Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Saliähkintä suoritettu, ja jälleen kun olin lomalla niin sai rauhassa puurtaa vähän pidempään. Eilen pyöräilin eestaas Tapiolaan, ja toissapäivänä illalla oli sählyn liigaottelu. Semmoista tällä viikolla tähän asti.
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ja sählyt. Puuh. Olin vielä eilisestä aika väsynyt, kun punttiksen lisäksi oli vielä suursiivous.

Mun tiimi ei voittanut, mutta sain tehtyä maaleja kuiteskiiii. :ohyeah:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Reititöntä pyöräilyä! 35 kilsaa 2h 25min..
Tai siis Reitti kuitenkin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juu 31 kilsaa pyöräillen, aikaa turhaantui 1h 45 min, aika haipakkaa, vaikka tuuli iolikin voimakas ja vastainen osan matkasta

Reitti
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Sählyn liigaottelu. Pataan tuli 10-0. Vastassa oli taas vikkeliä nuoria poikia joiden rinnalla tunsi itsensä jotenkin vanhaksi ja hitaaksi. :( Mutta tulipahan urheiltua! Urgh!
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eilen 14km ja tänään 21km pyöräilyä. Lisäksi eilen 13.5h erinäköisten ja -kokoisten esineiden kantamista rappusissa, katkaisi krapulan ja lähes omankin selän.

EDIT: ja vielä 15km lisää pyöräilyä.
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

40 minsan hölkkälenkki, jonka varrella telineähinää (nojapuut, leuat, vazat ja pölkynnostot, 3 settiä kutakin). Kylläpäs uuvutti, jotenkin huonossa vedossa. Mutta jälkeenpäin on ihan hyvä olo että tuli tehtyä.
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Lasken urheiluksi myös paniikinomaisen spurtin ruokakauppaan ja takaisin levinjauhetta noutaakseni. Systeri leipoo piirakkaa tutulle lahjukseksi.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

12.5km fillarointia. Teki tiukempaa kuin eilinen 36km, olisi ehkä syytä viimein venytellä jalat. Ja harkita viinan ja tupakan vähentämistä. No, funtsin näitä sitten illalla baarissa...
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Taukoa liikunnallisista harjoitteista n. kaksi kuukautta, nyt taas aloitettu salilla käynti. Kova hinku olisi ip-treeneihinkin, mutta maga on kesälomalla ja jutsuilut ovat kesällä jossain ihme ulkonurmella (ehkä käyn katsomassa huomenna onko nurtsilla millainen meininki ja mitä harjoitellaan, toivottavasti aseita). Lauantaina voisi käydä pitkästä aikaa uimassa.

Joka tapauksessa, olin jokseenkin yllättynyt kun salin digitaalivaaka valehteli elopainokseni n. 85 kg. Jos se piti paikkansa, en ole varmaan koskaan painanut näin paljon. En edes näytä läskiltä, eikä lihasmassakaan ole varmastikaan ainakaan kasvanut. Ehkä lomaläski on kerääntynyt päähäni. Oletin ennalta että painoni olisi pudonnut harjoitteluajoista pari kiloa lihastenmenetyksen takia, ehkä jopa 75 kiloon. Toisin kävi.

Veikkaan että kuukauden tai parin päästä painan taas jotain 78kg, joka tuntuu olevan normipainoni kun treeniputki on päällä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisikohan tämä agendassa loman alusta lähtien?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyöräilyä..
n. 45 km aikaa meni n.2h 30min..
Pyöräily on vaarallista, Vuosaaressa pihasta aidan takaa lähtenyt vihreä korolla kosautti kylkeen, verinaarmuja ja puolittain irronnut polkimen heijastin..
Onneksi on aina päässä Bell-helmet , vaikka en nyt kaatunutkaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bluntly kirjoitti:Olisikohan tämä agendassa loman alusta lähtien?
Päätin kokeilla tuota tänään, tosin sovellettuna (=pidennettynä). Lenkkeilin aamulla ennen aamupalaa läheiselle mäelle ja nousin sen neljä kertaa ylös, ja takaisin kotiin suihkuun ja aamupalalle. Vielä en ole havainnut rasvan kaikkoamista, mutta ainakin olen nyt jo puoliltapäivin hemmetin väsynyt eikä tee mieli lähteä kotoa minnekään. Olisi kai pitänyt jättää harjoite lyhyemmäksi.

