Kysely:Olenko Pälli kun en jaksa tänään keskittyä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Olenko Pälli kun en jaksa tänään keskittyä?

Kyllä taidat, mukava SA, olla
4
44%
Kyllä taidat, ikävä SA, olla
2
22%
Olet kultainen SA
2
22%
Olet ruosteinen SA
1
11%
 
Ääniä yhteensä: 9

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Kysely:Olenko Pälli kun en jaksa tänään keskittyä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olenko Pälli kun en jaksa tänään keskittyä?
En juuri mihinkään. Mikä kumma on!

Lohduttaakin saa.


Saa

SA
bedlam

Re: Kysely:Olenko Pälli kun en jaksa tänään keskittyä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Minulla on tänään samaa vaivaa. Keinutan laivaa. Taidankin lähteä aiemmin kotiin, kun ei työt ala maistua. Ulkona voisi munat paistua. Kesä tuli nimittäin takas. Avaa hakas. Kas, kello on jo kaksi, aika ottaa taksi. Juon vielä kahvit, sit se on moro pahvit.
ninnithequeen

Re: Kysely:Olenko Pälli kun en jaksa tänään keskittyä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kevättä rinnassa? Enpä jaksanu minäkään keskittyä, hommat tuli kuitenkin tehtyä.
NegaDuck

Re: Kysely:Olenko Pälli kun en jaksa tänään keskittyä?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Minen eilen jaksanut keskittyä, kun uuvuttivitutti liikaa. Tänään on vähän rennompaa jo.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kysely:Olenko Pälli kun en jaksa tänään keskittyä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Joo, kiitos vaan jutuista ja tuesta. Mulla oli päivä, jolloin ei ollut yhtään palaveria eikä yhtään tilattua juttua ja olin päättänyt tehdä erään dokumentin reippaasti. Siis tää päivä oli HERRAN KIITOS sentään poikkeus.Totuus oli että kun piti yhtä dokumenttia tehdä niin sitten menin kahville ja edelleen järjestelin laukkuani, menin tapaamaan työtoveria, katsoin juhannuskohteita, katsoin tennislehteä, join uudelleen kahvia, katsoin valokuvia netistä, kitisinkin silloin kerran, olin vessassa ainakin kolme kertaa. Kävin ulkona rupattelemassa tupakoitsijoiden kanssa, olin läksiäiskahvilla tietenkin ylemmissä kerroksissa, katsoin uutta asuntoa, jos olis halvalla, heh, otin taas kahvia, luin yhtä talouslehteä, järjestelin tennistunteja, juttelin kultani kanssa, kävin ulkona pikku lenkillä ja hiukan urheiluliikkeessä, kastelin kukkiani, avasin radion, pyyhin pölyjä, järjestelin mappeja, kiillotin tittelini ulko-ovella, juttelin taas työtoverin kanssa, rupattelin kesäapulaisen kanssa. Hän on niin pirkuleen söpö että tunsin pehmeän jäniksenkin. olenko ihan kauhea. No, se on vain elämää.

Kiitos miellyttävästä tilastosta. Olen ilmeisesti jotenkin onnistunut olemaan vähemmän ikävä ja olen iloinen jos voin luottamusta osoittaa teille jatkossakin olemalla maltillinen värikeisari.


Terveisin ja suukoin :h: mukaville mutta ei myöskään nyrkein vihulaisille. Saavat he minulta pikku halin!

Siis terveiset teille ihmiset ja lisäksi Poikuus ja Slam.

Ootta mukavia ja perjantain kunniaksi en laita mitään kultaisuusjärjestystä.

SA
värikuningas ja myös värikeisari
Colour-Sultan input machine
.
Vastaa Viestiin