Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No voihan vitura, mä nään taas aivan erilailla koko jutun. Siis eihän se seksinharrastaminen oo mitenkään relevanttia. Kyse oli lähinnä siitä niinku Frederik sanoikin, että miten pääsee ihailijasta eroon..mut niinku nätisti. (Jahka mun pää selviää tästä juhlimisputkesta, niin sanon kyllä suoraan.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Skuukkeli

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

sipsi kirjoitti:miten pääsee ihailijasta eroon..mut niinku nätisti.
Haluatko Skuukkelista eroon? Skuukkeli on murtunut.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Skuukkeli kirjoitti:
sipsi kirjoitti:miten pääsee ihailijasta eroon..mut niinku nätisti.
Haluatko Skuukkelista eroon? Skuukkeli on murtunut.
Ei ei ei! En missään tapauksessa halua Skuukkelista eroon. :cry: Kivasti kuitenki viitattu tolleen, että Skuukkeli olisi sipsin ihailija..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:No voihan vitura, mä nään taas aivan erilailla koko jutun. Siis eihän se seksinharrastaminen oo mitenkään relevanttia. Kyse oli lähinnä siitä niinku Frederik sanoikin, että miten pääsee ihailijasta eroon..mut niinku nätisti. (Jahka mun pää selviää tästä juhlimisputkesta, niin sanon kyllä suoraan.)
Tässä on kato paskanpuhujilla ja suorittajilla eri näkökulma aiheeseen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tässä on kato paskanpuhujilla ja suorittajilla eri näkökulma aiheeseen.
Tyypillistä, en taas tajua ollenkaan mitä sä tarkotat.
Onks sit semmonen ihminen, joka ihastuu jonku yhen mahtavan seksiyön perustella toiseen paskanpuhuja vai toteuttaja?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
elco

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja elco »

sipsi kirjoitti: Onks sit semmonen ihminen, joka ihastuu jonku yhen mahtavan seksiyön perustella toiseen paskanpuhuja vai toteuttaja?
No tietenkin on! Mitä oikein höpötät?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

elco kirjoitti: No tietenkin on! Mitä oikein höpötät?
Juurikin niin. Mä en nimittäin ollenkaan ymmärrä, mitä Dave höpöttää.
8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
VakavaSami
Kitisijä
Viestit: 11
Liittynyt: 10.07.2008 20:13
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja VakavaSami »

Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen

Viimeisen kahden-kolmen vuoden ajalta oma valinta, en ole halunnut enkä toisaalta kokenut tarvetta parisuhteelle, syistä joita en erittele. Lähitulevaisuudessa voisi alkaa olla taas ehkä avoimemmin mielin.

Yleisesti ottaen ennen nykyistä tilannetta asioita "hidasti" kai se että olen jonkin verran outolintu ja vetäytyvä perusluonteeltani. En viihdy hälyssä. Ulkonäöltäni melko tavis, ja toisaalta oma aktiivisuus ei ole ollut koskaan mitään huipputasoa. Ja onhan tuota toisaalta jonkin verran ujo maalaispoika, jonka johdosta aloitteita ei ole aina tullut tehtyä vaikka olisi halunnut.

Mutta enpä nyt tiedä olisiko tästä koskaan kärsinyt.
Männöökö tämä pönttö Pölökille?
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Tässä on kato paskanpuhujilla ja suorittajilla eri näkökulma aiheeseen.
Tyypillistä, en taas tajua ollenkaan mitä sä tarkotat.
Onks sit semmonen ihminen, joka ihastuu jonku yhen mahtavan seksiyön perustella toiseen paskanpuhuja vai toteuttaja?
Noo. Uskaliaasti väitin, että sinä olet seksin alalla toteuttaja ja sitten täällä on myös paskanpuhujia. Eli katsotte tuota imaginaarisen poikaystävän kysymystä eri tavalla. Eli olisko se parempi, että se mielikuvitusmies olisi palomies vai vapaapainija-vartija.
NegaDuck

