Maanantain metkut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Anna uudet rillit vaimollsi pidettäväksi kun ajelet, ettet vaan joudu ostaan heti uusia! :h:
Mulla on kahdet uudet rillit!!! Mutta nää Buddy Holly versiot on kyllä ihQut.
BettyB.

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kerroinhan jo olevani lomalla? Tergui Rukalta, auriko paistaa ja grilli kuumottaa :]
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Herra Manala kirjoitti:Pitäiskö varttihullun hakeutua hoitoon?
On se kone! Ei robotilta tietenkään voi vaatia värienkäytöltäkään liikaa, mutta yllättävän hyvää värienkäyttöä, JUMPE!! :shock:

Mitä minä olen masiinan mielestä tehnyt väärin....tai oikeastaan mitä mä oon tehnyt oikein kun olen vain varttihullu? :o

Oi, ihana kehruu-Jenny-manalamasiina kehotti mulle "hoitoa". Sellainen on aina tervetullut! 8)

Silirimpsis-Arskis
:D Kiva robottifani
Vesiselvän kuulan omistaja
NegaDuck

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Juhannuksenviettopaikka järjestyi. Se wanha tuttu siellä Keski-Suomessa järven rannalla. Hirveäkin tarjoavat. :]
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NegaDuck kirjoitti:Juhannuksenviettopaikka järjestyi. Se wanha tuttu siellä Keski-Suomessa järven rannalla. Hirveäkin tarjoavat. :]
Ole sitten, MiinusAnkka, tarkka ettei ne tarjoa hirveää.

Äsaa
ystävä
Rouva Pupu

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti: Näyttää aika pirun hauskalta.
:rofl: Mä haluan kanssa, näytti sen verran rempseeltä menolta.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti:
Moi tuplarakas! Oletpa suosittu ja tottahan oletkin. On se hyvä, että joku luottaa numerosarjaan hehheh. Mutta sanopa, Tampereen toivo kaikelle naiskunnalle, kenelle mä antaisin mahdolliset rillini kun mullei oo vaimoa?

Voih, olen vissiin hiukan väsynyt kun en saa revittyä edes puujalkavitsiä nyt. Oletko Sairamuru ollunna ikinä väripalstallani? En millään tavalla kehota sua tuhlaamaan kallista opiskeluaikaasi, mutta jos joskus sanot mielipiteesi värien käytöstä. Minä itse olen värien käyttöön tyytyväinen.

Saira, näin meidän kesken, älä pidä mua ihan hassuna, tottakai tässä on paljon huumoria tässä värikuningas-asiassa, mutta rakastan oikeasti kyllä värejä. En minä kuningas ole, korkeintaan sotamies!

Pusut sulle. :h: Ja nyt ei Musukka ja muut salaa rakastavat saa olla mustiksia! Muista Saira- kaukoihastukseni, pysyä aina yhtä ihanana ja olen miehellesi aivan varmasti mustis, vaiklen häntä tunnekaan.

SA
SAirafan
Numba on ihana ja luotettava ystävä, vaikka hieman karu kieleltänsä joskus onkin.

Eikös sinulla ole se tyttö? Varmasti hän pitäisi rillejäsi jos ajelemaan lähtisit!

Tottakai värit ovat mukava asia, hiukan niitä toivoo välillä elämäänkin lisää!

Pusuja myös sinulle! hiukan hassu olet, mutta pidän siitä!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bhven

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Herra Manala kirjoitti:Pitäiskö [/size][/color]vartti[/size][/color]hullun[/color][/size] hakeutua[/size] [/color]hoitoon[/size]?[/size][/b]
Kyllä, mutta vain vartiksi kerrallaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Moi tuplarakas! Oletpa suosittu ja tottahan oletkin. On se hyvä, että joku luottaa numerosarjaan hehheh. Mutta sanopa, Tampereen toivo kaikelle naiskunnalle, kenelle mä antaisin mahdolliset rillini kun mullei oo vaimoa?

Voih, olen vissiin hiukan väsynyt kun en saa revittyä edes puujalkavitsiä nyt. Oletko Sairamuru ollunna ikinä väripalstallani? En millään tavalla kehota sua tuhlaamaan kallista opiskeluaikaasi, mutta jos joskus sanot mielipiteesi värien käytöstä. Minä itse olen värien käyttöön tyytyväinen.

Saira, näin meidän kesken, älä pidä mua ihan hassuna, tottakai tässä on paljon huumoria tässä värikuningas-asiassa, mutta rakastan oikeasti kyllä värejä. En minä kuningas ole, korkeintaan sotamies!

Pusut sulle. :h: Ja nyt ei Musukka ja muut salaa rakastavat saa olla mustiksia! Muista Saira- kaukoihastukseni, pysyä aina yhtä ihanana ja olen miehellesi aivan varmasti mustis, vaiklen häntä tunnekaan.

SA
SAirafan
Numba on ihana ja luotettava ystävä, vaikka hieman karu kieleltänsä joskus onkin.

Eikös sinulla ole se tyttö? Varmasti hän pitäisi rillejäsi jos ajelemaan lähtisit!

Tottakai värit ovat mukava asia, hiukan niitä toivoo välillä elämäänkin lisää!

Pusuja myös sinulle! hiukan hassu olet, mutta pidän siitä!

Sairalle vastaukset! Kiitos sinulle Saira mukavista
vastauksista ja tässä saat vastavastaukset!





Numba on ihana ja luotettava ystävä, vaikka hieman karu kieleltänsä joskus onkin.

Uskon kun niin sanot, mutta vain siksi kun sinä, luotettava Saira, niin sanot! Mutta mutta, pelleileekö hän siis usein, eihän hän aina niin...gulp!!

Eikös sinulla ole se tyttö? Varmasti hän pitäisi rillejäsi jos ajelemaan lähtisit!

On kylläkin, vaikka hän ei ole omien kotkotuksiensa takia aina paikalla, MUTTA hän ei ole siis VAIMONI, vaan pieni vaimoke! Ihana kylläkin. Sinä pitäisit varmasti hänestä!

Tottakai värit ovat mukava asia, hiukan niitä toivoo välillä elämäänkin lisää!

Ja väriyhdistelmät! Luonto on paras värien kehittäjä! Koska olet nähnyt jotain ristiriitaista värienkäyttöä luonnossa vaikka luonnossa se voi olla hyvin rohkeaa (marjat, ruska ym ym)

Pusuja myös sinulle! hiukan hassu olet, mutta pidän siitä!

Kiitos, ihanaa! Juu, olen kait mä aika hassukin, mut meijän kesken on mulla siis rajani hassuudessa. En tykkää niinkään latteuksista,joita viljellään ihan enemmän kuin lääkäri määrää, ja sitten saatan olla ylihassu. Vältän tietysti kuin ruttoa esim. oikeita toisten loukkaamisia! Omaa huumoriani se on ja kaikki ei sitä jaksa ymmärtää. Olen oikein iloinen jos pidät siitä! Kiitos sanoistasi! Annan mielelläni kehut niille, jotka sen ansaitsevat ja sinä esim. ansaitset omalla lämpimällä tyylilläsi. Sellainen lämmin tyyli on tässä mailmassa sitä kestävää kehitystä!

SA
Stadin poika puhui
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Oi onni ja autuus. Pitkän ahdistuksen ja hampaiden kiristelyn jälkeen etsiminen tuotti vihdoin tulosta ja löysin miltei täydellisen asunnon johon muuttaa poikaystävän kanssa. Sen lisäksi vuokraemäntä on ehkä maailman reiluin, sillä suostui aloittamaan vuokrasopimuksen vasta elokuussa. :h:
Ikävämpää oli se että tulin viikonlopun univajeen ja ulkona riekkumisen ansiosta kipeäksi ja saan koko viikon pituisen sairasloman, jonka jälkeen odottaa juhannus kaverin mökillä.
Ah, elämä on sittenkin ihanaa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Maanantain metkut

Viesti Kirjoittaja Hellu »

1108 kirjoitti:Ilo on uudet silmälasit tai itseasiassa kahdet.

Älkää nyt alkako nauraan mutta mie taidan näyttää vähän tältä hepulta:

Kuva

Mutta, vittu joo, hyvin näkyy!
Haha! Onhan se ruma, mut ei nyt sentään NIIN ruma.
Vastaa Viestiin