Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Itse olen selvästi keskivertoa huonompi (ainakin) seuraavissa asioissa:
-Naamamuisti
-Piirtäminen

Sitten on joukko asioita, joissa olen "tavallisen" huono, mutta niitä ei jaksa listata. Tulisi liian pitkä lista.
Chap

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Remppaaminen. V*ttu, että pitää rempata.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen aivan järkyttävän huono seuraamaan kirjallisia ohjeita. En vaan tajua niitä ollenkaan, vaikka työni puitteissa itse kirjoitan paljon - kuulemma loistavia - ohjeistuksia. Lukiessa ohjeita tuntuu, että ne voisivat ihan yhtä hyvin olla kirjoitettu suahilin kielellä... tämä saattaa olla jonkinlainen asenneongelma :roll:
NegaDuck

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ainakin nimimuisti, päiväysmuisti ja esineiden heittäminen pitkälle tai tarkasti eivät oikein pelaa.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Aivokirurgiassa, rakettitieteessä ja kvanttifysiikassa. Lisäksi hevospoolossa, seiväshypyssä ja sumopainissa.
daddykillkill

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Ruskean kastikkeen teko.
BettyB.

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mulla on maailman huonoin nimimuisti ja se jopa haittaa työtäni. Sen lisäksi olen äärimmäisen huono olemaan väärässä ja myöntämään virheeni, treenin alla kumpikin ja tuloksiakin jo nähtävillä. Olen myös huono tanssimaan ns. paritansseja, mulla on pakonomainen tarve viedä. Niin ja oon tosi huono syömään puikoilla!
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Piirtämisessä ja tajuamisessa. En osaa piirtää mitään ja joskus minulle joutuu selittämään tosi pitkään ennen kuin asia menee jakeluun.
Äiti ei tiedä
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

- Nimimuisti. Olen aktiivisesti unohtanut esim. työkavereitteni nimiä joiden kanssa työskentelin tiiviisti puoli vuotta sitten. Yhtä pitkää hujoppia kutsuin aina välillä vahingossa Matti Vanhaseksi (on hänen kaimansa mutta eri sukunimi, ja Vanhasta kuitenkin yli 10cm pidempi).

- Panemisessa. Hirveetä rynkytystä vaan, ei mitään tuntikausia kestävää höyhenhuiskalla selän sivelyä hajukynttilöiden loisteessa, mistä naiset kuulemma tykkää.

- Jääkiekko (viimeksi pelasin lukion ekalla, ja silloinkin pelit menivät vituiksi kun uudet luistimet puristivat jalkoja kipeästi. Vielä nuorempana muistelen että jostain syystä kaaduin aina mahalleni kun laukaisin kiekon maalia kohti (mutta ohi)).

- Aikaisemmin uiminen, josta syytin uimiseen sopimatonta vartalotyyppiä (pitäisi olla Gattaca-leptosomi), mutta tarkalla tekniikkaharjoittelulla olen parantunut selvästi ja nykyisin olen ehkä jopa keskivertoa parempi uimari. Rintauinnin opin vasta pari vuotta sitten, sitä ennen aina kroolasin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
ninnithequeen

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en tajuu mistään sähkövempeleistä yhtään mitään. Tietokone näistä pahimpana, kas kummaa.

Ja autoo en osaa ajaa, vaikka ukko kyllä kehu et ihan hyvin sä vedit. Joopa joo, en suostunu peruuttaa mein paskarellulla senttiäkään, vaikka toinen opasti. Sammutin auton siihen ja hyppäsin ulos. En halunnu rikkoa sitä :D Mä en vieläkään tajua miten se anto mun ajaa sitä. Se on sen rakas. Entisillä autoilla sain vedellä pitkin mökkiteitä, kun ne sattu olee mun firman autoja ;)

(niin siis mullahan ei ole ajokorttia ikinä ollutkaan)

Todistusaineistoa: http://kitina.net/album_page.php?pic_id=6173
SikaMika

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

pikkuego kirjoitti:Aivokirurgiassa, rakettitieteessä ja kvanttifysiikassa. Lisäksi hevospoolossa, seiväshypyssä ja sumopainissa.

Ei vittu mikä käsi! Mitä sä sitten osaat?!


Mä olen huono ainakin

- muistamaan nimiä
- laulamaan
- piirtämään
- sanomaan "ei" kiusauksille
Pyry-Matias

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Olen pirun huono suunnistamaan vieraissa paikoissa. En muista millään tuloreittiä tai auton paikkaa parkkialueella. Sitten olen hidas oppimaan minulle uusia teknisiä vempaimia, sellainen perusteknisyys uupuu. Kärsivällisyyden puute näkyy pitkäkestoisissa monotonisissa suorituksissa, joihin en jaksa millään keskittyä kuin hetken.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aivan kaikessa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
elco

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja elco »

Taide-, voima- ja kestävyyslajit.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Useimmissa asioissa.
Mieluiten kurkistelen maailmaa ikkunaverhojen takaa tai televisiosta. Kun ulos menen, huomaankin, että muut ihmiset ovat minuun verraten kymmenmetrisiä jättiläisiä tai Superhessuja.

