Läskit

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Voin luovuttaa muutaman kilon, jos jollain on ongelmia painonsa suhteen! 8)
Nyt lähtee tukka kasvuun ja pylly pieneneen, että mahun enskesänä ihq häähumukolttuun! :wink:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

syttiK kirjoitti:Nyt lähtee tukka kasvuun ja pylly pieneneen, että mahun enskesänä ihq häähumukolttuun! :wink:
Enhän mä ole vielä edes kosinut!!?! :think:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kimmen kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Nyt lähtee tukka kasvuun ja pylly pieneneen, että mahun enskesänä ihq häähumukolttuun! :wink:
Enhän mä ole vielä edes kosinut!!?! :think:
Vielä ehit!

Otan parhaan, pitkäaikaisimman kaverin häät niiq harkkana niihin omiin sit. Se haluu päästä sumopainimaan sellasis kumipuvuis, siinä mulle hommaa. Mä tosin lupasin sille laskuvarjohypyn 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21387
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

ninnithequeen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Kai aika iso osa ihmisistä nykyään on sellaisia edes-taas sahaajia. Ennen ilmiö koski vain naisia, mutta nykyäänhän miehienkin pitää olla "täydellisiä".
Ja kun kattoo mainoksia, lehtiä ja telkkaria, niin sieltähän se syy löytyy. Sinun PITÄÄ näyttää tältä!
Eli ylipainoisuuden kasvu johtuu telkkarin antamasta esimerkistä?
ninnithequeen

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sivustahuutaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Kai aika iso osa ihmisistä nykyään on sellaisia edes-taas sahaajia. Ennen ilmiö koski vain naisia, mutta nykyäänhän miehienkin pitää olla "täydellisiä".
Ja kun kattoo mainoksia, lehtiä ja telkkaria, niin sieltähän se syy löytyy. Sinun PITÄÄ näyttää tältä!
Eli ylipainoisuuden kasvu johtuu telkkarin antamasta esimerkistä?
Nii-i, siinä ku makaat sohvalla mussuttamassa sipsejä mahakumpusi päältä niin telkkarista tulee hianoja mainoksia joissa kauniit nuoret ihmiset on niin håt!!11 :lol:
Bliss

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

sivustahuutaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja kun kattoo mainoksia, lehtiä ja telkkaria, niin sieltähän se syy löytyy. Sinun PITÄÄ näyttää tältä!
Eli ylipainoisuuden kasvu johtuu telkkarin antamasta esimerkistä?
Mainoksissa, lehdissä ja telkkarissa on aina ollut vallitsevan kauneusihanteen mukaisia ihmisiä esillä, syytä ei voi hakea siitä suunnasta!!

Elämäntavat ovat muuttuneet (ihan liikaa) kolmessakymmenessä vuodessa. Jos kansalaiset mättävät naamariinsa entistä enemmän ruokaa ja "ruokaa" ja liikkuvat/tekevät ruumiillista työtä aina vaan vähemmän, tuloksena ei voi olla muuta kuin läskiä!
Miettikääpä vaan ruokakulttuurin muutosta 70-luvulta tähän päivään. Myös harrastukset painottuvat enemmän ja enemmän tietokone/peli/ym asioihin. Harvemmat ja harvemmat harrastavat hyötyliikuntaa.
Maailma hukkuu läskiin tätä menoa. Saatana.
Pyry-Matias

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ollessani viikko sitten uimarannalla vieressäni oli täysikäisyyden porteille saapuneet ystävättäret. Palaessani rantakikkarilta mustan kahvin kanssa, jäin kuuntelemaan tyttöjen vuoropuhelua. Tummempi pontevasti painotti hienoa valintaansa - kevytsipsipussia rantaeväänä. Valistamalla vaaleampaa hän kertasi ravintosisällön, samalla henkisesti rummutti rintaansa ja paukutteli virtuaalihenkseleitänsä.

Kuka vitun urpo ottaa rantaevääksi sipsipussin? ..anteeksi karkea kieli.
ninnithequeen

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:Kuka vitun urpo ottaa rantaevääksi sipsipussin?
Mä oon paha ihminen ja teen evääksi piknikeille yleensä kolmioleipiä, vaaleaa leipää, hyihyihyi miten epäterveellistä!!! Ja upeana kesäpäivänä pitää sitten piknikin jälkeen jätskit hakea. Ehkäpä erikoistilanteissa saa vähän "herkutella" kuitenkin? Ja vaikka sitten todistella kaverille miten terveellisiä ne herkut oikeestaan on, että tulee itelle parempi mieli morkkiksissaan?

Ja tämä kaikki on median syytä!!111
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Clay »

Pyry-Matias kirjoitti:Kuka vitun urpo ottaa rantaevääksi sipsipussin? ..anteeksi karkea kieli.
Mä olen kyllä harkinnut asiaa.. tosin en mitään laitteja.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Clay kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Kuka vitun urpo ottaa rantaevääksi sipsipussin? ..anteeksi karkea kieli.
Mä olen kyllä harkinnut asiaa.. tosin en mitään laitteja.
Täälon kans toinen sellanen vitun urpo. Suolaakin nääs, tekee hyvää.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21387
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Pyry-Matias kirjoitti:Kuka vitun urpo ottaa rantaevääksi sipsipussin? ..anteeksi karkea kieli.
Pieni pussi sipsejähän on mitä parhain rantaeväs. Helteellä ei kunnon ruoka maistu ja suola auttaa nesteen imeytymisessä. Jos sipseissä on vielä paljon kaliumia suhteessa natriumiin, niin aina vaan parempi.
Herra Manala

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

sivustahuutaja kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Kuka vitun urpo ottaa rantaevääksi sipsipussin? ..anteeksi karkea kieli.
Pieni pussi sipsejähän on mitä parhain rantaeväs. Helteellä ei kunnon ruoka maistu ja suola auttaa nesteen imeytymisessä. Jos sipseissä on vielä paljon kaliumia suhteessa natriumiin, niin aina vaan parempi.
Magnesiumsulfaatista puhumattakaan.
Pyry-Matias

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Eieieie, nykynuoriso ei vaan viitsi tai osaa tehdä rannalle terveellisiä eväitä. Mulla on tänä kesänä voikkuleipien lisäksi ollut mm. helposti syötävää itsetehtyä pastasalaattia ja mm. grillattuja kanankoipia. Aina ei tietenkään mitään, jos olen vain hetken.

Nykynuoriso, varsinkaan tytöt, eivät kärjistäen edes tunne termiä lämmin ruoka. Koko ajan käsi käy, vuoron perään karkkia ja sipsiä. Eivät ne edes pidä nälkää. *on tullut "vanhaksi"*
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Pyry-Matias kirjoitti:käsi käy
*runkkaa*
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mutta jos liikunta ei laihduta, ja rasvan vainoharhainen välttäminen ei kannata, ja alakarppaaminen puree vain tiettyyn rajaan asti, eikä kannata pitää itseään nälässä koska aineenvaihdunta hidastuu, ja jos lihasmassa kasvaa niin mukana tulee väistämättä myös läskiä, ja jaadajaada - niin mikä oikeastaan on se järkevin keino alentaa kehon rasvaprosenttia? (Siis miehelle. Naiset voivat hankkia vauvan ja imettää oikein urakalla jolloin läskit katoavat nisitse parempiin suihin)
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21387
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NegaDuck kirjoitti: niin mikä oikeastaan on se järkevin keino alentaa kehon rasvaprosenttia?
Pysyvä elintapojen muutos. Pitää miettiä millaista linjaa kykenee jatkossa ylläpitämään pitääkseen painonsa kurissa ja sen jälkeen voi laihtua hitaasti vähentämällä energian sisäänottoa tai lisäämällä kulutusta tai molempia. Esim. jos jatkossa aikoo käydä 2 kertaa viikossa lenkillä, niin laihduttamisen aikana voi käydä 4 kertaa. Tunnin kohtuuvauhtinen lenkki polttaa esim. 20g rasvaa, jolloin 100 ylimääräistä lenkkikertaa vuodessa polttaa kilon rasvaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

-Superior- kirjoitti:Mielestäni olemme syöneet aivan helvetin normaalisti, hetkeäkään kärsimättä, ilman minkäänlaisia omantunnonvaivoja ja veljiäni lukuunottamatta myös täysin urheilematta. Kukaan perheessäni ei ole ylipainoinen, enkä muistaakseni ollut koskaan kuullutkaan sanaa laihduttaminen, ennen kuin menin yläasteelle. Ei hoikkana pysyäkseen tarvitse kärsiä hetkeäkään.
Ei, jos on tietynlaiset geenit. En minäkään ole läskistynyt vaikka olen varsinkin nuorempana syönyt vaikka mitä paskaa, mutta kaikilla ei ole sama tilanne. Onhan tästä jo puhuttu aikaisemmin tässä keskustelussa, hei.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Frederik Krueger kirjoitti:Onhan tästä jo puhuttu aikaisemmin tässä keskustelussa, hei.
Oon lukenut koko ketjusta vaan Ninnin viimesimmät kommentit plus ton mitä täs siteeraan.

Lisäksi toi geeniperimäjuttu on isoksi osaksi tekosyy: ei 60-luvulla ollut läskejä, vaikka juuri ne samat geenit vallitsevat tämän päivän sukupolvissakin - eli meissä. Nykyisin kaiken maailman paskamössöä syöviin perheisiin sen sijaan kuuluu useampiakin jäseniä kuin esim. pelkkä suklaapatukoita selviytyäkseen ahtava mamiska, jos bonjaat mitä koitan täs sulle vinkata.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 21:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NegaDuck

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

sivustahuutaja kirjoitti:... jolloin 100 ylimääräistä lenkkikertaa vuodessa polttaa kilon rasvaa.
Melko... hidasta. :hep: Hidastahan sen kyllä täytyy ollakin jottei kroppa mene 'shokkiin', mutta että noin hidasta? Ja mistä sen tietää että se kilo lähtee nimenomaan läskeistä eikä vaikkapa lihaksista?
NegaDuck

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Joo. Kyllästyin kyllä raejuustoon jossain vaiheessa ja siirryin maustamattomaan perusheraan. Ihan yhtä mautonta kuin raejuustokin, mutta helpommin nautittavissa. Ja taitaa olla hinta/proteiinimääräsuhteeltaankin parempaa kuin raejuusto, raejuuston painossa kun aika paljon on vettä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NegaDuck kirjoitti:...Kyllästyin kyllä raejuustoon jossain vaiheessa ja siirryin maustamattomaan perusheraan. Ihan yhtä mautonta kuin raejuustokin...
Mauttomuus on makuasia, minusta raejuusto on maukasta enkä varmaan ikinä kyllästy siihen :)
NegaDuck

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Taisin syödä sitä silloin liikaa. Sitä pitää tempoa aika urakalla jos tavoitteena on Hang Seng.
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Läskit

Viesti Kirjoittaja Newton »

Vanha Kiinalainen viisaus liittyen lihaviin naisiin: "Takaa ei yllä, päällä ei pysy ja alle ei uskalla".
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Vastaa Viestiin