Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

KGrilli kirjoitti:mä en osaa päättää onko toi aku, roope vai hannu :)

sussahan on kaikista niistä jotain.
Hannua ja Roopea? Kuinka kummassa? No Roopemaiseen itaruuteen sorrun kyllä joskus, mutta...
KGrilli

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

AarneAnkka kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:mä en osaa päättää onko toi aku, roope vai hannu :)

sussahan on kaikista niistä jotain.
Hannua ja Roopea? Kuinka kummassa? No Roopemaiseen itaruuteen sorrun kyllä joskus, mutta...

roope = sulla on kuulemma sigamagee kämppä

hannu = sellanen "menestyjä" ( ja rivien välistä luin, että iineskin sulla jo nykyään olisi valmiiksi katsottuna)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuvani paljastaa sieluni syvimmät ajatuksen sekä haluni tulla yhdeksi maailmankaikkeuden kanssa, olla onnellinen kuin possu tunkiolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

KGrilli kirjoitti:roope = sulla on kuulemma sigamagee kämppä
Rahasäiliö jossa uiskentelen vaihtorahoissa ja johon on asennettu tykkejä ja ansaluukkuja vieraiden varalta. Hmm, mikäpä ettei. :twisted:
hannu = sellanen "menestyjä"
Lainausmerkeissä jep, eli kaikki mitä olen saavuttanut elämässäni on silkkaa onnenkauppaa. Työkseni leikin ja pyörittelen peukaloitani ja palkka juoksee.

Okei, no sittenhän mä olen koko Ankkalinna. :mrgreen:
KGrilli

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

AarneAnkka kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:roope = sulla on kuulemma sigamagee kämppä
Rahasäiliö jossa uiskentelen vaihtorahoissa ja johon on asennettu tykkejä ja ansaluukkuja vieraiden varalta. Hmm, mikäpä ettei. :twisted:
hannu = sellanen "menestyjä"
Lainausmerkeissä jep, eli kaikki mitä olen saavuttanut elämässäni on silkkaa onnenkauppaa. Työkseni leikin ja pyörittelen peukaloitani ja palkka juoksee.

Okei, no sittenhän mä olen koko Ankkalinna. :mrgreen:
heheheheheh :) pikkupojan unelma tuo mainitsemasi rahasäiliö. ja juurihan me totesimme MGandhin kanssa, että pojat on aina poikia.

menestyjän laitoin lainausmerkkeihin, koska sanalla on yleensänegatiivinen kaiku (vrt. juppi). mutta tarkoittaa minun kirjoissani ihmistä joka on omalla työllään saanut elämänsä aikaiseksi, pärjännyt urallaan ja hankkinut omaisuutta. tosin hannullahan se on kyllä perustunut enemmän tuuriin... mutta on sillä silti enemmän kuin akulla, niih.
AarneAnkka

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Exsat kirjoitti:Minulla on siis kaunis narttu avatarina. Kertoo kaiken tarvittavan.
Sisäsiittoisuudesta johtuvia valuvirheitä ja rankemmanpuoleinen karsastus? Eikainyssentää... :shock:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Sitä että olen asunut Saksassa ja joutunut kuuntelemaan David Hasselhoffin tuotantoa?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

RolloTomasi kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Vakavammin, kestän hyvin tuntemattomien arvioita, miksi toisenlaiset mielipiteet ovat mielestäsi Pahoja?
Eivat toisenlaiset mielipiteet ole mielestani pahoja. Miksi niin luulet?

Kysymys on siita, etta sina olet.
Noh, kuten aina tässä ympäristössä, päätelmät tehdään tekstiin pohjautuen. Joten voit korkeintaan todeta saaneesi sellaisen kuvan kirjoituksistani. Melko kapea näkemys, muistuttaa mieleen aiempia yhteiskunnasta vetäytyneen kityläisen kommentteja. Mutta jos mustavalkoinen ajattelu helpottaa sinua, jatka toki. Vaikka enemmän tuollainen luokittelu kertoo mielestäni omasta pahasta olostasi kuin minun luonteenpiirteistäni.

Mitä oma avatar-kuvasi kertoo? Vai vastasitko jo, sori ettei ollut aikaa etsiä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tuo on yksi tatuoinneistani, sulkakäärme. Se on tuossa koska pidän siitä, ja en usko, että se viestittää minusta oikein mitään. Ei sen kyllä tarvitsekaan, tuossa ollessaan. Enemmän se kertoo, kun sen näkee olallani.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
RolloTomasi

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Melnais kirjoitti: Noh, kuten aina tässä ympäristössä, päätelmät tehdään tekstiin pohjautuen. Joten voit korkeintaan todeta saaneesi sellaisen kuvan kirjoituksistani. Melko kapea näkemys, muistuttaa mieleen aiempia yhteiskunnasta vetäytyneen kityläisen kommentteja. Mutta jos mustavalkoinen ajattelu helpottaa sinua, jatka toki. Vaikka enemmän tuollainen luokittelu kertoo mielestäni omasta pahasta olostasi kuin minun luonteenpiirteistäni.

Mitä oma avatar-kuvasi kertoo? Vai vastasitko jo, sori ettei ollut aikaa etsiä.
Tottakai puhun nettipersoonastasi. Minulla ei ole aavistustakaan siita, kuka noita juttujasi kirjoittaa.

Jos et tykkaa siita, minkalaisen kuvan ihmiset saavat teksteistasi, kannattaisiko kenties harkita enemman, mita kirjoittaa, tai yrittaa kehittya kirjoittajana?

Jalleen viestisi oli taynna tuota melnaismaista ylimielisyytta, josta jo viime huhtikuussa sain tarpeekseni.

:sir: Kylla vain, mina olen sinua alempiarvoisempi, huonompi, tyhmempi, rumempi, mustavalkoisesti ajattelevampi ja kaikilla muillakin tavoin surkeampi ihminen. Myonnan. Pohjapaska kumartaa teidan korkeudellenne. :hail:
Enthu

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Viheltää pelin poikki..älkää jaksako tapella :!:
RolloTomasi

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Enthu kirjoitti:Viheltää pelin poikki..älkää jaksako tapella :!:
Ei tassa ole mitaan tappelemista enaa. Ylemmat vakiinnuttivat jalleen oman asemansa piiskaten alempiaan. Alemmat saivat rangaistuksensa oman mielipiteensa ilmaisusta ja vaikenevat.
killkill

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja killkill »

KGrilli kirjoitti:mä en osaa päättää onko toi aku, roope vai hannu :)
http://www.arneanka.com/
Vaikka kyseisen piirtäjän kaikki stoorit eivät ole kovin kummoisia, piirrosjälki on mainiota.
Exsat

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

AarneAnkka kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Minulla on siis kaunis narttu avatarina. Kertoo kaiken tarvittavan.
Sisäsiittoisuudesta johtuvia valuvirheitä ja rankemmanpuoleinen karsastus? Eikainyssentää... :shock:
Karsastusta ei taida olla, mutta hajataittoa löytyisi. Ja Lottahan ei mikään sisäsiittoinen ole, nih! Mullakin on pahempi lonkkavika kuin sillä.

Edit. Lisäksi yhdennäköisyys on ilmeinen.
Aito_Johanna

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:Milta haluaisin nayttaa.
Haluaisitko oikeasti näyttää naiselta vai pitääkö avatartasi tulkita hieman symbolisemmalla tasolla ( = haluaisit näyttää lumoavalta filmitähdeltä)?
RolloTomasi

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti: Haluaisitko oikeasti näyttää naiselta vai pitääkö avatartasi tulkita hieman symbolisemmalla tasolla ( = haluaisit näyttää lumoavalta filmitähdeltä)?
Naiselta. Tarkemmin blondilta. Viela tarkemmin Veronica Lakelta.

Olen paassyt jo sen vaiheen ohi, jolloin halusin nayttaa Madonnalta. Silloin olin 14.

Mutta pitkahiuksiselta blondilta nayttaminen olisi jo hyva juttu.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aasi™-brändissä yhdistyvät stoalainen tyyneys ennakkoluulottomaan uudistautumiseen, hillitty klassisuus naurettavaan pelleilyyn sekä spartalainen askeettisuus valikoituun hedonismiin.

Joo.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SingleMalt

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Se viestittää sitä, että tykkään maidosta. Maito on herkkuva ja kovien poikien juoma. Mustanaamiokin juo maitoa ja sitä kovempaa ei olekaan.
Aito_Johanna

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mediapersoonaani on tarkasteltava kokonaisuutena, johon avattaren lisäksi kuuluvat nimimerkki, titteli ja allekirjoitus. Nimimerkki Aito_Johanna, itseironinen titteli, tyylitelty muotipiirustus hattupäisestä naisesta sekä Olavi Paavolais -sitaatti yhdessä henkivät viileää rauhaa ja harmoniaa, klassista naisellisuutta, älyä ja huumorintajua. Rehellisyyttä, aitoutta ja suomalaisen kulttuuriperinnön arvostusta, toisaalta modernia dynaamisuutta ja rohkeutta. Avattaren ja allekirjoituksen lähtökohtana on kirjoittajan kiinnostus 1920-luvun kulttuurihistoriaan, mutta samalla avatar antaa viitteitä kirjoittajan makusuuntauksista mitä ulkonäköön ja tyyliin tulee. Allekirjoitus viittaa kahtaalle: Toisaalta se antaa perspektiiviä asettaa historialliseen kontekstiin ne lopunajan merkit, joita täällä KITYssäkin silloin tällöin nähdään irstaiden kitylutkien ja nussivan maailman elämänmenoa päiviteltäessä. Toisaalta se on ironinen viittaus mediapersoonani siveelliseen ja yleviä päämääriä tavoittelevaan arvomaailmaan.
SingleMalt

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Aito_Johanna kirjoitti:Mediapersoonaani .
Tiedätkös mitä. Kitypersoonassasi on jotain varsin kiehtovaa. Jotain sellaista, että se persoona olisi kiva laittaa uikuttamaan oikein kunnolla.

Lieneekö syynä toteutumaton haave päästä siveän, mutta seksikkään ruotsinmaikan pöksyihin 14 vuotiaana. Mene ja tiedä.

Tiedättehän. Hiljaisissa vesissä ne isot kalat aina uivat.
tuulenpuiska

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Starflare kirjoitti:Nostetaanpa panoksia: Piparit ja mehut sille joka edes tietää mitä avatarini on.
Jostain pelistähän tuo on. Mistä pelistä, en tiedä. Final Fantasy?

Oma avatarini on yritys hahmottaa abstraktia, mutta konkreettista, tuulta. Vaihtoehtoinen selitys on että se kertoo kyvystä etsiä kuvia googlella.
Starflare

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

tuulenpuiska kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Nostetaanpa panoksia: Piparit ja mehut sille joka edes tietää mitä avatarini on.
Jostain pelistähän tuo on. Mistä pelistä, en tiedä. Final Fantasy?

Oma avatarini on yritys hahmottaa abstraktia, mutta konkreettista, tuulta. Vaihtoehtoinen selitys on että se kertoo kyvystä etsiä kuvia googlella.
Prööt! Pieleen meni, Squaren pelistä toki on kysymys, mutta ei Final Fantasysta. Kyseessä on suosikkihahmoni Magus/Janus pelistä nimeltä Chrono Trigger (Yksi ehdottomasti parhaita pelejä koskaan, aivan uskomaton kokemus).
AarneAnkka

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

kesseli kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Mediapersoonaani on tarkasteltava kokonaisuutena, johon avattaren lisäksi kuuluvat nimimerkki, titteli ja allekirjoitus.
onko oikein sanoa avataren vai avattaren? kysyn, koska en tiedä.
Avatarin. Sana on sanskriittia, ei suomea, ja tarkoittaa ruumiillistunutta jumalhahmoa, eli hahmoa jonka jumala ottaa tullessaan kuolevaisten maailmaan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Avatar
AarneAnkka

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:Avatarin. Sana on sanskriittia, ei suomea, ja tarkoittaa ruumiillistunutta jumalhahmoa, eli hahmoa jonka jumala ottaa tullessaan kuolevaisten maailmaan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Avatar
Tässä vielä lisää sanan merkityksestä netissä ja keskustelufoorumeissa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Avatar_%28 ... reality%29

Sanan merkitys, sen alkuperä huomioon ottaen, on sinänsä ihan osuva.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mitä sinun avataresi viestittää sinusta?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Voin olla pisteliäs?
Don't Panic!
Vastaa Viestiin