Katsoin leffan

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pakko kuitenkin paljastaa etten ole vielä nähnyt Batmania, kuten en sataa muutakaan parina viime vuonna ilmestynyttä megabusterhitpingpong-elokuvaa jotka jokaisen "olisi pitänyt nähdä". Olen käyttänyt liikaa aikaani tietokonepelien pelaamiseen, ei ole ehtinyt.

No Rambon sentään katsoin leffateatterissa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
AnaisJune
Kitinä paheena
Viestit: 38
Liittynyt: 17.08.2008 7:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja AnaisJune »

Elppis kirjoitti:No pakko sanoo et kyl minuu ärsytti se Batmanin ässä-vikaisuus. 8)
No musta sillä oli kaikki muutkin puhevikasuudet. :lol:

Tämä on hyvä parodia: http://www.youtube.com/watch?v=w2yv8aT0UFc
1108

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja 1108 »

The Misanthrope

http://www.peaceville.com/themisanthrope/

Erittäin mielenkiintoinen katsaus Nocturno Culton elämään. En olisi muuta herralta odottanutkaan. Jos omistaa hyvän musiikkimaun niin kannattaa katsoa. Jos dikkaa Frederikistä niin kannattaa jättää katsomatta.

*****
1108

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Frederik Krueger kirjoitti:No Rambon sentään katsoin leffateatterissa.
Ansku mä arvaan.

Yksin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

1108 kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:No Rambon sentään katsoin leffateatterissa.
Ansku mä arvaan.

Yksin?
En. Huonosti arvattu.
1108 kirjoitti:Jos omistaa hyvän musiikkimaun...
Sulla on samanlainen musiikkimaku kuin Auvisella. Elämä on synkkää teini-ikäiselle.

Sekuntikello lähti laulamaan nyt kuinka kauan sinulla kestää keksiä sikahieno comeback.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Funny Games (1997)

Olipas se hidas ja vetelä. Ja mikä ihmeen hidas kohta siinä oli puolenvälin jälkeen, sen ekan kuoleman jälkeen, siis sen joka vaan oli tapahtunut yhtäkkiä. Saattaa olla, että tästä pitää nähdä se uusintaversiokin vertailun vuoksi.

:igor: :igor: :igor:


Before the Devil Knows You're Dead

Olipas se hidas ja vetelä. Periaatteessa juoni ja elokuvan ajassahyppely oli just eikä melkein, mutta jokin tämän vesitti. Marisa Tomein tisseistä plussaa.

:twisted: :twisted: :twisted:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Storia kirjoitti: Oot ollut aivan liikaa hiljaisuudessa ja yksin.
Valitettavasti taidat olla oikeassa. Yksin olemisessa on kuitenkin sama hyvä puoli kuin DVD-levyissä: voi katsoa suosikkileffojaan milloin haluaa, jos vain on aikaa.

Tänään katsoin The Last Picture Shown ja seuraavaksi katson The Hustlerin, molemmat tuossa yllä mainitussa topsadassa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
daddykillkill

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Lolita kirjoitti:Marisa Tomein tisseistä plussaa.
Minulla oli sellainen muistikuva, ettei tuolla juuri ollenkaan tissejä ollut. Nätit silmät kyllä.
daddykillkill

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

RolloTomasi kirjoitti:Miami Vice. Oonko mä mielipuoli vai onko tää leffa loistava?
En ole ammatillisesti pätevä sielusi terveydentilaa arvioimaan, mutta itsekin pidin ko. leffasta kovasti. Mainio tunnelma, erinomainen OST ja hyvää toimintaa.
1108

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja 1108 »

The Devils Chair



Joo-o.

Kovasti on pelottavaa tai sitten ei ja kovasti on infernaalisia voimia valloillaan vai mitä ne oli. Bonuksena muutama siisti "hyvää päivää ja kirvesvartta" efekti mutta ei tämä shaisse nyt muutaman hauskahkon gore täräytyksen voimalla jaksa kiinnostaa.

Tiivistys:

Ennalta arvattava englantilainen yritelmä gorepätkästä. Kivasti kumminkin verta, irtojäseniä ei ikävä kyllä juurikaan. Ehken kaikkien aikojen typerin kuvaus pahasta, kuin ala-asteella kuviksen tunnilla värkätty Nazgûl.

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja Niba »

Batman, Jokeri oli ihan hyvä, muuten puukasvoja, mutta voisiko joku olla huonompi Batman kuin Michael Keaton? I doupt that..
Tunnelma sukupuolirintamalla oli tuttua, minä Karzan sinä Jane linjaa.
Takaa-ajot muistuttivat toisiaan ja tapahtumat etenivät jotenkin epoloogisesti eikä juoni edennyt kuin nytkähdellen? Mites se käsikirjailijoitten lakko?
Täällä joku naisellisen herkästi täysin lyttäsi elokuvan ja syytä on..
Teatterissa porukka nauroi koko ajan, ehkä kyseessä olikin huumori- ellei grazy-elokuva, vai ottaako porukat pohjia jo ennen elokuviin menoa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja Lolita »

daddykillkill kirjoitti:Minulla oli sellainen muistikuva, ettei tuolla juuri ollenkaan tissejä ollut. Nätit silmät kyllä.
Poteitous - potaatous.

klik
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lolita kirjoitti:klik
No huh huh. Paitsi että Tomei on aina ollut ältsin ihky, on se kyllä oudon hyvin säilynyt ikäisekseen (43 v?). Jos siis nuo kuvat olivat mainitsemastasi vuonna 2007 tehdystä elokuvasta.

Liian vanha Gattacalle joka tapauksessa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Katsoin kamujen kaa Yön Ritarin uudestaan. Harmikseni se paras "tää olis kiva nähdä uusix" -fiilis oli ehtinyt jo hiipua, joten nyt kiinnitin liikaa huomiota leffan korniuksiin. Höh.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

The Hustler (1961)

Katoin. On kyllä ihan huippu.

Miksi suurin osa mun suosikkileffoista on vähintään yli 30 vuotta vanhoja? (Oikea vastaus tuskin on, että suurin osa elokuvista on yleensäkin yli 30 vuotiaita.)
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
1108

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva



Ok...

Jos haluat nähdä elokuvan jossa on jänniä kolmioita tappamassa ihmisiä ja jotka voi ainoastaan nähdä ihmekameran lävitse joka näyttää marjapuuroa, niin ole hyvä ja katso pois.

Typistän:

Elokuva on Blair Which Project Afganistanissa, samat eleet, samat paskat kikat ja sama paska meininki. Toisaalta BWP oli oikeastaan ihan katsottava toisinkuin tämä, siinä sitä samotaan ympäri ählämisählämimaata ja katsellaan marjapuuroa ihmekamerasta.

Huvittavin kohtaus osui omiin silmiini kun paikan snaipper yrittää ampua vain marjapuurossa näkyvää pahan alkujuurta erittäin leffaan ideaan sopivalla tavalla, kiväärillä jonka kiikarissa on pölysuojat päällä. Nauratti/hymyilytti.

Ei tainnut olla kohtauksen tarkoitus.

*
Storia

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja Storia »

On tullut katsottua viimeisen kolmen viikon sisään useampikin elokuva, mutta olen turhan laiska kirjoittamaan arvosteluja. Tämä on dokumentti, joka loppua kohden koko ajan vain paranee, viimeisten viidentoista minuutin ollessa jo sellaista dynamiittia, että jos olisin opetusministeri määräisin tämän saman tien lukioiden opetusohjelmaan.

http://zeitgeistmovie.com/main.htm

Voi katsoa ilmaiseksi tästä linkistä. Ääretön respekti ihmisille, jotka näkevät vaivaa pannakseen näin paljon asiaa yhteen pakettiin. Todella spooky visio.

Mitä sitten voi tehdä? Aika hyviä ajatuksia löytyy mm. heti etusivulta tämän entisen teksasilaisen pankkiirin kotisivuilta ja blogista.

http://www.aliasjones.com

Illalla täytyy katsoa vastapainoksi kauhun yritystä: Hostel 2
Ei ole yhtään oma genre, mutta Vera Jordanovan roolityö kiinnostaa ja on sitä paljon kehuttukin! Vaiko vain, koska Vera on niin hot... :D
NegaDuck

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Vikaren (Espoo Cine, tekstitys englanniksi). Paha sijaisopettaja ulkoavaruudesta yrittää kidnapata luokallisen oppilaita. Ihan hauskanen, hieman palapelimäisesti kasattu juoni ehkä, mutta hupaisa silti. Sijaisopettajan näyttelijä teki työnsä loistavasti, mutta "pääosan" pojan suoritus oli vähän laimea.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

daddykillkill kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Miami Vice. Oonko mä mielipuoli vai onko tää leffa loistava?
En ole ammatillisesti pätevä sielusi terveydentilaa arvioimaan, mutta itsekin pidin ko. leffasta kovasti. Mainio tunnelma, erinomainen OST ja hyvää toimintaa.
Niin oli, mutta tuo ei nyt auttanut pulmassani, kun noilla perusteilla elokuva voi olla myös vain hyvä tai peräti jopa lähempänä keskinkertaista.
Storia kirjoitti:olen turhan laiska kirjoittamaan arvosteluja
Niin minäkin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Storia

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja Storia »