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:Siis väitätkö sä että mun frisyyrissä on jotain vikaa??
No kotikenttäkaNpaajassa nyt ainaskin, jos ei sun tukkaa huolla.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti: Eli olisko se parempi, että se mielikuvitusmies olisi palomies vai vapaapainija-vartija.
Aivan sama. Oli sitten mielikuvitustyyppi tai ei. Diggailen muusikoista. Ja muista taiteilijoista. Oli muunmuassa lyhyt suhde yhen teatteriohjaajan kanssa, joka sitten osottautuikin aika kusipääksi. Lisäksi kaikki elämäni miehet on ollu supereita kokkeja, siis ihan koulutukselta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Eli olisko se parempi, että se mielikuvitusmies olisi palomies vai vapaapainija-vartija.
Aivan sama. Oli sitten mielikuvitustyyppi tai ei. Diggailen muusikoista. Ja muista taiteilijoista. Oli muunmuassa lyhyt suhde yhen teatteriohjaajan kanssa, joka sitten osottautuikin aika kusipääksi. Lisäksi kaikki elämäni miehet on ollu supereita kokkeja, siis ihan koulutukselta.
Nyt alat itse harhaileen. Ei taida karkottaa sun sinnikästä ihailijaa, jos menet sanomaan, että seurustelut nyt jonkun kynäniskan muusikon kanssa. Kyllä Frederikin suosittelema 210 cm hormonihirviövapaapainijavartija toimii paremmin. Muistat vielä mainita, että vähän kyllä pelottaa, kun se on niin äkkipikainen ja mustasukkainen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Nyt alat itse harhaileen. Ei taida karkottaa sun sinnikästä ihailijaa, jos menet sanomaan, että seurustelut nyt jonkun kynäniskan muusikon kanssa. Kyllä Frederikin suosittelema 210 cm hormonihirviövapaapainijavartija toimii paremmin. Muistat vielä mainita, että vähän kyllä pelottaa, kun se on niin äkkipikainen ja mustasukkainen.
Joo, no tota varten mulla on juoppoeksä. 8) Se on oikeasti äärimmäisen mustasukkanen ja äkkipikainen. Ei se kyllä enää mun elämään mitenkään puutu (onneks), mut on ollu näitäkin tilanteita et on ollu pakko mainita ko.tyypistä uusille poikaystäväehdokkaille, ettei ne sitten säikähdä jos tapahtuu jotain kummallista.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NegaDuck kirjoitti:No kotikenttäkaNpaajassa nyt ainaskin, jos ei sun tukkaa huolla.
No tottakai huoltaa. Mä olen NAINEN ja naiset käy KAMPAAJALLA. ISÄNI EI OLE ÄITINI LAPSI.
Pyry-Matias

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

sipsi kirjoitti:...mut on ollu näitäkin tilanteita et on ollu pakko mainita ko.tyypistä uusille poikaystäväehdokkaille, ettei ne sitten säikähdä jos tapahtuu jotain kummallista.
Ihan mielenkiinnosta, minkätyyppistä reaktioo on ehdokkailta tullut? Meinaan, että luulis heiveröisen taiteilijan ottavan kohtuu ripeään ritolat ellei nyt sitten miehekkäissä pimpinhimoissaan moista blokkaa.
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:No kotikenttäkaNpaajassa nyt ainaskin, jos ei sun tukkaa huolla.
No tottakai huoltaa. Mä olen NAINEN ja naiset käy KAMPAAJALLA. ISÄNI EI OLE ÄITINI LAPSI.
Täh, eiks ne ookaan naimisissa?
BettyB.

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Täh, eiks ne ookaan naimisissa?
Kyllä ne valitettavasti on, olleet jo yli 45-vuotta.

Ei Dave kaikki avioliitot oo samanlaisia kun sulla. :pikkugee:
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mitähän äiti on laittanut ruoaksi?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Pyry-Matias kirjoitti: Ihan mielenkiinnosta, minkätyyppistä reaktioo on ehdokkailta tullut? Meinaan, että luulis heiveröisen taiteilijan ottavan kohtuu ripeään ritolat ellei nyt sitten miehekkäissä pimpinhimoissaan moista blokkaa.
No just, aivot lyö nyt taas ihan tyhjää eli toisinsanoen taisin vähän liiotella.. On jo kuiteski ikuisuuksia aikaa noista tilanteista. Mut muistaakseni oon esittäny asian jotenkin niin, että "en nyt tiedä kannattaako mun nyt just alkaa tapailee sua, koska siitä voi seurata kaikenlaisia vaikeuksia". Jne. (Ihme, että oon sinkku!) Jouduin ihan oikeesti joskus miettimään, et seuraavan kundikaverin on pakko kans olla jonkunlainen "kovis", ku kerran itekin oon joutunu keskelle jotain hemmetin "mafia-elämää". (Vainoharhanen sipsi.)
Onneks nykyään menee ihan erilailla.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Seuraavan poikakaverin täytyy aina olla entistä kovempi. Helppoa, alat kirjeenvaihtoon vankien kanssa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti: Helppoa, alat kirjeenvaihtoon vankien kanssa.
Mulla on huonoja kokemuksia vangeista. Tai oikestaan hyviä, miten sen nyt sitten määritteleekin. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Skuukkeli

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Skuukkeli on rakkauden vanki.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Skuukkeli kirjoitti:Skuukkeli on rakkauden vanki.
Niin ihana. Skuukkeli on sipsin uusi lempityyppi. Kai me kaikki ollaan enemmän tai vähemmän rakkauden vankeja..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Skuukkeli

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

sipsi kirjoitti:Kai me kaikki ollaan enemmän tai vähemmän rakkauden vankeja..
Päivä päivältä enemmän! :h:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vittu mitä jaarittelua. Kysymys: onko naisten täysin mahdotonta tyrmätä miesten lähentelyjä vai koskeeko tämä molempia sukupuolia ja näistä niitä, joiden luonne on heikko? Tarkoitan sitä, että onko pakko aina vähän antaa ymmärtää ja ehkä ymmärtää antaa, jos elämäntilanne muuttuu (miehestä tulee rikas jne.).
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin