Big Brother SUB TV

Yleinen lätinä jä kitinä
Lutka

Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Lutka »

näinkö mä oikein että marika fingerroos on yksi kilpailijoista? sellainen muutaman sekunnin mainosspotti tuli subilla jossa tätä kerrottiin. en meinannut uskoa silmiäni ja korviani.

on aika uhkarohkeaa laittaa kyseinen mamma tuohon sarjaan, varsinkin kun kyseessä on suomessa ensimmäinen kotimainen tuotantokausi. muissakin maissa julkkiksia on bb:ssä ollut, mutta yleensä vasta toisen tai kolmannen tuotantokauden jälkeen.

marika fingerroos on kyllä mun mielestä subilta mahdollisimman huono veto. suurin osa suomalaisista on täyteellisen kyllääntynyt kyseiseen ämmään ja mukahieno mainoskikka saattaa kääntyä itseään vastaan.

olen itse bb:fani, ja se johtuu siitä että olen asunut vuosia ulkomailla ja seurannut esim. saksan ekan ja tokan tuotantokauden 2000-luvun alussa alusta loppuun, samoin olen seurannut sveitsin ja brittien bb:t aikanaan kyseisissä maissa asuessani.

nyt kuitenkin marikan mukana olo on mulle sellainen punainen vaate ja osoitus subin mauttomasta politiikasta että melkein harkitsen sarjan dissaamista, ainakin kunnes marika on tippunut. mikä tuleekin varmaan tapahtumaan heti ekassa äänestyksessä.

:off:

(olen jotenkin nauttinut siitä että seiskapäivää on alkanut tehdä marikalle vittua, eli ei ole enää puffannut sen juttuja kanteen. tyhmyydestä sakotetaan ja marikalle on mun mielestä tehty tietyissä medioissa hauskat hyväksikäyttötemput. voin kuvitella miten se pienipäinen, isotissinen akanretale istuu kotona ja miettii että mikä meni vikaan kun seiska ei enää elätäkään)
ninnithequeen

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No voi jösses! Vai on Fingerroos siinä mukana! Auts, enpä taidakaan katsoa mokomaa sarjaa sittenkään...

Brittien BB:n olin enemmän kuin koukussa, ei hemmetti, ainuttakaan perjantain jaksoa EI voinut jättää katsomatta, kun piti jännätä kuka putoaa. Mutta on sanomattakin selvää, että Suomen Big Brother tulee olemaan totaalinen rimanalitus.
Lutka

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Lutka »

ninnithequeen kirjoitti:Mutta on sanomattakin selvää, että Suomen Big Brother tulee olemaan totaalinen rimanalitus.
vittumainen asenne sulla. minkätakia suomalaisen bb:n pitäisi olla rimanalistus? siitä tulee suomalainen bb joka näyttää just siltä mitä suomalainen bb on. ei se ole mikään rimanalitus. samalla formaatilla tehdään ja samat kuviot siinä on. miksi se olis automaattisesti, kategorisesti jotenkin huonompi.

typerää on ainoastaaan se että sub ei uskonut sen viihteelliseen arvoon ilman jotain vitun typerää marikaa.

toivotaan että se mainos oli ns. ärsytin, eli vitsi joka ei pidä paikkaansa.

ja aion muuten jossain vaiheessa sitten kopsata tästä keskustelusta parhaat palat ja lähettää subin ohjelmapäivystykseen, jos ja kun se limppu siellä telkkarissa sitten onkin.
ninnithequeen

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lutka kirjoitti:
vittumainen asenne sulla. minkätakia suomalaisen bb:n pitäisi olla rimanalistus? siitä tulee suomalainen bb joka näyttää just siltä mitä suomalainen bb on. ei se ole mikään rimanalitus. samalla formaatilla tehdään ja samat kuviot siinä on. miksi se olis automaattisesti, kategorisesti jotenkin huonompi.
.
Tuota, mikä tahansa tosi-TV formaatti mikä Suomeen on tullut, on ollut MINUN mielestäni totaalinen rimanalitus. Ei ole toiminut yksikään. Liian jäyhiä suomalaiset tehdäkseen samanlaista viihdettä (ja puhun nyt kilpailijoista) kuin ulkomailla.
Siitä vittumainen asenteeni.
nypari

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja nypari »

Elekäähän nyt vielä tuomitko SF BB:a. Kyllä sitä täytyy ainakin muutama jakso katsoa, jotta voi muodostaa mielipiteen sarjasta. Tässä vaiheessa kyse on vain ennakkoasenteista.
ninnithequeen

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nypari kirjoitti:Elekäähän nyt vielä tuomitko SF BB:a. Kyllä sitä täytyy ainakin muutama jakso katsoa, jotta voi muodostaa mielipiteen sarjasta. Tässä vaiheessa kyse on vain ennakkoasenteista.
Toki toki, mutta mie en usko sen olevan hyvä, ennenkuin näen omin silmin.
Ja pitääkö joka perkeleen formaatti edes tuoda Suomeen, pilattavaksi, kuten aikaisempien kanssa on käynyt? Mutta kai niitä jotkut urpot sitten katsoo, katsojalukujen perusteella.
Lutka

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Lutka »

kyllä mun mielestä esim. idols oli enemmän kuin toimiva. hyvin tehty ja hauskaa viihdettä. popstarseja en nähnyt kun en ollut sillon suomessa.

uutisvuoto toimii hyvin, samoin bumtsibum. haluatko miljonääriksi myös.

robinson toimi erittäin hyvin, oli tosi hyvä ja aito sarja suomalaisista ihmisistä.

tuleeko vielä muita mieleen?
ninnithequeen

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lutka kirjoitti:kyllä mun mielestä esim. idols oli enemmän kuin toimiva. hyvin tehty ja hauskaa viihdettä. popstarseja en nähnyt kun en ollut sillon suomessa.

uutisvuoto toimii hyvin, samoin bumtsibum. haluatko miljonääriksi myös.

robinson toimi erittäin hyvin, oli tosi hyvä ja aito sarja suomalaisista ihmisistä.

tuleeko vielä muita mieleen?
Mä en nyt laske Idolsia, Uutisvuotoa, Bumtsibumia ja Miljonääriä niinkään samaan sarjaan, jossa joukko tavallisia ihmisiä YHDESSÄ taistelevat putoamista vastaan.
Ja Robinsonhan oli - anteeksi nyt vaan Lutkaseni - surkea. Suuri Seikkailu samaan sarjaan - kyseessä lienee formaatti - surkea.
Lutka

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Lutka »

ninnithequeen kirjoitti:
Lutka kirjoitti:kyllä mun mielestä esim. idols oli enemmän kuin toimiva. hyvin tehty ja hauskaa viihdettä. popstarseja en nähnyt kun en ollut sillon suomessa.

uutisvuoto toimii hyvin, samoin bumtsibum. haluatko miljonääriksi myös.

robinson toimi erittäin hyvin, oli tosi hyvä ja aito sarja suomalaisista ihmisistä.

tuleeko vielä muita mieleen?
Mä en nyt laske Idolsia, Uutisvuotoa, Bumtsibumia ja Miljonääriä niinkään samaan sarjaan, jossa joukko tavallisia ihmisiä YHDESSÄ taistelevat putoamista vastaan.
Ja Robinsonhan oli - anteeksi nyt vaan Lutkaseni - surkea. Suuri Seikkailu samaan sarjaan - kyseessä lienee formaatti - surkea.

suuri seikkailu ei ole formaattiohjelma. se on ihan mtv3:n oma juttu. tosin formaattia on yritetty myydä ulkomaille.

mun mielestä robinson oli kiinnostava, ihan samaa tasoa kuin alkuperäinen ruotsalainenkin. tavallisia, mukavia ihmisiä, sosiaalisia ongelmia, hienoja urheilusuorituksia ja taktisia kuvioita.

missä sun mielestä robinson meni metsään? siinäkö että suomalaiset ei tappele samalla tavalla kuin jenkit relityissänsä? no, eihän se ole formaatin tai tuotannon vika vaan me nyt ollaan tällasia.
nypari

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja nypari »

Onhan se kylmä tosiasia, eikä se riipu edes osallistuja-aineksesta, että pienellä Suomi-budjetilla ei hääviä realitypårnåa synny. Vrt. vaikkapa Suuri Seikkailu kontra Survivor. Esim. Amazing Race oli kyllä viimeisen päälle hyvin ja kalliisti tuotettu pårnåsarja ja toimi mielestäni tosi hyvin.
Lutka

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Lutka »

nypari kirjoitti:Onhan se kylmä tosiasia, eikä se riipu edes osallistuja-aineksesta, että pienellä Suomi-budjetilla ei hääviä realitypårnåa synny. Vrt. vaikkapa Suuri Seikkailu kontra Survivor. Esim. Amazing Race oli kyllä viimeisen päälle hyvin ja kalliisti tuotettu pårnåsarja ja toimi mielestäni tosi hyvin.

robinson = survivor

suuri seikkailu on ihan oma juttunsa.
ninnithequeen

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nypari kirjoitti:Onhan se kylmä tosiasia, eikä se riipu edes osallistuja-aineksesta, että pienellä Suomi-budjetilla ei hääviä realitypårnåa synny. Vrt. vaikkapa Suuri Seikkailu kontra Survivor. Esim. Amazing Race oli kyllä viimeisen päälle hyvin ja kalliisti tuotettu pårnåsarja ja toimi mielestäni tosi hyvin.
Juurikin näin.
Ja Brittien Big Brotherhan on nimenomaan sitä sos.pårnåa parhaimmillaan, sellaista, jota suomalaisilta on ihan turha odottaa. (ja turha nyt tulla sanomaan että nussihan ne Ruotsissakin kameroitten edessä...)
Runkkis

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Jos katsotte mainoksen tarkemmin huomaatte seuraavan:

"Marika Fingeroos BB:ssä!!!"

Huhua vai totta. Se selviää katsomalla BB silloinko se alkaa..

No, tämä ei ollut tietenkään sanan tarkka lainaus mainoksesta, mutta toivottavasti ymmärsitte tämän pointtini.

Tod. näk. BB:ssä on aivan uusia naamoja, mitä nyt ehkä joku kilpailijoista on saattanut juontaa chat-ohjelmaa tai jollain muulla tavalla ollut ruudussa statistina...
nypari

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lutka kirjoitti:
robinson = survivor

suuri seikkailu on ihan oma juttunsa.
Puhuin yleensä realitystä ja rahankäytöstä sen tuottamisessa, senkin pulunviilaaja. En siis verrannut näitä kahta sinänsä, vaan ne olivat esimerkkitapauksia tässä genressä.
Exsat

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Lutka kirjoitti: robinson = survivor

suuri seikkailu on ihan oma juttunsa.
Mä luulin, että Suomen Robinson on tehty Ruotsin Robinsonin formaatilla, joka vissiin on eri kuin Survivor?

http://www.strix.se/formats.phtml?id=62&sortorder=2
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Toivottavasti se nauta ei ole siinä!

BB-fani täälläkin! Miksi ne ei näyttänyt sitä brittien uusinta täällä?! :( Hoksasin vaan lehdestä yks päivä ku kerrottiin kuka sen oli voittanut.
MarthaFocker

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Suomalaisissa tositv-versioissa tunne tietynlaista myötähäpeää kilpailijoita kohtaan. Onhan niihin osallistujat auttamatta hölmöläisiä.
Samaistun tietysti enemmän suomalaisiin kilpailijoihin kuin ulkomaisiin, ja siksi suomalaisten tositv:iden katselu on juustoraastimella runkaamista.
Silti katselen niitä. Kai se on henkistä masokismia.
Herra Manala

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lutka kirjoitti:...marika... ...en meinannut uskoa... ...marika... ...huono veto... ...täyteellisen kyllääntynyt kyseiseen ämmään... ...marikan mukana olo... ...punainen vaate... ...osoitus subin mauttomasta politiikasta... ...melkein harkitsen sarjan dissaamista... ...ainakin kunnes marika on tippunut... ...olen jotenkin nauttinut siitä että seiskapäivää on alkanut tehdä marikalle vittua... ...tyhmyydestä sakotetaan... ...marikalle on mun mielestä tehty tietyissä medioissa hauskat hyväksikäyttötemput... ...pienipäinen, isotissinen akanretale...
Kyllä on katkerin viesti minkä olen nähnyt aikoihin. Täytyy olla todellisia antipatioita jos MELKEIN harkitsee noin laadukkaan realitysarjan dissaamista. Nussiko se sun miestäsi?
Lutka

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Lutka »

Herra Manala kirjoitti:
Lutka kirjoitti:...marika... ...en meinannut uskoa... ...marika... ...huono veto... ...täyteellisen kyllääntynyt kyseiseen ämmään... ...marikan mukana olo... ...punainen vaate... ...osoitus subin mauttomasta politiikasta... ...melkein harkitsen sarjan dissaamista... ...ainakin kunnes marika on tippunut... ...olen jotenkin nauttinut siitä että seiskapäivää on alkanut tehdä marikalle vittua... ...tyhmyydestä sakotetaan... ...marikalle on mun mielestä tehty tietyissä medioissa hauskat hyväksikäyttötemput... ...pienipäinen, isotissinen akanretale...
Kyllä on katkerin viesti minkä olen nähnyt aikoihin. Täytyy olla todellisia antipatioita jos MELKEIN harkitsee noin laadukkaan realitysarjan dissaamista. Nussiko se sun miestäsi?

mulla ei ole miestä :)

mut sä taidat tykätä sitte marikasta vai? no, onhan se aivoton, isotissinen blondi. sopii sulle ihan hyvin.
Herra Manala

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lutka kirjoitti:mut sä taidat tykätä sitte marikasta vai? no, onhan se aivoton, isotissinen blondi. sopii sulle ihan hyvin.
Mä en suurinpiirtein edes tiedä kuka se on. Siksi ihmettelenkin miksi koko suomen kansa on niin täynnä kyseistä henkilöä. Joku salarakas se taitaa olla. Muistelin että olisi ollut brunette, mutta se olikin sitten joku sen salarakaskaveri?

Yleisesti olen kyllä suosinut mieluummin aivollisia blondeja itselleni.
Lutka

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Lutka »

Herra Manala kirjoitti:
Lutka kirjoitti:mut sä taidat tykätä sitte marikasta vai? no, onhan se aivoton, isotissinen blondi. sopii sulle ihan hyvin.
Mä en suurinpiirtein edes tiedä kuka se on. Siksi ihmettelenkin miksi koko suomen kansa on niin täynnä kyseistä henkilöä. Joku salarakas se taitaa olla. Muistelin että olisi ollut brunette, mutta se olikin sitten joku sen salarakaskaveri?

Yleisesti olen kyllä suosinut mieluummin aivollisia blondeja itselleni.
mä vaan aattelin että jos sillä on isot tissit ni te oisitte ollu samikset.

ja vitut tässä maassa ole ketään joka ei tiedä kuka on marika fingeroos. ja se ei ole marika fingeroosin vika.
Herra Manala

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lutka kirjoitti:mä vaan aattelin että jos sillä on isot tissit ni te oisitte ollu samikset.

ja vitut tässä maassa ole ketään joka ei tiedä kuka on marika fingeroos. ja se ei ole marika fingeroosin vika.
Ei kun se olikin Martina Aitolehto tms. joksi luulin. Oletko varma että se juoksumatolla 8,4kmh löntysteleminen kannattaa, jos olet jo nyt noin huolissasi tissiesi koosta miehiin nähden?
Lutka

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja Lutka »

[quote="Herra Manala] Oletko varma että se juoksumatolla 8,4kmh löntysteleminen kannattaa, jos olet jo nyt noin huolissasi tissiesi koosta miehiin nähden?[/quote]

totta tosiaan. täytyy sitten ottaa silkkarit.
PerttiMakimaa

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Herra Manala kirjoitti:
Lutka kirjoitti:...marika... ...en meinannut uskoa... ...marika... ...huono veto... ...täyteellisen kyllääntynyt kyseiseen ämmään... ...marikan mukana olo... ...punainen vaate... ...osoitus subin mauttomasta politiikasta... ...melkein harkitsen sarjan dissaamista... ...ainakin kunnes marika on tippunut... ...olen jotenkin nauttinut siitä että seiskapäivää on alkanut tehdä marikalle vittua... ...tyhmyydestä sakotetaan... ...marikalle on mun mielestä tehty tietyissä medioissa hauskat hyväksikäyttötemput... ...pienipäinen, isotissinen akanretale...
Kyllä on katkerin viesti minkä olen nähnyt aikoihin. Täytyy olla todellisia antipatioita jos MELKEIN harkitsee noin laadukkaan realitysarjan dissaamista. Nussiko se sun miestäsi?
:komp:

EDIT: Laadukas realitysarja? Poistan komppaukseni tämän osalta.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Big Brother SUB TV

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Lutka kirjoitti:ja vitut tässä maassa ole ketään joka ei tiedä kuka on marika fingeroos. ja se ei ole marika fingeroosin vika.
Kröhöm...? Pitäisiköhän minun hankkia telkkari vai vaihtaa kauppalehti Ilta-Pieruun? Ehkä Soma FM:n vaihtaminen Kiss FM:ään kuitenkin riittäisi? Radiokauppaan siis.

Äsh, taidan tyytyä lukemaan Mitä-Missä-Milloin-kirjan vuoden lopussa.
Vastaa Viestiin