Storia kirjoitti: Illalla täytyy katsoa vastapainoksi kauhun yritystä: Hostel 2
Ei ole yhtään oma genre, mutta Vera Jordanovan roolityö kiinnostaa ja on sitä paljon kehuttukin! Vaiko vain, koska Vera on niin hot... :D
Njoo, katoin tän nyt sitten. Eka kauhuleffa, jonka olen katsonut varmaan kymmeneen vuoteen tai yli. Positiivinen yllätys oli se, että siinähän oli ihan toimiva juoni! Ei siis mitään örkki mörkkejä ja jotain typeriä kurpitsoja syömässä ihmisiä, vaan varmaan jostain s/m bordellista inspiroituen haettu meininkiä ja hostelli, josta käsin sitten jengiä myydään kidutettaviksi ja tapettaviksi. Yksi kohtaus oli niin karsea, etten voinut katsoa, vaan käännyin pois! :o Loppuratkaisu myös ontui, eikä mielestäni oikein sopinut aiempaan juoneen. Plussaa myös siitä, että mukana oli Täydellisistä Naisistakin tunnettu näyttelijäuros sekä yksi toinen, jonka nimeä en muista..mutta hyvä näyttelijä kuitenkin. Vera oli jotenkin ihan oma itsensä - siitä ei saa pahista tekemälläkään :D

Niille, jotka tällaista diggailee voi kaiketi suositella. Toista kertaa ei kuitenkaan tarvi nähdä.
Herra Manala

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Storia kirjoitti:Hostel 2
Toi tuli katsottua about kuukaus sitten. Naispuolinen leffaseuralainen alkoi itkemään kesken elokuvan. Olin kyllä vähän että mites vitussa tähän nyt pitäis sitten suhtautua. Olihan se ihan suht bueno, mutta en kyllä mitenkäänpäin voi ymmärtää miten joku voi alkaa pillittämään kauhuleffan aikana, ja huutamaan suureen ääneen että kaikkien leffan tekijöiden ja siitä pitävien täytyy olla henkisesti sairaita.
Storia

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja Storia »

Herra Manala kirjoitti:Naispuolinen leffaseuralainen alkoi itkemään kesken elokuvan.
Ja tämä naispuolinen seuralainen oli...18 v.? Arvaan kyllä missä kohtaa: siinä kun se daami meni siihen altaaseen verikylpyyn? Mä en pystynyt siitä kohtauksesta joka sekuntia seuraamaan, mutta samalla ajattelin, että olipa aika leimiä, kun oli niin suoraan Elisabeth Bathorysta haettu.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kauhuleffoista pitävät ihmiset ovat kyllä joo aika sairaita koiria jotka pitäisi lopettaa.

Pikkutenavana telsusta nähty (Hammer?-) kauhuelokuva Punaisen Surman Naamio sai minut suunnilleen shokkiin kohtauksessa jossa punaiseen surmaan sairastunut täplikäs mummeli kirkui kameraan päin. Vois vanhemmat vähän tarkkailla millaisia leffoja nappula telsusta näkee!

Varhaisteininä videolta nähty Day of the Woman, toiselta nimeltään I Spit On Your Grave (suomenkielinen nimi kai joku "Koston Enkeli?") viilsi myös syvältä, tai siis se kohtaus missä koston tielle lähtenyt raiskattu nainen leikkaa kylvyssä veitsellä yhdeltä miehistä munat pois. Iski jonkinasteinen kastraatiopelko, ja aloin vältellä tyttöjä tuon takia. Heitä en päästäisi lähellekään muniani! Suosittelen leffaa femakoille.

No joo, aikaa on kun olen nähnyt mielestäni hyvän kauhuleffan joka olisi iskenyt millään tasolla. Katsoin jokin aika sitten paljon kohutun Ichi the Killer, ihan paska ja tylsä leffa.

Usein mainitsemani Jacob's Ladder oli ihan hyvä lähinnä draama-aineksiensa ansiosta, häiritsi vaan että kuolleena pikkupoikana näytteli Macauly Kulkin vai mikä se nyt oli, se Yksin Kotona-tähti (taisi tosin tämä leffa edeltää kyseisiä komedioita).
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Mamma Mia ja salaa jopa tykkäsin :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Katsoin leffan

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Herra Manala kirjoitti:
Storia kirjoitti:Hostel 2
Toi tuli katsottua about kuukaus sitten. Naispuolinen leffaseuralainen alkoi itkemään kesken elokuvan. Olin kyllä vähän että mites vitussa tähän nyt pitäis sitten suhtautua. Olihan se ihan suht bueno, mutta en kyllä mitenkäänpäin voi ymmärtää miten joku voi alkaa pillittämään kauhuleffan aikana, ja huutamaan suureen ääneen että kaikkien leffan tekijöiden ja siitä pitävien täytyy olla henkisesti sairaita.
Aivan paska leffa. Ykkönen kuulemma parempi... Onko väitteessä perää?
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Vastaa Viestiin