Jos nyt jotain pitää luetella, niin:

-Fyysisen lahjakkuuden ja motoriikan puute. Ollut jo lapsena, valittiin viimeisenä urheilutuntien joukkueisiin. Käden taitoja on vain käsi oman mulkun ympärillä tai toivon pillulla. Noloja tilanteita vaikka kun jouduin kiinnittämään ruuveja porakoneella jotakin duunin näyttelyä tehdessä. En käsitä miten muut osaa, ei se poran kärki vaan minulla osunut pienen ruuvin vakoseen sitten niin millään.

-Taipumus aivojähmettymään uutta asiaa opetettaessa, jolloin vaikutan niin tyhmältä ettei ole mahdollistakaan. Muistan vaikka Yliopiston mikrobiologian harjoituskurssin, jossa tehtävät annettiin päivän alussa ja suullisesti nopeasti luetellen. Minä en ymmärtänyt ja muistanut mitään, palloilin päivät ihan hoo moilasena.

-Koulumatikassa tipahtaminen saa minut epäilemään muuten suurta älyäni :D Toisaalta sitten maatalouskoulussa kävi niin, että kun annettiin joku vitun lehmänrehulasku tehtäväksi, kaikki amisjuntit osasivat, mutta minä en tajunnut mitään vaikka opettaja selitti sitä yksinkertaista kaavaa. Voinko olla niin tyhmä vai panikoinko niissä tilanteissa?

-Muiden ihmisten energisyys ja aktiivisuus on hämmästyttävää. Tekin useimmat teette sitä kovaa duunianne.. ja jaksatte sen päälle harrastaa vakavissaan mitä vaan tanssista sukeltamiseen, käytte salilla, hoidatte lapsenne keillä on, nettailette, tiedätte kaiken kaikista asioista, vietätte aktiivista sosiaalista elämää (tupareita, kummilapsia), dokaattekin ja nussitte tietysti. Minä en nuorempanakaan ole jaksanut kuin korkeintaan yksi tai kaksi asiaa päivässä. Työssä ollessanikin kotiin päästyä vain huilasin ja töllöä katsoin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Olen huono nukkumaan.
Nyt penikseni on fantastinen!
Herra Manala

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Luulen ja epäilen että saatan olla kohtalaisen huono pitämään muista ihmisistä.

Piirtää en myöskään osaa, paitsi tikku-ukkoja. Sama pätee hyvin pitkälti myös käsialaan. Lienee tavallista yleisempää vasureilla.

Matematiikassa olen myös huono. Maalaisjärkilaskut ja prosenttilaskut onnistuvat vaivatta, mutta joku derivointi esimerkiksi aiheuttaa "vittu tällasta paskaa tarvii kenenkään osata manuaalisesti laskea" -angstilukon päässä, jonka jälkeen on 100% mahdotonta motivoida itseä sisäistämään asia.

Muuten sitten osaankin aika vitusti kaikkea.
Zeb

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Nimimuisti on kaamea. Noloa kun menee vuosi oppia työkavereiden nimet.

Äh, en keksi muita. Luulen, että vältän viimeiseen asti tekemästä mitään missä olen huono, jotten tietäisi sitä. Ihmisen on hyvä pitää defenssit terässä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Missä asioissa olet poikkeuksellisen huono?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Zeb kirjoitti:Nimimuisti on kaamea. Noloa kun menee vuosi oppia työkavereiden nimet..
Juu, tuokin vielä minulla. Tosinoloja tilanteita koulussa, kun minut laitettiin palauttamaan kokeita, enkä tuntenut ihmisiä kuukausien jälkeenkään. Nykyään en millään muista niiden ihmisten nimiä, joiden kanssa olen asioinut. Joskus kysyn isältä, että kuka se pankkitäti tai maatalousneuvoja oikein nimeltään oli :D Ihmisiä en ulkonäöltäkään aina erota. Helpottaa, jos on valokuva jota rauhassa katsoa.
Zeb kirjoitti: Äh, en keksi muita. Luulen, että vältän viimeiseen asti tekemästä mitään missä olen huono, jotten tietäisi sitä.
Jossain länkkärissä oli ranchilla aivan huippu vanhempi cowboy ja jatkuvasti mokaileva nöösipoika. Kerran vanha mestari vei hermoilevan pojan erilleen ja selitti: "Sinusta ehkä näyttää, että onnistun kaikessa mitä teen. Asia ei ole niin. Minä teen ainoastaan niitä asioita, joissa olen hyvä".

Zeniä melkein. Mutta entäs jos ei löydä missä olisi hyvä tai jos maailma heittää ihan muihin paikkoihin?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin