Läskit

Yleinen lätinä jä kitinä
ninnithequeen

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No miksi kaikki herkullinen on sitten niin lihottavaa ja epäterveellistä!!111

Ja joo, ostan ite kans mielummin lihan ilman marinadia kiitos.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Clay kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: ravintola
Helppoa se on naisena sanoa, kun pääsee minne tahansa sisälle
Haha. Tuupa kertoon toi alakerran baarin tätille. Ihme nillittäjä sekin... No en ois mennykään, ohan niitten terassikin aika paska!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

ninnithequeen kirjoitti:No miksi kaikki herkullinen on sitten niin lihottavaa ja epäterveellistä!!111
Evolutiivisesti aikaisemmin ei ole ollut yllin kyllin ruokaa, mutta energiaa on tarvittu kovasti*, mistä syystä nopeat energianlähteet kuten sokerit maistuvat meistä hyvältä. Tosin sekään sokeri ei ole aikaisemmin ollut muodossa, jossa sitä nyt teollisesti käsiteltynä ja kaikesta terveellisestä eroteltuna tarjoillaan, ja on saattanut tuoda mukanaan vähän muutakin kuin insuliinitason heilahtelua ja syödyn rasvan sitomista kehoon.

*armeijan käyneet tietää mistä mä puhun.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
ninnithequeen

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Mä tykkään enemmän suolaisista herkuista. Mikälie geenihäiriö, eikös naiset ole yleensä persoja juurikin makealle?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Newton kirjoitti:*armeijan käyneet tietää mistä mä puhun.
Joo, muut ei voi käsittää täst asiasta mitää.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

ninnithequeen kirjoitti:^Mä tykkään enemmän suolaisista herkuista. Mikälie geenihäiriö, eikös naiset ole yleensä persoja juurikin makealle?
Ns. makea hammas on opittu juttu, ja siitä on aika helppo oppia myös pois. Kun on vaikkapa kuukauden ilman sokereita, sen jälkeen erityisen sokeriset murkinat ja vastaavat maistuvat ällöttävän makeilta (ilman totuttelua, mieltymyksen niihin kasvattaa nopeammin kuin vierottuu).
Lapitii kirjoitti:Joo, muut ei voi käsittää täst asiasta mitää.
Mä olen siviili.

Sulla on muuten koko kitinän sietämättömin avatar.
Viimeksi muokannut Newton, 06.08.2008 9:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Newton kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:.
Sulla on muuten koko kitinän sietämättömin avatar.
Tnx! =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Jos oletetaan näin olevan mitä tehdä? Hyvä kysymys. Itse olen alkanut ostaa "hunajamarinoidun maailman" ohi maustamattomia lihoja. Jostainhan on alettava.
Sama täällä, koska 99% valmiiksi marinoiduista lihoista ja broilereista on maustettu E621 natriumglutamaattipaatilla joka tunnetusti on saatanasta ja saa ihmiset ahmimaan yhä enemmän stuffia sisäänsä ja saa huonolaatuisenkin lihan maistumaan hyvältä. Karjaportin 500g marinoidut possunsuikaleet taisivat olla ainoa poikkeus jonka äkkiseltään huomasin, se oli aromivahvennevapaa.

Vaihdoin jopa Herra Snellmannin maksamakkaran HK:n vastaavaan, koska jälkimmäisessä ei ole kyseistä E621 "aromivahvenne"-kemikaalia toisin kuin edeltävässä.

Huomenna puolestaan syön ketsuppipullon, sisältöineen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
ninnithequeen

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
Newton kirjoitti:Ns. makea hammas on opittu juttu, ja siitä on aika helppo oppia myös pois. Kun on vaikkapa kuukauden ilman sokereita, sen jälkeen erityisen sokeriset murkinat ja vastaavat maistuvat ällöttävän makeilta (ilman totuttelua, mieltymyksen niihin kasvattaa nopeammin kuin vierottuu).
Tätä olen kokellutkin joskus ja hämmästyksekseni sokerin poisjättäminen parantaa eniten hedelmien ja vihannesten makua. Ne alkavat jossakin vaiheessa maistua makeilta.
Tähän aikaan vuodesta mä en muuta söiskään ku tuoreita vihanneksia, nuuh ne on hyviä nyt! Niin ja noita mansikoita tuolta pihalta, mutta ku niitä ei kauheen paljoo ole tullut ja laps pistelee parhaat punaset poskeensa ennenko ehtii kissaa sanoa :) Äsken sain yhen ihanan mantsikkaisen suuhuni. Raakileita on, joten ehkä saan vielä toisenkin tänä kesänä ;D
ninnithequeen

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Frederik Krueger kirjoitti: Vaihdoin jopa Herra Snellmannin maksamakkaran HK:n vastaavaan, koska jälkimmäisessä ei ole kyseistä E621 "aromivahvenne"-kemikaalia toisin kuin edeltävässä.
HK:n maksamakkara on myös huomattavasti parempaa kuin mikään Snellman, yöks.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lapitii kirjoitti:
Newton kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:.
Sulla on muuten koko kitinän sietämättömin avatar.
Tnx! =D
Ja tällehän oli oma topiccikin. =) Adressi Lapitiin avatarkuvan vaihdon puolesta
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lapitii kirjoitti:
Newton kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:.
Sulla on muuten koko kitinän sietämättömin avatar.
Tnx! =D
Viehtymyksesi sukupuolettomiin androgyyneihin pantu merkille. Etkös sä fanittanut sitä L-koodin naisfriikkiäkin?

Kuva
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NIIN! Pysyäkseni aiheessa, ainakaan tuo ei ole läski.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
ninnithequeen

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lapitii kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Newton kirjoitti: Sulla on muuten koko kitinän sietämättömin avatar.
Tnx! =D
Ja tällehän oli oma topiccikin. =) Adressi Lapitiin avatarkuvan vaihdon puolesta
Koko keskustelu menny vähän hassuksi kun sieltä on poistettu erään sarjamurhaajan kommentit kokonaan :)
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Frederik Krueger kirjoitti:NIIN! Pysyäkseni aiheessa, ainakaan tuo ei ole läski.
Ei ole ei. Eikä myöskään olennaisesti naisellisempi kuin Jonne Aaron.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lapitii kirjoitti:Ja tällehän oli oma topiccikin. =) Adressi Lapitiin avatarkuvan vaihdon puolesta
Upea keskustelu vuosien takaa! SingleMalt väittelee kesselin kanssa ja käskee tätä tarkistamaan vuoteen alta kirvesmurhaajien varalta... :rofl:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Frederik Krueger kirjoitti:Viehtymyksesi sukupuolettomiin androgyyneihin pantu merkille. Etkös sä fanittanut sitä L-koodin naisfriikkiäkin?
Neverheard, neverseen. Ainakaan ton kuvan perusteella en tod.
Frederik Krueger kirjoitti:Upea keskustelu vuosien takaa! SingleMalt väittelee kesselin kanssa ja käskee tätä tarkistamaan vuoteen alta kirvesmurhaajien varalta... :rofl:
Kyyl. =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lapitii kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Viehtymyksesi sukupuolettomiin androgyyneihin pantu merkille. Etkös sä fanittanut sitä L-koodin naisfriikkiäkin?
Neverheard, neverseen. Ainakaan ton kuvan perusteella en tod.
No sitten se oli joku toinen, anteeksi sekaannus.

Kuka tunnustaa?!?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
ninnithequeen

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Frederik Krueger kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Viehtymyksesi sukupuolettomiin androgyyneihin pantu merkille. Etkös sä fanittanut sitä L-koodin naisfriikkiäkin?
Neverheard, neverseen. Ainakaan ton kuvan perusteella en tod.
No sitten se oli joku toinen, anteeksi sekaannus.

Kuka tunnustaa?!?
Mä muistelen että se oli Geetzu?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

ninnithequeen kirjoitti:No miksi kaikki herkullinen on sitten niin lihottavaa ja epäterveellistä!!111
Tämäkin on sinänsä myytti, että ainakin omassa perheessäni on aina herkuteltu kaikkea mitä vain on haluttu syödä. Ilman, että ikinä olisi kauhisteltu tai podettu huonoa omaatuntoa, että jokin "lihottaa", minkä vuoksi sitä ei "pitäisi" syödä. Terve suhtautuminen ruokaan ei lihota. Kaikkea voi syödä järjen rajoissa - myös lihomatta. Lisäksi on fakta, että terveellinen ruoka on usein monin kerroin herkullisempaa kuin epäterveellinen ja lihottava. Ehkä kyse on enemmänkin siitä, mihin itsensä totuttaa.
ninnithequeen

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

-Superior- kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No miksi kaikki herkullinen on sitten niin lihottavaa ja epäterveellistä!!111
Tämäkin on sinänsä myytti, että ainakin omassa perheessäni on aina herkuteltu kaikkea mitä vain on haluttu syödä, ilman että ikinä olisi kauhisteltu tai podettu huonoa omaatuntoa, että jokin "lihottaa", minkä vuoksi sitä ei "pitäisi" syödä. Terve suhtautuminen ruokaan ei lihota. Kaikkea voi syödä järjen rajoissa - myös lihomatta. Lisäksi terveellinen ruoka on monesti huomattavasti herkullisempaa kuin epäterveellinen ja lihottava.
Mulla on sitten varmasti epäterve suhtautuminen ruokaan. Kun se kalakeitto maistuu paljon paremmalle voinokareen kera kuin ilman tai kasviöljyn kanssa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

-Superior- kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mulla on sitten varmasti epäterve suhtautuminen ruokaan. Kun se kalakeitto maistuu paljon paremmalle voinokareen kera kuin ilman tai kasviöljyn kanssa.
Totta kai siihen litkuun voi sen voinokareenkin jymäyttää. Tai tehdä parempaa kalakeittoa. Toinen asia on se, syökö sen ylimääräisen voipallon joka päivä, vai aina toisinaan kalakeittoa syödessä.
So true khyl. Onneks mul on eilistä kalakeittoa vielä jääkaapissa ;)

Toisaalta en ymmärrä kyllä niitäkään, jotka yhden munkkipossun syötyään pitävät himodieettiä kuukauden ja käyvät hulluna tuplamäärät lenkillä.

Mä kyllä tykkään mun mahamakkarasta, mutta se vois olla ehkä pienempi. En silti ota siitä enää onkelmaa. Olkoon, kyllä mä olen oppinut jo vuosien varrella mikä on terveellistä ja mikä ei. Hyvä olo kai tärkeintä?
Silti katson kyllä, ettei vaaka enää nouse yli 60 kilon. Kauhistelijoille tiedoksi, olen TODELLA lyhyt, siksi tuo 60 liikaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:Toisaalta en ymmärrä kyllä niitäkään, jotka yhden munkkipossun syötyään pitävät himodieettiä kuukauden ja käyvät hulluna tuplamäärät lenkillä.
Enpä usko että kukaan noin irrationaalisesti käyttäytyisikään. Yleensä ihmiset joko antavat kokonaan periksi herkuttelulle (syövät yhden munkkipossun sijasta viisi tai kymmenen), eivät syö sitä ensimmäistäkään, tai sitten syövät just sen yhden mutta eivät anna sen vaikuttaa mitenkään elämäänsä.

Samanlainen ajatus kuin että yhteen röökiin sortunut henkilö saisi muka päähänsä lähteä juoksemaan maratonia päästäkseen eroon polttamansa savukkeen haittavaikutuksista. Eihän se nyt niin mene.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
ninnithequeen

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:Kai aika iso osa ihmisistä nykyään on sellaisia edes-taas sahaajia. Ennen ilmiö koski vain naisia, mutta nykyäänhän miehienkin pitää olla "täydellisiä".
Ja kun kattoo mainoksia, lehtiä ja telkkaria, niin sieltähän se syy löytyy. Sinun PITÄÄ näyttää tältä! Hahaa, ihan oikein että teihin miehiinkin on moinen tauti tarttunut.
Vastaa Viestiin