Olen aikaisemminkin huomannut ettei aamureippailu sovi minulle, pelkkää tervanjuontia. Joo se saa kehon hereille, tai sitten on fyysisesti väsynyt heti päivän alussa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Frederik Krueger kirjoitti:jutsuilut ovat kesällä jossain ihme ulkonurmella (ehkä käyn katsomassa huomenna onko nurtsilla millainen meininki ja mitä harjoitellaan, toivottavasti aseita).
Kävin paikalla, ei näkynyt muita. Tunsin itseni toopeksi kävellessäni nurtsilla puumiekkoineni kaljanjuojien seassa etsien muita harjoittelijoita. Ens kerralla soitan vetäjälle ennen treenejä, tai sitten jatkan jutsuiluja vasta syksymmällä kun treenit siirtyvät sisätiloihin.
Lauantaina voisi käydä pitkästä aikaa uimassa.
Muistin etteivät uimahallit taidakaan olla kesäisin juurikaan auki, ja joku Stadion olisi varmaan ihan liian täynnä kuntouintia ajatellen, ja turhan pitkän matkan takana. Kävin siis aamulenkillä. ^
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kävelin ytimeen ja takaisin 7+7=14km
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Uuden Elämäni paras päätös oli lähteä pyörälenkille 3,5 päivän Huonon Elämän jälkeen. Mieli tuntuu kirkastuneen ja jollei sielu niin ainakin tupakoinnin turmelema nielu ja keuhkot puhdistuneen. Matkaa taittui 25km, niistä 10 ekaa otin niin rauhallisesti kuin vain ikinä osasin, loput mätin menemään vähän lujempaa. Nyt saunaan...
aimohaiku

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kuntosalilla koneiden kiluuttelua. Pitäisi käydä vähän useammin kuin muutaman kerran vuodessa, niin ei menis ihan tyttöilyksi tuo homma.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

aimohaiku kirjoitti:Kuntosalilla koneiden kiluuttelua. Pitäisi käydä vähän useammin kuin muutaman kerran vuodessa, niin ei menis ihan tyttöilyksi tuo homma.
Yes? My dear?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Eilen poljin vain 18 kilsaa, kävelin noin 5 kilsaa ja raahasin vielä noin kaksi kilsaa fillaria metsäpolulla.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Olen laihtunut viikossa n. 1,8kg salin vaa'an mukaan. Apua, eikö mun painoni pitäisi vain kasvaa kun lihakset kuitenkin suurenevat ihan silmissä? Tälläkin hetkellä peksit ja bisepsit ovat ihan bumbissa verrattuna tilanteeseen viikko sitten, ja vatsalihaksetkin erottuvat hiukan aiempaa paremmin. Raah!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Newton »

Frederik Krueger kirjoitti:Olen laihtunut viikossa n. 1,8kg salin vaa'an mukaan. Apua, eikö mun painoni pitäisi vain kasvaa kun lihakset kuitenkin suurenevat ihan silmissä? Tälläkin hetkellä peksit ja bisepsit ovat ihan bumbissa verrattuna tilanteeseen viikko sitten, ja vatsalihaksetkin erottuvat hiukan aiempaa paremmin. Raah!
Jaa, jos hikoilet nesteet pois kropasta ja nekin vähät mitkä jäävät pumpataan lihaksiin, niin kyllähän se voi hyvinnii näyttävää olla.

Lihakset eivät sinänsä kasva, vaikka niihin kertyykin enemmän nestettä pumpin aikana. Varsinainen lihasmassan kasvatus on aika pahuksen hidasta puuhaa.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pääasia että näyttää hyvältä ja pimpsaloora laulaa hoosiannaa!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Hölkkälenkki systerin kanssa. Hän pelkästään hölkkäsi, mä taas tein ne telinetemppuilut kanssa.

Uuvutti ihan perkeleesti, olin ihan piipussa. Huono päivä? Syytän nestehukkaa, en tainnut tankata tarpeeksi nestettä ennen lähtöä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Poljin Tikkurilaan ja takaisin Vuosaaren sataman kautta..
Matka n. 47km ja aikaa kulahti 2 tuntia 45 minuuttia..
Matkana alkaa olla tämänhetkistä maksimia..
Olin aivan puhki, selkään ja reisiin tuntui oikeasti, suorastaan aikuisten oikeesti.
Menen illalla makkaraa natustelemaan, viimeiset uutuudet ennen berliinin matkaa.. Massani kävi jo alle 93 kilon, 92,5.. kymmenen kiloa alkaa olla hävinnyt kesäloman kuluessa tai siis 7 viikon kuluessa, viime vuonna tuli saman verran lomalla lisää!
:lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

15km pyöräilyä. Melko tiukan tuntuista puuhaa noinkin lyhyeksi matkaksi. Kroppa ei selvästikään ole palautunut viikonlopu(i)sta, täytyy tänään vetää kunnolla pöperöä ja venytellä että jaksan polkea huomenna töihin, matkaa kertyy silloin 30km.
Vastaa Viestiin