Mitä voisin tehdä toisin?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
slam

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja slam »

killkill kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti:Ehkä voisit viettää aikaa herrasmiesten parissa ja oppia heiltä muutamia vinkkejä siitä miten naisia liehitellään...
Siinä vaiheessa, kun kosiskelu- ja kopulaatio-ohjeita pitää kysellä inter-nätistä, ollaan ohuella jäällä.
Kill kill, saa herrasmiehenä antaa opetusta... :lol: Olen aika pöllö ja yhteiskunnasta pois ollut, että taitaa olla työmaata liikaa, jopa baarikulttuurin mestareille. :wink:

Pirjo kirjoitti: Miten aina ne tyypit jotka jostain "löydän" löytävät aina parissa viikossa jonkun paremman... hmm.. jään miettimään...

Tsemiä slam! Kyl se sitten varmaan joskus. Kaikille meille..
Danke. :)

Onhan se helppo vaipua epätoivoon ja miettiä asioita liikaa itsekseen. Mitä nopeemmin pääsee jaloilleen asian suhteen ja eteenpäin sen parempi itselle ja muille. 8)
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

No ryhdy vaikka iskelmäsankariksi. Tuo otsikon surumielinen riimittely selkeine loppusointuineen on varmasti heti kovaa valuuttaa tanssilavojen kukkamekkoisessa romantiikannälässä.
slam

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja slam »

urpiainen kirjoitti:No ryhdy vaikka iskelmäsankariksi. Tuo otsikon surumielinen riimittely selkeine loppusointuineen on varmasti heti kovaa valuuttaa tanssilavojen kukkamekkoisessa romantiikannälässä.
Iskelmäprissinä saisin vain munaa. naur* sitä kun on itsellä tarpeeksi, niin ei siitä ole pulaa...

...Muutaman (x100) tilanteen olen jotenkin aina onnistunut sössiin naisen kanssa, jotenkin homma vaan menee jotenkin ihan vituiksi. :P... :tiistai:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

slam kirjoitti:Olen vaan miettynyt, että miksi en koskaan saa tutustua pidempään. Sitä vaan ihmettelen lähinnä, että missä vika, kun ei ole kukaan uskaltanut pidemmäksi aikaa ottaa vaivoikseen... :roll:
Otappas joskus joku kiva liftarityttö tienposkessa ison auton kyytiin ja toivo, että yhteinen matkanne olisi mahdollisimman pitkä! Tai jotain. Kyllä se viimistään joskus tärppää, usko pois! :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja slam »

mustaenkeli kirjoitti:
Otappas joskus joku kiva liftarityttö tienposkessa ison auton kyytiin ja toivo, että yhteinen matkanne olisi mahdollisimman pitkä! Tai jotain. Kyllä se viimistään joskus tärppää, usko pois! :wink:
Ei, ei. Kaikilla on aina ne paremmat vaihtoehdot joko valmiina tai sitten ne löytyy kohta... Olen aikas turn of varmaankin :P , kun kaipasin niin paljon vaan rakkautta tähän elämän kylmyyteen...

tarkoitan puritaanista välittämistä, eikä mitään raharakkautta :D

ps. Harrastatko liftaamista? :twisted: :lol:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

no nyt on pois.
Viimeksi muokannut par-sky, 05.11.2005 18:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
SnapaHead

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

par-sky kirjoitti:muistatko slampukka, kun tehtiin trehvit? no joo joo, mutta sovittiin että tunnistetaan toisemme. siinä sitten istuit kuin mykkä paskalla, jos sulle jotain sanoin, niin vastailit yksitavuisesti. sitten parin tunnin kuluttua hyppäsit kaulaan ja aloit pussailla. sen jälkeen hihittelit nurkassa?:shock:

kyllä, olin jo silloin varattu nainen, mutta kuulostaisiko siltä että tuossa olisi pari kohtaa mitä kannattaisi ehkä vähän hioa? Siis teoriassa että ko. nainen on vapaa.
Nyt hei helvetin vitun kuustoista! Onneksi en ole syönyt tänään...

Mutta kannattaako nyt noin HC julkista nöyryytystä puskea ulos? Hauskaahan tuo on varmasti ja saa siitä monet hyvät läpät, mutta jos kusipää täynnä kitkerää virtsaa voinee heittää tuollaiset privana.

Helvetti! Aika paljon vaaditaan, että minä puhun moderoinnista. No, kerta se on ensimmäinenkin.

Vittu miten julmaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

SnapaHead kirjoitti:
Nyt hei helvetin vitun kuustoista! Onneksi en ole syönyt tänään...

Mutta kannattaako nyt noin HC julkista nöyryytystä puskea ulos? Hauskaahan tuo on varmasti ja saa siitä monet hyvät läpät, mutta jos kusipää täynnä kitkerää virtsaa voinee heittää tuollaiset privana.

Helvetti! Aika paljon vaaditaan, että minä puhun moderoinnista. No, kerta se on ensimmäinenkin.

Vittu miten julmaa.
voi anteeksi, tässä ei ole ollut kyllä mitään katkeruutta joukossa, eikä mitään loukkaamistarkoitusta. tuolla ketjun alussa slam kysyi mitä tekee väärin. no tossa on suora vastaus, eikä mitään pään silittely lässytystä "se ei vaan tajunnut miten herkkä ihana ja harvinainen kultsi nuppeli puppeli sä olet"

eli suomeksi:
ei puhu.
hyökkää puskista.
tämän jälkeen outoilee.
iskee varattua naista.
Me transmitte sursum, Caledoni!
SnapaHead

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

par-sky kirjoitti: ...
Aika hyvin oivallettu... Siis miten et muka tajunnut?
Kuinka tuo toimii? Siis tutkittavaksi pitäisi roudaa tuollainen porukka.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

SnapaHead kirjoitti:
par-sky kirjoitti: ...
Aika hyvin oivallettu... Siis miten et muka tajunnut?
Kuinka tuo toimii? Siis tutkittavaksi pitäisi roudaa tuollainen porukka.
mä en tajua sua enää yhtään
Me transmitte sursum, Caledoni!
Exsat

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

par-sky kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:
par-sky kirjoitti: ...
Aika hyvin oivallettu... Siis miten et muka tajunnut?
Kuinka tuo toimii? Siis tutkittavaksi pitäisi roudaa tuollainen porukka.
mä en tajua sua enää yhtään
Pointti käsittääkseni oli, että Slamille voi olla hyötyä tuosta tiedosta, meille muille ei. Käytä yksityisviestiä, jos haluat neuvoa tai auttaa, tuo julkinen huutelu tuntuu lähinnä nolaamiselta.
slam

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja slam »

eli

Täytyy muistaa pysyä "herran nuhteessa myös humalassa" ja sinkkuna olessa naisen läheisyydessä, jonka ei tiedä edes olevan varattu.

ymmärsin varauksen vasta myöhemmin. En olisi riehunut moista muuten.

taktiikassa on varmaan hiomista silti. :think:
Enthu

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Hrmh ehkä mun teknisissä flirttailutaidoissa on huimasti parantamisen varaa,osaan kyllä iskeä silmää,hymyillä ja tarvittaessa kohotella kulmakarvoja mutta siihen se sit jääkin.Ehkä johtuu myös lievästä autismistani että saatan olla turhan tunkeileva/rasittava vastakkaista sukupuolta kohtaan... Voisko joku järkätä mulle flirttailun perus&jatkokurssin kiitos,hinta neuvoteltavissa :wink:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

slam kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti: tarkoitan puritaanista välittämistä, eikä mitään raharakkautta :D

ps. Harrastatko liftaamista? :twisted: :lol:
Uskallan väittää, että tienposkessa liftaavissa tytöissä suuri osa on aikas viattomia tapauksia, jotka eivät maksullisesta rakkaudesta välitä.

Joo, kyllä harrastan liftaamista. Niin riskialtista kuin se onkin. Hyppään kuitenkin aina mieluiten tommosten raskaamman kuljetuksen kyyteihin kuin tavan yksityisautoilijoihin...
Viimeksi (reilu pari viikkoa sitten) kuljettiin serkkutytön kanssa väli Kuusamo-Tampere. Eka kyyti kuorma-autolla (setä oli työajossa) Kuusamosta melkein Ouluun, seuraava pienempi matka tyhjällä tilausajobussilla reilu kymmenen kilometriä (taas setä työajossa ja halus heittää meiät paremmalle paikalle) josta saatiin seuraava auto Oulusta Vaskikellolle (Pyhäjärven kohalla, nelostiellä), kuskina nuori kundi matkalla vanhempiensa luokse ja loppumatka tästä samaiselta Vaskikellolta suoraan Tampereelle, melkein serkkuni vanhempien kotiovelle isolla isolla rekalla, jossa perävaunu, kuskina ikäiseni nuorimies, joka ei sinänsä yhtään hassumpi tapaus. Etenkin serkkuni taisi tähän kundiin tehdä vaikutuksen juttelemalla hänelle pelostaan isoja autoja kohtaan... :wink:

Että... jos olet työajossa, ota edes minut kyytiin, vaikka en kyllä mitään suurta rakkautta osaltani olisikaan tarjoamassa. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
1108

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jättää juomatta kuoharin loppuja. Ja kait sen viininkin olisi voinut jättää puoleenväliin. Prkle.... Pässi mikä pässi.
tonttu8

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

1108 kirjoitti:Jättää juomatta kuoharin loppuja. Ja kait sen viininkin olisi voinut jättää puoleenväliin. Prkle.... Pässi mikä pässi.
Höpö höpö.

Ja slaamalle, viet naisen ulos ja kohtelet sitä kuin prinsessaa. Se tepsii, uso pois!!
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Kato släm ämmän iskeminen tapahtuu joko statuksella tai ulkönäöllä, millään muulla ei oikein ole väliä. Jos sulta puuttuu molempi niin paska homma vaikka oot ihmisenä hyvä, mutta ämmiä ei kiinnosta kuinka hyvä ihmisenä oot koska suurin osa vitunkantotelineistä eivät ole ihmisinä hyviä joten mitä helvettia ne sitten tekesi sinun kaltaisella hyvällä ihmisellä. Sulla on joko vikaa molemmissa tai sitten vaan asut joissain korvessa suosittelen sulle muuttoa ja molemman asian parantamista.

Olisin tyytyväinen jos eukon saisit kerta vaikutat niin hyväsydämmiseltä ja siinä vielä bonus nämä huorat täällä saisivat etsiä uuden maskotin.

Kaikkea parasta toivottaen mölli.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huoralla asiaa: Minä, vitunkantoteline, voisin hyvinkin kiinnostua slam:n näköisestä miehestä. En mä usko että slam:ssä ulkonäöllisesti vikaa on, eikä se ole se syy, miksei naisia löydy. Luulen että syy löytyy eniten itseluottamuksesta ja miten itsensä kantaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Elppis kirjoitti:Huoralla asiaa: Minä, vitunkantoteline, voisin hyvinkin kiinnostua slam:n näköisestä miehestä. En mä usko että slam:ssä ulkonäöllisesti vikaa on, eikä se ole se syy, miksei naisia löydy. Luulen että syy löytyy eniten itseluottamuksesta ja miten itsensä kantaa.
Jos oikein muistan niin etkö sinä melko monesti piilovittuilut slämille vanhassa cityssä siittä minkälainen hän on. Eli tiesit silloin että ei se mitään ämmää saa kunhan olette sille mukavia niin se teitä täällä viihdyttää. Suurin osa ämmistä juuri tollaisia verenimejiä kusettaja mulkkuja ja se miten itsensä kantaa ei ole mitään vitun väliä eikä minkäläinen on, mulla monesti ilme kuin oravan pippelin nieleellänä niin silti silloin tällöin itseä rumemmat akat kiinnostuu kerta olen paremman näköinen kuin he.
slam

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja slam »

mölli kirjoitti:Kaikkea parasta toivottaen mölli.
Noilla puheillasi saisit naisen, mutta en tiedä muuten statuksestasi ja työllisyystilanteestasi mitään ;) Ne saattavat peitota alleen hienot provokaatiset sanat.

Tunnen aika monta poikamiestä, niin täältä pitäjästä, kun muualtakin. Poikkeuksetta jokainen heistä on "ns. rento sälli" Se ei oikein riitä. Pitää olla räyhäkäs hirven metsästäjä kolmannessa sukupolvessa :lol: Jotta nainen riistana tulisi jallitettua.

Tuossa viime perjantai ja lauantai välisenä yönä hieman kahteltiin toisiamme yhden kaunokaisen kanssa, ja sitten tämä tempas yhtäkkiä jonkun äijän siitä ja mie vedin siinä sitten kaljaa ja ihmettelin sen vahtaamistoimia... (olis vaan jatkanut sen nusaamista) :lol: :roll: En mie nyt lähde mistään riistasta tappeleen. :lol:

Yksi vaalea kutrinen hoikka tyttö kahteli myöskin silmiin pitkiä aikoja ja usein...

parta oli ajamatta tosin... naur* pitäisköhän nähdä vaivaa...
Enthu

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

slam kirjoitti:
parta oli ajamatta tosin... naur* pitäisköhän nähdä vaivaa...
Joo huomattavasti paremmat mahkut jos parta ajettu ja hyväntuoksuista partavettä,joka herättää vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen :)
slam

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja slam »

kesseli kirjoitti:
tonttu8 kirjoitti:
Ja slaamalle, viet naisen ulos ja kohtelet sitä kuin prinsessaa. Se tepsii, uso pois!!
kohtele sitä naista kuin vertaistasi, se on mun neuvoni. ei mitään ylipalvontaa tai "jalustalle nostamista". juttelet normaaleja arkipäiväisiä asioita, ei kuitenkaan pillun saamisen vaikeudesta tai vastaavista. kukaan nainen ei jaksa myöskään tuppisuuta. kysele ympäripyöreästi (ei udellen yksityiskohtia) sen naisen elämästä, harrastuksista, ehkä työstä. hän varmaan jossain vaiheessa alkaa myös kiinnostua sinun elämästäsi. siinä on yht'äkkiä pari tuntia vierähtänyt jutellen ja voi jo sanoa tutustuneensa toiseen. sen jälkeen voi kertoa kuinka kiva ilta on ollut ja että on viihtynyt hyvin Hänen seurassaan. jos hän vastaa samoin, voipi kysyä haluaisitko tavata joskus uudestaan ... ja taas asiat menee omalla painollaan...

DrDick
Pitäisi opetella "small tolkkia". Tämän maailman kieltä, joka poikkeaa slam maailmasta :D Jämähdän monesti istumaan tarkkailijan rooliin ja tutkin naisten farkkujen sisällä kaareutuvia muotoja :lol: Katselen erilaisia psykolgisia yhteenottoja ja arvioin ihmisten aivotoimintaa heidän ulkoisesta käytöksestään ja ihmettelen vellovaa kokonaisuutta, josta tulee pari pointtia mieleen... XD

Hmm. Sitten sanoisi vieressä olevalle naiselle, että "kielikellot kalkattaa ja urokset roiskii ureaansa"

saattaisi toimia?
slam

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja slam »

Enthu kirjoitti:
slam kirjoitti:
parta oli ajamatta tosin... naur* pitäisköhän nähdä vaivaa...
Joo huomattavasti paremmat mahkut jos parta ajettu ja hyväntuoksuista partavettä,joka herättää vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen :)
Vastakkaisen sukuelimen elävöittäminen ei ole tietenkään se päätarkoitus... Vaikka onhan se mukava vähän joskus naista härnätä nekin asiat mielessään. :lol: Lirkuttava nainen kieppuu tuolilla kaikessa kauneudessaan ja istut siinä puolen metrin päässä, niin joskus olen ollut tuhma poika ja tarttunut kiinni :twisted: "hyi, hyi" Sitä ne näyttää muutkin miehet harrastavan. Ei se varmastikkaan johda lähempään tuttavutteen, mutta harrastuksena aika mielenkiintoinen. Saada nainen räyhähtään, ja huomaamaan. :twisted:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

mölli kirjoitti: paljon rumaa tekstiä, joka todella voisi loukata jotakuta....
En ymmärrä motiivejasi kirjoittaa tuollaista paskaa. Kateusko mieltäsi kaihertaa?

Itse voin kertoa pitäväni Slamin teksteistä, sillä niissä on ajatusta. Ylipäätään arvostan ihmisiä, jotka oikeasti osaavat kirjoittaa ja itseasiassa Slam on rikkonut joitakin ennakkoluulojani... Ei oo meinaan mielessä käynyt, että semmosta isoa autoa ajava kundi osaisi ajatuksensa tuoda esille noin niikus kirjallisesti.

Uskon vilpittömästi, että jokaiselle on olemassa joku, jota rakastaa ja jolta rakkautta saa. (Myös sinulle mölli...).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Mitä voisin tehdä toisin?

Viesti Kirjoittaja slam »

Clay kirjoitti:Aika-avaruuden kudokseen tulee repeämä, jonka läpi nainen (ihminen) putoaa suoraan miehen (ihmisen) yllättyneille käsivarsille.
Täytyy luottaa yllä mainittuun tapaukseen ja sen toteutumiseen realiaikaisti kello kolme huomenna iltapäivällä XD

ps. Möllillä on sanoissaan räikeistettyä Baarikulttuurissa suhteen muodostuksen arkirealismia, jos halutaan ottaa teksti käsittelyyn taiteellisena teoksena. :lol:
Vastaa Viestiin