itseasiassa sillä on noita jo 4. Eli jos hajoaa, varaosat löytyy salettiin.

http://kitina.net/album_page.php?pic_id=4869
NegaDuck

Re: Mitä kännykkäsi kertoo sinusta?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Simpukkamalli. Alistuin muotitietoisten soimaukselle siitä että kännykkää ei saa pitää vyökotelossa. SiNpukka mahtuu taskuun ilman että namiskat painaltuvat.

Kännykkäni siis kertoo minusta että olen muiden tahtoon taipuvainen alistujanössö.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä kännykkäsi kertoo sinusta?

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:Simpukkamalli. Alistuin muotitietoisten soimaukselle siitä että kännykkää ei saa pitää vyökotelossa. SiNpukka mahtuu taskuun ilman että namiskat painaltuvat.

Kännykkäni siis kertoo minusta että olen muiden tahtoon taipuvainen alistujanössö.
Vyökotelo alkaa kyllä olla jo melkein kasaria, eikös kaiken tekniikan pitäisi kohta sulautua ympäristöönsä?
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Mitä kännykkäsi kertoo sinusta?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kännykkäni kertoo minusta sen, että en piittaa paskaakaan minkälaiseen luuriin ne pakolliset puhun. Inhoan puhelimessa puhumista ja hankin yleensä sen halvimman mallin. Enkä käytä puhelinta satunnaisen puhumisen lisäksi muuhun kuin satunnaiseen tekstiviestien lähettämiseen.
ninnithequeen

Re: Mitä kännykkäsi kertoo sinusta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:satunnaiseen tekstiviestien lähettämiseen.
Kakkoseen? :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä kännykkäsi kertoo sinusta?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Että olen jumalattoman älykäs hankkiessani mahdollisimman halvan luurin juuri tarvitsemillani ominaisuuksilla ilman mitään turhia kameroita tai perseenpäristimiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä kännykkäsi kertoo sinusta?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Että olen jumalattoman älykäs hankkiessani mahdollisimman halvan luurin juuri tarvitsemillani ominaisuuksilla ilman mitään turhia kameroita tai perseenpäristimiä.
Valitettavasti tutkinus ei koskenut älykkyyttä, en sitten tiedä onko puhelimella ja älykkyydellä mitään tekemistä sittenkään toistensa kanssa? Olen saattanut itseni siihen tilaan että kasari-ikäisiä mobiilitekniikan TKK koulutustilaisuus nauhoitteita olen nähnyt, pienestä sekin lähti ja varmasti hyvä oli että Kairamo tappoi itsensä ettei näe tätä kännykkäteknologin alennustilaa, koska se on tullut näin jokapäiväiseksi ja tavanomaiseksi joka miehen asiaksi. Kaikki ropelihatut ja glamour ja vaikeaselkoisuus on hävinnyt muistojen yöhön. Nuo nauhat on nyt pyyhitty ja tämä osa mobiiliteknologian historiaa on asianmukaisesti pyyhitty ikiajoiksi unholaan!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin