Inhokki nimesi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Inhokki nimesi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Bhven kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ainoa hyvä on Mari-Pilvi.
Tunnen henkilön, jonka nimi on Pilvi Maria.
Pistän paremmaksi, tunnen henkilön joka oikeasti muutti nimensä Mari-Pilveksi.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
nastamuumio

Re: Inhokki nimesi

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Bliss kirjoitti:Törmäsin jossain nimiin Kivi ja Sisu. Poikaparat...
Mun mielestä noi on kyllä hyvät nimet!
Herra Manala

Re: Inhokki nimesi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mida kirjoitti:Meillä on kuopuksella Suomessa 2 kaimaa. Ja jos joskus vielä tyttö tulee, ni sillä ei oo ainakaan vielä yhtään.

Jiillä alkavat pissisnimet tökkää kyllä kovasti täällä.
En ymmärrä mikä niissä Janinoissa ja Janitoissa jengiä niin tökkii. Mun mielestä kivoja nimiä.

Sen sijaan karseuden rajat yleensä ylittyy nimeämistouhuissa kirkkaasti siinä kohtaa kun äiti keksii että omat lapset ovat niin uniikkeja, että heille pitää saada sen verran supererikoinen nimi, ettei kadulla kävele toisia vastaan.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Inhokki nimesi

Viesti Kirjoittaja Mida »

Herra Manala kirjoitti:
Mida kirjoitti:Meillä on kuopuksella Suomessa 2 kaimaa. Ja jos joskus vielä tyttö tulee, ni sillä ei oo ainakaan vielä yhtään.

Jiillä alkavat pissisnimet tökkää kyllä kovasti täällä.
En ymmärrä mikä niissä Janinoissa ja Janitoissa jengiä niin tökkii. Mun mielestä kivoja nimiä.

Sen sijaan karseuden rajat yleensä ylittyy nimeämistouhuissa kirkkaasti siinä kohtaa kun äiti keksii että omat lapset ovat niin uniikkeja, että heille pitää saada sen verran supererikoinen nimi, ettei kadulla kävele toisia vastaan.
Meillä muuten mies ehdotti kuopuksen nimeä. Mää että oikeestiko se kelpais sulle. Itte en ees ehdottanu ku luulin et olis poissa laskuista. Sit mietittii viä ankarasti jos löytys vielä joku parempi, mut ku ei ni ei.

Ja ku se nimen etsintä oli niin helkkarin vaikeeta ni oli onni et löyty ees yks hyvä. Esikoiselle oli pari muutaki vaihtoehtoa ja sillä on ny vähän yleisempi nimi sentäs. Joku sata kaimaa. Vaikka kyllä se päänvaivaa aiheutti senkin nimi aikanaan.

Erikoisuus ei sinänsä ole itseisarvo. Vanhat tutut nimet vaan kuulostaa niin helvatan tylsiltä, et väkisinki ne kivat nimet tuppaa oleen melko harvinaisia. Ja syystäkin iso osa harvinaisista nimistä on kamalia.
ninnithequeen

Re: Inhokki nimesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai niin. Mä tunnen veljekset nimeltä Tom ja Jerry.
Aito_Johanna

Re: Inhokki nimesi

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lilo kirjoitti:
Pistän paremmaksi, tunnen henkilön joka oikeasti muutti nimensä Mari-Pilveksi.
Haa, onko meillä yhteinen tuttu vai onko Mari-Pilviä useitakin?!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Inhokki nimesi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Aito_Johanna kirjoitti:
Haa, onko meillä yhteinen tuttu vai onko Mari-Pilviä useitakin?!
No varsinaisesti se on mun siskon tuttu. Mutta jotenkin voisin kuvitella, että kyseessä olisi yksi ja sama henkilö.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Aito_Johanna

Re: Inhokki nimesi

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lilo kirjoitti:
No varsinaisesti se on mun siskon tuttu. Mutta jotenkin voisin kuvitella, että kyseessä olisi yksi ja sama henkilö.
Joo, Väestörekisterikeskuksen nimipalvelu näköjään paljastaakin, että Mari-Pilviä on maassamme ainoastaan yksi. Maailma on pieni, sano.
En mäkään sitä hyvin tunne, kerran oon tavannut kun olin niiden tupareissa (Mari-Pilven avomies pikemminkin on vanhaa kaveripiiriäni).
En ollutkaan tiennyt, että se on itse muuttanut nimensä Mari-Pilveksi eikä syntynyt Mari-Pilvenä :? Kuvittelin, että sen vanhemmat ovat olleet aitoseitkytlukulaisia hippi-pilvenpössyttelijöitä ja silleen :D
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Inhokki nimesi

Viesti Kirjoittaja more »

Hjördis nimen jos antas kakaralle niin tuskin tuomioistuinkaan tuomitsis kun teinina lahtais vanhempansa.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Inhokki nimesi

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aito_Johanna kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
No varsinaisesti se on mun siskon tuttu. Mutta jotenkin voisin kuvitella, että kyseessä olisi yksi ja sama henkilö.
Joo, Väestörekisterikeskuksen nimipalvelu näköjään paljastaakin,
.. ja Feisbookin haku löytää kaksi ja vielä yhden Pilvi-Marin:n. Tosin eipä noiden nimien aitoudesta tiedä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Aito_Johanna

Re: Inhokki nimesi

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

aasi kirjoitti:
.. ja Feisbookin haku löytää kaksi ja vielä yhden Pilvi-Marin:n. Tosin eipä noiden nimien aitoudesta tiedä.
Kyllä mä uskoisin ennemmin Feisbookkia ku väestörekisterikeskusta. :!:
Vastaa Viestiin